Gå til innhold

Plages av jehovas vitne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har jehovas vitne på døren ca 1 gang i uken, noen ganger 2. Det er forskjellige folk hver gang og i begynnelsen åpnet jeg hver gang de ringte på. Jeg forteller de gang på gang at jeg ikke er interessert i å høre på det, beklager og lukker døren. Noen ganger går de da, andre ganger fortsetter de bare å ringe på. De er rundt på alle nabohusene også, men det er svært få som åpner. Det er så utrolig irriterende! De er her hver uke og noen ganger veldig sent på kvelden. 

Jeg jobber mye natt og sover derfor noen timer tidlig på kvelden, og gjentatte ganger har de vekket meg. De ringer gjerne på 2-3 ganger og venter lenge før de går. For all del, de vet jo ikke at jeg jobber natt og derfor sover når de ringer på, selv om jeg nesten alltid sier det når jeg først åpner. 

Er det flere som plages? Hva kan jeg gjøre for at de skal slutte? Kan man melde fra en plass om at man ikke ønsker besøk av de? Jeg er så lei nå. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier de har vært her 7 ganger allerede denne måneden. Det er spesielt ille visst jeg ikke åpner, da virker det som om de kommer tilbake senere på dagen eller dagen etter for å prøve igjen. 

Anonymkode: 52751...60d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har siden 2004 da jeg flyttet hjemmefra bare opplevd og få Jehovas Vitner på døren 1 gang. Og det var for rundt 5-6 år siden.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gitt de håp på en eller annen måte. Du har  sikkert tatt imort vakttårnet og nå er du en del av hjernevask-besøks-lista. De gir seg ikke før du ber de dra til helvette.

Anonymkode: 6e3be...6e1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har siden 2004 da jeg flyttet hjemmefra bare opplevd og få Jehovas Vitner på døren 1 gang. Og det var for rundt 5-6 år siden.

Heldig! Jeg var heller ikke plaget med de der jeg bodde før, men så flyttet jeg i februar og siden da er de her ukentlig. 

Anonymkode: 52751...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kanskje vært litt surr da. De prøver jo å besøke alle en gang i året. Om du ikke har vært hjemme, prøver de igjen. 

Eller så husker de ikke at har vært hos deg.

Anonymkode: eb02d...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har gitt de håp på en eller annen måte. Du har  sikkert tatt imort vakttårnet og nå er du en del av hjernevask-besøks-lista. De gir seg ikke før du ber de dra til helvette.

Anonymkode: 6e3be...6e1

Jeg er ikke noe flink til å være streng, men skal prøve å være klar og tydelig neste gang de kommer. 

 

Ts 

Anonymkode: 52751...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis bare fått dem på døra èn gang siden jeg flyttet hjemmefra. Fortalte dem at jeg er tilhenger av Allah og lukket døren. Skulle gjerne hatt bilde av fjesene de satte opp. :ler: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem, åpnet døren en gang i bare trusa. Aldri sett dem siden.

Anonymkode: d590e...16a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde samme problem, åpnet døren en gang i bare trusa. Aldri sett dem siden.

Anonymkode: d590e...16a

Åh, uten bh? Jeg hadde definitivt ringt på døren din igjen 😍

Anonymkode: 56d02...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heng opp noe som får deg til å tro at du er katolikk, da løper de.

Anonymkode: 20ef7...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre for at de skal slutte?

Du sier at du synes det er koselig med besøk fra dem, for du har savnet kontakten siden du ble utstøtt av sekten.

Jeg garanterer at de aldri dukker opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å si ifra på en tydelig måte er absolutt ikke umulig, de skulle ikke ha kommet mange gangene på døren her før hele menigheten skulle visst at her er det lite poeng i å ringe på. Du må starte å uttrykke deg tydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du er overrasket over hvor ivrig de er til å få deg tilbake i JV. 

So noe som tilsier du tilber Satan. 

Spør etter ID. Om du får, dra hjem til de midt på natten og spør om det passer å snakke om nattens fyrste nå. 

Anonymkode: 90e77...844

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...