Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. september 2006 #5161 Skrevet 8. september 2006 Blir spennende å høre hvordan det går med besøk av oldemor! Håper det går bra! Og for en kul prest da! Artig med sånne som ikke helt som som man forventer. (prest i mitt hodet= kjedelig mann som ikke eier humor og snakker bare om gud. Trangsynt jeg? ) Ha en fortsatt fin dag vennen!
Lucky? Skrevet 8. september 2006 #5162 Skrevet 8. september 2006 Hørtes jo ut som en skikkelig bra prest da Skulle vært mange fler av dem med den humoren ja Dåpen går nok så bra så, hvor mange faddere skal dere ha da? Kos deg med besøk av supertante og oldemor da
Gjest Myztica Skrevet 8. september 2006 #5163 Skrevet 8. september 2006 Hei snuppa mi!! Så koselig med sms-prat her en dag Så bra med en prest med litt fart i da Presten her vi bor er jeg veldig fornøyd med. Er ei jente i 30 åra (eller kanskje jeg skal si dame....?), og hu var skikkelig fresh! Hun er bare vikar, men håper virkelig hu er her da vi skal gifte oss neste år! Får nett til uka tror jeg
Fibonacci Skrevet 8. september 2006 #5164 Skrevet 8. september 2006 Prester er ofte kulere enn man tror! Han som viet oss var utrolig hyggelig og flink, og han som skal døpe Ylva var også av den "moderne" typen! Når skal dere ha dåp? Du har sikkert skrevet det, men du vet... ammetåka! Ha en flott helg!
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 #5165 Skrevet 9. september 2006 Innom for å ønske god helg... :kys_2:
Skytte Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5168 Skrevet 9. september 2006 Liv;Det var bare trivelig ja! MrsP;Det gikk over all forventning! Tror ikke du er mer trangsynt enn mange andre! De sliter nok litt med gamle rykter disse prestene,men mange er kjempekule! Lucky;Vi skal ha fire faddere.Søs,brodern og svogers! Det blir nok bra ja! LinKri;Det var koselig ja! Det må vi gjøre mer! Oi hun prestedama hørtes kul ut! Bra med kvinnelige prester syns jeg! LT;Vi skal ha dåp den 15.oktober! Når har dere? Ammetåka vet jeg mye om nå for tiden Cr@sh;Koselig det vettu! Fru Blå;Tusen takk! Iss;Takk og takk du!
Skytte Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5169 Skrevet 9. september 2006 Hellu!! Besøket igår gikk over all forventning og var faktisk ganske koselig! Sondre fikk til og med 100kr i gave! Etterpå besøket var dratt dusjet mor og sønn! Han elsker virkelig vann ser det ut som! Han er helt salig og jeg kan holde han under vannstrålen uten at han blir urolig! Håper han ikke får vannskrekk for det har jeg slitt med og var ganske gammel før jeg lærte å svømme... Ellers så var han kjempeflink å sove inatt! Fra elleve til tre,mat,sov til sju Idag har vi vært en tur i byen og jeg har endelig fått rydda i garderoben,vasket badet og vasket gulvene! Hurra! Så nå er jeg fornøyd! Han har sovet masse idag! Nå har vi fått besøk av søss og typen,koselig det! Hadde med gave til lillegull så nå har han ENDA et sett i lyseblått.... Senere kommer mamma og pappa og skal være barnevakter mens vi er i bursdag en tur! Men jeg mangler en del til brystpumpa så jeg får ikke pumpa meg...Men,men... Har kjøpt mme men vet ikke helt...om jeg vil prøve det...Men vet heller ikke hvorfor jeg er skeptisk til det Nå er det visst tid for mat her........!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. september 2006 #5170 Skrevet 9. september 2006 for : -vellykket oldemor-besøk -Sondre som sover masse -mamma'n som er like effektiv som før hun ble mamma -at du og sambo kan dra ut sammen en tur i bursdag Ha en fin kveld da snuppa!
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2006 #5171 Skrevet 9. september 2006 Tenker på deg og håper alt er bra med deg og dine!
Lucky? Skrevet 9. september 2006 #5172 Skrevet 9. september 2006 Så koselig med masse besøk, og enda et lyseblått sett Håper dere har kosa dere i bursdag i kveld og at du ikke har vært altfor stressa med å tenke på de som sitter barnevakt
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. september 2006 #5173 Skrevet 10. september 2006 Jag trodde englarna fans bara bara i himmelen. Jag trodde englarna fans bara bara i himmelen. Men det var innan jag møtte deg, nå har jag en engel her hos meeeheheeeeg! Jeg har sett på dænsebænd jukeboks på nrk2 skjønner du... <-------Skytte som danser med rompa i været. Håper du har koset deg i bursdag og at du ligger og sover søtt nå!
IdaC Skrevet 11. september 2006 #5176 Skrevet 11. september 2006 Ikke verst å få tid til alt det du får tid til med en liten en. Håper hverdagene mine blir halv så effektive som dine når den lille kommer. Håper dere hadde det hyggelig i bursdag, viktig å være litt kjærester innimellom bleieskift. Nyt dagene med guttene dine, så kommer jeg innom igjen når jeg har blitt mamma selv
Felixa Skrevet 11. september 2006 #5177 Skrevet 11. september 2006 Så herlig å lese at alt går bra med dere! Det høres virkelig ut som du har det helt fantastisk!
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 #5178 Skrevet 11. september 2006 Koselig å lese om dagene dine, Skyttemor!
Skytte Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5179 Skrevet 11. september 2006 WROOOOOOM!!! Her kommer jeg fykende innom MrsP;Hmm,ja det var jo faktisk en del å klappe for nå!! Bra når det er mye positivt som skjer! TT;Takk det samme til deg vennen! Koselig at du er innom! Lucky;Hehe,ja det er nok alltids andre som sørger for at han får noen lyseblå klær MrsP;SÅ BRA!!!! Jeg elsker den sangen sååå mye!! Og det er en slående likhet mellom meg og den smilyen der ja LT;*kosepå* Cr@sh;*smask* IdaC;Det er veldig godt å få gjort litt ja.Jeg er jo vant med å pusle med litt hele tidne så jeg bare MÅ gjøre litt...Uansett lksom...Så jeg er veldig glad når han sover og jeg får unna husarbeid og kan kose og puppe og ligge på gulvet sammen med han når han er våken! Ja guri meg nå er du snart mamma!!! Var det imorgen?! Kommer innom deg! Felixa; Jeg vil bare gi deg verdens største giga Cr@sh;Det var koselig å høre! Samme til deg og alle de andre her!
Fjellrypa Skrevet 11. september 2006 #5180 Skrevet 11. september 2006 Her går det unna i kjent tempo, ja! Godt at oldemor-besøket gikk bra også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå