magolia Skrevet 28. november 2006 #5561 Skrevet 28. november 2006 ....og til slutt så er du avhengig ← :enig_anim:
Skytte Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5562 Skrevet 29. november 2006 MrsP;Pondusa,Pi@,Fru Blå,Cr@sh,Fjellrypa,Pondusa,LinKri og Magolia;Tuuusen takk for alle besøk! Skal prøve å komme med en oppdatering imorgen!Er alt alt for trett nå
Skytte Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5564 Skrevet 30. november 2006 Helluuuu!!! Må først bare svare fru Blå;Jeg har ikke kjøpt programmet..........litt sånn juks og nedlasting ute å går.......... ........*plystre* All right!Nå er jeg her igjen!Innom en liten kveldstur i halvsvime,men må jo oppdatere litt! Tirsdag var vi på sykehuset og fikk klippet tungebåndet på lillemann...huffhuffhuff det var ekkelt for en stakkars mamma og en stakkars Sondre... Må bare si sorry til Pondusa som vi plutselig traff på der!Tror ikke jeg var helt 100% på nett for å si det sånn... Han hylte noe forferdelig men det gikk heldigvis fort over og han sovnet godt i bilstolen.Så kjørte sambo litt rundt mens jeg var innom et par butikker og fikk brukt noen penger! Kjøpte meg en kjempestilig serviettholder på Big!Den skulle egentlig være en del av en julegave........ Men jeg fant noe annet i stedet!Knis! Så kjøpte jeg dressbukse og hvit skjorte til Sondre Det var så fint!Så har han en stilig vest vi kjøpte i Trheim som han skal ha til juleklær! For jeg hadde jo bare helt glemt at mormor har kjøpt dress til han i julegave...Menmen,han trenger nok helt sikkert et skifte! Innom lysstøperiet og handla lekre adventslys før vi dro til mormor.Der måtte sambo forlate oss og dra på jobb for der fikk de visst ikke til noen ting plutselig Dritkjipt å kjøe 6 mil en vei for å være på jobb 2,5 timer på en dag han egentlig har permisjon Er så mye dritt på jobben til sambo for tiden at vi vurderer å skippe juleboret.Sambo har hele jobben i vranghalsen og har ikke lyst til å være sammen med dem.Jeg kjenner at jeg blir så rasende sint for at noen gjør dagene til MIN kjære dårlige.Får lyst til å banke dem hardt og lenge... Men nok om det da! Igår var det onsdag...Var på trening og resten av dagen kosa jeg bare med Sonde!Han var i kjempehumør og leka og skravla som en hel kar!Det var så morsomt! Da Sambo kom fra jobb var jeg trøtt og full av pms...jeg klarte i allefall å bli drittsur og kjefte masse på han...Skikkelig skikkelig teit altså! Men etter en god wokmiddag ble det bedre heldigvis.Stakkars mann!Godt han holder ut med meg! På kvelden var jeg lenge på butikken å handla masse god mat og adventsting.Etterpå var jeg innom A en tur og skravla litt! Så ble jeg og sambo sittende å spekulere på ferie og pappaperm neste år..mye å tenke på.Tror vi må innom nav som det nå heter,å få litt hint og vink! Idag har det gått i ett,jeg sto opp kl ni og satte meg ned nå halv ti Jeg er fryktelig sliten men sååå fornøyd! Huset er skinnende rent og pyntet til advent med nye duker og lys!Har hengt opp "julegardinene" både på kjøkkenet og i stua så nå er stemningen i taket altså! Så har E vært her hele dagen og vi har lagd pepperkakehus som lukter sååå godt! Og helt i starten av dagen(ble litt bakvendt dette )var vi på kontroll! Sondre er ingen smågutt akkurat............!De vitale mål er som følger; *8kg *67,5cm lang *44cm rundt hodet Fikk masse skryt av helsesøster så jeg er jo sååå kry Så tissa han på henne da Det var takken liksom! Er så glad for at gullet vårt er en stor og frisk og aktiv krabat! Må håpe han blir det alltid.Selvsagt må vi gjennom mye sykdom som alle andre,men håper vi slipper unna alvorlige ting.Er så mange som plages eller som har barn som ikke er friske i hele tatt,tror det er fort å glemme hvor heldig man er så har friske velskapte barn... Imorgen er det 1.desember folkens!!!!HURRA!!!!!!!!!!!!!! Planen er å jobbe med boka jeg lager til sambo og få tatt runden min her inne!Så skal jeg på trening på ettermiddagen sammen med L! Ellers har jeg maange bilder som skal inn i album men det haster ikke så innmari.Må ha noe å gjøre i neste uke Lørdag blir det bakings og søndag har vi bursdag Gleder meg som en unge til det også jeg!!!Masse besøk og god mat og kanskje en liten pakke eller to... Tenker jeg tar kvelden nå før bena mine faller av Blr slitsomt å humpe rundt på rumpa og bære føttene
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #5565 Skrevet 1. desember 2006 For en dag du hadde i går! ikke noe å si på aktivitetsnivået, i alle fall!
Gjest Myztica Skrevet 1. desember 2006 #5566 Skrevet 1. desember 2006 også er du ikke på MSN... (Ser du vandrer rundt på KG )
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. desember 2006 #5567 Skrevet 1. desember 2006 Desembeeeeeer!! Ha en god helg,snuppa!
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 #5568 Skrevet 1. desember 2006 Alt er vel i Skytte-heimen skjønner jeg til tross for tungeklipping God helg snuppa, og ikke slit deg ut før julen nå da...
Felixa Skrevet 1. desember 2006 #5569 Skrevet 1. desember 2006 Så herlig med skryt fra helsesøster! Det er nok ingenting som er bedre enn skryt av barnet sitt kan jeg tenke meg. Det blir en virkelig herlig jul for dere i år siden det er Sondres første jul, så spennende! Håper du får en kjempefin helg og første søndag i advent, da begynner det å nærme seg jul!
Skytte Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5571 Skrevet 1. desember 2006 Fjellrypa;Det hender seg det går unna noe voldsomt her ja... LinKri;Nei....da rekker jeg ingen ting her inne.....desverre.... MrsP;JAAAA!!!!!Hurra!!!! Murmelmy;Alt er vel her ja!Travelt og turbulent men vel! Felixa;Så koselig å se deg!! Hvordan går det?Er du kommet langt nå? Snakket med venninne igår som nettopp har fått tvillinger et par mnd før tiden,så hørte jeg jenta pep i bakgrunnen og da kom tårene vettu De var bare 1400 og 1600g men det går så bra så bra med dem! Spennende! Ja skryt er alltid koselig,man føler seg så stolt og får bekreftet at man faktisk ikke er noen femme fatale som mor Lucky;Takk det samme du! ********************************************** HERREGUUUD for en berg og dalbanedag det har vært idag Jeg våkna og var i kanonform og helt hyper for at det er 1.desember idag!!!! Jeg elsker desember,kalender,pakker og jul! Og det er sååå spesielt for meg at det er Sondres første jul!Jeg håper han blir like glad i jula som meg! Så var det så deilig å stå opp og se hvor rent og ryddig og ikke minst superkoselig vi har det i huset nå! Lilla duker og masse lys,fine servietter og lune mørkerøde gardiner på plass,samt lukten av pepperkakehus...!!!!!!!!!!!!Da blir det mange !!!!!!!!!!! Dagen bare gikk sin vei,jeg har brukt hele dagen på runden min...samt klesvask,leking,litt spising,trening og mating av Sondre. Og en heftig diskusjon med sambo IGJEN.....Jeg skjønner meg altså søren bare ikke på humøret mitt nå om dagen...Jeg er jo helt på tuppa og skikkelig drittsur,like fort som jeg er temmelig blid og god.Blir jo pokker meg sliten av megselv.... Jeg vurderer å dra på apoteket imorgen men faderullan jeg kan vel ikke være gravid igjen??? Men bare for å ha det utelukket inntil mensen dukker opp liksom...Snakker om.... Men nå er jeg blid!Føler meg helt manisk/drittsur hvis det kan være en diagnose... Sambo har en svinefilet i stekovnen som snart er ferdig!Sondre sover og jeg bør virkelig dusje etter treninga..... Nå har jeg nettopp snakket med naboen på skype!Uten at jeg helt skjønte hva jeg gjorde!!Plutselig snakket pcn liksom Han kommer innom så jeg må vel kjappe meg litt......! Egentlig,sånn egentlig så har jeg fryktelig lyst til å dra ut å se litt folk og ta meg en liten drink.............................. Føler bare at jeg ikke har snakket med noen andre enn sambo,Sondre og mam og pap den siste tiden....Har lyst til å være litt gærn Litt Skytte liksom! Menmen! Kommer vel innom neste gang jeg gjør det Og der var snuppen våken.............!Vel,vel,er tenner på gang tror jeg...
pondusa Skrevet 1. desember 2006 #5572 Skrevet 1. desember 2006 Innom å legger igjen en fredags til skyttemor. Tipper jeg også hadde vært litt ute av meg dersom vi hadde vært gjennom det som dere var på torsdag. Grusomt når ungene må gjennom slike ting. Apropo test, tror jeg var innom apoteket et par-tre ganger i løpet av de første mnd, men bare falsk alarm. Kan ta nokså lang tid før mensen kommer regelmessig hver mnd. Det er på søndag det er bursdagsdag sant??
Kakao Skrevet 1. desember 2006 #5573 Skrevet 1. desember 2006 Takk for koselig besøk i dagboka mi! Oi, litt vel spennende med alle humørsvingningene og testkjøping.. Kan du være..? Blir spennende å høre. for at det er 1.desember i dag!! Jeg har drukket den første julebrusen og i morgen er det pinnekjøtt! Advent er en koselig tid. Litt skuffa over "Jul i Akersgata", men det tar seg sikkert opp. Nattaklem!
Skytte Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5574 Skrevet 2. desember 2006 Pondusa;Det er veeeldig betryggende å høre at du også har vært gjennom denne spekuleringen!Jeg tror jo ikke egentlig at jeg er gravid,men tenkte at HVIS jeg nå var det så hadde det vært kult å finne det ut på bursdagen i år også En tradisjon Imorgen er det bursdag ja!!!!!!!!! Jeg gleder meg!!!!! Kan ikke si annet enn at jeg eeeelsker bursdag og gaver og besøk.......... Kakao;Jeg orker ikke begynne å se på det en gang.Jeg syns det var dårlig gjort å herme sånn etter skomakergata.Det ser i allefall ut at det er det de har gjort på reklamen.Syns de kunne finne på noe selv hvis de syns Ali er morsom i en julekalender gitt.............Huff,kjenner jeg kan bli ufin her så jeg skal ikke si mer om den saken! Men advent er herlig!Jeg har ønsket meg Skomakergata på dvd og satser på å se den i romjula hvis jeg får den! ********************************************************** Idag har vært en utrolig herlig dag altså!Må bare si at jeg har vært en happy camper hele dagen! Men så spiste jeg god mat igårkveld og etterpå dro jeg og venninne L ut en tur og det var godt! Tok oss et par drinker og skravla som bare det!Koselig når det var skikkelig drittvær ute,regna og blåste som F!Julegrana på torget sto til tider i 60 graders vinkel Men den har blitt blåst over ende før den så det hadde ikke vært noe nytt. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så innmari ute!Dere aner ikke hvor mange rare folk vi så på!Manglet bare popcorn!Det var ren og skjær underholdning Julebordsfolk burde virkelig komme seg ut oftere tror jeg!Morsomt! Kom hjem halv tre og da våkna Sondra.Fikk ordna flaske til han som han spiste på 123.Etterpå var han såååå pratesjuk!Lysvåken og hadde et helt eventyr å fortelle,ble ikke kveld før kl ire.Da var jeg riiimelig sigen på øynene kan jeg love. Men like sulten som trøtt så det ble to skiver meg rulle på før jeg svima av. Alle tre sov til halv ni og da lå vi lenge og bare skravla og kosa oss i storsenga! Jeg elsker disse morgenene når det er helg! Så var det opp å rydde litt og tørke opp på stua.............Fr tredje gang nå så har det kommet vann inn.....Det kommer fra verandaen/veggen til de oppe så der har det nok blitt jukset med noe Noen sliter! Og jeg kjenner jeg blir helt maktesløs ved tanken på at vi må rive deler av taket og panelen og bla bla bla*grøss*Jeg er så lei sånne ting at jeg spyyyr!!!!!!! Da Sondre duppa levde hans foreldre i synd og skam Endelig ble det brutt et av de ti bud kan man vel si Så sov jeg også mens sambo var på jobben å vaska bil samt henta bursdagsgavene mine!!! Etterpå trilla vi til byen og kikket etter bukse til meg...nytteløst.... Jeg finner ikke bukser.Alle er så lave i livet og sånne bukser kan jeg ikke ha...JÆ**** irriterende!!!Menmen... Fikk med oss julegrantenninga og det var jo koselig,endog en dag før tiden.Er litt streng på det der.Har satt frem staker og stjerne men ikke noe lys før imorgen Vel hjemme har vi ordna meg juletreet som skal stå på verandaen,lagt sammen masse klær,bakt sjokoladekake og hatt pupp-grøt-bad-pupp tid!Og det tar et par timer! Sondre har lagt seg og ligger å snakker HØYT med Skybert!Jeg må bare le,han er så god!Tenk at han er fire mnd...lille engelen vår! Jeg har tent masse lys i hele stua,har julestjerne på salongbordet,alt er klart til imorgen,jeg koser meg med julenøtter og pcn! Skal pløye gjennom noen adventskalendere før jeg kryper i sofaen sammen med sambo og muligens skriver på noen julekort så vi kan gi dem ut til dem som kommer imorgen! Stooor lørdags til alle sammen på hele kg!
pondusa Skrevet 2. desember 2006 #5575 Skrevet 2. desember 2006 God helg, og ha en absolutt fabelaktig bursdagsfeiring i morgen!
iss Skrevet 2. desember 2006 #5576 Skrevet 2. desember 2006 Hurra for deg (og sambo din) som fyller ditt (deres)år ja deg (dere) vil vi gratulere!!!!
Gjest Myztica Skrevet 2. desember 2006 #5577 Skrevet 2. desember 2006 Jeg som trodde jeg skulle være først ute! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN VENNEN!!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. desember 2006 #5579 Skrevet 3. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN! Håper du får en superfin dag med masse kake og gaver og kos!
pondusa Skrevet 3. desember 2006 #5580 Skrevet 3. desember 2006 HIPP HIPP HURRA!!!!! Gratulerer så kjempemasse med dagen begge to! Måtte dagen bli full av kake, pakke og kos. Hva har du fått i gave så langt da? Første bursdagsgave fra lillegutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå