pondusa Skrevet 1. januar 2007 #5701 Skrevet 1. januar 2007 Innom å takker for fjoråret, og håper dette nye blir like knall. Tenkte å ta med lillemor også på fredag, blir bare stress og skal kjøre hjem for å rekke bhg. Sambo reiser jo i dag på jobb så. Vi har fotograferingen kl 12, men den går forhåpentligvis raskt da.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. januar 2007 #5702 Skrevet 1. januar 2007 For ei svigermor du har! Skjønner ikke at det er mulig jeg! Er det bare mot deg hun er sånn eller? Heldigvis er julaften over og du kom deg gjennom det. Håper 2007 blir et knall år for deg og gutta dine! Stor fra MrsP
Murf Skrevet 1. januar 2007 #5705 Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår! Tenk at det var i fjor vi ble mammaer!
Pepita Skrevet 2. januar 2007 #5706 Skrevet 2. januar 2007 Innom for å ønske Skyttefamilien et godt nytt år!
Skytte Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5707 Skrevet 2. januar 2007 Lava;Please ikke unskyld deg for da får jeg enda mer dårlig savittighet for jeg henger værtfall ikke med lengre........Så det er bare greit å se at andre også er opptatt...! LinKri;Ja tenk så fort det har gått Jeg blir helt dårlig av tanken på at de neste 5 mnd sikkert går like fort Snart må vi søke dem i barnehage og fisj og æsj.......Må huske å gjøre det før mars her i kommunen. Kan være lurt å prøve å blande de to tingene ja! Skal gi Sondre sånn eple/mango mos imorgen og se om han reagerer p det.Han ble nemlig så full av usynlige prikker/durter her ei sund.Så slutta jeg å gi han det og de forvant...hemhem...Sambo er jo allergisk mot eple så det kan jo være noe der. Ellers så tåler han tydeligvis grøt med gluten i så nå blir det flere sorter å velge mellom.H.søs sa vi bare kunne begynne ed 6 mnd grøten nå så det blir jo spennede! Og han super vann som en kamel i flekkene,helt vill etter vannflaska mi og begynner å få dreisen på tukoppen.Men burde hatt på seg regntøy da........ Mail kommer fra denne kanten også etterhvert! Fjellrypa;Åh,jeg har tenkt på deg de siste agene!!Er så spent nå,må huske å kikke innom deg etterpå! Det kan hende det blir noen feriedager med svigers på hytta men det er max! Jeg blir dårlig bare av tanken...Ikke engang sambo vil dra sammen med dem til syden.......*knis* Cr@sh;Takk det var koselig! Lava;Tuuusen takk! Pondusa;Det er helt sant at det blir stress og pes ja! Dere kommer bare når dere er ferdige,vi er nå her!Men send meggjerne en sms på torsdag for jeg er så inni hampen gemsk u know....Ikke det at jeg drar så langt av gårde men...! Plutselig kommer Bruce Willis og tar meg med på en overdådig ferie i Paris og da.... Neida,men hvis været er fint kan jeg jo trille til byen,er jo salg Vi får se! MrsP;Ja hun er fæl...Nei hun kan være ganske teit mot svigerinna mi også,men alt blr litt annerledes der iom at de ikke har barn.Pluss at hun er MYE gamlere enn meg og det kvalifiserer visstnok til å være god til det meste tror jeg svigermor mener.. But I`ma survivor Pi@;Takk takk vennen! Magolia;Tusen takk snupp! Murf;Ja tenk! Og i år blir barna våre 1 år Heldigvis er det enda en stund til da men læll! Er bare å starte prøvingen til nr to om en stund nå MissS;Takk det var nå koselig! ************************************************************* Nytt år-nye muligheter! Nyttårsfeiringen gikk bare godt!Sondre sov seg glatt gjennom hele greia! Vi var alle samlet hjemme hos mam og pap og stooorkosa oss! Plenty god mat og høy humor faktor! Pappa var i hundre fordi han fikk åpne alle bursdagsgavene sine to dager før tiden Da han åpnet og leste det jeg hadde laget fra oss barna ble han så rørt at han gråt og ikke klare å si noe...Da holdt jeg også p å stortute!Jeg har sett pappa gråte tre ganger før og det var da bestefar og bestemor døde,og morfar.Så det var sterkt at jeg klarte å gjøre han så rørt syns jeg! Første yttårsdag fikk jeg sove og sove og sove...helt til halv ett på dagen Sambo fikk også soveså lenge han ville,mamma passet Sondre og jeg var bare oppe og ga han mat når det trengtes!Godt! Så var det kaker og besøk før vi dro hjem.Godt å komme hjem til sitt eget! Idag har det gått helt i hundre her.Tidlig oppe fordi jeg har passet dattera til venninne .Hun er 9 år da så det er ikke store jobben,men man må da finne på litt!Så vi har sett Tarzanfilm,spilt buzz juniorkanonskøy!!!) og hold på med trolldeig i lange tider! I tillegg har vi vært på kontroll mes lillesnuppen og jeg har vært hos tannlegen Det er like utrivelig å rotfylle som før...og minst like dyrt Så egentlig kan jeg bare slutte å hige etter salget i byen,for jeg er blakkest i verden..menmen!Det tenker vi på en annen dag! Fikk bare skryt av h.søs idag også så da be jo mora såå kry Men det eneste var at hunfikk kurven på hoideomkreten hans til å stige raka vegen til himmels.Men det frstår jeg ikke for sist var han 44cm og idag var han 45,5cm...Men kurven gikk rett i taket.Hun må oj ha skrevet inn feile tall eller noe?! Hvor store er hodene til deres barn?? Jeg syns han ser helt normal ut og hun skjønte det ikke helt selv..Men de vokser jo litt i rykk og napp så..jeg vet ikke,får se neste gang.På halvårskontrollen...den 29 jan,så det er jo ikke lenge il! Ellers så var han 70,5 cm og 8,7kg så han vokser helt perfekt etter kurven sin! Nå er sambo på jobben og vasker bil sammen me sin far,Sondre sover og jeg er her!Er temmelig trett.Lagde pizza til venninne L og hennes sambo som vi spiste da de kom for å hente jentungen!Koselig! Så har vi kjøpt oss nytt kjøleskap idag ja! I børsta stål,så nå er det bare komfyren og vifta samt mikroen igjen så har vi alt i børsta stål til vi får nytt kjøkken!Det blir bra! Været r helt psykadelisk så det bli lite trilling for tiden...ikke bra ikke bra.men desverre så enormt lite en få gjort med det da! Håper vi ommer oss ut en tur imorgen for jeg blir så rastløs at jeg sprekker inni mellom! Skal ha jentungen til L imorgen også og på fredag kommer Pondusa og barna!Fint å være sosial denne uka!Ha lovet venninne S å komme på kveldsbesøk så snart jeg kan,andre venninne S å dra på kafè en kveld.Jeg og E bør få knust pepperkakehuset snat for jeg har planer om å hive ut jula i helga...Samt få tat runden min her,skrevet en del mailer som jeg ikke rakk før jul pluss et brev!Puh!Blir ikke arbeidsleding denne uka heller..... Vi får snakkes innimellom! Tusen takk for at dere er innom i allefall!Det er godt å se at alle sammen bryr seg så mye selv om jeg er bare mindre og mindre......... Nå må jeg sjekke ståa hos Fjellrypa!
Murf Skrevet 2. januar 2007 #5708 Skrevet 2. januar 2007 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for manglende oppfølging, Skytte! Du er jo kjempeflink! Sprudle-Skytte!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. januar 2007 #5709 Skrevet 2. januar 2007 på Skytte. Ikke ha dårlig samvittighet! Du er så sprudlende når du først er her,så du tar igjen for alle dagene du har vært borte! Stor fra MrsP!
Skytte Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5710 Skrevet 2. januar 2007 Takk for det Murf og MrsP!Det er godt å høre! Nå har jeg sittet å lest på den fødselshistorietråden og vært sånn Hehe!Måtte spørresambo hvor det var jeg hadde mest vondt da jeg ødte,om det var ryggen eller magen,men inen av oss husker det Så man kan snakke om at det virkelig er sant at man glemmer fort! Men det som bekymer meg nå er at jeg har forferdelig vondt i tana mi...den som angivelig vis skal vær fri for nerve....og da kanman jo ikke ha vondt?! Ergo kan den ikke være helt nervefri...auauau...Jeg blir dårlig bare av tanken... Hvorfor må folk med sånn grusom tannlegeskrekk og minus på kontoen snart,plages med kjeften?!Det er urettferdig! Skal slamre kroppen i seng nå,lang dag imorgen også...!
pondusa Skrevet 2. januar 2007 #5712 Skrevet 2. januar 2007 Natta ja. Gleder oss til å treffe dere igjen.
Fjellrypa Skrevet 3. januar 2007 #5713 Skrevet 3. januar 2007 Her er det liv, som vanlig! Høres ut som dere har hatt en fin nyttårsfeiring, i alle fall. Godt det, dere hadde fortjent det etter den jula! Tanna di høres virkelig ikke god ut, håper den blir bedre. Og tannleger er noe av det kjedeligste jeg vet å betale for. Så mye penger som det blir, og så gjør det vondt i tillegg!
Skytte Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5715 Skrevet 3. januar 2007 MrsP;God du! Pondusa;Du er seeent oppe!! Blir kos med besøk ja! Dere ga meg i tillegg perfekt unskyldning for å ikke kunne trene kl 12 sånn at svigermor måtte passe Sondre Fjellrypa;Ja det er puls her i huset! Dagens tannstatus er at den har vært veldig bra,bare litt smertefull ikveld! Tenk at jeg har brukt mer penger på tannlegen enn det koster for å ss å reise tur/retur til Alicante Pi@; Hvordan går det med deg? ************************************************************ AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!! Jeg MÅtte bare brøle litt her....Svigermonster har vært innom idag og flere dagers fred på jord er brutt Jeg tror jeg snart hater den kjærringa...stygt som det er,jeg kan bare ikke for det.Jeg klarer ikke se på enne uten å bli dårlig.Jeg får vondt i magen og nakken er stram som er trommeskinn... Hun er så fæl........ Stormer inn og så ut som hun hadde fått døra i fleisen da hun så at mamma og brodern var her.Ikke ville hun sette seg og få kaffe da mamma og jeg sa det,neida hun gikk rundt i kåken som en fjomp.Kakla og gnog... Selvsagt kom dem akkurat midt i et grineanfall til Sondre,han har nemlig fått feber i ettermiddag og vært urven stakkar...Men hun skulle bære på han og da han gråt mer kom hun med han og mente han skulle ha mat...yeah right ass... Da mamma ga han vann fra tutkoppen sa hun;"ja er det nå saft eller vann han får???" Helt hysterisk...Mamma er jo roligheten selv men svarte litt skarpt at SELVSAGT er det vann.Jeg blir så forbanna at jeg holder på å daue... ALT hun sier og gjør får meg til å riste av aggresjon nå...Hun er så frekk og teit at jeg blir kvaaaaalm!!!!!!!!!! Sambo hennes hjalp sambo med å bytte kjøleskap(vi har kjøpt nytt som skulle inn og det gamle skulle ut) og mens jeg og sambo sto og vaska det gamle holdt hun Sondre og sto der og gnooog "Ser du pappa vasker?Ser du hvor flink han er?Har pappa kjøpt nytt kjøleskap?" Pondusa,du må være så snill å si ifra på fredag hvis jeg har blitt usynlig Er det mulig liksom??Skytte-den usynlige.... Før mamma dro snakket hun masse om veien mellom her og dem(den er skikkelig creepy men fullt kjørbar.Er liksom smale veier langs bratte skrenter nedmot havet flere steder i landet da..)og spurte mamma om det ikke pleier å gå ras der og og hun virkelig tørr å kjøre der osv... Mamma ringte da hun kom hjem og skjønte at jeg hadde beklaget meg mye over svigerblæh..Hun mente det lyste sosial angst på metervis avstand....Joda,det blandet med trollhet eller total dumhet eller et faktisk tilfelle av minihjerne...... HYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sånn.........Sorry at all denne dritten forsøpler boka mi......jeg tenkte at jeg skulle spørre noen moderator om å få den kopiert til word...Har sagt det før,men kanskje jeg skal skrinlegge alle andre planer ikveld og få det gjort...Hemhem...!
iss Skrevet 3. januar 2007 #5716 Skrevet 3. januar 2007 Skjønner egentlig ikke åssen du holder ut det svigermonsteret jeg... Blir lissom helt stum over hvordan hun oppfører seg, det går ikke ann lissom.... Synes det er greit at du skriver om det her jeg, greit å skrive det fra seg og få ut litt frustrasjon her!! Så det er bare å hyle i vei! Legger igjen en bunke med klemmer jeg, som du kan bruke når du trnger det... :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. januar 2007 #5718 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hyyyyyyyyyler sammen med deg!! Du fortjener mange nå! Kanskje vi virkelig skal bestille flybillett til månen,med plass til to? Håper du har fått roet deg ned og sover godt nå. Endret 3. januar 2007 av Mrs. Potter
pondusa Skrevet 3. januar 2007 #5719 Skrevet 3. januar 2007 Huff og fuff. Nice at vi kunne være til unnskyldning på fredag... Skulle gjerne gitt deg min svigermor for noen dager. Hun er virkelig en engel. Lillemor gleder seg forøvrig til å få være med på fredag, har ikke pratet om annet i dag.
Skytte Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5720 Skrevet 3. januar 2007 Iss;I know..hun er ikke sann..Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg vet bare at mine små forsøk på å si ting på en litt innpakket fin måte definitivt ikke funker..Men samtidig så vet jeg at å si ting rett ut kommer til å velte kjærringa,skape storhelvet og såre sambo......Så jeg er stuck stuck stuck....... Men jeg så verdens søteste fredrikstadborger på tv ista!! Etter deg da snuppa seff! Det værste er at nå husker jeg ikke hvilket dyr det var Er det mulig??Var det en lamababy?Søt var den i allefall! Sambo mener det var en lama men jeg mente det var noe annet...hmm.. Takk for alle klemmene søte deg! Samme til dg MissS!Dere er gode! Føler meg litt på tur nedover for tiden....Eller så er jeg bare sur...eller trett...eller alt på en gang Kanskje mensen kommer...hmmm... Det bli likar imårra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå