pondusa Skrevet 22. juni 2005 #101 Del Skrevet 22. juni 2005 Får sende deg en lass med og håpe dagene blir bedre. Skal husje bort tanta jeg! *så, husj bort med seg dumme nek* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. juni 2005 #102 Del Skrevet 22. juni 2005 Her har det skjedd mye siden sist ser jeg! Er mensen fortsatt borte? Ta en ny test da! Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 24. juni 2005 #103 Del Skrevet 24. juni 2005 Har det skjedd noe mer? Er bare sååå nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juni 2005 #104 Del Skrevet 24. juni 2005 Goood helg!!!!! *banner og sverger over tantetull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 25. juni 2005 Jo takk...tante kom med et brak onsdag kveld...og siden det har jeg bare hanglet! En ting er at tante i det hele tatt kommer, surt nok, men tante er IKKE snill heller! Jeg blir så dårlig, og det er det aller værste... Men nå er jeg allerede på CD 4 og kan jo ikke annet enn å se frem mot en ny pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juni 2005 #106 Del Skrevet 25. juni 2005 Åååå....Sender deg mange Det er pyton å ha vondt å bli så plaget... *sender deg masse sympati og kos* Ja vi må bare bite sammen tenna og stålsette ryggen for ny innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. juni 2005 #107 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei! Her er det mange forkortelser, og jeg henger ikke helt med. Men jeg syns det er hyggelig å lese i dagboken din likevel O! Jeg håper det klaffer til snart...har hørt at noen har mensen under svangerskapet... :-? Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2005 #108 Del Skrevet 26. juni 2005 Hersens mensen altså! Håper du er i bedre form. Nå kan du iallefall se frem mot en ny pp. Nye muligheter! Lykke til! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 28. juni 2005 #109 Del Skrevet 28. juni 2005 Ønsker deg lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 29. juni 2005 #110 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei, Takk for hilsen i dagboka mi:)Håper dere lykkes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 30. juni 2005 #111 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Orkideen! Håper virkelig det klaffer snart, skikkelig luretante hun der, altså! Krysse fingrene for peonen på onsdag, da, for da skal jeg sjekke folatnivået og ta en liten prat med legen! Klem klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2005 #112 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. juli 2005 #113 Del Skrevet 4. juli 2005 Stille fra din kant nå, Orkidéen! Regner med at du er rundt EL nå og kommer til å være opptatt de neste par dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. juli 2005 #114 Del Skrevet 12. juli 2005 Heisann Orkis!! Hvordan går det? Håper du har det bra og prøver ivrig! Mååå være vår blå mnd dette! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 12. juli 2005 #115 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Hvordan går det med dere? Håper dere har det bra! *Klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. juli 2005 #116 Del Skrevet 13. juli 2005 Så vidt jeg vet koser Orkideen og Orkidemannen seg på hyttetur! B) (Kom tilbake snaaaart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #117 Del Skrevet 13. juli 2005 koser seg vel skikkelig på hyttetur kan jeg tenke... B) hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. juli 2005 #118 Del Skrevet 14. juli 2005 Hyttetur er et bra sted for babylaging! Lykke til, Orkideen, håper dte klaffer for dere i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. juli 2005 #119 Del Skrevet 14. juli 2005 Klaff! Klaff! Klaff! Klaff! (Nei, nå blir det for mye koffert på Izaria her, logger meg forsiktig av Kg og begynner gjøremålene...LOVER! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 17. juli 2005 Åh, men er dere ikke herlige!!! til alle sammen, både Izaria, Peony, Skytte, Melli m.fl... *nuss og klem* --- Nja, ha og tja - hvordan går det så, egentlig!? Vi koser oss på hytta, bare 5 uker igjen til bryllup og en noe ukjent status mtp prøving. Brumle er blitt litt MIKE igjen, fått et lettere snev og jeg jobber med saken... Men dere, baby SKAL det bli!!! Fortsatt god sommer, jeg må oppdatere meg litt rundt omkring i dagbøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå