Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mulig det er jeg som er den mystiske gjesten :sjenert:. Bruker av og til å suse rundt som gjest her inne når jeg er på jobb.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MissS; :klem:

Iss;Hehe,du fikk et par ikveld!Takk for koselig msnprat,det var leeenge siden gitt!Bra du ikke svimte av :ler:

Rognebær;Heia du,så koselig å se deg igjen her! Hehe,Sondre er veloppdratt og bæsjer kun 1 gang i uka :ler: Så lenge det varer....!!

Har prøvd nille,rema og europris også,men uten hell...Men fant en tilslutt på en barnebutikk her og måtte ut med 279,50 :sur: For en balje!!Menmen..gutten må jo få sprelle litt!

Felixa;Heeeia!! Nå ble jeg glad du! Tenkte kanskje du hadde glemt meg.....Er så koselig å tenke på at du endelig skal bli mamma!Til to små engler!!!

Er helt normalt å gå gjennom sånne perioder ja,men det kommer til å gå så det suser!

Du er ikke håpløs vennen!

Pi@;Aha!! Så bra å finne ut v det,du vet nysgjerrige meg..... :sjenert:

Kakao;Det var kjempetrivelig du!

MrsP;Mmmmmmm!!!Det var en god klem!

Jeg sier bare auauau......skikkelig dårlig uke sånn kroppslig sett...det blir ikke bedre heller...spent på hvordan det går imorgen på treningen min.Jeg vil bare greie de øvelsene og komme meg videre og ikke ha så jævlig vondt :tristbla:

Sånn..måtte bare ha ut litt....

Men ellers går vi for full maskin alle mann! Var tidlig oppe idag og fikk vasket til helga med hjelp fra sambo!Resten av dagen har jeg og Sondre vært på farten hit og dit til diverse venninner og bare henta og kjørt og vært på besøk og kosa oss og hutra i regnværet!

Så har jeg kosa meg med å pakke inn noen fler julegaver!

Og satt bilder i album,skravlet med ørten folk på msn(måå prøve å få vært der litt oftere..)og snakket med brodern! Er rimelig produktiv dag!

Men nå er Skytte rimelig skutt............

Sondre lo høyt og sammenhengende idag for første gang!! Sånn skikkelig god latter da jeg kila han og laga lyder på magen hans samtidig! Det var morsomt!Men så ble han veldig opptatt med å spise opp håret mitt,hehe!

Har ikke lagt så mange planer for helga,svigerfar er alene hjemme og kommer på lammelårsmiddag her på lørdag!

Så skal jeg bake sjokoladekake til sambo imorgen for det er det han ønsker seg til farsdagen!Hvis jeg har egg kom jeg på nå.....hmm...

Mulig vi drar til mam og pap på søndag og blir til mandag,får se etterhvert!

Men nå er det kveld og mørkt............... :klem: til alle mine gode fantastiske venner her inne! Glad i dere alle sammen!

Skrevet

*innom og titter litt* ;)

Koselig å høre om Sondre. Gutten min ler også en god hikstrende latter. Da smelter han hjertet mitt helt.

Håper det går bra med deg!

Klem fra den blå fruen

Skrevet

Godt å høre at dere fortsatt koser dere og at du har begynt å glede deg til jul. Jeg er litt mer sånn "hjelp, er det jul alt?". :ler:

Det er ikke jul enda! Ikke si det, for da får jeg panikk. Men det nærmer seg, og jeg skulle ønske jeg også hadde hatt tid til å komme i gang med forberedelsene. Det er så koselig!

Gleder meg veldig til å få ut Kyllingen når jeg leser om dine hverdager med Sondre. Høres ut som du har fine dager!

God helg!

Skrevet

Ønsker dere en strålende helg!

Ingenting er som trillende babylatter! :hjerter_rundt:

Skrevet
Sondre lo høyt og sammenhengende idag for første gang!!

Så utrolig herlig :legrine:

Håper du og din lille familie får en fin helg!!! :klem:

Skrevet

Fremdeles kjempegøy å lese her! Bra at dere fikk vaska til helga og alt er bra. ;)

Babylatter er fantastisk, ja! :hjerter:

Skrevet

Lille Knirk lo for andre gang idag, fordi dolokket smalt igjen da pappan skiftet på ham på badet. Pappaen ropte "kom,kom!" til meg, men da hadde han sluttet ;)

Pakket inn julegaver?? Flink du er! Jeg vil ha dåpen overstått først, så får jeg vel sette igang. Har jo for en gang skyld tid til å handle på formiddagene.

Skrevet

:legrine: Tuuusen takk for alle hilsninger og riktig god helg til alle sammen!!

Bare innom en liten tur i full fart! Hatt en finfin dag med mor og sønn dupp på to herlige timer i storsenga! Gjør underverker for humøret!

Sondre har ledd idag også,det er så morsomt så nå vil jeg bare leke med han hele tiden og tøyse og herje litt!!

SÅ har vi hatt besøk,jeg har vært på trening og bakt sjokoladefarsdagskake!

Ikveld har jeg vært en liten tur på forfest sammen med supertante,hatt grandiosadate med sambo nettopp nå og så er jeg her en liten pause!

Skal lage til lammelår som jeg skla sette på langtidssteking inatt!

Hvor mange voksenpoeng er det,Miip??!! Føler at det gir meg i allefall et par!

PLUSS at Sondre har smakt grøt for første gang idag!!! Det gikk kjempebra!

Så imorgenkveld blir det et par tre skjeer for å se om det kan få han til å sove lengre og bedre om natta! Jeg er ikke helt med på å være våken fra halv fire til seks noen mange netter......SÅ kl sju,osv.....

Da var det vel det meste som har skjedd det siste døgnet i casa Skytte!

Imorgen er det (forhåpentligvis)deilig middag med besøk,sikkert rolig kveld og søndag er det å dra til mam og pap å være til mandag!

Sorry at jeg ikke kommer innom dere alle sammen........................... :tristbla:

Skrevet

:legrine::legrine::legrine:

Så nydelige bilder på mail!

Vurderer å ta oss en tur til byen din, må på Fame å bestille fotografering av Pondus i jan, samt bestille forstørrelse av lillemors prøvebilde. Litt sent ute kan du si...

Skrevet

Tittei!!

Tusen takk for koselig mail! Er så koselig å få "ordentlig" mail, og ikke bare reklame :ler:

Du kan jo sammenligne Sondre med snuppa mi! Er jo bare noen dagers forskjell vettu ;)

Har du vært på MSN uten at jeg har vært der?? :grine: :grine:

Håper du dukker opp igjen der snart.... Savner å snakke med deg! :kyss:

Ønsker deg en fin helg :klem:

Skrevet

Ååå, kan tenke meg det er herlig med småttiser som ler! :legrine: Gleder meg! :)

Du er jammen flink til å få gjort slike ting som julegaveinnpakking nå, så det ikke blir så hektisk før jul.

Takk for tipset med kake på farsdag! :) Lurer på om ikke Kakaomannen også skal få en farsdagskake, selv om han ikke er far riktig enda. ;) Han fortjener i alle fall kake, for det er evigheter siden sist.

Skrevet

Grøt alt? Tiden går fort! Hvor stor er han blitt?

279 for en balje var dyrt ja, betalte 200 kr mindre på Ikea, men det er kanskje litt vel dyrt å reise dit bare for en balje for deg ja!

Skrevet

Innom med en stoor :klem: og for å si at jeg er på nett igjen ;) Gleder meg til å følge med på livet til deg og lillegull igjen ;)

Skrevet

Pondusa;Fame er konkurs................Typisk det når man kunne få tatt et gratis babybilde der hvis man skulle ta barnebilde der senere...

Men,hun ene fotografen som var der har startet opp for seg selv(holder til på torget ved domus)og hun er veldig flink!

Koselig at du likte bildene!

LinKri;Var nok innom der ja....

Det er kjempekos å få ordentlig mail innimellom ja!Er så morsomt å se andres babyer og høre hvordan det går!

Kakao;Jeg har endel tvangstanker når det gjelder å få ting gjort...må skjerpe meg og bli litt mindre flink tror jeg,det er jo ingen fare liksom.Men jeg elsker å være ferdig med ting og bare slappe av når jeg egentlig skulle stressa :)

Vi tjuvstartet på kaka idag og sambo spiste FIRE :overrasket: store stykker...Jepp,han er litt glad i sjokoladekake...Bra det ikke er ofte jeg baker!

Liv;Han er straks 3,5 mnd! Men han er nok blitt 7,5kg så han er stor og trenger mye mat! Men tidne flyr ja!

Hehe,hadde blitt litt dyrt å kjøre til IKEA ja!Men jeg skulle gjerne vært der :sjarmor:

Nok en dag er over!

Imorges tok vi bilder av Sondre!De ble ikke helt 110% så vi skal ta flere imorgentidlig.Mulig jeg er litt pirkete...bombe det da :ler:

Sløvet i formiddag,Sondre sov et par dupper og jeg var sur merkelig nok...Humøret var bare ræva så jeg sov litt jeg også men det hjalp ikke idag...

Sambo var å handlet og kom hjem med røde roser :klappe: for andre gang på tre år ca...Men da han tøyset og sa han hadde kjøpt dem til Sondre,så var jeg like sur... :sjenert: Litt sånn hormonell muligens..!!

Men det gikk nå over og jeg lagde snadder middag di lux!Lammelåret var så mørt at det kunne smøres utover omtr!Med mandelpoteter,grønsaker og fløtesaus var det en stor suksess! Svigerfar og supertante var også her å spiste!

Så fikk vi besøk av en kompis som ikke har vært her på hundre år,drakk kaffe og de spiste sjokoladekake og syntes den var fryktelig god!BRA!

SOndre har vært kjempeblid og god i hele dag!Ikveld var det bad,pupp,grøt,pupp.knirk og zzzzzzzzzz! Er spent på om det blir noe bedre soving om natta eller om det bare er tull med grøten.

Han liker det iallefall og strekte seg etter skjeen når det ikke gikk fort nok!Syntes det var litt merkelig allerede nå,men han er jo hardt arvelig belastet med matlyst så............... :sjenert:

Ikveld har jeg ordnet farsdagsgavene,ryddet på kjøkkenet og funnet frem det vi skal pakke med oss til mam og pap imorgen!Nå tror jeg at jeg må spise litt før jeg gnager i meg sofaen :ler:

Må bare dele en liiiiten tanke....

Jeg har nemlig vært uvel i magen et par-tre kvelder nå...Ikke at det trenger å bety noe for det går mye magegreier her nå for tiden,det kan være EL smerter eller mensen som murrer.Men det føles mer ut som litt sånn kvalm pga for mye sjokolade f.eks.Men siden jeg ikke spiser sjokkis så er det jo ikke det!

Så begynte jeg å huske på hvor mange kvelder jeg la meg og var uvel i slutten av november ifjor.............

Så har jeg de siste nettene drømt så sinnsykt mye rart...Eks;

*At Sondre skled ut av fanget mitt og sprang bortover gulvet mens jeg kjeftet på mamma som ikke fant fotoapparatet,det var jo en sensasjon at en 3 mnd gammel baby kunne løpe! :ler:

*At noen prøvde å rygge en diiiger hvit trailer med henger inn innkjørselen vår,og den er smal folkens!

*At jeg og ei jente fra thailand løp og hoppet i havet og svømte for livet for å rømme fra noen heslige menn som var etter oss.....

Kommer ikke på resten i farta her,men det jeg skal frem til er at jeg ikke har drømt så veldig mye de siste mnd men jeg drømte jo sååå mye da jeg var gravid...både før og etter jeg fant det ut....

Så nå er jeg bittelitt sånn smånervøs og tøysete i hodet vet dere :ler:

Hjernen er alene og det er ikke helt bra!For trøste og bære og huttemei tuuuu hvis så hadde vært tilfellet.......

SE FOR DERE at vi skal fortelle familiene våre at vi skal ha baby denne jula også :ler: Ingen som hadde turt å feire jul mer da :ler:

Jeg tror ikke jeg er gravid altså,men hjernen spiller meg noen puss innimellom!Dere vet nå...! Sambo bare ler og fjotter han!Akkurat som det hadde vært et kake stykke.............på engelsk altså!

På mandag er det tre uker siden jeg fikk mensen sist men det går jo ikke an å stole helt på kroppen enda,gikk 6 uker mellom hver gang sist.Vi får bare vente å se og håpe at jeg snart skjønner at vi bør finne en eller annen form for PREVANSJON!!Kick it in my head :ler:

Men nå er det snart natta!Ikke le dere helt ihjel her nå.......................

Skrevet
SE FOR DERE at vi skal fortelle familiene våre at vi skal ha baby denne jula også :ler: Ingen som hadde turt å feire jul mer da :ler:

Fnis! Du kan få sagt det. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...