Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Velkommen skal du være!

Det er veldig koselig med noen nye prøvere her inne! Jeg krysser fingre for full klaff snart!!! Bryllupsnatt høres ikke verst ut! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være!

Det er veldig koselig med noen nye prøvere her inne! Jeg krysser fingre for full klaff snart!!! Bryllupsnatt høres ikke verst ut! :sjarmor:

Nei, full klaff på bryllupsnatten hadde jo bare vært drømmen! :hjerter: Det er helt sikkert!

Men akkurat nå er vi ikke så ivrige, for å si det sånn...vi ønsker ikke å stresse dette, men vet at det kan ta tid - det er derfor vi ikke "tar det så høytidelig", hverken den ene eller den andre veien, for å si det sånn. Vi stresser ikke med prevensjonen, men vi jobber ikke for harde livet for å få det til nå heller...igrunnen greit å vente til jeg i det minste har fått smidd meg inn i brudekjolen! :ler:

Men du, så koselig det ville vært med en liten mage! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta :klem: til deg å!!

Får skrive mer imorgen, for nå er det sengetid og eventyrstund her i huset :ler:

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!

Jeg og MIKE snakket lenge sammen på senga i går...og nå er han definitivt ingen MIKE lenger!

:hoppe:

Så nå lar vi det slå til - vi kommer ikke til å prøve intenst, men heller ikke til å beskytte oss, overhodet!!! Vi tar det som det kommer. Ønsker ikke å stresse det, og håper at det kan gjøre hele prosessen lettere, samt at det kanskje ikke tar SÅ lang tid! :wink: Vi får la tiden vise, og offisielt er det ingen som får vite at vi "prøver"...annet enn dere da! :ler: Men det skal liksom være vår hemmelighet, helt til det eventuelt klaffer! :wink:

Er så glad, så glad! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!

Jeg og MIKE snakket lenge sammen på senga i går...og nå er han definitivt ingen MIKE lenger!

:hoppe:

Så nå lar vi det slå til - vi kommer ikke til å prøve intenst, men heller ikke til å beskytte oss, overhodet!!! Vi tar det som det kommer. Ønsker ikke å stresse det, og håper at det kan gjøre hele prosessen lettere, samt at det kanskje ikke tar SÅ lang tid! :wink: Vi får la tiden vise, og offisielt er det ingen som får vite at vi "prøver"...annet enn dere da! :ler: Men det skal liksom være vår hemmelighet, helt til det eventuelt klaffer! :wink:

Er så glad, så glad! :hoppe:

Utrolig hyggelig å høre, Orkisen min!

Lurt å holde det hemmelig, ja, det skal vi også. Selv om det er et par venner som vet at vi ikke vil vente så lenge... Greit å heller få spørsmål om man planlegger å bli gravid enn om prøvingen har lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så morro at dere er to om saken, det gjør jo alt så mye lettere. Synes du har flott innstilling også, tror nøkkelen er å ta dem ro og kose seg godt i halmen når lysten melder seg :kline: .

Vi er også blitt prøvere, er inne i pp2, så det er ganske tidlig ennå. Men vi har veldig lyst til at det skal klaffe denne måneden siden vi reiser fra studiestedet vårt Australia og hjem til Norge om 4 uker. Hvor herlig hadde det vært å kunne si til den lille at h*n ble unnfanget Down Under... *drømme*.

Jeg så nettop på tv og der var det en familie som hadde ei lita jenta, dem hadde nettop født 4-linger, og nå venter dem enda en runde med 4-linger!!! Er det mulig!! Flott for dem, og snakk om å ha flaks. Gurimalla...Så da bør jo vi også få til en liten spire, eller hva?

Masse lykke til med prøvinga, unner deg alt godt.

KLem, Kunstner'n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!!! Gratulerer så langt!!!! :hoppe:

Sånn hadde vi det også helt i starten, skulle bare ta det som det kom liksom....Jodda....Det tok ikke lang tid før jeg var helt korka og tellte dager og sjekka EL for livet, men samtidig var veldig laid back utenpå! Ville jo ikke skremme livet av sambo :ler:

Men nuh! Nå har hjernen min roet seg LITT ned, mens sambo er blitt temmelig ivrig i tjenesten :sjarmor: og stadig snakker mer og mer om dette med når vi får barn osv. HVIS vi får barn sier jeg da...

Men det er ganske artig å se utviklingen hans på disse mnd! Og da vi begynte ilag hadde han aldri tenkt på å få barn engang! Så de kan jammen meg forandre seg ja!

Å han har blitt litt mykere på en måte. Ser det noen ganger når han ser på meg å jeg prøver å skjule at jeg er lei av å vente eller skuffet når tanta kommer, så bare er han så god selv om han ikke trenger å si så mye...

Gosj, nå ble jeg helt nyforelsket her...!!

Blir spennende å høre hvordan det går med dere videre! Jeg er stor fan av koselige historier altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo hyggelig å høre at han definerer seg bort fra MIKE-statusen og at dere nå kan være sammen om dette. Ingenting er vel bedre under forberedelsene til bryllupet!

*drømmertilbaketilmittegetbryllup*smiley!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så hyggelig at din kjære ikke lenger er noen MIKE :)

Vi satte igang prøvingen denne mnd her vi

Når det gjelder vår vennekrets få vet alle at vi er maks klare for barn så fort bryllupet er overstått så de fleste kommer nok til å vente i spenning fremover nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at din kjære ikke lenger er noen MIKE :)

Vi satte igang prøvingen denne mnd her vi

Når det gjelder vår vennekrets få vet alle at vi er maks klare for barn så fort bryllupet er overstått så de fleste kommer nok til å vente i spenning fremover nå :wink:

:hoppe:

Så koselig du er innom! Og SÅÅÅ spennende!!!

Nå må du komme deg inn her snart altså, så vi kan taste utenfor vårt andre univers! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg jo bare få takke for alle de koselige innleggene, folkens!

Utrolig hyggelig å logge seg på og finne så mange nye fjes og go´ord i dagboken min! :wink:

Vi er veldig på det at vi ikke kaller dette direkte prøving... Jeg tror mange rett og slett blir veldig stresset og opphengt idet det kalles prøving. Så derfor tenker vi heller at nå tar vi det som det kommer. Tror det er aller best for oss, beste måten å ikke bli helt fiksert på!

Men jeg ser også for meg at jeg kommer til å lette litt mer enn min kjære, måle og herje og ballere for meg selv, mens jeg er litt mer balansert og avslappet i mitt ytre...det er bare MEG det! :ler:

Nå går vi i allefall en utrolig spennende tid i møte, og jeg håper dere alle kan være med meg!

Lykke til alle sammen!

*kryss*

...og ha en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We`ll be with you!! Spennende tider for alle her på forskjellig vis! Det er kjempekoselig å følge med på alt som skjer! Å snart skjer det vel store ting med oss også?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott å høre at MIKE har forlatt huset... :)

Ønsker dere en flott sommer med mange muligheter. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...