Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Fint å høre at dere overlevde.

Tr.heim hørtes bra ut, jeg tenkte jeg skulle ønske av sambo til jul en alenehelg uten barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg ser for meg samboeren din med åpen smekk foran hele kirka :hoho:

Godt at dåpen gikk så fint.

Skrevet

Så herlig å lese hos deg som alltid. Grattis med vel overstått dåp, men ikke fullt så bra med tannpine og vond arm og greier... :klem:

Trondheim blir nok helt topp da! Håper dere får det til :-D

Gjest Myztica
Skrevet

*spor*

Må lese om dåpen i morgen.. Kvota mi for nettbruk er ute! :ler: Og jeg må finne kortet til snuppa, skal på vektkontroll i morra!

:vinke:

:kyss:

Gjest Myztica
Skrevet

DER! da fikk jeg lest om dåpen :) Så bra at alt gikk fint!

Tr.heimstur hørtes deilig ut! Hadde det bare vært litt pluss på kontoen her ogå... :sjenert:

Du kan jo ta turen enda lenger sør da ;):ler:

Skrevet

Hei hei alle sammen! Tusentusen takk for besøket,like koselig som alltid det!

Sambo ble fullt sykemeldt ut uka og så skal han over på aktiv fra mandag av.Legen var redd senefestet i skuldra skulle ryke :tristbla: så det hele var visst litt værre enn jeg hadde trodd.Menmen,det er nå ikke sikkert enda!Skal ikke ta sorgene på forskudd!

Vi drar i allefall til Trheim imorgen etter at jeg har vært ENDA en gang hos tannlegen....Kvart over ni skal jeg dit så imorgen blir det tidlig opp..Vi har jo bare slumra og sovet lenge,til og med Sondre har begynt å bli ganske doven :ler:

Det går hardt utover sparekontoene våre,men pyttsann...Kan være snusfornuftig en annen dag! Vi sulter ikke ihjel! Dessuten planlegger jeg å bli rimelig ferdig med julegavene så det så!

Fikk unna sju julegaver bare idag :sjarmor: Er jeg frøken effektiv eller?!?

Kom over noen geniale krus som man kunne få navn på og vips er alle julegavene fra Sondre til beste-olde og tippoldeforeldre i boks!

Så dette går så det suser!

Har allerede flere avtaler i Trheim så dagene kommer til å fly...

Er det som er så trist når man drar bort,at tiden går enda fortere da..men men,da er vi enda nærere jul!!! Gosj som jeg gleder meg!!!

Håper bare tanna blir fiksa imorgen og at forkjølelsen gir seg litt mer!

Hostet fælt mye inatt og Sondre var endel våken...menmen.

Kan ikke legge meg på et annet rom heller for sambo hører ikke Sondre når han våkner...Han er mer som i koma når han sover ja!

Har begynt på albumen ja! Den blir så bra!Klør i fingrene etter å holde på,men jeg må ta kveld nå,må høre på den fornuftige stemmen i hodet for en gangs skyld... :sjenert: Så jeg får bare unskylde,men jeg kommer innom dere etter helga! Kos dere plenty alle sammen hvs noen titter innom mens jeg er borte!

Lots of løøøv!! :klem:

Skrevet

Sitter og spiser sesongens først klemmentin, og den var sur :sprettoy:, og leser litt om livet ditt.

Høres veldig koselig ut med Trondheimstur :).

Skrevet

Innom og sjekker hvordan det gikk på dåpen til Sondre! :) Vært litt travelt i det siste, så ikke rukket det før nå. Bra det gikk så fint, da! :) Hehe, måtte humre litt om samboeren din og smekken. :ler: Jaja, gutter kommer fort over sånt.

God tur til Trondheim!! Og håper du får orden på tannevondtet og alt. :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Så bra at det blir Trondheimstur på dere! Blir nok kjekt ja!

Og mens du er i farta så kan du vel ta en svipptur en 2-3 timer nedenfor Tr.heim..? :hoppe:

Håper tanna di blir fikset i morgen. Og at det ikke blir alt for dyrt.

Begynner å skje ett eller annet inni munnen min også. Tror det er den teite visdomstanna jeg holder på å få som ikke får stor nok plass inni der. Frykter at den må trekkes. Hjeelp! :grine:

Jaja,nok om mine gebissproblemer!

Dere må ha god tur til Trondheim! Kjør forsiktig(hvis dere skal kjøre da) og kos dere masse.

Natti natt snuppi! :klem:

Skrevet

Har ikke fått sagt ifra at bordet til dåpen var nydelig! Flink du!

Ellers gir jeg deg bare en :klem: , for nå er jeg sliten og orker ikke skrive mer :ler:

Skrevet

Surprise!! Her er jeg!!

Pi@;Ååååå klementiner!!!Nammmis!!!DA er det virkelig ikke lenge til jul! Hurra!!!

Kakao;Koselig at du titter innom midt oppi alt! Ja man kan gjerne humre litt av oss..!

MrsP;Skulle såååå gjerne gjort det ja! Det hadde vært sinnsykt morsomt!

Skal aldri si aldri,en dag kan det hende jeg dukker opp!

Det er helt ok å trekke visdomstann! Og det kan du stole på når det kommer fra meg som er reddest i verden for tannlegen! Borring er en million ganger værre...

LT:*kosepå*

Iss;Hehe,takk for det snuppa! Hvile deg masse nå!

Nå sitter vi på hotellrommet og slæpper åff! Tok med oss pcn for vi kunne surfe på hotellets nett for en liten penge,så det har sambo holdt på med mens jeg har ordna med albumen!Helt til jeg oppdaget at jeg manglet to bilder...IGJEN!!! Fatter ikke hvordan det er mulig å være så borte vekk :frustrert: Jaja...

Tannlegen frykter for at jeg må rotfylle men ville ikke ødelegge helga så han pussa den bare litt ned pga fyllinga var litt høy.Mulig jeg innbiller meg det,men syns kanskje jeg har blitt 4% bedre...Får se etter helga.

Begynte å kjøre i 10-tiden og Sondre sov som en engel!

Stoppet i tolv tiden så han fikk strekke på seg og spise litt.Så kjørte vi videre til ca kl to,ny pause og etter den satt jeg bak sammen med han.Han var så våken og bablet bare værre!

Kom frem i fire tiden og da hadde han megabæsja seg ut :overrasket: Det var sånn skikkelig bæsj,ikke bare suppe.Er det normalt nå allerede?!

Brodern og ei barndomsvenninne av han kom og vi dro på City Syd!

Dagens fangst ble;

*Stilig vintervest til meg

*Vinterjakke til sambo

*Julegave til venninne H (stilige bilderammer som henger sammen)

*Julegave til søsterns sambo(genser)

*Kordfløyelsbukse,to gensere,en body og en sparkedress til Sondre

*Farsdagsgaver til pap og svigerfar(bestefars skrytealbum)

Fornøyd med det ja :sjarmor: Og imorgen blir det mer! Ahhh I løv shopping!

Spes når jeg får unna alle gaver som vi har på lista!

Imorgen skal vi på Solsiden og raide litt,treffe ei venninne og jenta hennes som er 1 mnd mindre enn Sondre,være sammen med brodern og kanskje på middag hos V og samboeren hvis han blir frisk! Ikke noe problem med å få tiden til å fly nei!

Sondre har sovet og sovet og sovet i hele dag,og tok kveld ca halv ti.Så nå er jeg superspent på hvordan natta blir....hemhemhem...Håper på det beste!

Jeg som også skulle lagt meg halv ti holder på å svime rett av så nå sier jeg bare god natt folkens! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
MrsP;Skulle såååå gjerne gjort det ja! Det hadde vært sinnsykt morsomt!

Skal aldri si aldri,en dag kan det hende jeg dukker opp!

Det er helt ok å trekke visdomstann! Og det kan du stole på når det kommer fra meg som er reddest i verden for tannlegen! Borring er en million ganger værre...

Hadde vært kult ja!

Rart å tenke på at du ikke er så langt unna meg nå! :hoppe:

Så det er ikke vondt å trekke visdomstann altså? Har sett for meg at det er det er det vondeste av det vonde jeg..

Men hvis borring er verre,da kan det jo ikke være så ille.

Åå,som dere koser dere da! Er så herlig med sånne turer med bare shopping og kos.

Og greit å få unna endel gaver også.

Er det farsdag snart?

Ha en god natt da snuppi,og kos dere i morgen! :klem:

Skrevet

Blir det noen farsdagsgave fra Sondre til pappaen sin?

Hjemme i min familie feiret vi aldri fars/morsdag fordi foreldrene mine sa "huff, det er bare noe handelsstanden har funnet på for å tjene penger", men pappa ble litt snurt hvis han ikke fikk sin årlige pose med lakrisbåter og Asterix-album :ler: og mamma nektet oss å servere frokost på senga til henne, siden det var hun som måtte sove i alle smulene etterpå. Men å lage frokosten på kjøkkenet var helt lov.

God helg! :klem:

Skrevet

Ikke mye tid til KG om dagen, men innom for å ønske deg ei god helg!

Skrevet

Innom med en søndags :klem: til deg. Håper helgen har vært fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...