-TeddyToria- Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #81 Del Skrevet 18. juni 2005 Så herlige dere er! Tok en test midt på dagen i dag, faktisk 17 DPO og 2 IKM...men den var negativ! Synes jeg skimtet en strek, eller kanskje det var en liten prikk , men antakelig er det ingenting annet enn en skygge- og ønskestrek! Men jeg hadde drukket en del, og jeg vet ikke om CB er litt mindre sensitiv en flere andre tester også, så jeg tror jeg må ta en ny test i morgen tidlig altså...evt. mandag! Ingen tegn til tante i allefall! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #82 Del Skrevet 19. juni 2005 Så herlige dere er! Tok en test midt på dagen i dag, faktisk 17 DPO og 2 IKM...men den var negativ! Synes jeg skimtet en strek, eller kanskje det var en liten prikk , men antakelig er det ingenting annet enn en skygge- og ønskestrek! Men jeg hadde drukket en del, og jeg vet ikke om CB er litt mindre sensitiv en flere andre tester også, så jeg tror jeg må ta en ny test i morgen tidlig altså...evt. mandag! Ingen tegn til tante i allefall! :o :klø: Skjønte ikke helt disse forkortelsene jeg.... Ønsker deg ihvertfall masse lykke til og krysser fingrene for deg! *bust bust* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. juni 2005 #83 Del Skrevet 19. juni 2005 Åååå det er håp, så spennende Skriv så fort du vet noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. juni 2005 #84 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! 1 uke før jeg testet positivt syntes jeg også at jeg skimtet en liten strek. Men syntes den forsvant igjen, og tenkte at det sikkert bare var fordi jeg ønsket at den skulle være positiv. Men det er jo sannsynlig at det var en veldig svak strek, siden jeg faktisk var gravid :-) Husker ikke hvilken test jeg brukte, det var en jeg bestilte over internett. Men jeg har ikke hørt at CB er mindre sensitiv enn andre. Lykke til!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2005 #85 Del Skrevet 19. juni 2005 Heisann!! Takk for besøk i boka mi! Har du testet mer?? Spennende!!! Krysser fingrene for deg nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #86 Del Skrevet 19. juni 2005 :klø: Skjønte ikke helt disse forkortelsene jeg.... Ønsker deg ihvertfall masse lykke til og krysser fingrene for deg! *bust bust* DPO = days past ovulation IKM = ikke kommende mensen (forventet mens) Og mensen har enda IKKE kommet, for den som lurer på det! Testen midt på dagen i går var visst svak, svakt positiv...men testen på morgenurin i dag var blank som blenda! Så det spørs detta! Kun tiden vil vise - blir ny test tirsdag el. onsdag dersom tante ikke kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #87 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er fryktelig spennende altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. juni 2005 #88 Del Skrevet 20. juni 2005 :o , oj oj oj, henger meg på at dette er spennende nå lille Orkidéen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. juni 2005 #89 Del Skrevet 20. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. juni 2005 #90 Del Skrevet 20. juni 2005 Den var svakt positiv? Så spennende!! Du kan jo dra til legen og ta blodprøve, hvis du ikke orker å vente *veldig spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #91 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei på deg, lille venn. Har du tatt en ny test??? Bare ørlittegranne nyskjerrig skjønner du :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #92 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei snupp! Nei, jeg testet ikke igjen, tenkte jeg skulle gjøre det til lørdag, dersom ingenting skjedde...men i dag kom tante snikende! Nesten en uke på overtid! Så det er bare å legge seg på rygg igjen i juli, og krysse alt annet enn beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #93 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det ikke bare typis, når man ikke vil at den skal komme så henger den seg opp i flere dager bare for å lure oss!! :evil: Men men, vi har jo akkuratt begynt prøvingen så det er vel litt tidlig å bli utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #94 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det ikke bare typis, når man ikke vil at den skal komme så henger den seg opp i flere dager bare for å lure oss!! :evil: Men men, vi har jo akkuratt begynt prøvingen så det er vel litt tidlig å bli utålmodig Det er vel det...føler nesten ikke jeg har grunn for å bli skuffet en gang, når det er så mange som har slitt i flere år - man kan liksom ikke forvente full klaff på første forsøk akkurat! :-? Men vi har bein i nesa vi, Heidi! Tenk om vi kunne klaffet "sammen"!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #95 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er vel det...føler nesten ikke jeg har grunn for å bli skuffet en gang, når det er så mange som har slitt i flere år - man kan liksom ikke forvente full klaff på første forsøk akkurat! :-? Men vi har bein i nesa vi, Heidi! Tenk om vi kunne klaffet "sammen"!? Det hadde jo vært veldig morro!!! Lurer fælt på hvor lenge det vil ta og kjenner jeg er litt utålmodig inni meg selv om jeg vet at det er helt normalt å vente opptill ett år uten at det er noe galt. Hvis vi får det til på neste forsøk så blir det en liten en i april - fin tid det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. juni 2005 #96 Del Skrevet 22. juni 2005 Akk den tanta...........Hersens tull at den ikke kan komme når den skal, når den alikevel har tenkt å komme.... Ja,ja lykke til i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #97 Del Skrevet 22. juni 2005 :evil: Nå ser det ut som om det jeg trodde var tanta, har forsvunnet igjen også! Ingen smerter, ikke noe mer blod... Hva skjer??? Jeg skal ikke klage for prøvingen sin skyld, siden vi jo bare har prøvd i en måned, nesten ikke det engang - men jeg liker ikke det faktum at tante og syklusen begynner å kødde med meg nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. juni 2005 #98 Del Skrevet 22. juni 2005 Kanskje det blir ny test allikevel da :-? Vi er sikkert så opphengte og spennte så alt klusser seg til..... Kan nok risikere å bli slik hos meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 #99 Del Skrevet 22. juni 2005 :evil: Nå ser det ut som om det jeg trodde var tanta, har forsvunnet igjen også! Ingen smerter, ikke noe mer blod... Hva skjer??? Jeg skal ikke klage for prøvingen sin skyld, siden vi jo bare har prøvd i en måned, nesten ikke det engang - men jeg liker ikke det faktum at tante og syklusen begynner å kødde med meg nå altså! Jeg blødde etter at jeg hadde blitt gravid. Ta en test til da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. juni 2005 #100 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva er det med juni??? Tantekluss hos deg også?!?! Er det mulig?? Noen har visst bestemt seg for å kødde nå j**** med oss denne mnd :evil: *deler ditt sinne og frustrasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå