Gjest Myztica Skrevet 5. november 2006 #5421 Skrevet 5. november 2006 er enig med miiip her Tusen takk for mail, har sendt en tilbake Ville bare si at jeg setter så utrolig stor pris på deg
Skytte Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5424 Skrevet 5. november 2006 SÅ mange koselige hilsninger å komme hit til Tusen tusen takk for at dere bryr dere om meg,det varmer og gjør meg så glad!!! Pondusa;Har du tid til dette da?! Epica;Hehe,jeg hadde håpet på det samme,men til nå har det vært heller labert gitt! Men søndagen er jo ikke over enda... Jul blir enormt bra ja!!!Ikke mange dager igjen! MrsP;Takk for skryt snuppa!Koselig at du syns det! Murmelmy;Oh gosj for en uheldig dame du er da...Jeg hater all den der blødningen vi damer må gjennom Pondusa;Skal prøve å få sendt deg en mail snart ja! Fjellrypa;Trivelig å lese at du koser deg her inne!Dagene våre flyr avgårde med lynets hastighet men vi får gjort ganske mye forskjellig da!Men langt ifra alt jeg gjerne skulle gjort...som å henge her mye mer,være på msn og lese noen bøker...menmen! Åh,jeg var jo rimelig nygravid forrige jul!Det er nesten ekstra koselig med jul når man er gravid!Så er det helt surrealistisk å tenke på at vi nå har en unge...det var så uendelig fjernt for et år siden! Miip;Så morsomt at du trives her! Jeg blir så glad når dere sier sånt!Venninne L mente jeg burde hatt meg en blogg for hun var skråsikker på at mange folk ville like å lese om mine spekulasjoner og gjøremål!Jeg fortalte henne ikke om boka mi her,er ingen som vet om den av dem jeg omgås.Det blir alt for nært.. Åh,vi skulle krympet det mer enn 1 dag vettu! Hadde aldri blitt ferdig på så kort tid Vi kunne hatt det sånn annenhver uke f.eks! *sende brev til Stortinget* LinKri;Tusen takk,jeg setter stor pris på deg også snuppis! Det er kjempekos med mail og lillesnuppa er sååå fin!!! Må få svart deg en av de nærmeste dagene! Liv;Takk det samme! Pi@;*kosepå*
Skytte Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5425 Skrevet 5. november 2006 *POFF* der var denne helga også over...Og imorgen er Sondre 14 uker! Og vi er en uke nærmere jul!!!Om fire søndager er det 1.søndag i advent og jeg og sambo har bursdag!!! Er altså så innmari mye å glede seg til nå fremover; *Farsdag neste helg *Mam og pap kommer og overnatter helga etter det for da skal de på konsert her!Ser dem jo temmelig ofte,men de har aldri overnattet her før så det blir morsomt! *Bursdagen vår *Lage pepperkakehus sammen med lille E(det er en årelang tradisjon vi har!) *Bake til jul sammen med mamma *Pynte til adventstiden og etterhvert til jul Det er ikke værst dette!Jeg sliter litt med å vente med å henge kransen på ytterdøra Vi skal ikke lage kalender til hverandre i år,det blir for dyrt og for mye styr å finne gaver.Men det gjør ingen ting.Vi skal nå ha flaxkalender i det minste! ************************************************* Siden sist har vi hatt besøk av L ja! Det har vært helt utrolig herlig! Bestisen min! Vi er så lke og tenker så likt at det er til å le av!Sier de samme tingene og forstår hverandre fullstendig så det er såååå trist at vi bor så langt unna hverandre...*sukk* Vi har spist god mat og skravla og sett tv.Sondre har vært grei gutt i hele helga! Han sutret litt i ettermiddag men det var nok tretthet.Han sover mer for tiden..hmm..Uvanlig!Er jo ikke vant til det! Har kjøpt mange gaver til sambo siden det er farsdag,bursdag og jul på løpende bånd nå!Men jeg gleder meg mest til å se han når han får den albumboka jeg lager til han!Den bør jeg få gjort ferdig snart...har noen bilder som må fremkalles så det kommer til å ta en stund uansett! Imorgen skal jeg få treningsøvelser av terapytten min! Jeg er knallspent!! Og veldig klar for å få gjort noe konkret! SÅ får vi håpe at ryggen skjerper seg og at sideflesket forsvinner! Er fordømt umulig å finne seg ei bukse her i verden...ALLE er jo så sabla kort i livet og jeg hater å se når halve kroppen henger og disser utenfor buksa..*grøss*Så jeg håper virkelig jeg kan strammes litt opp og finne meg noen fine bukser! (og da bør jeg slutte å spise en is hver kveld.............................) Idag er jeg så sabla trøtt at det svir i øynene.Har vært litt lite søvn i helga.Man liker jo å sitte litt oppe å skravle og da flyr timene..menmen.Blir ingen runde ikveld,men snart så snart!
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #5426 Skrevet 7. november 2006 Hei Skyttemor! Lenge siden jeg har vært hos deg nå... Tenk at Sondre er 14 uker allerede... (om min Lillegutt er blitt 6 uker...) Tida går svinaktig fort - ikke vet jeg hvor den blir av... Har lite tid til KG om dagen, så du får bare unskylde meg Men lover å komme sterkere tilbake etterhvert... Enig i at det er mye å glede seg over framover... Dere har jo opptil flere bursdager også... til deg og Sondre-gutten!
pondusa Skrevet 7. november 2006 #5428 Skrevet 7. november 2006 Takkf for hyggelig sms-prat i dag. Håper dere ikke regner og båser bort i sjitværet her nord.
Gjest miiip Skrevet 7. november 2006 #5430 Skrevet 7. november 2006 Ser du er på runde, så da tenkte jeg for en gang skyld jeg skulle komme deg i forkjøpet! Godt å høre at dere fortsatt koser dere og at du har begynt å glede deg til jul. Jeg er litt mer sånn "hjelp, er det jul alt?". til superskytte.
Skytte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5434 Skrevet 8. november 2006 Helloooo!!! Rakk akkurat å frese gjennom runden min i full fart igårkveld før Sondre våkna og ville ha mat tvert og med en gang! Han sovna kl 19 så spiste han kvart på midnatt,i 2 tiden,spiste og var very våken fra kvart på fem til litt over 6,så sov han til kl 7...fikk smokken og sov til halv ti! Men enda var jeg helt zombie og så ikke land da vi sto opp... Syns han spiser vel ofte om natta altså...Melken varer liksom ikke så lenge,vurderer hardt den grøtprøvingen altså...Får se! Ellers så har vi et forrykende møkkavær fortsatt...Dvs at det så litt bedre ut her idag så jeg hyrte på meg og pakka han i vogna og gikk ut ista.Det var muligens vår korteste trilletur for plutselig blåste det sånn at vogna bare skled hit og dit i sørpa,det var ikke noe særlig.Men suppen sovna og våkna ikke da jeg bar han inn i senga så nå har jeg kanskje en liten time til meg selv! Skal få skrevet litt her og prøve å rekke en mail eller to...LinKri og Pondusa dere står for tur ****************************************************** På mandag var jeg på første treningsgjennomgang! Jeg er utrolig gira på å begynne å røre på meg så dette tror jeg skal gå bra! En stund i allefall...... Men jeg kjenner at jeg har rørt på muskler som har ligget i dvale...Igår var det såvidt jeg kom meg opp av senga og såvidt jeg klarte å løfte og få stelt Sondre.Men heldigvis gikk det seg litt til utover dagen! Så har knærne mine kapitulert igjen...ellers så går det bare bra Mam og pap var her på mandag,mam var barnevakt mens jeg trena og pap var på husbyggingsdugnad.Sppiste middag sammen før de dro! Koselig! Etterpå var vi hos svigerfar en tur og skravla litt med dem! Da Sondre hadde lagt seg var jeg hos venninne L! Det var leeenge siden og vi bstemte oss for å gå ut å spise ikveld bare vi to! Det gleder jeg meg masse til! Igår var vi en tur i byen og fiukk unna noen ærender,samt leta tulling etter noe så simpelt som en badebalje...Men neida,det har vi ikke sett! Skjønner ikke hvordan det er mulig at INGEN butikker har en litt stor badebalje??? Har en barnebutikk og en lekebutikk igjen å sjekke og hvis ikke de har så river jeg håret av noen! Senere kom svigermor og samboeren ned fra hytta og innom her med ved! Var faktisk ganske koselig å se dem igjen etter 14 dagers adskillelse Blir vel en del sosialisering nå fremover da.. Da sambo dro ut en tur kom svigerinna mi på besøk! Har ikke sett henne heller på leeenge så det var trivelig å få skravlet litt! Hun hadde en hemmelighet som hun ikke fikk si men som hun hadde sååå lyst til å si,men sa det ikke...SÅ her holder jo selvsagt jeg på å steinsprekke av nysgjerrighet!!!Må jo ikke si sånt til meg uten å fortelle hva det er!!! Da hun dro kosa jeg meg på gjesterommet med mp3spilleren på ørene mens jeg lagde farsdagskort til pappa og svigerfar(DE er mange år siden jeg har laget!!)pakket inn farsdagsgavene og alle de andre gavene til sambo! Men nå har jeg et dillemma...jeg vet ikke hvilke gaver han skal få når og fra hvem av oss(meg og Sondre)....Samtidig så må jeg finne ut hvorfra det er vi bestiller spotecsandaler for det ønsker han seg også og det får man jo ikke i noen butikk.Vet vi pleier å få sånne brosjyrer om bestilling av det på jobb men husker jo alldeles ikke hva de heter........... Idag kommer venninne A hit hvert øyeblikk.Hun er fortsatt syk og kan derfor slumre her sammen med megog spise middag med oss!Koselig å ta vare på folk som ikke har noen helt nære utenom familien liksom.
Skytte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5435 Skrevet 8. november 2006 Måtte bare poste før det ble for langt og alt forsvant! Hmm...lurer fælt på hvem du er gjest som er her nå...Si hei da vel!!! Så forresten at Tass2406 var innom kg igår! Også lurer jeg på om Tulipan er innom av og til...hvordan det går med henne og babyen... Og Felixa savner jeg litt,men så fant jeg henne i Magolias bok så jeg fikk oppdatert meg litt der også! Rart dette med folk som faller fra.Men sånn er det bare! Sondre vokser jevnt og trutt og utvikler seg fint syns jeg!Men jeg ha nå ingen å sammenligne med så kan jo hende han henger langt etter for alt jeg vet! Han trives i allefall mye bedre på gulvet nå og kan ligge der opptil en halvtime å pludre! Jeg ser at han besvisst prøver å ta tak i lekene i babygymmen og det er så morsomt å se konsentrasjonen i øynene hans!Men han bommer som oftest da...! Vi har blitt flinkere til å legge han på magen så det orker han nå i kanskje 4-5 minutter Har litt mer å jobbe med der ja...Men han strekker seg godt opp og ser seg rundt.Men han rører ikke så veldig mye på armene når han ligger på magen. Når han bader studerer han føttene sine noe veldig,ser ut som han virkelig spekulerer på hva det er og om han virkelig gjør sånn at de rører på seg Så plasker han da! Går som en hjulvisp oppi baljen!Morsomt! ELlers så har han begynt å gripe mer etter ansiktet vårt og håret mitt.....!Det river godt når klamme babyfingre låser seg og rykker til...au... Så spiser han på alt han får tak i,spesielt hendene sine! Og innimellom ler han med lyd når vi leker med han og herjer litt! Hver ettermiddag omtr har vi dansestund Han blir helt salig i armene mine når vi spiller litt høy musikk og vrikker rundt på gulvet.Sambo filmet oss igår og jeg kan ikke si at jeg gleder meg til å se resultatet Sånn...en aldri så liten oppdatering på den fronten også! Da har det vel ikke skjedd så mye mer i det siste...Vasker hus og klær inni mellom,skravler mye med sambo som fortsatt bare jobber halve dager!Godt det,men hjelpes så bortskjemt jeg blir...!
Skytte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5437 Skrevet 8. november 2006 Huff,glemte jo helt av å takke for alle besøkene fra dere superjenter!! Var så ivrig etterå få skrevet litt her endelig så det ble nesten bare ball! Maaange til dere alle som orker å besøke meg selv om jeg nesten ikke får fulgt med dere i hele tatt....
iss Skrevet 8. november 2006 #5438 Skrevet 8. november 2006 ps. du må sende meg en sms... jeg har miste nr ditt
Gjest Rognebær Skrevet 8. november 2006 #5439 Skrevet 8. november 2006 Så herlig at du koser deg med lille lugge-sondre! Skal si bøtta også har begynt å lugge. Auauau! Akkurat nå ligger han ved siden av meg og BÆSJER så det braker. Ville bare tipse om at på en av REMAene her har de en diger badebalje. Kanskje verdt å sjekke? Eller NILLE og sånne steder, kanskje?
Felixa Skrevet 8. november 2006 #5440 Skrevet 8. november 2006 Unnskyld,unnskyld,unnskyld for at jeg ikke er noe flink til å komme innom. Jeg leser,men legger sjelden igjen et spor. Men ikke tro at jeg glemmer deg! Å nei du! Jeg tror ikke det går ann å glemme Skytte. Tenk at Sondre er 14 uker! Som tiden går... Det er herlig å lese dagboken din, både måten du skriver på og om det du opplever. Det er veldig godt å begynne å bevege seg når man har vært innaktiv en stund. Kjenner godt til det problemet, men jeg skal nok få kjørt meg når knoll og tott er født ja. Det er en litt skremmende tanke å bli mamma, selv om jeg gleder meg så utrolig mye! De fleste går vel igjennom perioder der man tenker om man kommer til å klare det osv. Ha en kjempefin kveld. (og igjen: unnskyld for at jeg er så håpløs)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå