Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Skytte!!!

Jeg er inne på topp-ti liste til skytte :hoppe::ler:

Håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir perfekt med magen og mannen. Får vi se skytte-mage bilder snart??? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss;Takk for klem! Du er en supersnilling!

TT;Hohoooo!! Nå er du igang!!

Pondusa;Hørtes ikke ut som det var spes godt med sånn lap nei..Huff!

Jobber mam din der?!Har hun lyst kort hår?

MissS;Tusen takk! Koselig med lange innlegg! Og man trenger å bli minnet på sine egne råd... :) Glad for at jeg har dere!

Iss;*kosepå*

Murf;Kveldsturer er best!! Vi snuser rundt som et gammelt ektepar vettu :ler:

Fru Blå; Nå har jeg fått litt pause fra L et par dager og det gjør godt må jeg bare innrømme! Skal nok være sammen med henne i små doser etterhvert! Er bare at mye har skjedd og ting er litt travle for tiden!

Trodde det skulle bli en rolig uke jeg,hahaha!!Jaja!

Cr@sh; Du og resten er bare helt herlige altså!Takk for at dere passer på meg!

LinKri;Her går det unna ja! Hohoi! Jo jeg skal prøve å bli flinkere....! Lover!

Pi@;Skal prøve på det ja vennen! Har funnet ut at jeg ikke kan greie over alt og alle...Trodde jeg var mye flinkere til å passe meg enn deg jeg egentlig er...

Miip; En god ting kan ikke sies for ofte vettu! Og jeg setter pris på det dere sier altså,for det er sant at jeg må skjerpe meg..!

Tulipan;*kosepå*

Pondusa;Hehe,så koselig at du syns det! Var morsomt å treffes igjen ja!

Men vet ikke om jeg var helt 100% da.Men nesten! Skal ta en rapport her etterpå!

Kan i allefall si til alle at Pondusabarna er bare heeelt nydelige! Så søte og lillemor er jo bare såå god da! Håper jeg også får sånne snille barn!

Murmelmy; Det vet jeg nå ikke helt,men takk skal du ha! Jeg syns alle dere er snillest som er innom meg og passer på meg og er så gode!

IdaC;Takk snille du!

Iss; :ler: KUL LISTE!! Ble du så sjenert plutselig?! Nei! Det må du ikke være! Er baaare koselig med besøk vettu!

Pondusa;Månebiler er så svære........... :forvirret: Men jeg krasjet ikke værtfall!

Pi@;Ja denne lista var litt morsom! Lurer på hvor den var?!

Fru Blå;Hehe! Ja nå er det bare å henge i :ler:

Iss;Aner jeg en liten innleggskonk eller...?!*knis*

MrsP;Det er nesten håpløst å være borte for lenge herfra ja! Kjenner selv nå at jeg er litt stresset pga jeg har vært litt borte,men det blir nå sånn noen ganger!

Takk for at du er innom og for at du er så snill!

MissBb;*smask*

Pondusa; Mårn! Hadde DEN bra morgenen jeg! Hint;mamma hadde bakedag :sjarmor:

MissBb; Takk det samme!

Miip;Yes! Sier jo at jeg gjør mye rart!!

Grooo; :ler: Nei vi har tenkt å bruke bagen med nett over!

Pi@;Hmm...Var jeg langt bak?!

Pondusa;Takk for at du er er her og forklarer når jeg ikke får vært her!

Bra du finnes og trår til! Takk!! Har forresten sendt deg et aldri så lite magebilde......Men syns ikke du magen ser mye større ut på bildene enn på ordentlig?!Eller er det bare jeg som innbiller meg ting?! Ikke umulig det altså!

Tulipan;Hehei! Ti i skuddet!

Har akkurat sendt bilde til Pondusa så da kommer det vel om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei alle venner!!!

Vet snart ikke hvilke ord jeg skal bruke for å få takket dere nok for alle besøk! Jeg blir helt målløs hver gang jeg kommer inn hit og ser hvilken eksplosjon det har vært på sidene!! Dere er bare helt utrolige altså;TUUUSEN TAKK FOR AT JEG FÅR VÆRE EN DEL AV LIVENE DERES! :dagens-rose:

Ja...tiden flyr fortsatt og den drømmen om en rolig uke har jeg forflyttet til neste uke!

Igår kjørte jeg sambo på jobb før jeg dro for å hente svigerinna mi på sykeuset.Men det var ikke gjort på 123..Hun hadde vært inne til sånn laparaskopi og hadde reagert på smertestillende hun hadde fått da hun våknet fra narkosen.

Så med englenes hjelp har vi henne fortsatt her...Hun måtte nemlig gjennopplives...

Så der fikk vi oss et sjokk ja...Men det gikk jo bra heldigvis!

Men egglederne er tette.......Så vi gråt,snakket,lo,gråt og snakket enda mer.

Er litt surrealistisk å sitte der og være gravid selv.Syns det blir litt ekkelt..Men jeg snakker ikke noe om det såfremt hun ikke gjør det.Og det gjør hun,hun gleder seg til å bli tante igjen.

Jeg fatter ikke at hun greier å se meg egentlig...Vet ikke om jeg hadde taklet det noe særlig selv...

Etterhvert ble det klart at hun ikke fikk reise hjem.Så da hun skulle hvile dro jeg og traff Pondusa og barna! Det var kjempekoselig! Og så skjønne unger!

Lillemor var jo bare såå søt da! Og lille Pondus...En skikkelig hjerteknuser!

Da jeg skulle dra derfra måtte jeg plutselig innom kiosken først....... :sjenert:

Så traff jeg enda ei jeg kjenner og måtte skravle litt!

Tror klokken var rundt fire før jeg kom til mam og pap! Da var jeg sulten igjen!

Så kom sambo og vi spiste middag.Så var det månebilen.....

Da vi kjørte kveldstur drev sambo og tittet på alle bilene rundt omkring.Så har han nå fått det for seg at en sånn chrysler voyager er superlurt pga masse plass!

Og vips så hadde han vært og lånt en sånn for at jeg skulle få prøvekjøre!

Handlekraftig den karen :ler:

Gjorde nå det da..Hmm...de er jo så svære..og jeg så jo ikke panseret! Nei,jeg likte den ikke sånn med en gang i allefall....Men når jeg vet at vi ikke skal kjøpe bil nå uansett så engasjerer jeg meg ikke så veldig hardt heller.......*plystre*

Sambo dro hjem i 21 tiden :grine::ler: Jeg er bortskjemt med å få sovne og våkne sammen med snuppeluppen min!

Men jeg og mam dro til ene tanta mi på besøk! Og det var kjempekoselig!

Kom ikke hjem før rundt midnatt og da bare stupte jeg rett i seng! På pikerommet!

Og faderullan som jeg sov :overrasket: Ikke vært oppe på do engang!!

Og ingen som snorket og irriterte meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare poste litt innimellom sånn at jeg ikke mister alt!

Da jeg kom opp i halv ti tiden(tenk at jeg sov til da uten å pisse i senga :ler: )hadde mamma vært oppe en liten evighet og baket :sjarmor:

Brød,havrekjeks og boller var allerede ferdig så jeg fikk meg en yyyammi frokost!

Dro for å hente svigerinna mi etterhvert! På veien var jeg bl.a innom kirkegården og besøkte graven til bestemor,bestefar og morfar...Så måtte jeg gråte litt mer da..Men tror det er litt sunt å gråte sånn når man savner og minnes noen.

Ble en del venting før vi kom oss fra sykehuset,men fikk snakket med legen og han skulle sende brev eller søknad eller hva det heter om prøverør tvert og med en gang! Så nå må vi bare krysse alt vi eier og har for at de skal slippe og vente så lenge! Jeg unner dem det så innmari altså........

Hadde en pitstop hos mam og pap på veien hjem! Og jeg vet hvem som er snillest i verden:MAMMA!! Hun hadde rett og slett bakt to kakebunner for svigerinna mi,samt den kaka jeg skulle bake til helgas storkalas! Hun er altså bare så innmari snill og god at jeg får ikke sagt nok takk!

Så skulle hun bake firkløverkake og kanelsnurrer til vi kommer i påsken...At hun orker!

Digresjon:Svogeren min og to andre skal feire bursdag i helga og siden operasjonen av svigerinna mi kom veldig brått på så var det jo masse som gjenstod å forberede.Og nå kan hun ikke gjøre noen ting(de kunne ikke gjøre kikkhullsoper.så de måtte snitte henne opp) Så det lettet enormt at mamma hjalp oss.For jeg er jo ikke helt ti på topp selv så....

Kom hjem i 16 tiden,lagde middag og skravlet litt med sambo og nå er jeg her!

Skal ikke sutre og jamre,men jeg må bare innrømme at jeg er sliten...Jeg har fått mer vondt i kroppen og er litt tom på en måte.Mye som har skjedd på kort tid kan man si!

Så jeg orker desverre ingen runde akkurat ikveld.Har ca tolv ting å ordne imorgen så jeg må bare ligge litt til lading :)

Oioioi!!!!!!! Glemte jo viktig info her!!!

Da jeg kom til mam og pap igår var lillegull helt spinnvill :overrasket:

Har ikke kjent maken til sprelling! Mamma så at magen beveget seg og sambo kom for å kjenne og fikk seg et realt spark i hånda :grine2: Han ble så stille og bare smilte,var sikkert litt brydd av at vi ikke var alene!

Og mam var jo bare helt blank i øynene av å se på sambo og sikkert magen min!

Det var en fin stund! Håper h*n blir like vill igjen snart for det var skikkelig morsomt!!

Snakkes senere dere hverdagsengler :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Tror det er lurt at skytte ligger til lading litt jeg... Lov og være egoistisk! Ta vare på deg selv!! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Enig med iss... Du har absolutt lov til å kule'an litt nå! :Nikke:

:klem:

Mammaen din høres ut som en engel... :engel: Egentlig litt som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Åhh, så koselig at pappan også har fått kjent spark. Ikke rart mamman din ble rørt nei.

Godt å høre at svigerinne er kommet hjem, var skummelt det der. Mamma var nok ikke på jobb den dagen....

Du glemte jo å fortelle om det store kleskjøpet du gjorde på butikken.... :ler:

Litt vittig, for vet du hva slags skilt som hang i vinduet på Knøttene i dag?

"Mammabukser annkommet!!" :ler:

Over til det store, nemlig magen til Skytte. :sjarmor:

Den var flott, og ja skytte, det er litt forskjell med og uten klær. Men den var helt nydelig, glemte jo helt av å si det til deg da... :sjenert:

Her er den, uke 23, tatt på hytta i følge skytte:

post-1228-1144263297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye du har opplevd de siste dagene! Helt sikkert veldig lurt å slappe av litt ja, du må jo ikke slite deg ut!!

Magen din er bare helt superfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiiiiiiii! Mage og kjempespark! Så moro! Og så flott mage!

:):):):)

Huff så skummelt med svigerinna di som måtte gjenopplives! Trist med tette eggledere også, kan godt tenke meg at det ble en ganske så spesiell dag for både henne og deg! Fint legen får avgårde prøverørs-søknaden i alle fall! Håper ting ordner seg for dem!

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har innsett at du har holdt et litt vel høyt tempo i det siste. Det skummle er at man ikke merker at man er sliten før det har gått en stund. Du har virkelig lov til å ta det litt rolig nå og bare kose deg med spinnville lillegull. Så moro at samboeren din fikk kjenne sparkene på utsida.

Skummelt med svigerinna di :tristbla:. Godt alt gikk bra til slutt, men synd hun måtte igjennom alt det der. Får tro at søknaden blir fort behandla.

Den magen din er bare aldeles nyyyydelig :hjerte:

Han en fin dag Skyttemor-vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss; Blir litt sånn hurtiglading innimellom!

Miip;Mamma er definitivt en engel ja! Så da blir jeg et englebarn :sjarmor:

(yeah right ville nok mange sagt!)

Pondusa; Det var stor stas i stua ja! Jaaa!! Jeg glemte å fortelle om en supersøt liten sparkebukse i str 50 jeg kjøpte! Har jo bare klær i 56 så...kan jo hende jeg er heldig å får en liten baby!

Takk for at du syns magen min var fin!

Iss;Tusen takk!

MrsP;Takk! Ja tenk!!! Inni der er det en sprell levende baby :overrasket:

Pondusa;Sier natta nå jeg snart...!

Leanora;Oioioi! Det var lenge siden du! Så koselig at du er innom!Bare bra her ja!

Iss;Joa..! ;)

MissBb;Takktakk! Ja det mangler ikke på opplevelser for tiden!

Miip;Var vel mer som i koma....!

MissS;Tusen takk!

Fjellrypa;Det er noen kontraster ute og går ja! Fra det ene til det andre! Håper også så inderlig at det går kjempefort og at de får hjelp som hjelper hvis du skjønner!

Pi@,Jeg har innsett det,men bare glemt å følge det riktig enda..........Men til påske LOVER jeg å gire helt ned!

MrsP;Så god du er!

Tusen takk for alle hilsningene jenter! Jeg må bare nok en gang si at jeg setter stor pris på dere og er så glad for at dere er her når jeg knapt er her selv!

DERE ER BARE BEST!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...