Skytte Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5301 Skrevet 5. oktober 2006 Tuuusen takk for besøket alle sammen! MrsP;Buzz er kanonmorsomt! Spes for en sånn dårlig taper som meg Mulig det vanker noe singstar til bursdag/jul..! LinKri;Har den nokiaen ja........og nå skal den inn igjen etter helga for nå har de tydeligvis fått helt nytt system så....vi får se...! Er kjempekos å utveksle bilder ja! Snuppa di er så fiiin! Fjellrypa;Koselig at du syns det! Kan bli litt mye syting ra meg til tider da men.....! Pi@;Håper det jeg også,blir litt lei av det hele... Magolia;Så godt å høre at jeg kan gjøre deg glad! Det betyr mye!Ja han er stor gutt altså! Helt sprøtt! Epica;De raser fortere enn man klarer å henge med syns jeg! Kakao;Har svart deg i boka di! Jeg tror ikke det er noe vanlig å gjøre det,men det er bare fordi jeg aldri har hørt om noe som har gjort det...Og jeg kjenner jo ikke alle da..! Meeen,jeg vil tro de fleste ikke gjør det! MrsP;Tuuusen takk vennen! Fru Biscuit;Så koselig å se deg!! Skal du ikke få deg ny bok da?! Jeg klarer ikke henge med her så mye for tiden,men jeg klarer ikke la være heller!Avhengig vettu Håper det går bra med dere! MissS;Koselig at du syns det! Lucky;Handywoman!! Trivelig at du er innom meg! Pi@;Takk det samme vennen...Men nå har jeg virkelig vondt av deg altså..vi som snakket om så mye fint også skjer dette...Huff... LT;Takk den var god! TT;Hei du! Takk for at du sier sånt det varmer vettu! Ånei er du gal,det går ikke an å henge helt med det gjør jeg ikke selv heller! Men jeg syns det er utrolig fint å få vært innom alle kjenninger samt få besk selv! Utrolig at alle er så flinke til å være innom selv om jeg er her så sjelden selv! Setter pris på det! MrsP; Mannesykdom er MYYYE mer alvorlig enn damesykdom vettu
Skytte Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5302 Skrevet 5. oktober 2006 HELLOOOO!!!! Som dagene flyr!! As usual! Her gårdet bare bra! Vi sover,spiser,triller,har besøk,er på behandling,er borte på besøk selv,vasker gulv,vasker klær,ser litt på tv,har oss litt innimellom ,er i byen,planlegger dåp og spiller buzz Jeg tar bare LITT av..........Hater å tape så jeg gir meg jo aldri Sondre har vært litt sutrete og muligens overtrøtt de to siste kveldene så jeg skal prøve å legge han enda tidligere imorgen! Funker det;HURRA! Funker det ikke;Hmmmmm,plan B! NÅ har sambo vært på flyplassen og hentet brodern som flytta til Trheim da Sondre var 3 uker...han er spent nå!! Og litt lei seg for at han ikke får fulgt bedre med.Men sånn er det bare! Nå skal han være hjemme til barndåpen er unnagjort neste søndag og det blir kjempekoselig! Har forresten lagd bordkort selv GOD HELG!
Gjest miiip Skrevet 6. oktober 2006 #5303 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Snuppa! Her er jeg innom på en liten snarvisitt. Kunne ønske vi var naboer så vi kunne trille sammen! Her regner det i dag og jeg burde komme meg ut på tur, men det er tiltak i dette været. En stor til deg og lykke til med dåpsforberedelser! Og så kjefter jeg litt på vondtene dine , og håper de pakker sakene sine og kommer seg vekk. Endret 6. oktober 2006 av miiip
Gjest Myztica Skrevet 6. oktober 2006 #5304 Skrevet 6. oktober 2006 Så koselig å se deg her Artig å utveksle bilder ja, og Sondre er jo så nusselig da Sier som deg; vi skulle ha ommøblert på landet bzz er artig Men har sett sånn treningsspill på PS2 nå... fikk litt lyst på det jeg Ha en fin dag vennen!!
Skytte Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5305 Skrevet 6. oktober 2006 Miip;Skulle også ønske vi var naboer,DET hadde vært kult!!! Regnvær er tiltaksvær ja...Men en innedag eller to er lov! Men jeg blir rimelig rastløs av å se på de fire veggene våre en hel dag... LinKri;Jaha,treningsspill?! Sånn som i at man må trene da?!*skrekk og gru liksom* Hvem kan vi be om å ommøblere landet?!Regjeringa kanskje? De gjør jo så mye annet rart så! *************************************************************** Sondre sover,sambo er å vasker bilen,huset er rent og ryddig,magen er mett og her sitter jeg og lurer på hva jeg skal finne på nå D_E_I_L_I_G må jeg bare si! Lillegull har ikke bæsjet på mange dager nå så her har vi hevet oss på prosjekt bæsj! Har prøvd å irritere tarmen med termometer og såpe,samt gitt han melk med malt i men nope...null bæsj...Så nå er vårt store håp for lørdagen at han virkelig skal drite på seg! Mye rart man håper på gitt Ellers så var det kjempekos å få brodern hjem igjen! Han hadde kjøpt med pakker til unkelungen;leker og klær! Kjempefin body med snipp og ei deilig myk snekkerbukse!Og ei myk rangle! Idag har jeg vært på behandling mens brodern har vært trillegutt! Terapytten min er snill som vanlig og tyner meg bare LITT Auauau... Har fått time hos legen min på tirsdag.Må snakke litt med henne værtfall for dette begynner å gå utover humøret mitt og jeg gnager litt mye på sambo føler jeg.Jeg blir rett og slett lei av megselv... Spent på hvordan hun er,hadde jo bare vikarer da jeg var gravid så..Har hørt at hun er temmelig kvass...hurra... Ellers er der lite nytt at melde!Neste uke er fullbooket med nok et tannlegebesøk,flere behandlinger,legebesøk,kafèbesøk og bursdag! Så...ikke noe problem å få tiden til å gå! Problemet er at jeg er blakk og må bruke sparepengene mine på tannlegen Ja for det er jo såååå gøy Traff forresten tannlegeassistenten idag og hun hilste på meg...Betyr ikke det at jeg har vært der rimelig ofte?? Siden hun husker meg?De har jo liksom en del folk innom da...Jaja..
Skytte Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5306 Skrevet 7. oktober 2006 Sondre sover midt på lyse dagen Sambo har ryddet i verktøyet sitt og jeg har bakt et foccaciabrød! Bæsjet har han også gjort så her er alt bare fryd og gammen! Endelig en dag som er slik jeg hadde forestilt meg det skulle bli innimellom! Var ganske sur imorges etter å ha lagt med kl tolv,gitt pupp kl to fire og seks og halv 8,sambo steinsov og jeg sto opp og stelte Sondre og tenkte at dette skulle jo bli en rasende festlig dag Men så sto sambo opp halv ni og jeg kunne legge meg..........og sov til halv tolv!!!DEILIG! Da var jeg strax mye blidere ja! Imens hadde gutta vært ute på trilletur,besøkt farfaren og bæsjet! I allefall den lille Fant ut at jeg skulle dra til byen og slarve på kafè sammen med noen venninner,uten barn og vogn! Men selvsagt var alle på arbeid eller opptatt med et eller annet Det var litt nedtur for jeg gledet meg sånn til å dra å bare være meg!Alene! Orket ikke dra da...hadde ingenting jeg skulle kjøpe så hadde jo ikke noe der å gjøre på egenhånd liksom.Men men.Det kommer vel flere sjangser om noen uker... Jeg så over lista med gaver Sondre har fått da han ble født for å beregne hvor mange takkekort vi må ha,og gutten har fått gaver fra 43 forskjellige Himmel og hav!
Pepita Skrevet 7. oktober 2006 #5307 Skrevet 7. oktober 2006 Oi, jammen har Sondre fått masse gaver! Håper du får en fin lørdagskveld med gutta dine!
Lucky? Skrevet 8. oktober 2006 #5308 Skrevet 8. oktober 2006 Fint å lese at alt er bra med den lille familien din da Litt trøbbel med nettet om dagen, men kommer sterkere tilbake snart
Murf Skrevet 8. oktober 2006 #5309 Skrevet 8. oktober 2006 Flere som har mange takkekort å skrive Har skrevet 20 stykker, og har da 30-40 igjen å skrive. Er det rart guttungen har mere klær enn meg, når vi har fått så mye fint? Får lage moteshow en dag så han får vist seg frem med alt før han vokser ut av det.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. oktober 2006 #5310 Skrevet 9. oktober 2006 God morgen vennen! Håper du har det bra og at du koser deg med sambo og Sondregutten! fra MrsP
Gjest Myztica Skrevet 9. oktober 2006 #5311 Skrevet 9. oktober 2006 Så mange takkekort! Godt å høre at alt er som det skal i Skytte-heimen! Ang det treningsspillet... vet ikke helt hvordan det funker jeg. Men det er med aerobic, tai chi, yoga og noe til tror jeg.. hvis jeg ikke husker helt feil!
Skytte Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5313 Skrevet 9. oktober 2006 JEG HAR VONDT I TANNA MI!!!!!!!! Har vært hos tannlegen og borra idag...og det gjør så vondt nå...Fatter ikke hvorfor man må borre når man ikke har tannverk,for så å få drittvondt etterpå... Sambo har gått med ei vond skulder en stund og dro på legevakta igår.Og kom aldri tilbake...han dro halv to og kom hjem halv fem Da hadde jeg ringt mamma x antall ganger og ringt på legevakta som mente han hadde vært der...Jeg ble så redd at det kan ikke beskrives Var iferd med å ringe politiet da han endelig kom... Det var så grusomt,jeg ble helt satt ut og fatta ikke hvor det hadde blitt av han,ringte og ringte men fikk ikke tak i han..Han hadde glemt tlf i bilen så tute han ikke gå å hente en pga det var ørten folk i køen og han ville ikke miste plassen sin...Huff som jeg gråt da han kom hjem... Så for meg at det hadde skjedd noe grusomt og at jeg ble alene med lillegull Til dama på vakta som kunne sagt at dem var så forsinka... Ellers så ble han i allefall sykemeldt denne uka så nå er vi hjemme begge to! Koselig! Deilige morgener med kos og familieidyll! Idag har vi vært en tur i byen og kjøpt pynt til tårnkaka vi skal ha påsøndag! Det meste er i boks så dåpsdagen kan bare komme! Imorgen skal vi til Pondusaby å se om de har noe fristende!Så skal vi til mam og pap! Der var vi igår også...!Må jo være mest mulig sammen med brodern når han er hjemme!Han forguder Sondre og er helt oppslukt! Skikkelig søtt å se på! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MissS;Ja det er helt vilt med gaver!!! Lucky;Koselig at du er innom selv med nettrøbbel! MrsP;Det gjør jeg vettu! Stor kos til deg også! Hadde planlagt å få begynt på runden min nå men jeg klarer ikke...skal henge litt på msn før jeg stuper i sng med min gode venn paracet.....au....*stakkars megselv*
Skytte Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5314 Skrevet 9. oktober 2006 Og der var LinKri og Iss også! Heia dere snupper! Glemte jo å si at jeg var i bursdag hos venninne A på lørdag! Det var supermorsomt og vi har planlagt en superfyllefest til jul kanskje! For denne gangen ble det bare et glass vin på meg,og det var bittelitt boring der og da,men utrolig deilig dagen etterpå da! Ellers har det ikke skjedd noe spennende siden sist!
pondusa Skrevet 9. oktober 2006 #5315 Skrevet 9. oktober 2006 Seff har jeg arbeid i morra, og kl 13.30 er dere vel dratt... i en ellers hektisk hverdag.
Skytte Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5316 Skrevet 9. oktober 2006 Tenkte jeg skulle sende en sms til deg imorgen å høre...vi er nok dratt da ja,sambo har bestilt middag hos mam og co! Nå er jeg semitrøtt og superau her...Men har hatt noen kjempekoselige samtaler påmsn! Jammen er jeg sulten igjen også...det skal ikke være mulig Syns appetitten min har økt så betraktelig i det siste...og det vil jeg ikke ha noe av NATTA!
magolia Skrevet 10. oktober 2006 #5317 Skrevet 10. oktober 2006 Du, disse ullsokkene med knyting -har du strikket de selv eller har du kjøpt de?
Kakao Skrevet 10. oktober 2006 #5318 Skrevet 10. oktober 2006 Synd med skulderen til sambo, da, men kjempekos at han kan være hjemme ei uke! Kjefter litt på hun legevaktdama!! Håper det går mye bedre med tannverket nå! Ikke noe gøy med vondter noen steder.
Fjellrypa Skrevet 10. oktober 2006 #5319 Skrevet 10. oktober 2006 Sparepenger til tannlegen høres ikke moro ut! Tror tannleger er noe av det kjedeligste jeg betaler for, og jammer går det fort mye kroner også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå