Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2006 #5623 Skrevet 11. desember 2006 Jeg kunne også tenkt meg å sett svigermor Snuppa griner også da noen ser på henne... spesielt svigermor Kanskje hun er en super-baby som forstår hva jeg sier allerede?? :klø: Håper dere har det bra alle sammen
Lavalampe Skrevet 11. desember 2006 #5624 Skrevet 11. desember 2006 Hei søta! Brukt skrittelleren din i det siste? Og hvor langt har du kommet på julebaksten?
Skytte Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5626 Skrevet 12. desember 2006 Iss;Hehe,ja man kan sagtens bli fasinert! Cr@sh;Hehe,vanskelig å forklare hvorda hun ser ut...!Men hun er bare 62 år så det er ikke det værste liksom,er ganske ungdommelig i klesveien så der har hun er lite pluss fra meg! Sambo er jo bare 38 år og broren bare40 år så du vet hun må passe på småguttene sine LT;Takk!Håper dere også hadde det fint! Pondua;Håper dere kosa dere der ute! Cr@sh;Den var kjempebra og gikk unna på 123! Pi@;*kosepå* MrsP;*smask* Cr@sh;Helluuu!! LinKri; Snuppa er en multigenibaby!!! Lavalampe;*knis* Sambo har overtatt telleren og jeg vurderte sterkt å sende henne en melding da jeg bakte her en kveld Men men! ******************************************************* Tusen tusen takk for alle besøk fra dere! Det er veldig godt å kome inn her å se at dere fortsatt orker å stikke innom selv om jeg er en sjelden gjest selv.... Helga kom og gikk i rasende fart! Fredagskvelden bakte vi pizza og JEG inviterte svigers på en smak!Slå den Men det gikk faktisk over all forventning!Svigermor spiste ikke mer enn ett stykke da...fordi pizza visstnok ikke er spes sunt,men det driter jeg i! Hun snakket faktisk om en del andre ting enn Sondre En hel del om strikkingen sin og hvor sliten hun var av å bake og vaske(som er litt svindleraktig siden det er samboerern hennes som gjør det meste!)men ellers var det omtr som før og ganske trivelig faktisk! Smuglerturen til Sverige på lørdag gikk også bra.Da vi kom oss dit velog merke... Herregud vi fikk oss en skrekkopplevelse på turen dit...Vi møtte en semitankbil som hadde sinnsykt med fart gjennm en sving,så fikk han sleng...Jeg rakk bare å observere at bakenden på bilen var påvei mot oss og svosj så var vi forbi. Både jeg,sambo og supertante skalv etterpå og jeg ringte tvert til politiet. Jeg gråt som F på kvelden da jeg la meg og tenkte på at vi faktisk bare var en hårsbredd fra å bli drept........Det var jo bare ren og skjær englevakt som gjorde at vi ikke fikk den svære tanken midt i fronten.Og hadde det skjedd så hadde vi vært mosa hele gjengen.... Det er helt grusomt å tenke på og jeg prøver å skyve tankene bort,menav og til nytter det bare ikke... Senere på kvelden inviterte vi mam og pap på snaddermat! Så så vi den filmen ELF og holdt på å le oss skakke!Den var veldig vår humor! Og det hele toppet seg da pappa til sin store "forskrekkelse" fant ut at han også måtte være en alv fordi han også spiser så mye godis Han er nå så god den pappaen min! Søndagen var vi sammen med noen venner på julemesse på landbruksskolen! Herre min hatt så mye fint der var å få kjøpt!!! Jeg ble stående å studere sikkert femti juledekorasjoner men klarte ikke bestemme meg så jeg endte opp med null...Alle var jo fine! Men kjøpte meg et par votter som var bare helt supre!De var ikke strikket og ikke heklet...husker ikke hva metoden kalltes..en det fine var at vi oppdaget det var tanta til sambo som hadde lagd dem!Så nå tenkte jeg å høre om hun kunne lage meg ei lue i samme mønster......Må jo matche! Ellers kjøpte vi litt krydder og noen glass for å ha telys i! Jeg hadde Sondre i bæresela og han var helt vill!!! Sprella som en galning! Vi så på hester og griser,spiste pølser og vafler og drakk gløgg i lavvo! Var der i mange timer å nikosa oss! Gleder meg til Sondre blir større og kan være med i fjøset til mam og pap å hilse på dyrene der.Vil så gjerne at han skal bli like glad i dyr som meg! Skulle ønske jeg hadde muligheten til å gi han samme oppveksten som jeg hadde men... Etter julemessa var vi på besøk og så var det kveld!Da Sondre la seg bakte jeg litt og ordna i albumen hans...blir sene kvelder for tiden...... Igår var sambo hjemme med vond rygg....Hmm... Mamma kom og lånte Sondre mens jeg dro på trening! Etterpå fikk jeg dusja og ble overrasket av sambo for nte gang på kort tid!Lurer på hva det er med han for tiden Så fikk vi gjort div små ærender i byen før vi dro i bursdag til supertante!Der var mam og Sondre!Var godt å se han igjen etter fire fem timer borte fra han..... Etter middag og kos og lek,grøt og bad,kom svigerinna på besøk!Det var nå veldig trivelig for det var lenge siden sist!Så fikk vi bursdagsgave og julestjerne! Men da jeg spurte henne ang julaften sa hun bare at de ikke hadde snakket mer om det og at det ble nå vel jul uansett hvor man var! Jo det er jo helt sant!Jul blir det om vi så reiser til Kina!Men det er jo bittelittegranne ok å vite hvor vi skal være....Så den saken er vi like langt med,men jeg har planer om å finne ut av det de nærmeste dagene for jeg vil vite helt eksakt hva jeg gleder meg til! Gjorde ferdig albumen til Sondre igårkveld så nå skal jeg ikke fremkalle flere bilder før etter jul!Må bare sette noen bilder inn i vår album og gjøre ferdig boka til sambo så er de prosjektene i boks! Ellers har jeg planer om å lage kransekakepinner og kokosmakroner de nærmeste kveldene,så er jeg ferdig med julebaksten! Har lagd handleliste til jul også...................!Så nå kan den bare komme! Ikveld er det nattåpent her så jeg må prøve å lure meg en tur til byen og se om det finnes klær til meg....huff....julebord på lørdag.... Imorgen er det trening og besøk av venninne H på programmet! Så dagene flyr ja...og kg blir det bare ikke så mye tid til som jeg trodde.... Men så mye som jeg ligger våken om natta så tenker jeg en hel del på dere altså!Og på pappas skolegang og om jeg skulle skrevet en sang eller historie til 50 årsdagen hans!Og på hvor vi skal være i jula og på venninne L sin 30 års dag! Hun har utnevnt meg til formann i festkomiteen som hun sa!Så der må jeg finne på noen lure ting! Tenkte å få gjestelista og høre om folk ville gi f.eks 200kr pr par så kan vi gi henne en weekendtur til Praha eller noe...?! Det må vel være bra? Da får hun en kanonbra gave for jeg vet hun vil reise dit,og jeg sparer folk for bryet med å spekulere på hva de skal gi! Nåde kg sin nakke om dette innlegget ble for langt nå.............
Skytte Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5627 Skrevet 12. desember 2006 Heisann Fjellrypa! Dagen idag blir nok bra tenker jeg! Håper det er bra med deg!Ikke lenge igjen nå!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. desember 2006 #5628 Skrevet 12. desember 2006 Hei snuppa! Fytti katta,for en ekkelt opplevelse dere hadde på vei til Sverige da! Takk og pris for at det gikk bra med dere! Det er så vondt å gruble og tenke på sånne ting i ettertid..da ser man hvor heldig man var og at det kunne gått skikkelig ille. Husker når sambo vraka bilen sin for noen år siden. Jeg ble oppringt fra sykehuset av en sambo som var helt i sjokk.Klarte bare å si at jeg måtte komme nedover. Alt var heldigvis bra med han,og han fikk komme hjem samme dag,men jeg måtte vekke han flere ganger i løpet av natta for å sjekke tilstanden. Jeg sov selvfølgelig ikke i det hele tatt og ble liggende å tenke på hvordan det kunne ha gått. Fikk helt panikk der jeg lå. Var helt for jævlig. Takk for sms i går! Jeg oppdaget den ikke før seent og da torde jeg ikke svare i tilfelle jeg hadde vekket deg. Har ikke fått sendt den videre,så jeg klør i rompa nå! Nei nå får det være nok babling fra denne kanten! Ha en fortsatt fin dag! Stor fra MrsP!
Skytte Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5629 Skrevet 12. desember 2006 MrsP;Huff...det var også en fæl opplevelse ja....Håper vi slipper flere sånne hendelser både du og jeg! Det er bare å svare for jeg har tlf på lydløs når jeg legger meg! Sambo er hjemme,jeg har fått tatt runden min iløpet av dagen,har lagd og spist nammmm middag og dusja! Skulle til byen nå,men så fikk sambo meg på troen tl at det var like greit å gjøre det etter leggetid...Hmmm,hvorfor det egentlig?! Det er nattåpent til 24 idag,men jeg hadde liksom andre planer for kvelden da... Okei,hadde en ny samtale om saken og jeg hadde misforstått..... Han trodde jeg skulle vente til pap kom og dra sammen med han til byen,mens jeg tenkte å være ferdig til da å få bakt kokkosmakroner før mam og pap kommer innom Et lite kurs i kommunikasjon hadde kanskje vært på sin plass.............!Men nå har det jo uansett gått en hel time av "min" tid så nå er det ingen vits å dra før senere....Og det gjør meg litt sur....... Kanskje jeg bare er dømt til å bli sur uansett idag?Kanskje jeg VIL være sur...sånn uten at jeg vet det?Kanskje jeg bare skal gå å legge meg litt....det funka igår.... Men det jeg EGENTLIG er litt sur for,er at jegmå finne penklær....hater penklær...Jeg liker å gå i skjørt og pynte meg litt..men bare litt... Så skulle jeg hatt meg ei ny bukse og det vet jeg ikke om tålmodigheen og selvtillitten min tåler ikveld........ Herreguuuud så mye babbel det ble her på meg...Men mageflesk er no dritt ass Det ER det..............
Gjest Myztica Skrevet 12. desember 2006 #5630 Skrevet 12. desember 2006 For en ekkel opplevelse dere hadde på vei til Sverige... Slik har jeg egentlig ikke godt av å lese, i og med at jeg har vært med i bilulykke for en del år tilbake, og at jeg har blitt påkjørt bakfra 2 ganger på under et år Folk er så hensynsløse trafikken altså!! Så jeg lurer fælt om jeg må ta toget innover på mandag, for jeg tør rett og slett ikke å kjøre den fæle E6'en Skulle egentlig skrive en del til deg nå.. men alt falt bort! Har ikke fått sendt julekortet enda, men det kommer og
Kakao Skrevet 12. desember 2006 #5631 Skrevet 12. desember 2006 Oi, skrekkopplevelse. Stakkars, det satte nok en støkk i dere. til idiotiske sjåfører som ikke vet å kjøre etter forholdene. Ellers, må jeg si at jeg har smilt meg gjennom resten. Hihi, morsomt å lese. Og han pappan din er søt, da. Hvilken bæredings har du til Sondre? Tenker på babybjørn til krabaten vi, pluss at jeg har lyst til å sy en Mei Tai i julen. Ikke sånn voldsomt alternativ look, men en litt søt en med fine farger. Får kanskje vite kjønnet 21.des, så da blir det kanskje litt ut i fra det, også.
Gjest miiip Skrevet 12. desember 2006 #5632 Skrevet 12. desember 2006 Håper humøret er bedre nå og at du finner drøssevis av bukser som passer! Bare stikk innom boka mi hvis du trenger oppmuntring, for der er det mye glede om dagen.
Lucky? Skrevet 12. desember 2006 #5633 Skrevet 12. desember 2006 kommunikasjon er en fin bil ja Noen dager er man bare nødt til å være litt sur...sånn er i allefall jeg. Ikke ofte jeg er sur, men noen dager er det bare sånn Skikkelig vemmelig opplevelse dere hadde i sverige da, den kommer nok til å sitte i lenge Får håpe du finner deg noen fine klær da
Cr@sh Skrevet 13. desember 2006 #5635 Skrevet 13. desember 2006 Kjempeskummel opplevelse dere hadde på veien *tenker med skrekk og gru på hva som kunne ha skjedd* En stor og god Lucia- til deg!
Lavalampe Skrevet 13. desember 2006 #5637 Skrevet 13. desember 2006 Er det ikke snålt med sånne dager der en bare rett og slett er litt sur? Jeg har det av og til sånn at jeg bare må si fra til mannen om at jeg er litt sur og at det ikke er hans feil, det er bare dagens generelle modus... Merkelig. Men jeg er vanligvis blid, da. Heldigvis. Godt at du er hjemme i god behold, forresten!
Felixa Skrevet 13. desember 2006 #5638 Skrevet 13. desember 2006 For en grusom opplevelse dere fikk på smugleturen! Jeg og mamma har opplevd noe av det samme og det er grusomt! En stor tankbil som ikke kan se seg for og kjører for fort er virkelig livsfarlig! Godt dere kom fra det med bare skrekken, selv om det er ille det også. En super stor fra meg! (og Knoll og Tott)
Fibonacci Skrevet 13. desember 2006 #5640 Skrevet 13. desember 2006 Så ekkel opplevelse dere hadde, man sitter igjen med skrekken etter noe sånt ja! Høres ellers ut som du har det fint for tida og gleder deg til jul, selv om du ikke vet hvor dere skal feire!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå