AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #41 Skrevet 30. september 2019 23 minutter siden, iskremm skrev: Bildet er tatt for lenge, drev ikke med styrketrening eller noe da, men ja dem er små Enda merkeligere at magen er så SYKT slapp/lubben, selv når jeg er skinny. Får syke valker liksom. 1) Og magen blir verre om jeg spiser mat, den ser mer normal ut om jeg 2) ikke spiser noe ila en dag. 1) Oppblåsthet? Dvs ikke fett, men at du er oppblåst grunnet at du spiser noe som du ikke tåler så godt? 2) Det er absolutt ikke bra å gå en hel dag uten mat. Hva spiser du? Anonymkode: 50c33...a11
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #42 Skrevet 30. september 2019 Sjekk hormonnivåene dine, mulig du har østrogendominans. Østrogen lagres i fett. Fettsuging fjerner fett permanent Men legger du på deg så vil det legge et annet sted, og det ser rart ut. Trening og mye proteiner er tingen. Anonymkode: aa96d...0e3 1
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #43 Skrevet 30. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tull! Fettet kommer tilbake. Anonymkode: 50c33...a11 Hva er fettsuging? Fettsuging, som også kalles for liposkulptur, fjerner fettansamlinger på dine problemområder på en skånsom måte. Behandlingen gir varig effekt, da kroppen ikke lager nye fettceller. Aleris sin hjemmeside.
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #44 Skrevet 30. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Oppblåsthet? Dvs ikke fett, men at du er oppblåst grunnet at du spiser noe som du ikke tåler så godt? 2) Det er absolutt ikke bra å gå en hel dag uten mat. Hva spiser du? Anonymkode: 50c33...a11 Er nok fett, fordi er er kraftige valker når jeg sitter. Men magen blir ekstra vare, selv med to skiver som har 500 kcal i seg, rett og slett fordi jeg ikke eier noe magemuskler. Må enten fjerne alt magefettet, eller få strammet det opp på noe vis.
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #45 Skrevet 30. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk hormonnivåene dine, mulig du har østrogendominans. Østrogen lagres i fett. Fettsuging fjerner fett permanent Men legger du på deg så vil det legge et annet sted, og det ser rart ut. Trening og mye proteiner er tingen. Anonymkode: aa96d...0e3 Har gått opp i vekt, men aldri lagt på meg aldri steder, alltid vært slank, men magen har av en eller annen grunn alltid vært sjukt dvask med helt sykt synlige magevalker. Trening har jeg prøvd, hjelper meg ingenting. Magen er fremdeles chubby/slapp. skuldrene/armene blir større dog. Står mellom fettsuging(fjerne all magefettet) eller Bailine(stramme opp magen og gå inn i cm).
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #46 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, iskremm skrev: Nei. Om jeg sitter, så syns de magevalkene sykt mye. Må få strammet opp den magen på noe vis. Noe vis? Hørt om trening? Anonymkode: 07c9c...898 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #47 Skrevet 30. september 2019 6 minutter siden, iskremm skrev: Har gått opp i vekt, men aldri lagt på meg aldri steder, alltid vært slank, men magen har av en eller annen grunn alltid vært sjukt dvask med helt sykt synlige magevalker. Trening har jeg prøvd, hjelper meg ingenting. Magen er fremdeles chubby/slapp. skuldrene/armene blir større dog. Står mellom fettsuging(fjerne all magefettet) eller Bailine(stramme opp magen og gå inn i cm). Trening har du ikke prøvd særlig mye av. Det ser alle på fysikken din. Anonymkode: 07c9c...898 9
Gjest Saltomortale Skrevet 30. september 2019 #48 Skrevet 30. september 2019 Ok, du trenger helt klart hjelp, men fettsuging løser ingenting. Du vil føle deg dritfin en liten stund. Så øker de gjenværende fettcellene dine i volum, og det ser like ille ut som før - om ikke verre. Du må gjøre noe med årsaken. Og den kroppen der verken spiser eller trener riktig. Har du prøvd løping eller sykling, f. eks.? Sunn lavkarbo (altså med mye grønnsaker og lite bacon osv)?
The Kitten Skrevet 30. september 2019 #49 Skrevet 30. september 2019 For meg ser det ikke ut om du trenger det, men det er du som skal være fornøyd med deg selv. 3
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #50 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trening har du ikke prøvd særlig mye av. Det ser alle på fysikken din. Anonymkode: 07c9c...898 Det bildet er bare for å illustrere. Jeg har nå trent styrke i ett år, ført ALT og spist masse proteiner, er endel bredere i skuldrene og større armer, men magen er like dvask uten noe form for muskler. Hvorfor? Forid jeg har altfor mye fett der, så jeg må først gå ned 50kg og få vekk alt det også trene den.
iskremm Skrevet 30. september 2019 Forfatter #51 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, Saltomortale skrev: Ok, du trenger helt klart hjelp, men fettsuging løser ingenting. Du vil føle deg dritfin en liten stund. Så øker de gjenværende fettcellene dine i volum, og det ser like ille ut som før - om ikke verre. Du må gjøre noe med årsaken. Og den kroppen der verken spiser eller trener riktig. Har du prøvd løping eller sykling, f. eks.? Sunn lavkarbo (altså med mye grønnsaker og lite bacon osv)? Nei, om jeg fjerner all fettet der på magen ved fettsuging så forsvinner det for alltid. Hva er fettsuging? Fettsuging, som også kalles for liposkulptur, fjerner fettansamlinger på dine problemområder på en skånsom måte. Behandlingen gir varig effekt, da kroppen ikke lager nye fettceller. Aleris sin hjemmeside.
Gjest Saltomortale Skrevet 30. september 2019 #52 Skrevet 30. september 2019 (endret) 16 minutter siden, iskremm skrev: Nei, om jeg fjerner all fettet der på magen ved fettsuging så forsvinner det for alltid. Hva er fettsuging? Fettsuging, som også kalles for liposkulptur, fjerner fettansamlinger på dine problemområder på en skånsom måte. Behandlingen gir varig effekt, da kroppen ikke lager nye fettceller. Aleris sin hjemmeside. Ingen kirurg med vettet i behold fjerner ALT fettet, så lykke til med det... Det vil alltid være fettceller igjen. Og det stemmer at de fettcellene du har fjernet forsvinner, men siden du fremdeles vil ha fettceller igjen, vil de gjenværende fettcellene øke i volum om du ikke gjør noe med årsaken til problemet. Ergo vil det ende opp med å se like ille ut om et år eller tre. Du kan også risikere å legge «rart» på deg andre steder på kroppen. Fettsuging er altså ikke en god løsning. Riktig kosthold og riktig trening, derimot. Men det virker ikke som om du er spesielt interessert i å høre på fornuft, dessverre. Endret 30. september 2019 av Saltomortale
FluffyJuggernaut Skrevet 30. september 2019 #53 Skrevet 30. september 2019 Hei dere, her er det en gutt som sliter med selvbildet sitt. Han nevner bukplastikk som løsning for "problemområdet" sitt, men vi som objektivt kan se kroppen hans ser at han absolutt ikke er en kandidat for dette. Men noen av dere er skikkelig slemme, han har ikke bedt dere dømme kroppen hans. Men istedenfor å oppmuntre han så går dere inn for å gi han mer/andre komplekser for kroppen sin. Det er ondskapsfullt. TS! Du er en slank kar med litt ekstra, om du vil bli kvitt det så må du finne kosthold og treningtype som passer for deg. Men gjør det kun om det er det du vil. Vet at det er nesten like mye press på dere gutter/menn på å ha mye muskler og flat mage som det er for kvinner å passe inn i dagens ideal. Men kropper kommer i alle mulige fasonger, og din kropp er bra nok. Så gjør det som er bra for deg, og gi deg tid til å se resultater. Vær snill med deg selv ❤ 19
Girlygirl9 Skrevet 1. oktober 2019 #54 Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har vel større behov for å få fjernet brystene? Anonymkode: 9294b...8a1 Slikt sier man faktisk ikke til en 20 åring med tydelige problemer, skjerp deg! 9
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #55 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 12 minutter siden, Saltomortale skrev: Ingen kirurg med vettet i behold fjerner ALT fettet, så lykke til med det... Det vil alltid være fettceller igjen. Og det stemmer at de fettcellene du har fjernet forsvinner, men siden du fremdeles vil ha fettceller igjen, vil de gjenværende fettcellene øke i volum om du ikke gjør noe med årsaken til problemet. Ergo vil det ende opp med å se like ille ut om et år eller tre. Du kan også risikere å legge «rart» på deg andre steder på kroppen. Fettsuging er altså ikke en god løsning. Riktig kosthold og riktig trening, derimot. Men det virker ikke som om du er spesielt interessert i å høre på fornuft, dessverre. Igjen, kosthold og trening hjelper ikke på alt. Noen klarer det ikke pga for mye hud eller gener. Jeg har trent styrke i 1 år nå, som sagt, magen har ikke endret seg noe, eneste er skuldrene/bein og armer. Magen er fremdeles like chubby. Til første avsnittet, er tynn på alle de områdene, så tror ikke jeg skal bekymre meg for å legge på meg andre steder Kjipt er det, fordi utseendemessig er jeg ganske kjekk, ofte mange komplementer. Får se hva jeg gjør, konsultasjon frister enormt. Endret 1. oktober 2019 av iskremm
Girlygirl9 Skrevet 1. oktober 2019 #56 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, iskremm skrev: Igjen, kosthold og trening hjelper ikke på alt. Noen klarer det ikke pga for mye hud eller gener. Jeg har trent styrke i 1 år nå, som sagt, magen har ikke endret seg noe, eneste er skuldrene/bein og armer. Magen er fremdeles like chubby. Til første avsnittet, er tynn på alle de områdene, så tror ikke jeg skal bekymre meg for å legge på meg andre steder Problemet er at du ikke har peiling på hvordan man skal trene. Dette er et prakteksemplar på ting som fort blir bedre. Har du fått hjelp av pt? Det som fungerer for å endre sammensetning er tung styrkeløft. Knebøy, markløft, benkpress er det essensielle. 6
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #57 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Akkurat nå, Girlygirl9 skrev: Problemet er at du ikke har peiling på hvordan man skal trene. Dette er et prakteksemplar på ting som fort blir bedre. Har du fått hjelp av pt? Det som fungerer for å endre sammensetning er tung styrkeløft. Knebøy, markløft, benkpress er det essensielle. Jo, vet hvordan jeg skal. Har en kompis som er PT, som jeg har drevet å trent med. Har og ført alt av mat jeg spiser på en app. Problemet her er at du må spise mer om du skal opp i vekt, som ikke funker for meg heller. Da blir jeg enda mer chubby. Endret 1. oktober 2019 av iskremm
Gjest Saltomortale Skrevet 1. oktober 2019 #58 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, iskremm skrev: Igjen, kosthold og trening hjelper ikke på alt. Noen klarer det ikke pga for mye hud eller gener. Jeg har trent styrke i 1 år nå, som sagt, magen har ikke endret seg noe, eneste er skuldrene/bein og armer. Magen er fremdeles like chubby. Til første avsnittet, er tynn på alle de områdene, så tror ikke jeg skal bekymre meg for å legge på meg andre steder Samme hva du sier: Du trener IKKE riktig og du spiser IKKE riktig for din kropp. Da hadde du jo fått resultater... Den PT-kompisen din har enten ikke gjort en god jobb, eller så er det du som ikke har fulgt opp! Men for all del - kjør på med raske «løsninger», for det er jo åpenbart det du vil.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #59 Skrevet 1. oktober 2019 Kylling,fisk,kjøtt,grønnsaker,ris. Styrketrening.. kom tilbake med bilde etter 2 uker så skal jeg love deg at du blir overrasket over hvor fort det går. Du bruker ikke lang tid på den magen der. med bukplastikk får du arr.. er ikke sikkert arret blir fint en gang. Anonymkode: 403ad...efc 1
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #60 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kylling,fisk,kjøtt,grønnsaker,ris. Styrketrening.. kom tilbake med bilde etter 2 uker så skal jeg love deg at du blir overrasket over hvor fort det går. Du bruker ikke lang tid på den magen der. med bukplastikk får du arr.. er ikke sikkert arret blir fint en gang. Anonymkode: 403ad...efc Håper virkelig du troller nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå