Gjest Myztica Skrevet 12. januar 2007 #5761 Skrevet 12. januar 2007 Så koselig lesestoff på kveldstid
-TeddyToria- Skrevet 14. januar 2007 #5765 Skrevet 14. januar 2007 ...og jeg er innom med en særdeles forsinket nyttårshilsen fre oss til dere! GODT NYTT 2007! Håper alt er vel med både Skytte, Skyttemann og lille Sondre - glemmer deg ikke vettu, selv om jeg har gått i "glemmeboka" selv...
Skytte Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5766 Skrevet 14. januar 2007 MrsP;*kosepå* Pondusa:De er jammen meg snille ja!! Håper dåpen gikk bra! LinKri;Koselig at du syns det! Pondusa;Hellu! LT;Hei på deg! Murf;Huhei!! TT;Så morsomt å se deg!!Nå må jeg innom boka di ikveld! Har planer om å få tatt meg en hel runde faktisk! Var koselig i bursdagen igår!Jeg kjørte og det feels good today Men sambo tok seg bare noen øl og konjakker og vi var hjemme halv ett så det ble ikke noe haraball! Jeg lo så jeg skulle ha daua flere ganger!Sambo har mange morsomme slektninger jeg aldri hadde sett for meg var spes humoristiske! Men da ene tanta og onkelen pluss to søskenbarn kom utkledd som gamlinger som hadde rømt fra sykehjemmet,med skjørtet nedi trusa og bukser og skjorter på halv tolv,mens de sang selvkomponerte viser...DA lo jeg så tårene trilla! Idag har vi fyra oss selv ut av huset og vært på kjøretur et par timer! Koselig å kjøre å skravle!Har nå funnet ut at vi sikkert blr å ta bilferie,kjøre Sverige nordover og over til Nordkapp,og Norge nedover og dra innom Tromsø bla for der har jeg enda ikke vært! Men vi får se an hvordan Sondre bir i bil ettehvert.Nå sovner han jo tvert og nynner seg gjennom kjøreturene,er jo ikke sikkert det varer da men! Ellers har vi spist yammi middag!Jeg disket opp med en ny variant av kyllinfilet med mase godt tilbehør! En rolig perfekt søndag!
iss Skrevet 14. januar 2007 #5768 Skrevet 14. januar 2007 Jasså, dere kjører nordover istedenfor sørover Jaja, bare dere får en fin tur så!!! Sånne slektninger som kler seg ut og gjør rare ting har jeg også Mamma og tante er gale når det kommer til sånne ting.. Vet aldri hva de finner ut! Nei nå må jeg komme meg bort til kjøkkenet for å sette på poteter og torsk..... Lurer på om jeg får lurt litt fisk i sambo, han pleier ikke å spise når jeg har kokt torsk
Gjest miiip Skrevet 14. januar 2007 #5770 Skrevet 14. januar 2007 Nå fikk jeg psykolyst på pannekaker! Og så gøy å lese om sambofamilien din! :grine2: Du er flinkere enn meg til å ta rundene dine om dagen, sorry for det... En stor fordi du er KGs største humørspreder.
Lavalampe Skrevet 14. januar 2007 #5771 Skrevet 14. januar 2007 Nå fikk jeg psykolyst på pannekaker! ← JEG OG! Luredama! Tror jeg også har noe å lære av den herlige fyren din som smiler til seg selv i speilet...
Skytte Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5772 Skrevet 14. januar 2007 LinKri;*smask* Iss;Det er planen ja...Jeg vil gjerne begge veier,så fant jeg ut det lønner seg å gjemme turen nedover til Sondre kan få glede av alle parker og fasiliteter på veien! Er vel ikke mange 5-10åringer som jubler av glede over en tur til Nordkapp f.eks... Så vi kommer nok sørover etterhvert! Kikket forresten på nærområdene dine idag!I NAFboka vel og merke Leste om mannens sjokoladespising etter middagen Luringen! Pi@;*kosepå* Miip;Hehe,pannekaker er farlige greier!Jeg har lyst på absolutt alt for tiden...dårlig kombinasjon når man vil spise alt man ser og samtidig bli fastere i fisken Ikke noe sorryer her du! Det er hver vår gang! Jeg har bestemt meg for å slutte å unskylde meg for alt jeg ikke rekker( til meg selv!)for de fleste her vet jo hvordan det er! Tusen takk for at du sier sånne fine ting... Blir nesten litt flau her!Men veldig glad! ************************************************** Har vært en smule irritabel idag...Lurer på om det er noe mensen påvei eller... Og seff har sambo vært såå morsom og ertelysten..Jeg hater å bli terga og er jo snarsint som en dynamittkubbe så jeg har fresa bare han har sett på meg! Må le litt også da...Her i sted foreslo han at vi kunne jo reise til Rio i februar! Med Sondre! På karneval ja..JADDA!! Fyrer meg opp og prenter inn i hodet på han hvorfor det IKKE går og når jeg snur stolen ser jeg en som holder på å le seg ihjel..Teiting Ellers ringte venninne N og spurte om å få bo her neste helg for da skal hun være med på noe greier her i byen!!Det var seff helt i orden og nå gleder jeg meg masse!!Vi ser hverandre aaalt for sjelden så det blir kjempekos! Imorgen skal jeg til tannlegen å rotfylle.Gruer mer til at svigermor skal passe Sondre,enn til rotfyllingen. Har vondt i magen når jeg tenker på hvilke ting hun kommer til å si...Vet presis hvilke toskete fjotting hun sikkert blir å si/spørre om.... Å den høylydte gollegollegolle....Prøv å si GOLLEGOLLEGOLLE høyt med teit stemme ca førti ganger på en halvtime,så har dere svigermor i et nøtteskall...*grøss* Så imorgen ligger det nok an til nok et kapittel med svigermorsyting her i boka mi...Prøvde å ta meg selv i nakken før idag.Men så tenkte jeg;"hvorfor skal jeg egentlig det når hun har løyet og oppfører seg som en dass?" Så jeg endte opp med at jeg har lov til å ha det slik inni meg! Når jeg først har begynt å mislike noen kan jeg love det tar tid å snu... De to siste kveldene har Sondre hatt skrekkelige adhd tendenser og vært helt psykovill Vi har seriøst lurt på hva som feila Armer og føtter har gått som propeller og dyna har fløyet ut av senga,jeg har bare måttet le av det hele for jeg har aldri opplevd han slik før! Men ikveld la han seg heldigvis ned til vanlig tid og ikke i 23-24 tiden! Håper trenden med sove hele natta fortsetter istedenfor rock n roll og høy partyfaktor Snakkes neste gang
Skytte Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5773 Skrevet 14. januar 2007 Der var lava også! Ja det er litt av hvert vi kan lære av våre søte små!
Gjest Myztica Skrevet 14. januar 2007 #5774 Skrevet 14. januar 2007 Her er det også adhd-tendenser Armer og ben går, pluss at hun går jo opp i bro hvis jeg holder bena, har hun bare hodet sitt i underlaget!! Men hun er da søt og da..... Sender deg en mail i morra ang "oppskrift"! Du skjønner hva jeg mener da du får den
Tulipan Skrevet 15. januar 2007 #5775 Skrevet 15. januar 2007 Hei skytte vennen!!! Den svigermoren din høres ikke riktig ut for 5flate øre Håper det har gått fin hos tannlegen (grøss, rotfylling ) og at S ikke har blitt skadet for livet
Felixa Skrevet 15. januar 2007 #5776 Skrevet 15. januar 2007 Så gøy med litt futt og fart i Sondre. Svigermødre er ikke spesielt morsomme nei, jeg begynner å hyperventligere bare jeg tenker på min svigermor som barnevakt, aldri i livet! Håper det gikk bra hos tannlegen og at svigermor ikke fikk det til å klikke helt for deg. Jeg er 23 uker på vei nå, det går litt fortere nå enn i starten, gudskjelov.
Skytte Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5777 Skrevet 16. januar 2007 LinKri;Bra å høre at det ikke bare er her i huset det er ville tilstander Av og til rister han sånn på hodet at jeg lurer på om han er riktig vel bevart...kan dem virkelig lære å riste på hodet så tidlig?!Sånn som vi rister på hodet når man mener nei mener jeg..Hmm.. Gleder meg til mail i allefall Tulipan;Hun er ikke riktig vel bevart,det er helt sant! Tanlegen gikk veldig bra for det ble ikke rotfylling Det var noe greier med tanna så jeg må vente i 14 dager...! Felixa;Så koselig å se deg!! Ohoi,23 uker ja!Det går bare fortere og fortere nå! Har dere begynt å få utstyr i hus?Håper dere har mange spandable fok rundt dere siden dere trenger dobbelt opp av alt! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Det gikk egentlig over all forventning ed svigermor igår...Muligens fordi de kom 15 min før jeg skulle være hos tannlegen så alt jeg rakk var å fortelle at han var tørr,hadde vannflaske på bordet,nettopp hadde sovet og at bleier og kluter var lagt frem på badet hvis han gjorde seg ut! Hvilket jeg fikk et alldeles skremt blikk tilbake av og noe stotring om bleieskift,men da var jeg påtur ut av døra Dragens sambo kjørte meg og han lo litt med bekymring i stemmen og var usikker på om hun kunne få til det,men jeg bare svarte at hvis pappa kan så bør alle få det til Godta meg der ja! Innom butikken etter tannlegen og hjem til en fornøyd Sondre som hadde blitt båret rundt sikkert hele tiden mens jeg var borte! Dragen syns nå jeg var borte så kort en stund da... Fikk ordna meg varene og lagt Sondre som var trett igjenDa hørte jeg mest på praten om hytta,brev hun venter på fra sykehuset og SELVFØLGELIG har hun vært å kjøpt garn og skal strikke bunad til Sondre...DET er vanskelig dt...Og sååå mye arbeid....MEN så fin som han blir....Er nemlig ikke alle som får seg så fine klær som han... Jeg mener ikke å være utakknemlig,men kunne hun for F ikke bare hute å lage eller gjøre noe uten å gnåle så inni pokker om det da... Og dessuten hadde jeg tenkt at mamma skulle strikke bunad til han.Hun har ikke fått strikket noe siden før han ble født.Er jo ikke vits med så mange sett strikkeklær for man rekker jo ikke å bruke det... SÅ nå får vi høre om den j**** bunaden i sikkert ett år...*Gi meg styrke* Ellers går det bare godt Fikk pilates dvden min igår og prøvde innføringen/oppvarmingen to ganger og nybegynnerprogrammet to ganger Fornøyd med det! Syns det virker veldig all right og håper det er noe jeg kan drive med! Har kjørt programmet en gang idag også!Hvis jeg får gjort dette noen ganger i uka og samtidig vært litt på andre treninga,da er jeg fornøyd altså! Var hos legen idag og hun mente jeg skulle være kjempefornøyd hvis jeg rakk å trene 2-3 ganger i uka,samtidig som jeg burde gjøre for kroppen sin skyld. Okei!Jeg gjør i allefall mitt beste! Har vært ute og lekt i snøen idag også.Bare en liten tur for det ble sånn vind og da ble det bare gisping på Sondre stakkar... Etter han spiste middag satte jeg brøddeig og har nå 6 brød underveis! Veldig fornøyd med dagen til slutt!Ikke like fornøyd da S var i firehundre kl 5 imorges og hiva dyna ut av senga sammen med kosekluten og sutten.Jeg bare venta på han skulle reise seg og hoppe ut av senga selv Han sovna ikke før i sju tiden og da sto sambo opp og jeg måtte bare følge etter for jeg hadde legetime halv ni...Sondre våknet da jeg kom hjem derfra og da han duppa trena jeg.Så jeg skal bli meg trøtt og sur ikveld.... Paps skulle stikke innom og si hei når han var ferdig i byen så jeg skal få begynt å steke på disse brødene mine!Vi snakkes!
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2007 #5778 Skrevet 16. januar 2007 Bra at det gikk fint med Dragen Har en pilatesDVD her også... Eller. AEROLATES heter det... blanding av aerobic og pilates. Har enda ikke prøvd den...Men skal nok prøve den snart! Blir ingen svømming i kveld allikvel, så kanskje jeg skal prøve Må lette samvittigheta litt...... Har du ikke fått mailen min?? :klø: Sendte den i går.....
Skytte Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5779 Skrevet 16. januar 2007 Heihå snuppa! Sjekka mailen etterpå og der var den! Tuusen takk for megaoppskrift Er så glad jeg har noen å spørre! Jeg er sånn at jo mer jeg trener jo mer spiser jeg Mer snavvel og godis.....igår slukte jeg sikkert 15 sånne kransekakepinner med sjokkis i endene....menmen!Det skal vi ikke tenke på nå*knis* Middagen er spist,Sondre er stelt og sover i sin seng(håper ikke han våkner nå bare pga jeg skrev dette..)sambo er på jobb og skifter lyspærer på bilen sin og her sitter jeg!Nydusja og fresh! Hadde meg et lite raid nedi kjelleren isted,kosta og flidde litt.Og laga til fire sånne vedposer så nå er det bare å hente når vi trenger! (ikke bare du som liker å ha ting klart LinKri Jeg er helt sprø på sånt!) Trøtt....Hm,kanskje det er noen på msn?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå