Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet (endret)

Innom med en :klem: til den beste Skytte jeg veeet om!

Endret av Mrs. Potter
Skrevet

Titt tei, bare innom å pynter på signaturen min og kikker i noen bøker.

Sambo kommer i morgen kveld, så jeg blir nok litt borte kan du si... :hoho:

Skrevet

LinKri,Iss,MrsP,Pi@ og Pondusa;Tuuuuuuusen takk for at dere besøker meg :legrine: Jeg blir så glad....Det er godt å se at jeg ikke er glemt...

Og jeg har ikke glemt dere heller altså!!!! Ingen en! Men jeg har bare ikke nubbesjangs i havet til å henge med...Det nytter liksom ikke hvor hardt jeg enn prøver så går det er evighet mellom hver gang desverre :grine:

Men,men nå er jeg her en liten tur da! Så da får jeg oppsummere litt!

På mandag var vi på kontroll og det gikk som følger:

*65cm lang

*7250g

*Hylte som en stukken gris da han fikk sprøytene men det gikk heldigvis fort over.Ikke fikk han noe feber eller andre reaksjoner senere heller.Muligens litt mer sutrete men det har han vært de siste dagene så jeg tror egentlig det er pga kløe i munnen...

*Helsesøstra skrøt mye av både han og oss så da ble jeg nå litt kry da.... :sjenert: Litt fint med sånn konkret skryt!

Etterpå kjørte vi til mam og pap og spiste middag og slappet av...koselig!Sambo begynner ikke på jobb før 12 om dagene så vi overnattet!

Så fant vi ut at han kunne komme dit igjen etter arbeid så vi ble der enda en dag!

Og igår spiste vi indrefilet av elg :sjarmor: Det finnes ikke noe mer mørt og yammmmi!!!!!Snadder di lux...

Og mens vi var hos dem fikk jeg ordna ferdig albumen til Sondre! Altså satt inn alle bildene vi har fremkalt til nå! Så nå skal jeg sende inn og få en ny ladning!

Sondre har blitt en helt til å sove...det er nesten så jeg ikke tørr å si det høyt!

Forleden sov han fra halv åtte om kvelden til seks på morgene,spiste og sov til halv ni............

Igår sov han minimalt på dagen,sovnet kl seks,pupp kl tolv,sov til kl fire,pupp/skravling til halv seks,sov til kl 8! Så vi er storfornøyde!

Men inatt ble vi liggende å storflire av han! Dere aner ikke som skravla gikk :legrine: Klagesang og piping,noen lyder som høres ut som Tor Erling Staff og andre som høres ut som tørr latter :ler: Snakker om en god kar altså!

Da vi kom hjem idag fikk jeg støvsugd og lagt sammen klær,samt vasket klær før sambo dro på jobb.Så kom mam og pap innom og drakk kaffe før de dro hjem(de hadde vært på julegaveshopping,LITT påvirket og stresset av meg...... :sjenert: )

I tillegg var supertante innom en liten tur og A var på besøk.Hun ble til vi hadde spist middag,koselig!

Så dro vi til sambos søskenbarn en tur for de hadde nå venta så fælt på oss og plutselig var kl åtte og vi måtte bare komme oss hjem!

Så var det kveldsstell og pupp og en smule overtrøtt Sondre som til slutt sovna litt over ni!

Sånn går nå dagene! Jeg burde få tatt den runden min ikveld for imorgen er det vaskedag.Har begrenset all vasking til 1 dag nå og da må det gjøres ordentlig vet dere....tvangstanker!

Og på fredag skal jeg påbehandling,samt få begynne å trene litt! Og det blir bra! Håper jeg klarer å stramme opp litt og bli bedre i ryggen og bli bitte litte granne freshere i figuren sånn frem mot våren! Ingen hastemål her i gården! Jeg hadde som mål å bli under 70kilo før jul,nå er jeg 70 akkurat så det bør jeg klare!

Så kommer endelig venninne L på besøk fra trøndelag og blir til søndag så da blir det lite nett....

Vi er visst ganske aktive og sosiale mennesker vi...men men!

Vi storkoser oss så enormt og leker og prater og koser med Sondre hele tiden! Det er helt fantastisk å se utviklingen hans! Vi har det godt sammen og planlegger å få hatt oss litt også snart :ler: Det er bare ikke tid og stunder til det heller nå for tiden :ler: Men det går bra!

Jeg gleder meg enda mer til jul for hver dag som går! Eller,til desember i det store og hele! Til bursdagen vår og adventstiden,de siste julegavene,julebakingen sammen med mamma,sene kvelder med vasking og stryking,stearinlys og kakao...*drømme meg bort*

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Åh,herlige juledrømmer :hjerte:

Dere er så sosiale dere altså! Føler meg som den latsabben i forhold jeg.. Veldig glad i sofaen for tiden ja!

Godt å høre at alt står bra til med Skyttefamilien iallefall. Og at Sondre har et digert sovehjerte. Høres ut som om dere koser dere skikkelig.

Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke rekker megarunden din. Er glad bare du skriver i din egen dagbok jeg.

Og vasking er jo viktigere enn oss kg-jenter.Spesielt for deg som sliter med vaske-tvangstanker og greier! :ler:

Kan gjerne ta over litt av de tvangstankene for deg jeg altså.For her i huset har vi vaskefobi!

Lykke til med puleplaner!

:klem: fra MrsP

Skrevet

Jeg må bare innom og gi deg en stor :klem: fordi du er så trofast og besøker dagboka mi selv om jeg er kjempedårlig til å besøke deg.

Veldig hyggelig å lese at du koser deg sånn med Sondre og sambo og familie og venner... Nå begynte jeg også å glede meg til jul! :nisse:

Kan du ikke komme på en (shppping)tur til Oslo før jul, så vi kan ta en skravlings på kafé? Det hadde vært hyggelig altså!!! :sjenert:

En :klem: til og god natt.

Skrevet

:legrine: Høres så kos ut å følge med lille krabaten hver dag.. :hjerte:

Gleder meg også til jul, for første gang på leeenge..

Få feire den med mannen og snuppa! :-D

Håper dere får hatt dere litt snart............................ :sjarmor:

Skrevet

:legrine: Så mange besøk bare mens jeg har tatt runden min :legrine:

Håper bare ikke jeg har glemt noen nå....

MrsP;Jeg syns jeg har forbedret meg sååå bra med vaskingen altså! Så du kan gjerne overta litt :ler:

Miip;Det skal du ikke tenke på! Jeg er bare så veldig glad for de gangene jeg rekker innom dere...det er så koselig å lese om andres liv!

Jeg storkoser meg så jeg nesten sprekker!! Så det blir litt sånn at jeg lurer på når smellen kommer og hva den dreier seg om....Men den tid,den sorg...

Jeg er helt julesyk jeg!!! Kjenner det på hele kroppen at det nærmer seg nå!

Det hadde vært umåtelig koselig å vært i Oslo en tur altså! Har jo flere av dere kgdamer jeg ville møtt,samt et par andre venninner som bor der! Men jeg er aldri der...det er så langt herfra så det blir bare sånn...MEN,hvis jeg skla til Oslo en gang så skal jeg si fra vettu! For det hadde vært så utrolig morsomt å møte deg! Men jeg håper på at jeg kan være litt på msn snart...en gang...kanskje i neste uke!

LT;Takk for det du!

Epica;Åh,jeg gleder meg nesten mer og mer til jul for hvert år!!!

Men vi har jo alle forskjellige erfaringer på alle områder,jeg håper bare at dere får ei herlig herlig jul sammen!

Skrev i boka til MrsP at jeg har planer om å forføre sambo ikveld,men at da må ullsokkene av og det gruer jeg litt til fordi det er så kaldt her :ler: Så vi kan jo ha ullsokkesex :ler:

Tror egentlig jeg trenger en ny dose humor mest!!

Har jo helt glemt å fortelle at Sondre snurra seg fra rygg til mage på lørdag tror jeg det var!! Da var jeg stolt altså!! Håper det skjer flere ganger,det var så morsomt å se på!

Nå har jeg fått vært innom dere alle tror jeg...Hilser ellers til Felicia hvis du er innom,også må jeg si jeg savner Tulipan...håper dere dukker opp begge to,er jo så spent på hvordan det går!

Men nuh er det tannbørste,linser av,do,skrive i papirdagboka,forhåpentligvis hanky panky og zzzzzzzzzzz :ler:

Skrevet

MrsP; :grine: Nei..........Det ble ingen ting i hele tatt :grine:

Sambo sovnet mens jeg skrev dagbok i sjuhundre og da jeg var ferdig sov han og jeg var very very trøtt...Før han sovna mente han det fint kunne la seg gjøre idag tidlig.

Men idag var Sondre umåtelig våken i 8 tiden og ville bare skravle! SÅ mens far og sønn konverserte i senga,vasket jeg badet.Da de sto opp og stelte seg vasket jeg soverommet.Etterpå fikk jeg tatt stua og kjøkkenet før neste pupping!

Så duppet endelig Sondre men da fikk jeg hjelp av sambo til å vaske gangen,pluss at vi spiste frokost.Så måtte vi ta et par telefoner før sambo dro til byen for å finne ei ny matte til yttergangen.Da han kom hjem var Sondre våken og vi danset litt før sambo måtte dra på jobben!

Nå har Sondre sovet siden kl tolv og jeg har ordnet med bilder som skal til fremkalling,gjort unna flere tlf(ikke rart det går nedenom å hjem med helseforetakene når man ikke kan få svar på et enkelt spørsmål engang..)og sjekket mail og skrevet her! Og lest to sider i et gammelt blad mens jeg testa hvordan det var å ligge på sofaen!

Så har jeg gjort klart gjesterommet og vasket det ja! Imorgen kommer jo L! Gleder meg masse masse til det!

Men nå er det en som hyler etter meg her! Stor kos til dere som er innom! God helg! :klem:

Skrevet

Innom med en god :klem:

Koser meg med sambo jeg.

Skrevet

Håper det blir tid til litt :humpe: og :kline: i helga!! :klem:

Åja,.. jeg gleeeder meg til jul, det blir sikkert kjempeKOS!! :hjerter:

God helg vennen!! ;)

Skrevet
Har jo helt glemt å fortelle at Sondre snurra seg fra rygg til mage på lørdag tror jeg det var!! Da var jeg stolt altså!! Håper det skjer flere ganger,det var så morsomt å se på!

så flink!! :klappe:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Tusen takk for mail! Sondre er til å spise opp altså! :hjerte:

Ha en super helg!

Skrevet

Hei snuppa!

Lenge siden sist assa! Må si han Sondre vokser fint ;). Lurer på hvor stor minsten er på 3 mnd kontrollen. Skal på det i slutten av november...

Må si du er i gang med forføring av mannen. Blir svett, jeg! Nå er det snart to månede og to uker siden vi hadde samleie (*fnis*) sist... Er fast bestemt på å komme i gang igjen ganske så snart. Hadde akkurat sluttet å blø da jeg satte inn spiralen. Og tror du ikke det var i gang igjen??? BLÆH!

Kos deg med gutta og god helg!

:klem:

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha mail....... :sjenert:

Så flink en gutt du har! Og så stor han er!

Endret av pondusa
Skrevet

Så koselig det er å lese her. Høres ut som dere har hektiske dager, ja, men aller mest som dere koser dere!

Jula er en utrolig fin tid. Jeg gleder meg alltid veldig til den, og liker alle forberedelsene. I år blir det nok veldig spesielt, i og med at jeg er høygravid på den tiden, men jeg håper vi får kost oss skikkelig med kakebaking og kalender og alt som ellers hører til. :) Gleder meg!

Skrevet

Veldig hyggelig å lese i boka di, altså! Blir så godt humør av det!

Kan vi ikke krympe Norge for en dag, så vi får truffet alle sammen? Hadde vært noe det. :ler:

:klem: og håper helga har vært bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...