Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Sitter hjemme med febervarm pondus jeg, på andre dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og tusen tusen takk for besøket jenter!!!

Jepp det erfarsdag snart! Eller i november da,men det er jo snart!

Sondre skal gi farsdagsgave til pappaen ja! Her i huset eeeelsker vi pakker alle sammen,både sambo og jeg og våre foreldre! Svigermor er om mulig værsting på gaver :ler: Hun kjøper og lager sinnsykt mange gaver fra alle mulige nisser og troll! Morsomt! Og pappa er værre enn et barn når det gjelder både pakker og oppmerksomhet!SÅ vi er arvelig belastet!

Her i huset går det fortsatt bare bra! Turen hjem fra Trheim gikk som smurt,Sondre bare sov og sov!Hadde bare en pause,men den var ganske lang!

Skulle bare ønske vi kunne vært der nede myyyyye lengre....menmen!

Fikk i allefall handlet så det holdt! Hehe :sjarmor: Men kunne enda shoppet i lange baner...jeg er litt shoppaholic...Men det fine er jo at jeg nesten ikke kjøper ting til meg selv da! Det ble en vest,en cardigan og ei skjorte til den nette sum av 200,- så det kan man vel ikke kalle fråtsing akkurat!

Ellers ble det litt kurver fra kremmerhuset,ny stekepanne på tilbud hos jernia,og et par lamper fra ikea! Ellers gikk det i julegaver,bursdagsgaver,farsdagsgaver og babygaver så nå er det i boks for de neste 4-5 mnd :ler: Godt med alt som er unnagjort da! Men det værste er at jeg gleder meg så fælt til at folk skal få gavene for jeg syns jeg har funnet så mye bra i år!!!

Oi,nå kommer supertante og tar meg med ut på besøksrunde! Hun er bare et unikum altså...tar seg av absolutt alle hun.Men så holder hun nå på å gå av på midten også...huff...hun skulle virkelig fått seg ny mann..en skikkelig barsking som forgudet henne og bar henne på gullstol! Men hun bare fnyser av ordet mann!Menmen,det blir vel!

Får prøve å skrive mer imorgenkveld! Tjyss! :ler:

Skrevet

Shopping :sjarmor: I like! Har shoppa litt idag jeg og da :sjenert:

Skrevet

Huhei!! Takk for alle klemmene,det varmer godt!

Her har snøen kommet og lagt seg som et tynt hvitt teppe og solen titter frem!

DET ER SNART JUUUUUUL!!!!!!!!!! Jeg har julestemning de lux og sambo holder på å få fnatt av alle julesangene jeg synger på :ler: Men jeg gleder meg sånn!!!

SÅ har jeg fått forståelse av at mine juleplaner går i boks og det gjør meg vel ekstra fornøyd.......... :sjenert:

Blir overnatting hos mam og pap fra lillejulaften til julaften,så drar vi hjem utpå dagen og i middagskalas hos svigermor og hennes sambo på ettermiddagen,sammen med svogers.

Om kvelden kommer svigers og svogers til oss og åpner gavene og spiser kveldsmat!

Det gjenstår enda å høre hva broren til sambo mener om saken da...men alle de andre var nå til slutt enig med meg så han vel egentlig ikke noe valg :sjarmor:

Han er megabarnslig og blir aldri med sin samboer til hennes foreldre,han har aldri vært noe annet sted enn sammen med mora på julaften og han er 40 år folkens!!!!!!!!!!Syns det er skikkelig snålt gjort av han jeg da men....

Jeg hadde de beste argumentene da jeg foreslo dette for svigers så hun kunne bare ikke si nei! I tillegg fikk jeg god støtte fra samboeren hennes som sa de var sååå fleksible!

Vi har dessuten større plass for 6 voksne,1 baby og en million gaver enn det de har! Også hadde det blitt fem ganger så mye å drasse frem og tilbake med hvis vi skulle forflytte oss!

Så nå er den saken så og si i boks! Ellers så har pap 50 års dag rundt nyttår så spørs om det blir litt feiring da ja!

Hva er det ellers jeg ikke har fortalt om....hmmm...kommer ikke på så mye mer i skrivende stund....Driver nå på med albumen da...det er jammen meg mye jobb å plukke ut bilder og sette dem sammen og få det hele til å se bra ut og være i riktig rekkefølge!Puh! Men det blir bra!

Sambo har begynt i aktiv sykemelding nå og jobber 4 timer om dagen,det funker ganske bra og skuldra er på bedringens vei i allefall så lenge han ikke bruker armen så mye! Bra! Vil ikke ha syk mann nei!

Idag skal han til Pondusaby med nesen sin for andre gang pga snorketingen.Har brukt en spray nå som funker litt så får vi høre hva neste plan er!

Jeg skal campe hos mormor imens og når han kommer tilbake drar vi alle sammen på middag hos mam og pap!

Etterpå blir mormor med hit og vi henter oldemor og skal i bursdag til ene søskenbarnet mitt! Så her går det unna kan dere tro :ler:

Men det blir ikke mye kg tid av sånne dager da....Menmen det får bare bli sånn en periode,det nytter ikke annet.Jeg nyter dagene og ønsker bare at dem ikke skulle gå så fort!Snart er det et nytt år igjen....

Snakket forresten litt med sambo igår om at vi bare skal begynne å prøve på nestemann til neste år,sånn at vi kanskje kunne fått en til i 2008!

Hans respons var vel ca sånn; :overrasket::forvirret::ler:

Hehe,det er ikke han som må føde engang!

Sondre har nå sovet i 40 minutter så det blir ikke mange besøk jeg rekker nå...

Han er så stor og morsom gutt nå! Spreller hele tiden,aldri at han bare ligger i ro hele han er i bevegelse! Han kommer seg av og til fra ryggen og over på siden,men han er alt alt for lite flink til å ligge på magen...det er upopulært gitt!

Han sover bra om natta,stort sett fra halv ni-ni tiden til 8-9 på morgenen med en pupp eller to om natta! Så det er deilig ja!Han prater og babler og uler og smiler mye,sjarmerer de fleste på sin vei!

Så har vi begynt med enda en større str bleier så nå går det på libero maxi!

Jeg lurer litt på når han skla begynne å få litt grøt.........og frukt.........Han er vel kanskje litt liten enda,men tror neppe han har noen fare om han får et par skjeer grøt om kvelden......Må spekulere litt på det der! Sikkert mange som syns jeg er gal nå...... :sjenert: Det er jo ikke akkurat så han får for lite mat da!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hei snuppa!

Har dere fått snø dere da?!

Kan godt vente en måneds tid før den kommer hit synes jeg.

Men jeg vil ha snø i jula. Ellers kommer jeg ikke i skikkelig julestemning.

Bra at du har fått organisert jula på din måte. Blir helt sikkert bra vettu!

har ikke tenkt så langt ennå jeg. Eneste jeg vet vet er at jeg skal være hos papsen på julaften. Har alltid vært sånn at jeg er hos mamma og pappa annenhvert år. Har ikke feiret jul sammen med sambo ennå. Blir vel den gangen vi får baby det. Da er det fare for at det bllir lenge til vi kan feire jul sammen gitt ;) Vi pleier å møtes på kvelden da,etter gavene er åpnet og sånn.

Hehe,du har begynt og planlegge nummer 2 ja?

Er det 2 barn dere har tenkt dere eller tror du det blir flere etterhvert?

Gi den aktive lille krabaten din en kos fra meg da.

Ha en fin dag snuppa! :klem:

Skrevet

Enig med Pi@. Veldig koselig å være her inne! :Nikke:

Så bra at alt med jula er i boks. Du er jo i skikkelig julestemning allerede, julesanger og greier. Koselig. :nisse:

Morsomt at du begynner å tenke på nr 2 allerede. Det sier meg at det kan ikke være såå ille å føde. (har ikke fødselsangst, altså. Hehe, enda, i alle fall. ;) Lenge igjen).

Sondre høres ut som en herlig baby! Vi skal på ultralyd om ei uke og se på vår. :hjerter:

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Dere har begynt å tenke på neste ja :ler: Har tenkt tanken vi og... skal prøve igjen etter bryllupet neste år ;)

Send gjerne en MMS ;)

:klem:

Skrevet

MrsP;Her er det litt snø ja! Som driver å blir til slaps i skrivende stund

:ler::ler::ler: Nå ble jeg helt satt ut her av et program på zebra hvor de pakker nudister i en telefonkiosk med en annen person som er med i en konkurranse :ler::ler::ler:

Koselig tradisjon du har også! Er sikkert ikke så mange andre enn meg som har behov forå ha de fleste juleplanene i boks nå...du vet nå meg ;)

Vi har ikke snakket så mye om hvor mange vi vil ha,vi bare tar det som det kommer tror jeg! Er jo ikke sikkert vi kan få flere for den saks skyld...

Men en eller to til må vi vel få.... :sjenert:

Pi@;Takk for at du syns det vennen!

Kakao;Takktakk du! Ja her er det julestemning og lollipop omhverandre :ler:

Gled deg til UL,det er helt fantastisk!! Venninne S hadde fått høre hjertelyden til sin nr to her om dagen og da kjente jeg at jeg nesten ble misunnelig :ler: Hender fortsatt at jeg hører på Sondres hjertelyd fra første gang vi fikk høre den!Koselig!

Ang fødsel så ER det ille,men det glemmer man fort som du ser :ler: Helt sykt det der altså,men kroppen er unik vettu!

LinKri;TENK så kult om vi kunne vært gravide samtidig neste gang også!!! Vi må virkelig holde kontakten altså! Selv om det blir litt lite kontakt,så setter jeg så utrolig stor pris på deg og alle de andre! Håper det varer selv om det blir litt lite i perioder...

Må prøve å få tatt noen nye bilder med tlf,men hvis jeg husker det så kan jeg jo sende deg en mail!! Det har jeg jo helt glemt......*blåse bort tåka* :ler:

Men nå er det kveld og mørkt her før jeg svimer off!

Har gått i hundre hele dagen og Sondre har vært kjempeflink og sjarmert alle på sin vei idag også!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg vil også gjerne se bilder... :sjenert:

Natti natt snuppa! :klem:

Skrevet

Juhu, skal vi gå gravide sammen i 2008! ;)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hei hei vennen!

Hvordan står det til i Skytteheimen?

Håper du koser deg med sambo og Sondre,og at dere får ei super helg!

:klem: fra MrsP

Skrevet

:vinke:

Håper dere koser dere i vinterværet. :klem:

Skrevet

MrsP;Skal sende deg en pm hvis jeg klarer å huske så lenge til jeg er ferdig med dette innlegget :ler:

Pondusa;Jeg tror kanskje det hadde vært en plan!!

MrsP;Her går det så det suser i full fart som vanlig! Tusen takk for at du er så flink til å besøke meg,det er jeg kjempeglad for!

Pondusa;Sier det samme til deg som til MrsP!

Ja snakker om påskevær her altså! Fint!Men kaldt her inne.....var ni minus inatt :overrasket:

Som tiden flyr altså...Jeg rekker jo ingen ting lengre...Eller,dvs ingen ting på nett da.For nå Sover Sondre litt flere dupper på dagtid så denne uka har jeg fått gjort en del! Vasket SKIKKELIG til helga,lagt opp masse gardiner og hengt opp høstgardinene...var litt på tide liksom :ler:

Så har jeg trillet endel og besøkt venninne H og hatt besøk av A og S!Ja,og mye mye annet rart!

Igår var vi en jentegjeng som var på n musikkforestilling før vi satt hos A og drakk vin :sjarmor: Skulle dra hjem jeg når de dro på byen men ups og vips så ble jeg visst med dem læll :ler: Det var ganske morsomt og en litt uvanlig oppevelse kan man si! Er jo en stund siden sist og jeg hadde jo glemt litt hvordan det er!

Lo fælt mye av folk da ;) Og kjeftet litt også,er så skrekkelig mange heslige mannfok som er i byen her og jobber med et gigaprosjekt(ca 700stk faktisk så de merkes...)og de tror visst de kan si og gjøre presis som dem vil :frustrert: SÅ det ble litt peiving med knyttnevene for å få dem til å skjønne poenget...!

Er en smuuule trøtt idag siden jeg var oppe i all evighet inatt og måtte ordne med flaske til Sondre og pumpe megselv så...menmen,har nå fått sovet litt idag!

Og straks skal vi på middag hos svogers!Syns svogers er en genial oppfinnelse,hehehe!

Imorgen er det 3mnd kontroll og sprøyte....må lese litt om den ikveld tror jeg sånn at jeg er litt forberedt!

Nå er supergullet våken igjen og jeg må huske på den pm til MrsP!

Gjest Myztica
Skrevet

HEI SKYTTEVENNEN!!

Ja, det hadde vært skikkelig kult om vi hadde gått gravide samtidig neste gang også! :ler:

Så klart vi skal holde kontakten! Selv om det blir litt lite innimellom, så er jeg her uansett! Det skal du vite ;) Setter utrolig stor pris på deg også!! Sender deg en mail med bilder av snuppa jeg! Senere i kveld... skal spille PS2 nå :ler:

Lykke til i morra! :klem:

Skrevet

Knyttneven?? Jasså, du lar det ikke pille på nesen av mannfolk skjønner jeg! :ler:

Ha en fin dag! :)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
MrsP;Skal sende deg en pm hvis jeg klarer å huske så lenge til jeg er ferdig med dette innlegget :ler:

Du husket det gitt! :klappe:

Takk snuppi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...