Gjest Myztica Skrevet 21. november 2006 #5521 Skrevet 21. november 2006 Photoshop og pinnacle er gøy Så artig at du hørte på tipset mitt I LIKE Pinnacle er kjempelett å lære seg.. for det er så oversiktlig og greit! Mens photoshop er litt værre Har kjøpt den nye pinnacle jeg da... er jo så uvant, for det står på norsk! Har liksom vent meg til den gamle, engelske utgaven... Kos deg med programmene dine!
pondusa Skrevet 21. november 2006 #5522 Skrevet 21. november 2006 Spiller blond... Hva er pinnacle???
Gjest Rognebær Skrevet 21. november 2006 #5523 Skrevet 21. november 2006 Pinnacle er et videoredigeringsprogram! Vi brukte det på journalisthøyskolen, det var knallmoro. Bare vanskelig å få bilde og lyd til å klaffe hvis man først har rota det til. (Men det finnes sikkert en smart knapp for det også.) Håper du har hatt en fin dag.
Skytte Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5524 Skrevet 21. november 2006 Pondusa;Akkurat ja! IdaC;De er så herlige ja! Jeg gleder meg så sinnsykt til den kvelden jeg kan legge meg kl elleve og sove til kl elleve neste morgen.........!Den kommer nok! LinKri;En skal høre på erfarne fjellfolk vettu Jeg har jo absolutt ingen peiling på sånne ting.....Men jeg gleder meg til å få satt meg inn i det..har enda ikke kommet så langt skjønner du...går ikke fort her igården når det er søttogførti andre ting som desverre må gjøres først.Innimellom misunner jeg rike folk som har hushjelp som gjør alt,men egentlig så liker jeg å vite at jeg er et godt kjerringemne som klarer alt selv Pondusa;Der hadde du flax at Rognis var innom! Rognis;Thanx *********************************************** Sambo kom akkurat hjem og lurte på om jeg virkelig klarte å se på skjermen med øynene igjen.........LITT trøtt kan man si ja!Men så er jeg så sulten så jeg ble bare sittende her i stolen å vente på at han skulle komme hjem å lage mat til meg for det klarte jeg bare ikke........Nå steker han grandis til meg..... Veldig sunt det har jeg hørt!I allefall på denne tiden av døgnet...! Ellers så har jeg vært i byen i hele dag og hatt det kjempekoselig sammen med M og S!Har shoppa meg et par juleblomsterpotter i en alldeles nydelig rødfarge,nye strå til gulvvasen min,en liten fugl som sitter i stråene(veldig julenekaktig,men det er jo snart jul!)en topp jeg kan bruke når vi skal på julebesøk(viktig å ha en anledning når man kjøper nye klær) Så fant jeg perfekte adventsduker både til stua og kjøkkenet! Og en liten julegave til ei jeg jobber sammen med.Godt jeg fikk svidd av noen kroner idag slik at det ikke hopet seg opp på kontoen,er jo bare en uke til nytt lass fra trygdeetaten kommer deisende inn på kontoen I ettermiddag har mormor og ene tanta mi vært innom en liten tur.Det var koselig! Da Sondre la seg satte jeg meg ned og pakket inn enda flere julegaver...blir aldri ferdig gitt! Oppdaget til min store fortvilelse at jeg manglet en kopp........ Har nemlig bestilt mange sånne krus med navn på,henta dem i full fart for over en uke siden uten å se i posen engang...La posen på gjesterommet...Var til og med innom den butikken idag og hun ene spurte om jeg hadde fått koppene mine og jeg svarte jada! Så mangler jeg en nå!!!!!!!!!!!!FFFFFFFFFFFFFF Skal sende sambo dit imorgen å etterlyse den...Jeg ble akutt redd for at dem ikke skal tro meg nå...Makan til sløvhet fra meg altså,jeg som alltid sjekker alt... Det verste er at om de må bestille ny så kan det hende den ikke kommer før jul og da blir det Skyttekrise i hodet mitt for den skal være julegave til pappa fra Sondre......Får virkelig håpe at alt bare ordner seg.Jeg er alt for trett og hormonell til å takle slike kriser nå Jammen meg bra jeg ikke skal redde verden eller jobber som fredsmekler........... Syns jeg hører meg selv: "Sorry Iraq but I can`t make it today,my pms is too much to handel these days..You`re on you`re own!"Eller noe sånt......... "Vår Moskvakorrespondent kunne desverre ikke dekke dette innslaget da hun var opptatt med å rive av seg håret da hun oppdaget at hun var fri for julebånd før idag.." "Vi må be G8landene om å trå hjelpende til for Skytte mangler en julegave og ingen vil vel at det skal få ødelegge verdensfreden eller la det bli liggende over oss som en av vår tids største terrorfarer....en bombe som kan gå av når som helst...." Lurer egentlig på hvordan jeg hadde oppført meg hvis jeg hadde vært dopa,det kan være ganske morsomt å være trøttest i gata værtfall Skal bare trille meg selv ut herfa nå før det hender en ulykke!Takk for at dere er innom meg snuppelupper!
pondusa Skrevet 22. november 2006 #5526 Skrevet 22. november 2006 Kan ikke gjøre annet enn å le. Skal være den første til å kjøpe boka di når den engang kommer jeg...
Skytte Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5529 Skrevet 22. november 2006 .............................................. .........................................Jeg fant koppen jeg...........................etter at jeg hadde sendt sambo på butikken for å klage............og butikkdama hadde lett seg svett og ikke kunne skjønne at jeg bare hadde fått fem kopper for hun mente hun hadde lagt seks i posen.............Så be jeg bittelitt usikker da sambo ringte fra butikken,så jeg måtte lete EN gang til...............og der var den................ferdig innpakka.........................Da sambo kom hjem måtte jeg ringe butikken og forklare dem hvor gal jeg er..................... Håper det er leeeenge til jeg trenger noe der igjen................ *************************************************** Vel,vel ny dag med nye muligheter for å dumme seg ut Er forresten rimelig rosa på hendene etter et jæ*** lortpapir som tydeligvis farget av.....I tillegg har jeg klødd meg på nesa så jeg er rosa der også...og det går ikke bort.Ikke med jif engang....Blir kult å komme på trening med rosa nese gitt!FÅr bare peise på så jeg blir rød i hele fjeset sånn at det ikke synes. Idag skal jeg trene når sambo er ferdig på jobb.Og det er på ettermiddagen de fleste hunks and babes er der,sånn at jeg virkelig kan føle meg ille.... Når jeg trener på dagtid føler jeg meg bare ille pga alle over 70 år som er der på spinning og er MYE sprekere enn meg!Men jeg er i allefall mer spretten i kroppen enn dem Enn så lenge...........Har studert puppene mine de siste par dagene og det er et bedrøvelig syn kan man si....Som de engang sang i Spicegirls;"Things will never be the same again..." Menmen!Hva gjør vel det når man får tilbringe dager og store deler av nettene sammen med sin lille gullklump!Litt over seks var han klar for måltid nr to bare så dette er fremskritt Etterpå lå han å titta seg rundt og lagde uorvelig morsomme uuuuu---muuuu---UUUUlyder!Høres ut som Tor Erling Staff med astma Så våkna sambo og vi herja litt og Sondre lo og lo!Det er så ubeskrivelig herlig å høre latteren hans Etterhvert la jeg han i senga si igjen med tørr bleie og vips og pang der sov vi til ti over ti..........Det var godtgitt!Følte faktisk at jeg hadde sovet! Så det sier seg selv at jeg ikke har rukket å gjøre så mye idag.Skal ikke det heller,for imorgen er det storvaskedag....Og jammen er det bra for her ser ikke ut! Må bare få gjort meg ferdig med julegavene på gjesterommet sånn at det er høvelig ryddig til imorgen.Må vaske der siden mam og pap kommer på overnatting fra lør til søn. Derfor tror jeg at gavene bør bæres på loftet eller noe,for pappa er en værre snok en meg!Han eeelsker pakker!Man ser det lyser av hele han når han får gaver!En lillejulaften sent på kvelden når bare jeg og mamma satt på stua,hørte vi at det raslet sånn på soverommet deres....Plutselig hørte vi et brak og da var det pappa som falt i gulvet!Han hadde ligget helt på kanten og prøvd å rekke en gave han allerede hadde krafset hull på,for å rekke innholdet som var sånn risboller meg sjokolade på!Det er hans favoritt!Til 40 årsdagen sin fikk han et stort melkespann fylt med sånne!Det hadde han stående ved siden av senga Jeg ligner nok mye på han ja! Ellers så er magen bedre men litt hips om haps med menssmerter og uggenhet...Ikke si hva dere tenker engang!!!!Orker ikke tenke selv!Har sagt til sambo at hvis ikke mensen kommer til bursdagen vår så tar jeg en test.Men vil ikke at han heller skal tenke tanken!Hohoi.......... Nei,Skytte...Iverksett tiltak........... Murf,Pondusa,Rognis og Pi@; Takk for at dere er innom en sånn tulling!
pondusa Skrevet 22. november 2006 #5530 Skrevet 22. november 2006 Nå har jeg vært på barnegospel-øving med min søte datter, første gang til og med. Svinser videre....
Skytte Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5531 Skrevet 22. november 2006 Leste om det i boka di Pondusa!Så utrolig søt hun er Håper Sondre vil begynne å synge for det liker mammaen så godt å gjøre Denne dagen har rast fra meg Da sambo var ferdig på job kjørte jeg han og Sondre til svigers,jeg dro på trening(og det var jæ*** godt),innom svigers for å hente dem(ble der en times tid,det var 55 min for lenge Tror jeg klikker mentalt snart....)Hjem,pupp,grøt,sambo bada Sondre mens jeg dusja,pupp mens sambo laga middag,Sondre sov,vi spiste og så på Alt for Rognan og pustet Herregud,jeg liker alldeles ikke et sånn rotterace på ettermiddagen....Kjenner at BT er mange hakk over normalen... Lurer virkelig på hvordan F jeg skal få trena tre dager i uka og samtidig unngå slike ettermiddager....Det får bli sånn inni mellom,ellers får jeg prøve å ha barnevakt på formiddagen,samt trene noen lørdager Hvorfor ble ikke jeg født tynn og smertefri slik at trening var bare bortkastet tid??!! Det ordner seg altid for snille piker så da ordner nok dette også seg! Nå har jeg endelig komla meg til å skulle sende inn bilde og lage julekort,men hva skjer da?? Beskjed fra fotolortknutsen;Vi har desverre stor pågang for øyeblikket.Venligst prøv igjen senere. En pokkers telefonsvarer i tekstformat Jeg er trøtt som en torsk ikveld også.....Skal lage en liste over ting som skal gjøres før jul så kanskje jeg legger meg etterpå.Sambo ser fotball og skal sikkert gjøre det leeenge så jeg orker ikke hinte om kos engang......... Lurer på hvordan disse fotballgubbene hadde reagert hvis det ikke ble sendt noe som helst fotball på en hel mnd f.eks...Tror abstinensen hadde vært skremmende...!
Pi@ Skrevet 22. november 2006 #5533 Skrevet 22. november 2006 Blir det samme som å ta fra oss kg det ← Det blir KRISE!
Gjest Myztica Skrevet 22. november 2006 #5535 Skrevet 22. november 2006 ..... og jeg har sendt deg en julekortmail
Skytte Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5536 Skrevet 22. november 2006 Iss;Tenkte ikke på det jeg..................... Pi@;Jepp.........! LinKri;Du er så flink!!!! Gleder meg til mer mail imorgen!! Jeg gav opp PS ikveld...plagdes så da.....ja du vet!Fant ikke ut av noen ting...Fikk frem bildet så var det full stopp.Vel,vel! Imorgen er det den store vaskedagen og på kvelden skal jeg ha syklubb! Nå ble det litt sent ikveld også!Og senere blir det vel før jeg knøvler meg i seng............
Kakao Skrevet 22. november 2006 #5537 Skrevet 22. november 2006 Etterpå lå han å titta seg rundt og lagde uorvelig morsomme uuuuu---muuuu---UUUUlyder!Høres ut som Tor Erling Staff med astma ←Hihi, herlig. Nattaklem
tass2406 Skrevet 22. november 2006 #5539 Skrevet 22. november 2006 Hei! Innom for en oppdattering i Skytte-hjemmet, og som vanlig må ta meg selv i nakken for ikke å vekke hele huset med latterutbrudd Du er klin hakka gal!!!!!!!!! Noen som har nevnt det før????
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. november 2006 #5540 Skrevet 23. november 2006 God morgen du! Måtte bare innom for å kommentere mailen jeg fikk fra deg for et par dager siden. Jeg har drømt om den minimini-tissen i natt! Kan si det sånn at jeg ble ganske fascinert! Og for noen hæængbrøst da! Vi må aldri,aldri klage igjen,Skytte. Ha en super dag! :klem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå