Skytte Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5321 Skrevet 11. oktober 2006 Magolia;Det er nok mamma som har strikket dem...og hun har ikke mønster heller,men det må vel finnes noe sted må jeg tro? De er i allefall supergode! Kakao;Tanna går seg til heldigvis! Syns godt hun dama på vakta kunne sagt at de var forsinka ja... Det er supert å ha sambo hjemme!!! Fjellrypa;Det er definitivt det værste jeg bruker penger på Fatter ikke hvorfor det ikke kan være samme der som hos legen...Dustenorge! MrsP;*kosekos* >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> God morgen alle sammen! Her hersker den store formiddagsroen så nå skal jeg skrive i boka mi før jeg skal gi pupp og dra på behandling! Venninne H kommer på besøk i ett-tiden.Leeenge siden jeg har snakket med henne nå..lurer på om hun sliter litt med ting jeg ikke vet om..long story.. Og så skal jeg sammen med ene venninne S å se på ei leilighet kl 18 for hun og typen har flyttet fra hverandre,så kommer hun som bodde hos oss før jul ifjor på besøk ikveld! Puh!Fullt program!Men jeg skal rekke runden min før helga Jeg har forresten blitt forkjøla Det er tungt..men tenkte på LT som har vært syk og gravid og hatt en fra før,så da fant jeg ut at jeg hadde ingenting å syte for! Så der kan man se hva man lærer av kg! Fikk shoppa masse i Pondusaby igår Sambo hadde visst spanderbuksene på for jeg fikk ny vinterjakke,en topp og en alldeles smashing tunika*nice* Det var så herlig å få noen nye klær og føle seg litt fin! Så var vi på supersalg og kjøpte div til Sondre; *Potte *Sløyfe(i tilfelle han får bruk for det liksom.... ) *Kjøleskaplås *DrBrownflaske *To strikketluer til han blir stor gutt,sånn ca to kanskje...! *En reimalue type finnlandshette til scootersesongen etter jul *En annen reimalue til neste vinter eller vinteren etter det Det var opphørssalg så vi måtte jo bare slå til! Fint å ha litt på lur! Ellers var vi på cubus og kjøpte en knallsøt skjorte og vest som han kan pynte seg med på søndag når han er ferdig med dåpskjolen!Og enda ei vinterlue......Men den var så søøøt at dere aner ikke!!Hehe...! Elgkalvstek til middag hos mam og pap før vi dro hjem! Fikk besøk av venninne S igår,og hun er gravid med nr to Jeg ble så glad! Så i mai får Sondre enda en kompis eller venninne! Var så utrolig koselig å skravle med henne igjen,må bli flinkere til å besøke henne! Sondre vokser og skravler og spreller som en helt! Driver å vasker en del klær i 68 til han nå Han er liksom litt midt i mellom 62 og 68 for tiden!Blid og fornøyd liten fyr som sjarmerer både meg og sambo i senk!
Gjest miiip Skrevet 12. oktober 2006 #5322 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg blir alltid i godt humør av å besøke deg! Morsomt å høre om shoppingfangsten! Håper du ikke blir syk.
Skytte Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5323 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har fortsatt vondt i kjeften.... Jeg er forkjøla...... jeg vil ikke ha en brøddeig til mage... Jeg har sååå lyst på godis hele tiden... Jeg er mamma!!! Jeg elsker guttene mine!!! Vi skal ha dåp på søndag og alt er i boks!!! Vi har hatt masse besøk og i helga skal søs og brodern være her!!! Jeg har kjøpt meg en ny genser idag!!! Jeg får på meg ei bukse jeg ikke har brukt siden jeg og sambo ble sammen!!! Sambo overrasket meg med å si at han husker første gangen jeg hadde den på meg og at han tenkte at jeg så bra ut i den!!! Jeg rødmet og vi fniste som tenåringer begge to Det er bare rett og slett mange flere glad ting enn trist ting for tiden! Men imorgen kommer svigers hjem fra ferie og jeg kjenner det knyter seg litt i magen.... Så har hun klart å kjøpe masse klær til Sondre i 68 og det ETTER jeg har sagt han har en milliard klær i den str.........Det er så typisk.Kunne hun ikke prøvd å høre etter??Neida,kjøra på......... SÅ kommer hun til å gnage om jeg ikke har brukt strikketklærne hun har strikket enda...De er litt vel store så jeg vil vente litt sånn at jeg kan få brukt det vi har som passer akkurat nå...Men nå mååå jeg ikke krisemaksimere her... Det går bra! Det går bra! Det går bra! Har hatt en fin dag! Lat morgen hvor jeg og snuppen ikke sto opp før halv ti! Etter mat og dusj henta vi han som jeg er gudmor til! Har ikke sett han på lange tider så jeg savna han så mye! Han ble med på bytur og vi kosa oss med shopping og kafèbesøk! Så traff E en kompis som er ungen til sambos søskenbarn,og begge ble med hjem til oss! Her var det grandis og playstation og kioskbesøk på programmet! Jeg har ledd og ledd ørten ganger! Tiåringer er utrolig morsomme! A;Jeg håper jeg får flere mightybeans snart(det er visst noe lekegreier..!) B;Åh,det er sååå ut! A;Ikke på min skole.. B;På min skole har vi mp3spillere nå! Vi går med dem på oss faktisk! A;Å..har du også det? B;Ja!! Jeg har hatt det i nesten et år! Jeg er bare så fasinert av dem! Og gleder meg enda mer til årene som kommer og til å få flere barn! Sambo har vært på dugnad(lurt det med betent skulder...!)og Sondre har sovet en god ettermiddagsdupp! Jeg har fått vasket sånn høvelig temmelig bra til helgen og vasket klær! Som jeg har glemt å henge opp kom jeg på nå..! Ble kveld på klumpen halv ni! Spent på hvor lenge han sover nå.De siste kveldene har han våknet og vært sulten som en ulv i tolvtiden..og da er jeg trøtt som en elg! Så jeg håper han snart tenker å sove til det bir morgen.. Men jeg skal ikke klage,jeg er såre fornøyd med sovingen hans! Tusen takk for besøket Miip! Koselig at du trives her i mølja mi!
Gjest Myztica Skrevet 12. oktober 2006 #5324 Skrevet 12. oktober 2006 Tittei!! Har jo helt glemt å svare på den siste meldinga di jeg Ble litt opptatt med mating, og så glemte jeg hele greia! Så bra at alt er i boks til dåpen! Gleder meg til å se bilder av han fra dagen hans. Og han var jo bare så søt i den dåpskjolen da
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. oktober 2006 #5325 Skrevet 12. oktober 2006 Hei vennen! Godt å se at det er mange flere enn på lista di! Og så bra at dåpen er i boks.Ordner ut du! Håper det går greit når svigermor kommer hjem. Det gjør det sikkert. Bit tennene sammen og overse alle dumme kommentarer. Helt sikkert ikke lett men... Ha en god natt da!
pondusa Skrevet 12. oktober 2006 #5326 Skrevet 12. oktober 2006 Heisann vennen. Ser av lista di at du bare er en helt allminnelig mamma, og det er lov å være lei seg innimellom. Jeg har fortsatt bollemagen, men pokker jeg har da satt 2 vidunderlige barn til verden! Fikk mld fra venninne S, som gikk i B-klassen tror jeg, hun fikk en prinsesse i dag. Har 2 gutter på 3.5 og 2.5 fra før!! Hun & sambon er gudforeldre på pondus. Så i morgen får jeg dra på sykehuset å snuse på nyfødtgull igjen.
Murf Skrevet 13. oktober 2006 #5327 Skrevet 13. oktober 2006 Oiii! Forkjølet! Så kjedelig, da! Vi har vært gjennom en runde med snørreneser alle sammen i heimen, og du verden hvor kjipt det er å dryppe saltvann i nesa på lille Knirk. Ikke så lett å forklare tassen at det blir mye bedre å puste når han har fått renset nesen. Lykke til med dåp! Vi skal ikke ha før om en måned (håper dåpskjolen passer da, ops!) og tar gjerne imot gode tips om antall kaker osv.
Gjest miiip Skrevet 13. oktober 2006 #5328 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Synes jeg ser snuppen sulten som en ulv mens du er trøtt som en elg! (Fantasien løper løpsk her, ser en liten gutt med et ulvehode og en mamma med et sånt elgehode som henger på veggen.) Veit hvordan du har det, jeg er også konstant godtesjuk! Knirkelyder, må løpe! Endret 13. oktober 2006 av miiip
Kakao Skrevet 13. oktober 2006 #5329 Skrevet 13. oktober 2006 God bedring til deg! Ikke noe gøy å være forkjølt. Og vondt i tanna... Men det var så mange smileyer der, også! Så fint at alt er ordnet til dåpen på søndag! Herlig å ikke måtte stresse med noe i siste liten, bare kose seg. Det høres bra ut. Håper dere får en fin dag!
Skytte Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5330 Skrevet 13. oktober 2006 LinKri;Hehe,vet hvordan det er! Ja jeg syns han var så nusselig i dåpsjolen sin Tenk at jeg har et dåpsbarn allerede! Og før jeg får sukk for meg så er han sikkert konfirmant..! MrsP;Har tenkt som så at jeg har arrangert myye større ting enn en dåp så den bekymerer meg minimalt! Helt til jeg finner ut at DET har jeg glemt osv osv Ja jeg skal gjøre mitt beste mtp svigermor.Som regel går det ganske bra hvis jeg gruer meg en del først..Skjønner? Akkurat som de festene man venter på og gleder seg til blir ræva,så blir ofte ting man gruer seg til mindre fæle enn man tror! Pondusa;Oi!! Nå ble jeg nysgjerrig her! Gikk ikke jeg i Bklassen? Jeg husker ikke hvilken klasse jeg gikk i engang....huff....Må få høre hvem det er! Bollemage du ja! Sikkert! Murf;Huff..det er sikkert nok lite trivelig å gjøre ja...Håper så inderlig ikke at Sondre blir smitta av meg... Tenkte å skrive en gjennomgang av dåpen her for å se at jeg ikke har glemt noe!Så kan du jo stjele et tips eller to hvis du syns det høres bra ut! Miip; Bra det er flere med god fantasi! Jeg sier så mye rart så da må man ha litt fantasi for å se humoren i ting! Det er som pokker at godter skal være så godt ja.........Menmen! Kakao;Takk for det du! Det er liksom ok med forkjølelse men tannevondt er så kjipern....
Skytte Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5331 Skrevet 13. oktober 2006 Akkurat nå kom søs og brodern men jeg MÅ bare skrive ned ting om dåpen her sånn at jeg kan se om jeg har glemt noe! Kirka kl 11 Selskap med koldtbord på Stedet kl 13 16 gjester; *meg *sambo *mamma *pappa *brodern *søs *typen til søs *svigermor *svigermors sambo *svigerfar *svigerfars sambo *sambos bror *svigerinna *min mormor *sambos mormor *min oldemor Så kommer supertante og barna kl 15 til kaffe og kaker!Som vi selvsagt har alt for mye av,men alle måtte jo bli fornøyde så vi har; *Sjokoladekake *Tårnkake *Drømmen *Marsipankake *Multekrem *Krinalefse og gomme *Gulrotkake Har delegert bort all baking så det er ikke noe stress! Alt jeg skal gjøre selv er å pynte bordene imorgen.Skal pynte med små hvite skjell som jeg samlet på da jeg var lita! Og noen blåskjell! Har kjøpt lys på lysstøperiet som ser ut som små barnesko! Har fire høye lys også. Serviettene er mørkeblå med litt sånn "grovt"hjertemønster...vanskelig å forklare! Har levert inn to bamsekrukker og pynt(etter vi fikk blomster da lillegull ble født)som jeg skal hente imorgen,med oppsatser i da selvsagt! Og så bestilte jeg en bukett med røde roser til å ha på gavebordet! Bordkortene har jeg lagd selv.Klippet ut hjerter i blå papp og limte på små skjell og sneglehus,skrev navnet med sølvusj! Så har vi kjøpt inn kaffe,brus og tannpirkere! Multekremen lager vi når vi kommer dit vi skal ha selskapet,helt sikkert noen som tar seg av den saken også! Så! Da tror jeg det meste er i boks?! Noen ting jeg har glemt? Enkelt og greit! Ikke noe dilldall og jålerier! Men nuh må jeg snakke med besøket! Og halv seks skal vi i kirka på sånn orientering eller hva det er! Håper det går bra...er jo fredag den 13. idag.......
Pepita Skrevet 13. oktober 2006 #5332 Skrevet 13. oktober 2006 Lykke til med dåpen på søndag og gooood helg!
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2006 #5333 Skrevet 13. oktober 2006 Høres ut som du har alt i boks! Så koselig med dåp, håper dere får en fin dag!
pondusa Skrevet 13. oktober 2006 #5334 Skrevet 13. oktober 2006 Hørtes ut som det blir en kanon dåp. Den pynten og bordkortene hørtes kjempefine ut, må gjerne sende bilder på mail... Sender deg en pm med navn jeg.
Fru Blå Skrevet 13. oktober 2006 #5335 Skrevet 13. oktober 2006 Heisan! Har nettopp kommet hjem fra tur, så jeg er innom å leser litt. Lykke til med dåp på søndag! Klem fra meg
Missbumblebee Skrevet 14. oktober 2006 #5336 Skrevet 14. oktober 2006 Innom med en stoooor Håper dåpen går superfint imorgen! Kan tenke meg at det er litt å gjøre i forbindelse med det! Ha en strålende fin lørdag!!
iss Skrevet 14. oktober 2006 #5337 Skrevet 14. oktober 2006 Sånn, da drar jeg på fjellet! Er på telefon frem til torsdag, lykke til med dåpen!!!
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 #5338 Skrevet 14. oktober 2006 Lykke til i morgen. Kommer til å bli så koselig. Forresten, på mandag er det 1 år siden pondus ble døpt. Så vi gjør det på samme tid.
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 #5340 Skrevet 14. oktober 2006 Ordner slik at du får skrive på ny side.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå