Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket: Sondre nekter å sove!!!!!! Og jeg blir tullerusk............

Han har vært våken i absolutt hele dag..kun duppet i to minutter for så å gråte igjen....HELE dagen...Gikk med han i bæresela og da sovnet han,men det er begrenset hvor lenge jeg klarer å gå med han i den...Så her har det vært trivelig gett..Jeg er SÅ sur og trøtt,samtidig som jeg ikke er det på en måte! Vanskelig å forklare..

Finner ikke ut at det ernoe spes som plager han heller.Har ingen tegn på vondt i magen og han har spist nok...Er nok bare så trøtt at han ikke får sove tror jeg.Slitsomt....

Men det er vel en del av å ha sånne små gull... :sjenert:

Skrevet

usj...høres veldig slitsomt ut når han ikke sover da :tristbla: Får håpe han sovner litt snart da, og at han sover veldig godt i natt så du får slappet av litt også :klem:

Skrevet

BARE EN KJAPP TUR INNOM FOR Å ØNSKE DEG EN GOD HELG MED GUTTA DINE! :kyss:

Skrevet

Du er bare SÅÅÅÅ god, vet du det!??

:klem:

Glemmer meg aldri du, alltid like trofast innom dagboken min... Setter umåtelig stor pris på det! :kyss:

Vi har det bra vi, men er veldig travle. Fjonken har vært litt dårlig siden i går, da han fikk hele TO vaksiner på én gang, en i hvert lår :overrasket: Var litt feberhet i gårkveld, og grinete i dag...men alt går mye bedre nå. Jeg syr så svetten siler, vasker, rydder og pakker og gjør så godt jeg kan...vi reiser jo sydover i neste uke ;)

Håper du, Skyttegullpappen og Sondreliten får en strålende god helg...og at Sondre finner ut at det å sove egentlig er ganske så kjekt allikevel :)

:kose:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper du koser deg og får slappet av i helga vennen! :klem:

Skrevet

Ikke noe gøy å gå rundt så sliten. Håper det ordner seg med sovingen snart, og at resten av helga blir fin.

:klem:

Skrevet

Sondre kan godt få noen søvn-timer av meg, altså! Jeg har litt vel mange av dem, synes jeg!

:ler:

Skrevet

Jeg brukte lang tid på å oppdatere meg, men så glemte jeg å skrive noe!!! :klaske:

Godt å ha deg tilbake aktiv her inne! :klem:

Hun svigermora di tror jeg må være verre enn min. Jeg har bestemt meg for at jeg skal bli flinkere til å si i fra til min. F.eks. "nå trenger jeg å ha det litt stille/tenke litt, kan vi heller snakke mer om en halvtime". Hun mener ikke noe vondt med skravlinga si, tror bare ikke hun tenker på at andres hjerner trenger pause fra skravleriet... :ler: Enig med andre her som sier at du bør si i fra, så du slipper å eksplodere. Jeg merker i alle fall at hvis jeg ikke gjør det blir jeg sur, mutt og inneslutta, og det er ikke sikkert hun tar det som et hint, kanskje jeg bare blir den sure svigerdattera, og det har jeg jo ikke lyst til.

En stor :klem: til deg. Synes du skal ta en prat med sambo om det, det kan ikke fortsette sånn. Håper dere finner ut av det.

Skrevet

Hei hei mine gode venner! Tusen takk for koselige besøk!

Maaange store gode :klem: til dere alle!

Ja..hvor skal jeg begynne...Det har vært ei turbulent helg kan man trygt si.

Familien Skytte har gått på sin første smell........!

Jeg var fryktelig trøtt på fredag,Sondre sov ikke og da sambo kom hjem var jeg sur og grinete som få...

Sambo mente til slutt at vi bare måtte ta oss en kjøretur så gutten fikk litt søvn for han var helt gåen.Da ble jeg sur for at han ikke kunne si at de to kunne kjøre og jeg hvile hjemme.Så ble sambo sur da jeg sa det for han vet jo at jeg alltid sovner i bilen og trodde jeg ville det da også.Så sa han at jeg bare kunne holde meg hjemme og jeg ble sur pga ordvalget....Og herfra blir det bare værre!

Kjørte i 1,5 timer,Sondre sov og vi sa ikke et pip...Jeg var sikkert surere enn eddik da vi kom hjem og selvfølgelig endte det med en kjempeeksplosjon :frustrert: Jeg husker ikke hva som utløste den eller hvorfor alt ble så galt.Jeg var bare helt uttafor av trøtthet og rasende og lei meg for at jeg tilta...Og der kom jo selvsagt alt...

Ble meg nå litt av en diskusjon...Fikk alt i retur om at sambo syntes mamma er temmelig styrete hun også og bla bla bla...Jeg gråt i flere timer og endte med migrene :tristbla: At det er mulig å diskutere som to idioter...

Ble nå ganske venner da vi la oss,sambo sa;"jeg elsker deg nå selv om vi mener ulike ting om alt.."Litt søtt da.

Men dagen etter ble alt tull igjen.Jeg var fortsatt lei meg pga han sa det om mamma da jeg tok opp en ting om hans mor.Tenkte jeg kunne få den i retur,men han innrømmet nå at han ikke helt mente det.Men jeg forbanna meg på at okei,jeg skal være den voksne og ta det opp med mamma.Og det gjorde jeg.Det var helt pyton.

Så kranglet jeg og sambo enda mer..Han ble nok rimelig skamfull da jeg faktisk hadde snakket med mam,for det trodde han nok ikke jeg kom til å gjøre.

Så han nekta å dra dit.Jeg svor i eder og galle at jeg aldri skulle til svigers mer og ikke på hytta heller,smelte døra og kjørte...

Var hos mam og pap sammen med svigerinna mi og tantebarna hennes hele dagen.Kosa oss i fjæra,grilla og snakka! Snakka så vi ble nesten blå og det var godt! Svigerinna mi er 37 år og veldig voksen og fin å snakke med så jeg følte meg hundre kilo lettere og hadde fått nye tanker og vinkler på ting.

Så fikk jeg ikke tak i sambo...Det svei i hjertet...Men så hadde han bare vært ute og sykla...!Snakket ivei til han om hvor glad jeg var blitt og fortalte masse og spurte om ikke jeg skulle komme å hente han! Mam hadde handlet inn masse god mat og øl og hun savnet han! Hun tenktikke på noe av det han hadde sagt hun ville bare ha han der sammen med oss.

Så nektet sambo fortsatt...Da ble jeg sint igjen pga jeg nå endelig hadde blitt så rolig og fornuftig,men ble avskåret.Han var blid og alt,me ville bare ikke...SÅ jeg slang på røret og sendte noen sinte sms...Ja jeg er muligens bare 13 år....!

Utover kvelden var jeg bare trist og savnet han så mye...Sondre skrek og huff.Mamma var bare god og jeg og sambo sendte enda mer sms og da vi ringte for å si godnatt til hverandre var vi nesten nyforelsket...!

Må bare skrive ned den ene sms fra han;

"Savner dere også.Vil ikke at vi skal ha det slik,vil at vi skal være en fin og god familie slik at Sondre kan vokse opp trygt sammen med oss..! :legrine:

Så ble det ei god natt og en koselig dag sammen med mamma før hun måtte på seinvakt og jeg dro hjem!

Har ike fått gjort spes mye siden vi kom hjem i 14 tiden.Har tatt vare på pikkpakket og vasket en maskin klær.Ellers har Sondre krevd all tid.Han har vært grinete i ettermiddag også.Har blitt fast tast det nå..Det er kjempeslitsomt for han hyler som en stukken gris og jeg blir så fortvila...

Så vi bærer og bysser og synger og koser og triller for livet.Sambo tok han i vogna så jeg fikk en halv time for meg selv...Da ordna jeg litt i den boka som sambo skal få til jul!! Den blir så utrolig bra om jeg skal si det selv!

Bare bilder av oss to i alle mulige situasjoner og steder vi har vært! Så skriver jeg ting fra hjertet og sangtekster etc etc! Sprekker snart for jeg vil vise han den!!!!

Prøvde en ny vri med Sondre ikveld.Han dusjet sammen med meg i 19 tiden,han roer seg i vann.Hylte helt sykt etterpå men roa seg med puppen.Kl 20 var han seng,jamret litt men sov halv ni...Jeg sitter her med hjertet i halsen og lurer på hvordan denne natta skal bli.Om det er mulig at ting blir bede når han legger seg 20-20.30 istedenfor 22-22.30...Eller om han da begynner dagen kl fem......Vi får se!

Dette ble skrekkelig langt og rotete gitt....

Glemte å si at sambo endaikke har snakket med mora si ang saken..Jeg vil at han skal gjøre det siden jeg gjorde det til min mor.Samtidig er jeg redd hun skal bli helt idiot sånn at jeg virkelig kommer til å angre...Svigerinna mi lurte også litt på den saken...Hmmm...Syns jo egentlig ikke at hun skal slippe unna.Det har vært for smetefullt for meg dette..

Skal på gu imorgen men skal prøve å komme innom dere alle snart så snart!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Huff og huff vennen,for en helg du har hatt!

Men det måtte vel bare skje..når man er sliten og trøtt og har megaunderskudd på søvn,så sprekker det ofte til slutt. Og så har du vel gått og tenkt på svigermorsaken og det gjør det ikke akkurat noe bedre.

Enig i at sambo bør snakke med mamma'n sin. Det er jo et stor problem for deg og det bør snakkes om. Men jeg skjønner at det er vanskelig for han. Fins vel ikke noe verre enn å ta opp slike ting med folk man er glad i.

Veldig bra gjort av deg å ta det opp med mamma'n din iallefall!

Og så bra at dere fikk ordnet opp dere i mellom. Krangling er det verste,men den er så utrolig god den følelsen man får inni seg når man blir venner igjen. Blir så rolig og glad og forelsket liksom :)

Håper Sondre sover godt og lenge,og at du får hvilt deg skikkelig etter helgens dramatikk!

Gla i dæææ! :kyss:

:klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet

Ikke noe gøy når det blir sånn... godt at dere ble venner igjen!

Det kan fort bli litt mye med ny baby, søvnløshet, hormoner, følelser og dette med svigermor i tillegg.

Når begge er slitne skal det ikke så mye til...

Håper Sondre sover bedre framover! :klem:

Skrevet

MrsP;Løv ju tuuu! Takk for gode ord!

Iss;Hugs n`kisses ;)

MissS;Tusen takk! Samme til deg!

LT;Vi ble en erfaring rikere for å si det sånn ja...

Sondre sov fra halv ni til halv to,spiste og sov til halv fem,spiste og sov til syv! Så fikk han ligge mellom oss og pludre i storsenga til sambo dro på jobb.Da var vi litt trøtte begge to,så jeg prøvde å legge han i senga si og så sovna jeg! Våknet en halvtime etterpå og han lå nå der og sa ingenting! Så sto vi opp nærmere ni!

Så sov han fra ti til elleve,kosekos og så kom mamma og jeg og pappa dro ut litt over tolv!

Fikk prøvd den elektriske pumpa idag! Men jeg ser at jeg er fryktelig utålmodig :ler: Hadde først gitt opp hele grei for det kom jo ingen ting...men måtte prøve litt til! Og da kom det plutselig 60ml! Vet ikke hvor mye som pleier komme ut av en pupp etter amming?!

Så var jeg da på 6 ukerskontrollen min!Er jeg den eneste som ikke hadde GU under den??!!Var det jeg trodde det hele dreide seg om...Men vi bare skravla og prata! I over 1 time :overrasket: Var ei trivelig JM så skravla gikk løst og fort,hehe! Men men! Lurer bare så fælt på hvilken prev jeg skal velge................Det var så sabla lettvint uten!

Etterpå var jeg og pap en tur i byen! Koelig å gå i byen uten vogn og MED håndveske :ler: Små gleder! Har kjøpt album til Sondre og måtte virkelig ta meg i nakken for ikke å kjøpe masse scrapbookting....Det er så fristende!!! Men nei! Jeg skal ikke begynne med det!

Det får holde at jeg har penner i forskjellige farger og med glitter i noen,samt stjerner og hjerter jeg limer inn...Nesten scrapping det! Wannabescrapping!

Kom hjem etter nesten 2,5 timer! Da var det godt å se lillegull igjen!

Resten av dagen har gått med til rask visitt fra supertante,middag,vasket badet,vasket to maskiner klær,gjort ferdig album til E! Og amming og bading selvsagt! Han har hylt bare litt ikveld så jeg tror det funker å legge han tidligere,selv om han sover lite på dagen får han flere timer om natta.Ikveld la han seg litt før halv ni og har sovna nå!

Jeg sitter og lurer på om jeg bare skal konsentrere meg om å se på tv,er mye jeg vil se på ikveld...Eller om jeg skal ta runden min,evt gjøre det samtidig...Eller om jeg skal begynne med albumen til Sondre...Alt er så morsomt!!! Og jeg har fått helt dilla på bilder og album... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...