Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Tralalala - grattis så mye med en spire i magen Orkidèen!!! :klem:

Er kjempeglad på dine vegne, fikk tårer i øyekroken da jeg leste gladmeldingen på IKM listen for juli. :hoppe:

Nå blir det spennende å se fremover altså med bryllup og baby og alt. Håper du er i godform og klar for siste innspurt med bryllup.

1. april som termin - det er jo virkelig en morsom dato :ler:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED BABYFRØ I MAGEN!!!!!!

Så vidunderlig bra da Orkis vennen!!! Får helt klump i halsen jeg!!

Sender deg hundre gode :klem: Og gleder meg til du er her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

GRATULERER KJÆRE KJÆRE V OG G!! :hjerte:

Sitter her med tårer i øynene og syns dette er så utrolig hyggelig! Er så glad på deres vegne! Også så fort det har klaffet! Flinke har dere vært! :sjarmor::ler:

Har prøvd å ringe deg..men ikke noe svar. Ringte tilslutt til Peony..og vi jublet sammen!

Tenk det da V...en liten :babysmokk: -go´ing i magen din..*smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Gratulerer så mye med baby i magen! :grine2:

Utrolig gøy, også gikk det så fort! Nå må dere bare kose dere masse fremover. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrrr... Orkideen kommer ikke hit før i morgen kveld!!! Og så vi som vil vite alt om denne testingen nå!!!

Vi vil ha tips og babystøv! :sur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Gleder meg til du er tilbake på nett i dag og kan oppdatere oss!

VI ER SÅ INNMARI GLADE PÅ DERES VEGNE, SNUPP!!

:smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!! :grine2:

Da jeg leste om de kvisene dine på ikm-dagen, bare visste jeg det!!! :klem:

Ønsker deg et supert svangerskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så er jeg tilbake fra ferie...en ferie som endte med både :overrasket: og :danse: idet jeg altså testet positivt 25. juli!

Det er helt sinnsykt!

Ut fra BabyCompen min og to ulike nettsteder kan jeg beregne termin til 1. april 2006, og har dermed en veldig spennende høst, vinter og vår i vente...

Dersom min EL var 7 - 8. juli slik antatt, er jeg 4 uker på vei, i min 5. uke (embryoets 3. uke) og det anlegges navlestreng i disse dager!

BabyCompen mistenkte graviditet 23. juli, testet positivt med CB 25. juli og svidde siden av den QR´en som jeg glemte igjen hjemme da vi kom hjem fra Tjøme i kveld - alle tre bekrefter det utrolige! :hjerte:

Legger ved bilde jeg, så kan dere få se med det blotte øyet! ;)

post-7814-1122502509_thumb.jpg

post-7814-1122502539_thumb.jpg

Nå blir det altså BABY!

:hoppe:

Men aller først blir det jo bryllup! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Må bare få sagt det igjen jeg... Er så hoppende glad på deres vegne!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler:

Hvordan tok G nyheten?

Du har virkelig en spennende tid framover da!!!!

:klem::klem1::kose::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  Må bare få sagt det igjen jeg... Er så hoppende glad på deres vegne!!!  :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler:

Hvordan tok G nyheten?

Du har virkelig en spennende tid framover da!!!!

:klem::klem1::kose::kyss:

Takker, søte! :kyss:

G ble først veldig :overrasket: og fikk :hakeslepp:, før han slappet litt mer av og til sist begynte å :sjarmor:....før han helt til slutt stolt som en hane sa til sin forlover: "Dø, A...jeg skal bli pappa!!!"... :ler:

Riktig så kry over hva han har prestert ser det ut til, akkurat som om det står skrevet i panna hans..."hey hey, se på meg, jeg kan sakene mine jeg!"

:hoho: :hoho: :hoho:

Så jo, han virker veldig glad nå, selv om det ikke var heeelt planlagt, i og med at vi egentlig hadde en liten prøvepause frem til nyttår! *s* Er det ikke typisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G ble først veldig :overrasket: og fikk :hakeslepp:, før han slappet litt mer av og til sist begynte å :sjarmor:....før han helt til slutt stolt som en hane sa til sin forlover: "Dø, A...jeg skal bli pappa!!!"... :ler:

Riktig så kry over hva han har prestert ser det ut til, akkurat som om det står skrevet i panna hans..."hey hey, se på meg, jeg kan sakene mine jeg!"

Så jo, han virker veldig glad nå, selv om det ikke var heeelt planlagt, i og med at vi egentlig hadde en liten prøvepause frem til nyttår! *s* Er det ikke typisk?

:ler: Disse mannfolkene! :ler:

Gleder meg så fælt til å følge deg fremover nå, du ligger jo først i løypa! Og så har jeg en god magefølelse for Heidi den 4. august...

Jeg har dusjet meg i babydusjen du la igjen i dagboka mi, men det var nok litt for sent for denne PP'en. Håper bare jeg snart får kommet i gang med 2. PP.

Du, når er det BC'en begynner å tippe kjønn, da? Er jo så spent på om det blir en Teddy eller en Toria ;)

Stoooor klem fra "tante" E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...