Gå til innhold

Plages av jehovas vitne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis av meg åpnet døra ikledd t-skjorte med oppned pentagram, eyeliner, hodeskallesmykke og ønsket dem velkommen inn, han skulle uansett ha orgie i stua idag. Fortsatte med å legge ut om hvor glad han var i å bli pult i ræva, og lurte på hvem av dem som ville være først. 😅 

De kom ikke tilbake etter det, og da hadde de vært på døra i flere mnd. Han var så jævli lei.. 😅 

Anonymkode: 79d2c...37f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær høflig og hyggelig, gi klar og streng beskjed du ikke er interessert og si også ikke kom tilbake! Vær veldig avvisende fra du åpner døra til du lukker døra. Ikke smil når du åpner døra. 

Anonymkode: 6f867...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba de dra til helvete og skriv navnet mitt i boka deres slik at de husket meg, og jeg så de aldri igjen. :) 

Anonymkode: 942cc...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng et opp-ned-kors på døra :) 

Neida, men det var da veldig ofte? De pleier jo å gi opp når de ikke kommer noen vei. Jeg har hatt dem på døra èn gang tror jeg, hvis jeg ikke drømte det....rart at jeg ikke kan huske om det var en drøm eller ikke, kanskje de hypnotiserte meg :P 

Anonymkode: 5ce7a...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La dem få høre det. Dette er en sekt som ødelegger liv. Med andre ord må det å forsøke å verve noen til denne drittklubben i det minste karakteriseres som helt forjævlig frekt. Folk får tro på hva de vil, men når du tilhører en skadelig trosretning, være seg Jehovas Vitner, Scientologi eller Islam, så får du i det minste la vær å tre den nedover hodet på andre. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

Jeg foretrekker faktisk heller å bli henrettet enn å tilbe en som mener at milliarder av mennesker må dø fordi de lever på feil måte. 

Jeg forstår at dere gjør dette av beste mening, men det er klart folk blir agressive når de får predikanter på døren hver uke. Én gang i året kan dere få komme å ringe på hos meg. Så sier jeg at jeg ikke er interessert, og så går dere. Helt greit. Da er det unødvendig å bli aggressiv. MEN hvis dere ikke respekterer meg og mitt valg - og kommer ofte på døra mi og maser, selv om jeg har sagt klart fra at jeg ikke er interessert, da gidder jeg ikke å være hyggelig lenger. 

Respekt må gå begge veger. Jeg respekterer at dere tror på det dere tror på, men dere må respektere at jeg ikke tror på det samme. 

Anonymkode: ee8ea...443

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

Dette er selvbedrag. Grunnen til at ungdommen blir sendt ut for å forkynne er ikke fordi de skal være gode og advare andre. Det er fordi de skal oppleve motstanden, fordømmelsen og trakasseringen fra de som er "fortapt". Det er meningen at de skal "se" hvor ille det står til med alle som lever annerledes, så de lengter etter tryggheten hos sine egne. Slik får de styrket troen på at de har tatt det riktige valget, og det er mindre sjanse for at de bryter ut senere. De har jo tross alt lært hvor utrygt og fælt det er å gå ut blant oss andre.

Der er derfor de har fått beskjed om å ringe på igjen og igjen og igjen. Folk SKAL bli irriterte og vise dem sine verste sider. 

Det beste man kan gjøre er å være hyggelige med dem. Kanskje skjønner de da at verden ikke så ille ute som de har blitt forkynt. 

Anonymkode: 9fcb9...4d8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

dc2.gif.1499db670146b19657a851ae681cd07d.gif

Anonymkode: 79d2c...37f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker faktisk heller å bli henrettet enn å tilbe en som mener at milliarder av mennesker må dø fordi de lever på feil måte. 

Anonymkode: ee8ea...443

På sommerstevnet i Telenor arena i fjor sa en politimann: hvis alle hadde oppført seg like pent som jehovas vitner så hadde politiet vært arbeidsløse. 

Tenk på alle krigene, drap og egoisme, vold griskhet, selvoåiskhet og ulykkelighet pluss at menneskene er i ferd med å ødelegge jorden. Syntes du at mennesker som støtter en sånn livsførsel fortjener å leve? Dessuten har Gud skapt jorden og menneskene så det er bare rett og rimelig at han kan sette krav til oss. De som ikke retter seg etter det må «fjernes» fra jorden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rottenikken1 said:

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

Gud bedre. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg er et Jehovas vitne selv så la meg fortelle litt om fakta. 

Ja, jeg vet at dørselgere kan være plagsomt men jeg blir aldri aggressiv fordet. Det er det ingen hjelp i. Raseri løser ingenting. 

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Vi prøver av beste mening å få dere til å forstå at livet avhenger av dette og at dommedagen er rett rundt hjørnet. Vi bruker uselvisk masse av fritiden vår til å advare mennesker om den kommende dom, akkurat som Noah gjorde før vannflommen. 

N slik selvoppofrelse for å redde liv og advare, og da måtte være villig til å gi avkall på penger og karriere for å hjelpe mennesker burde ikke imøtegås med agressivitet. Vi mener at et liv utenfor Jehovas vitner bare er tomhet uten mening og ar dommendag kommer. 

Vi gjør det kun for å hjelpe mennesker, men som Jesus selv sa: «en slave står ikke over sin herre. Hvis de har forfulgt meg vil de også forfølge dere» 

 

Hjernevasket, kalles slikt.

Anonymkode: 213f1...ddc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2019 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Du har gitt de håp på en eller annen måte. Du har  sikkert tatt imort vakttårnet og nå er du en del av hjernevask-besøks-lista. De gir seg ikke før du ber de dra til helvette.

Anonymkode: 6e3be...6e1

Vakttårnet? Jeg plages med det samme som TS. Ble stående for å høre på de ÉN gang og siden det har de terrorisert meg.

Anonymkode: 7b736...d64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

På sommerstevnet i Telenor arena i fjor sa en politimann: hvis alle hadde oppført seg like pent som jehovas vitner så hadde politiet vært arbeidsløse. 

Tenk på alle krigene, drap og egoisme, vold griskhet, selvoåiskhet og ulykkelighet pluss at menneskene er i ferd med å ødelegge jorden. Syntes du at mennesker som støtter en sånn livsførsel fortjener å leve? Dessuten har Gud skapt jorden og menneskene så det er bare rett og rimelig at han kan sette krav til oss. De som ikke retter seg etter det må «fjernes» fra jorden 

Det er vel ingen sekter som er så griske som jehovas vitner, hele denne sekten er bygget rundt selskapet vakttårnet og pengene går til de styrtrike bakmenne i Warwick. Jehovas vitner er et gigantisk pyramidespill og grunnen til at denne sekten oppsto i Amerika på slutten av 1800 tallet var på grunn av religionsfriheten som ble til, da så grunnleggerne av Jehovas Vitner sitt snitt til å lage en religion der de kunne tjene penger. Det samme gjelder for pinsemenigheten som oppstod på den samme tiden og for de samme grunnene.

Anonymkode: 0386e...63d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

På sommerstevnet i Telenor arena i fjor sa en politimann: hvis alle hadde oppført seg like pent som jehovas vitner så hadde politiet vært arbeidsløse. 

Tenk på alle krigene, drap og egoisme, vold griskhet, selvoåiskhet og ulykkelighet pluss at menneskene er i ferd med å ødelegge jorden. Syntes du at mennesker som støtter en sånn livsførsel fortjener å leve? Dessuten har Gud skapt jorden og menneskene så det er bare rett og rimelig at han kan sette krav til oss. De som ikke retter seg etter det må «fjernes» fra jorden 

Altså. 

Jeg skal høre på gud den dagen hun viser seg og snakker direkte til meg. Enn så lenge er dette hviskeleken der budskapet både har tvilsomme kilder og også er tilpasset og vridd på. Ikke tale om at noe sånt skal diktere mitt liv! Jeg synes så synd på dere som ofrer dere for dette! 

Han politimannen kunne like gjerne sagt at hvis alle hadde oppført seg som min familie så hadde de ikke hatt noen jobb. Det er fint at dere oppfører dere, men det gjør de fleste av mine venner også, det er helt vanlig. 

Den forakten dere har for andre mennesker er skremmende, og hvis det finnes en gud ville hun ikke likt tankesettet deres det minste. Hun ville også vært skrekkslagen over at dette er måten å bidra i verden på, for rike hvite mennesker som vant i livets Lotto. Det er så mye som kan gjøres av gode gjerninger, og dere velger å fjase rundt! GJØR dere noe, egentlig? Noe konkret? Er støttekontakter, driver suppekjøkken eller hva som helst? Noe annet enn å kjøre isbil? Håper det! Men dere kunne uansett gjort så mye mer med tiden! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker faktisk heller å bli henrettet enn å tilbe en som mener at milliarder av mennesker må dø fordi de lever på feil måte.

Onde må dø slik at gode mennesker kan leve på jorden uten vold, sykdom, lidelse og død. Dette vil Gud utrydde, det er godt. Det sagt bør man respektere de som ikke ønsker å høre, og inntrykket mitt av de lokale JV er at de gjør det.

Anonymkode: 4afcc...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
1 time siden, Rottenikken1 skrev:

Nå skal jeg skrive litt info. Vi jehovas vitner mener at vi ser nok beviser i verden for at Jesus hersker og snart skal gripe inn og, for å si det rett ut, henrette alle som ikke tilhører jehovas vitner fordi de ikke har Guds godkjennelse utifra det bibelen krever. 

Men dere, som har en hel haug ubibelske doktriner (1914, 144.000,egen biebloversettelse utført av mennesker uten kunnskap om bibelske språk, satt inn tetragrammet i NT enda det ikke finnes i grunntekstene, utstøtelse, ++++) dere skal liksom ha noen guds godkjennelse? Dere er jo erkeeksempelet på en sekt, styrt av frykt for "utsiden".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Onde må dø slik at gode mennesker kan leve på jorden uten vold, sykdom, lidelse og død. Dette vil Gud utrydde, det er godt. Det sagt bør man respektere de som ikke ønsker å høre, og inntrykket mitt av de lokale JV er at de gjør det.

Anonymkode: 4afcc...1ac

Viner ikke onde bare fordi vi tenker annerledes. Snakk om å lage seg fiender..

Anonymkode: 7b736...d64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...