Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Kos å se deg igjen her inne! G er sikkert bare litt stresset med forestående bryllup, he'll come around! Kos dere videre med sommerferie før det verste bryllupsstresset kommer over dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen i dagboken min i går kveld :klem:. Sender i gjengjeld noen babylagevibber til Brumlen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmmm - har G blitt MIKE igjen?? :klø:

Hvordan ble det med prøvingen denne mnd? Ser du har IKM i dag i følge liste på prøverforumet....så da blir jeg jo skrekkelig nyskjerrig da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - har G blitt MIKE igjen?? :klø:

Hvordan ble det med prøvingen denne mnd? Ser du har IKM i dag i følge liste på prøverforumet....så da blir jeg jo skrekkelig nyskjerrig da vettu ;)

IKM IKM IKM

Nå er vi spente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at mannen din ikke føler seg klar likevel. Sannsynligvis er det bare et snev av bryllupsspenning. Når det er unnagjort er jeg sikker på han er mer med! Som du sier: baby skal det bli!

Lykke til med bryllupet :smilorange:

Det blir en fantastisk dag!

(hør på den nygifte... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

IKM og ingen tegn til tante, ikke utover kvisene som har begynt å poppe frem, og brystene er blitt ømme! :frustrert:

Håper så INDERLIG at det skal klaffe nå i august jeg da...så det blir et lite kjærlighetsbarn 9 måneder etter bryllupet! :hjerte:

*sukk*

Det hadde vært drømmen!

Tror nok også kanskje at det er litt bryllupsnerver ute og går hos min kjære! Men han har jo sagt at han gjerne vil ha barn da, bare at han ikke klarer å tenke på det nå...blir vel for mye å tenke på for en stakkars mann! :grine2:

Jeg skal i det minste gi alle kluter til og prøve så godt jeg kan for å få det til neste pp, dersom det ikke har gått i boks allerede nå! Jeg skal, jeg skal, jeg skal...jeg VIL!!! :sur::ler:

*drømme*

Fortsettelse følger, det skal jeg love dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!! Spennende ting som foregår her! Har du merket noe mer? Vi har jo IKM samtidig..........!

Jeg tror tanta er påtur til meg, så derfor kan hun jo bare gi F** i å dra til deg!!

Kan skjønne at det blir mye for mannen din,hehe! Vi må ikke glemme at de ikke tåler så mye på en gang :ler: Skal se at når dere er smidd i hymens lenker og nervene faller på plass så er han nok tilbake til det gamle!

Lykke til du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Dakar mannen din,det er ikke greit å ha to viktige ting å tenke på. :ler: Mannfolk er litt morsomme da. Jeg erter og ler av min ofte for han har så mye rart for seg. (Nå hørtes jeg slem ut,jeg er ikke det altså ;) ) Han sier nok noe annet når bryllupet er vel overstått.

*Venter i spenning på IKM resultater*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM sier du? Hmm, kviser var det første som dukket opp på meg da jeg var blitt gravid.

Sender over en stor "håperdetharlykkesdennegangen" :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Hvordan går det?! Ikke noe tantebesøk vel??

Håper du får ei super helg, totalt fri for tante.............!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, to dager over IKM nå og ingen tegn til tante enda... Men jeg er redd denne syklusen min kan ha rotet det litt til med en senere EL og derfor også utsatt IKM. Ikke vet jeg... :klø: Kviser og ømme pupper er noe jeg pleier å få før tante kommer, så derfor vil jeg ikke hetse det opp og få for store forhåpninger. Siden jeg fortiden er på ferie får jeg heller ikke testet før tidligst 25. juli, og må holdes på pinebenken frem til det! :roll:

Men jeg er veldig svimmel da, har vært det i går og i dag...og i dag hadde jeg litt rare magesmerter uten at tanta som sagt har meldt seg! *hmpf*

Nei, må slutte å analysere tror jeg og bare ta det som det kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps, to dager over IKM nå og ingen tegn til tante enda... Men jeg er redd denne syklusen min kan ha rotet det litt til med en senere EL og derfor også utsatt IKM. Ikke vet jeg... :klø: Kviser og ømme pupper er noe jeg pleier å få før tante kommer, så derfor vil jeg ikke hetse det opp og få for store forhåpninger. Siden jeg fortiden er på ferie får jeg heller ikke testet før tidligst 25. juli, og må holdes på pinebenken frem til det! :roll:

Men jeg er veldig svimmel da, har vært det i går og i dag...og i dag hadde jeg litt rare magesmerter uten at tanta som sagt har meldt seg! *hmpf*

Nei, må slutte å analysere tror jeg og bare ta det som det kommer! ;)

Du har jammen is i magen som klarer å vente helt til mandag med å teste! Kan du drysse litt tålmodighetsstøv på meg? :ler:

Det blir spennende å se hva som skjer - men neste måned er jo også en ypperlig måned å lage barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen is i magen som klarer å vente helt til mandag med å teste! Kan du drysse litt tålmodighetsstøv på meg?  :ler:

Det blir spennende å se hva som skjer - men neste måned er jo også en ypperlig måned å lage barn ;)

Jeg bare MÅ ha is, er ikke noe apotek i nærheten, og den testen jeg hadde liggende ble glemt igjen hjemme!

...er rart også, men får meg ikke til å kunne tro at det skal ha klaffet, det hadde liksom bare vært for godt til å være sant! :sjenert:

August er en ypperlig måned, det er helt sikkert...KJÆRLIGHETENS måned for vår del! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og i dag blinker Baby Compen min for at den mistenker graviditet! :overrasket:

Men etter tempen å dømme og ut fra tidl. sykluser til sammenligning hos Fertility Friend, så kommer tante imorgen! :roll:

Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på jeg!!!

:sjenert:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og i dag blinker Baby Compen min for at den mistenker graviditet! :overrasket:

Men etter tempen å dømme og ut fra tidl. sykluser til sammenligning hos Fertility Friend, så kommer tante imorgen! :roll:

Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på jeg!!!

:sjenert:

:overrasket::hoppe::overrasket::hoppe:

Gurimalla!!! Jeg satser i hvert fall en femmer på BC'en!

Ågudamegsågøydethaddevært!!!! *håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten for spennende! :overrasket:

Ikke noe tegn til tante enda heller...... :hakeslepp:

Skal holde dere oppdatert så snart jeg vet noe selv. Litt skummelt med BC´en, for flere jeg har hørt med har aldri opplevd at den har indikert på denne måten uten at det stemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen tante som er kommet over natten heller...og en øøørliten temp.stigning fra i går! :tommel:

Egentlig målte jeg meg 1 time senere enn vanlig i dag, men tempen var skyhøy (36.90) og jeg fjerner konsekvent 0,01 grad for hver halvtime i + eller - hvis jeg skulle forsove meg eller våkne tidligere... Så da ble det til at jeg registrerte tempen som 36.70 i dag!

Charten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...