Lucky? Skrevet 22. september 2006 #5261 Skrevet 22. september 2006 Så fint du blir....burde jo ikke prøvd deg på noe annet heller Er så koselig å lese om dagene deres. Får håpe det står bedre til med svigerfar i dag da.
Fibonacci Skrevet 22. september 2006 #5264 Skrevet 22. september 2006 Ønsker Skytte-familien en fin helg!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. september 2006 #5265 Skrevet 22. september 2006 Gooood helg snuppsi! Håper denne blir litt roligere enn sist helg.
Gjest Myztica Skrevet 25. september 2006 #5266 Skrevet 25. september 2006 Hei vennen! Så koselig at du blir her på kg.. Kg hadde ikke blitt det samme uten deg! Du er en solstråle uten like Blir her i dagboka di vi
Missbumblebee Skrevet 25. september 2006 #5267 Skrevet 25. september 2006 Innom med en liten til deg og lillegutt!
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #5268 Skrevet 25. september 2006 Har du hatt en fin helg med mannen og lillegutt? Misunner deg .. Er SÅ utålmodig nå! Håper du får nok søvn og alt er bra!
iss Skrevet 25. september 2006 #5269 Skrevet 25. september 2006 Vil bare si at jeg setter stooor pris på deg! Og jeg bryr meg ikke noe om at du er her mindre nå som du har en fantastisk prins å fø opp
Murmelmy Skrevet 25. september 2006 #5270 Skrevet 25. september 2006 Å så koselig det er å lese om dagene deres . Og enig med JM og du om at husarbeidet kan ligge og må ikke taes med en gang det flommer litt over. Viktig å passe på både deg selv og lillemann, vettu Veldig koselig å bli forført, men tanken på full forførelse finnes ikke i meg for tiden. Enda litt for tidlig . MEN, mannen er verdens søteste og susser og forteller meg hele tiden hvor glad han er i meg. Blir ikke noe mindre forelsket og lykkelig av det Kos deg masse med Sondre, tenk at han er blitt så stor allerede! Tiden går så altfor fort (selv om jeg koser meg med den dypere kontakten jeg får med minsten for hver dag som går).
Skytte Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5271 Skrevet 25. september 2006 TUUUUUUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE HILSNINGER JENTER!!!!!Dere er altså bare best i verden.... Idag er Sondre 8 uker Det er helt villt! Jeg klarer ikke forstå hvor dagene blir av..Jeg gjør da ikke så mye.Nå har jeg i tillegg sluttet å gjøre så mye vasking...Lurer på om jeg er tregere enn alle andre? Mange har jo til og med to barn men har enda tid til overs her...Jaja,det er vel bare sånn det er. Siden sist har jeg gått mange turer,vasket plenty klær,hatt ubeskyttet sex midt i en evt EL tid Det var lurt gett Sambo mente det bare var å hive seg rundt å få nr to med en gang...*knis* Da vet jeg hvem som skulle fått permisjon mens jeg hadde fått jobb i Nordsjøen.......!! Har vært i byen og Sondre har vært på tivoli for første gang! Det sov han seg glatt gjennom,hehehe! Han sover minimalt på dagen men legger seg ca kl 20 og sover til fire fem tida før han må ha mat! Deilig! Etter det er han mer urolig og plages litt med luft så da blir det mindre soving,mest smådupping.Men det går bra! Vi koser oss mye om dagen! Triller,er i byen,har besøk,leker på gulvet og vipper i stolen! Det er helt utrolig å se fra uke til uke hvilke fremskritt han gjør! Er så stor og sterk en gutt!Og smiler mer og mer og da er jo jeg helt gåen Idag startet dagen i 5 tiden...Så har jeg vært i MR med bekkenet og ryggen,hos manuellterapytten og hos tannlegen og trukket ei visdomstann.........Det har gått helt i ett...Mamma har heldigvis vært her og passet klumpen som bare har fått pupp innimellom fartingen min! I helga lå han forresten borte for første gang! Mamma tok han med seg hjem på lørdagskvelden sånn at jeg og sambo kunne dra på fest og få sove ut på søndag.Jeg gråt da de dro.....Så fant jeg ingen klær å ha på meg så ble jeg sur for det og tristheten gikk over Festen var morsom,jeg drakk vin og hadde det koselig! Traff ørten kjenninger(ikke så rart siden det var nesten 2000 stk på festen..)og skravla som en foss! Dagen etter var formen bra og jeg gråt litt for jeg savna lillegull...Var så godt å se han igjen da vi henta han! Er så utrolig glad for at jeg har mamma....Hun er bare best i verden! Snakket forresten litt med hun som bor oppe her om dagen.Hun syns jeg er så flink til å være ute å trille og at jeg har så mye besøk og farter hit og dit,så hun lurte på om hun kanskje kunne komme ned en tur en dag og om vi kunne trille en tur sammen en dag. Jeg ble ganske paff...Har sagt til henne maaange ganger at hun må komme innom hvis hun vil,men jeg lurer på om hun sliter litt.Mulig hun ikke helt tørr å ta initiativet selv om jeg har sagt det. Har i allefall lovet meg selv å prøve å involvere meg litt i henne selv om de har irritert vettet av meg søttogførti ganger....*heve seg over det* Sambo driver å steker vafler til meg nå DET er jammen meg ikke hverdagskost! Det er faktisk første gangen han steker vafler...*skeptisk* Men jeg gleder meg sinnsykt for jeg har ikke spist siden imorges...Jeg har trukket visdomstann...og overlevde Må bare gi meg nå før jeg svimer av.Skulle lagt meg for lenge siden,men men.Kan sove når jeg blir gammel! Får forresten besøk imorgen av barndomsvenninne med gutt som er en uke eller to yngre enn Sondre!
Gjest Myztica Skrevet 25. september 2006 #5272 Skrevet 25. september 2006 Så koselig å se deg igjen! Tenk 8 uker allerede!! Snuppa mi er 8 uker på torsdag Tiden går fort, og jeg synes ikke jeg gjør noen ting egentlig! Har du fått tilbake mobilen din...?
Gjest miiip Skrevet 25. september 2006 #5273 Skrevet 25. september 2006 Kos deg med vafler og legg deg før du svimer av! Hva gjorde du med mat til Sondre når du var på festen? Fikk du ikke puppespreng? :klø: Du er god, du!
Pepita Skrevet 26. september 2006 #5274 Skrevet 26. september 2006 Så snilt av sambo å steke vafler til herlige Skytte! Håper du har hatt en god natt og koser deg med besøk i dag!
Lucky? Skrevet 26. september 2006 #5275 Skrevet 26. september 2006 *Innom å oppdaterer meg litt* Høres ut som du koser deg veldig om dagen da, og det er bra Den vaskingen kan drøye, det viktigste er jo å kose seg Høres slitsomt ut at han nesten ikke sover på dagen da, og er tidlig våken på morran, så får håpe det snur seg snart da... Snille sambo din da, som steker vafler...det har aldri min sambo gjort før heller, men da vet jeg jo ennå at det faktisk er håp Deilig med en fest da, men sikkert veldig rart å være uten S da, har jo tross alt vært sammen så og si hele tiden i 8 uker da Ha en fortsatt fin kveld
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. september 2006 #5276 Skrevet 26. september 2006 Ble vaflene gode? Ha en god natt og en fin onsdag!
Kakao Skrevet 27. september 2006 #5279 Skrevet 27. september 2006 (endret) Så koselig det høres ut i Skytte-heimen. Jammen går tiden fort. Synes ikke det er lenge siden Sondre ble født. Skulle ønske jeg kunne fått noen sosialgener fra deg, du virker utrolig sosial. Snill som tar med nabojenta på trilletur! Jeg er bare en snartur innom kg, skal egentlig jobbe med lekser, men.. Så godt at du har bestemt deg for å bli på kg! Det er ingen som klarer å få med seg alt. Skriv når du har lyst, og les det du rekker og vil. Viktigst av alt er gullklumpen du har hjemme. Endret 27. september 2006 av Kakao
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. september 2006 #5280 Skrevet 27. september 2006 Bare innom med en natta- jeg.. Håper dere har det fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå