Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Heia!

Har tanta kommet nei?! Håper ikke det!!! Kjenner jeg blir helt spent på dine vegne, enda jeg ikke kjenner deg!

Hadde vært kos om det klaffa da!

Tanta mi has left the body idag!!!! Så da er det bare å hive seg på rygg :hoho:

Ønsker deg ei riktig god helg!! Må holde oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke skrive deg opp her' date= da? Er så gøy å følge med og se hvem det klaffer for! Gleder meg til jeg kan skrive meg opp selv :oops:

Skrev meg opp på IKM-mai jeg... Men nå blir det vel juni tenker jeg...

Snek meg til å teste i stad, og det ble :( . Men håpet er jo ikke heeelt ute, for morgenurinen skal jo være den beste, jeg har drukket mye i dag, og det er INGEN tegn til tantebesøk!

Så, ny frisk imorgen tidlig!!! :-)

Ser ut til at jeg snart bare må hive meg på rygg igjen selv gitt... :hoho: Men tar ikke sorgene på forskudd. Venter til imorgen med å melde meg inn i IKM-juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gurimalla, her var det spennende lesning :wink:

Får vel lage meg en ny dagbok her inne snart jeg også og lurer på om vi ikke skal kjøre igang med 1 PP allerede denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

INGEN tegn til tantebesøk i morges heller, og jeg tok nok en negativ test... Og så, som om kroppen liksom skjønte at den IKKE var gravid, så kom tanta nettopp! :roll::tunge1:

Jaja, så er det bare å trippe over i IKM-juni og håpe på bedre tider! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel. Sånn er det bare.

Synd tanta kom, men det er bare å starte på ny frisk.

Lykke til i alle fall!

Og takk for hilsen i dagboka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel. Sånn er det bare.

Synd tanta kom, men det er bare å starte på ny frisk.

Lykke til i alle fall!

Og takk for hilsen i dagboka mi!

Jepps, sånn er det... Men ny frisk er slett ikke så ille det, for all del! Som sagt var vi ikke igang med prøvingen egentlig, så da er det jo ingen krise heller. Hadde vært gøy om det klaffet, men med sensommerbryllup kan vi gjerne vente litt til også! :wink:

Akkurat nå sitter jeg forøvrig og synes så klart ekstra synd på meg selv, for jeg er av de heldige (?!???) som blir skikkelig dårlige når tante kommer! :( Kaster gjerne opp og blir litt kokkelimonke! :roll: Smertestillende er en god venn i nøden, det skal være sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Forbaska tanta...Men greit nok at den kommer når man likevel tester neg. Så er det på`n igjen...

Denne gangen gikk jeg så mange dager over at nå måtte jeg bare ta en sjangs på når neste IKM er. Men jeg SKAL greie å la være å teste så fort å gæli neste mnd!!

Fortsatt gooo helg til deg å :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skrive deg opp her' date= da? Er så gøy å følge med og se hvem det klaffer for! Gleder meg til jeg kan skrive meg opp selv :oops:

NÅ er jeg i IKM-juni, vennen! :wink:

Takk, Skytte! :kose:

Godt mot frem mot IKM-juni, sant!??

*krysse krysse krysse*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Grattis med dagbok og lykke til med prøving!!

Håper det ikke tar så lang tid før det klaffer! :babysmokk:

Min kjære var også MIKE lenge, men vi kuttet ikke ut prevensjon før han også var klar tilå la det stå til. Da hadde jeg gått i halvannet år og vært klar som et egg uten at han var det... Utrolig frustrerende, men å lage barn er man to om, og man må nesten være enig om det også! :wink: Nå har vi prøvd i over to år og ingen resultater enda...

Masse lykke til i alle fall!! :hoppe::danse::hoppe: Blir gøy å følge deg og din ferd mot spire i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagbok og lykke til med prøving!!

Håper det ikke tar så lang tid før det klaffer! :babysmokk:

Min kjære var også MIKE lenge, men vi kuttet ikke ut prevensjon før han også var klar tilå la det stå til. Da hadde jeg gått i halvannet år og vært klar som et egg uten at han var det... Utrolig frustrerende, men å lage barn er man to om, og man må nesten være enig om det også! :wink: Nå har vi prøvd i over to år og ingen resultater enda...

Masse lykke til i alle fall!! :hoppe::danse::hoppe: Blir gøy å følge deg og din ferd mot spire i magen!

Tusen takk Hulderjenta! :vinke:

Du har helt rett, man må være to om en liten en! Heldigvis er MIKE´en min på gli, selv om han gjerne vil vente litt. Jeg har også hatt planer om å vente til vi i det minste er gift, men denne måneden ble det litt action allikevel... Uansett, vi har snakket litt om det, og vet jo så altfor godt at det kan ta tid. Derfor er jeg klar som et egg, og han ikke så nøye på den dongen sin! *tjihi* Så tar vi det som det kommer!!! :wink:

Håper der får full klaff snart da, det fortjener dere virkelig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Kjedelig med mensen,men dere får bare fortsette prøvingen og håpe på klaff i juni :)

Håper du får en fortsatt fin helg til tross for tante-besøk :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med mensen,men dere får bare fortsette prøvingen og håpe på klaff i juni :)

Håper du får en fortsatt fin helg til tross for tante-besøk :wink:

:klem:

:Nikke:

Det er ikke annet å gjøre heller!

Som sagt hadde vi jo egentlig ikke begynt prøvingen heller, så det ville jo vært for godt til å være sant nesten, om det skulle klaffet allerede...selv om mirakler kan skje! :wink:

Nå ser det forøvrig ut til at tante allerede har forlatt mitt legeme, og jeg kan gå sommeren bokstavelig talt friskt i møte!!!

Merkelig at jeg bare har blødd lett i tre dager egentlig, pleier jo minst å blø i 4 - 5 dager, og mye mer... Men dveler ikke mer ved det, bare glad hun har pakket sekken og dratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg bare har blødd lett i tre dager egentlig' date=' pleier jo minst å blø i 4 - 5 dager, og mye mer... Men dveler ikke mer ved det, bare glad hun har pakket sekken og dratt![/quote']

Kanskje hun teller ned, neste måned blir det to dager, så én, og så blir du gravid? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gid det var SÅ vel... Det hadde jo nesten vært litt morsomt - for da ville jeg blødd i to nå i juni, en dag i juli og kanskje kanskje ville det blitt full klaff på bryllupsnatten i august!?!?!

:hoho:

Det hadde vært en drøm det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Orkideè!

Koselig at du hadde vært innom hos meg! Blir så glad når jeg har fått hilsen :heiajente:

Noe nytt hos deg?! Litt kjedelig disse dagene...Jeg vet jo ikke helt når jeg kan forvente noe denne PP, så det må bare jobbes iherdig med prøveaktiviteter :hoho:

å satse på at vi treffer! Irriterende når syklusen plutselig bestemmer seg for å være helt teit :evil:

Men dagene går nå egentlig fort da! Så får vi bare muntre hverandre opp her inne! Jeg henter i alle fall mye motivasjon her!

Måtte le når jeg leste nedtellingsteorien til Peony!! Håper hun har rett!! Krysser alt for oss her! Unntatt bena da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...