Tigi Skrevet 27. juli 2005 #221 Del Skrevet 27. juli 2005 Her står det ganske utførlig hvordan det fungerer. Testpinnene kjøpes i pakke på 8 og koster vel omtrent 150-200kr eller noe sånt, husker ikke.. Det kommer opp to streker på dem, dersom teststeken er sterkest -> positiv, dersom kontrollstreken er sterkest -> negativ. Men det finnes sikkert andre el-tester som er like bra og like billige, jeg har bare blitt vant med å bruke disse og er veldig fonøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. juli 2005 #222 Del Skrevet 28. juli 2005 STOR Tusen takk for gratulasjoner i dagboken min... Jeg kaster herved mengder med ferskt støv over deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #223 Del Skrevet 28. juli 2005 Ni dager til jeg svir flesk under sydens sol Glemte å skrive igår at vi hadde svigers på middag! Serverte torsketunge og frukt til dessert! Stor suksess! Idag har vi hatt en normal dag på arbeid! Det var godt ja! Så hadde jeg med meg ei som går hj.pleien og skal jobbe litt hos oss i sommer, det var koselig! Hun var flink og veldig ivrig på å lære ting! Så fikk jeg brukt hodet litt jeg også Tigi: Thanx!! Orkis: Tar imot så mye støv jeg bare kan bære!!! Nå er det full avslapping her, sambo er smart og tar en lur mens jeg bruker tiden her og blir helt slapp resten av kvelden...... Men det blir ikke aktuelt for vi skal ut og rydde masse! Plukke spiker og bære planker! Kan ikke ha det helt kaotisk selv om det er en byggeplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. juli 2005 #224 Del Skrevet 28. juli 2005 Høres deilig ut med syden, sol og skikkelig sommer... Har hørt stygge rykter om at sommeren her hjemme i Norge er over for denne gang! (men 20. august skal selvsagt solen stråle! ) Enda litt mer støv din vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #225 Del Skrevet 29. juli 2005 Så var det helg igjen! Endelig......... Kom meg fra jobb 1,5t etter jeg var ferdig as usual.. Fikk unna et par ærender og handling før jeg dro hjem! Satte på en maskin med klær, heiv en pizza i ovnen og lagde ostekake! Bare gleder meg så sinnsyyyykt til å spise den!! Sambo er dratt til Sverige på mctreff så jeg er hjemme alene i helga! Kanskje mamis og mor (som er mormor) kommer en tur på kaffeslaberas og spiser kake sammen med meg! Hvilket ville vært bra så jeg ikke sluker hele kaka alene Ellers har jeg disse planene for helga: *gå tur *lese i boka mi *sove *dra på byen med ei venninne og typen hennes *være her! Skal jobbe ekstra imorgen formiddag men ellers er tiden bare min! Deilig! Været er fint så jeg håper virkelig det blir tid og energi til en spasertur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juli 2005 #226 Del Skrevet 29. juli 2005 Innom med en helge til Skyttevennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #227 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Takk Pi@! Er så arg jeg nå at jeg sprekker snart!!!!! Har vært på FF å prøvd å finne ut hvordan den virker....Så nå sitter jeg her å føler meg som dummeste kua i fjøset for jeg ble ikke akkurat noe klok der inne nei........Fikk ikke forståelse for noe!! Forb....mannsjit Driter i hele FF når det skal være så vanskelig.....Skal prøve ELtestene denne PP så får det for pokker klaffe snart........... Sånn ellers så er jeg ikke sint! Bare pga jeg plagdes! Har vært på jobb og er himla glad for at ikke politiet var ute i dag for da hadde jeg fått bot..............Må jo råkjøre for å rekke alt!Desverre... Så har jeg snakket med sambo som koste seg på mctreff! Snakket med han i natt også! La meg ikke før nesten halv tre.........Hadde besøk og det var koselig å bare skravle!! Så ja, nå begynner jeg å bli temmelig trett...Spiller høy musikk og koser meg bra! Magen har vært kurete igår og idag...Ikke bra...For snart får jeg besøk og vi skal jo spise god mat og drikke vin! Skal ut på byen ikveld...Har ikke så veldig lyst, men siden de er langveisfarende så blir jeg nesten nødt! De er jo her bare en gang i året så! Blir helt sikkert artig! Så har jeg fått ømme pupper Nå liksom?? Jeg har jo nettopp hatt mensen og det er jo waaay too early for å bli symptompsyko Så der har jeg en notis til meg selv neste gang jeg begynner å kjenne etter og bli helt vill; Jeg har ømme pupper helt tilfeldig tydeligvis! For ikke er jeg gravid og mensen har jeg nettopp hatt! Så det er nok bare en sær kødd fra kroppen min. Måååå sove litt nå! Endret 30. juli 2005 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. juli 2005 #228 Del Skrevet 30. juli 2005 Synes du FF var så vanskelig altså!?? Du må jo bare spørre, det er egentlig veldig lett når man bare kommer inn i det! Og kjempegøy å følge med når man ser tempen på en graf etterhvert som hver dag går... Ømme pupper NÅ sier du? Dumme kroppen da, som bare tyter frem med slike symptomer når den slett ikke skal! :fy: Nu vel, reiser til Oslo på øyeblikket jeg, så du må ha en alle tiders helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juli 2005 #229 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror kroppen din har tatt helt av. Den har sikkert starta sin egen symptomjakt :grine2: (unnskyld at jeg ler av deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. juli 2005 #230 Del Skrevet 30. juli 2005 Heisann vennen. Håper helgen blir fin, selv om skyttemannen gjorde sverigefarer ut av seg. Ostekake hørtes deilig ut!! *pondusablekjempefristetnå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann jenter! Takk for besøket! Idag har jeg bare en ting å si; urk og snork.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. august 2005 #232 Del Skrevet 1. august 2005 ...fortsetter jeg...urk og snork... Ikke heeelt i slag i dag selv...*s* Men håper du får en mer opplagt dag i dag enn i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. august 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 1. august 2005 Idag er urk og snork dag2........... Kjenner at sigøynerblodet har begynt å bruse samtidig som jeg føler meg en smule misfornøyd med det meste........ Mest med meg selv siden jeg føler det slik. Trodde jeg hadde vokst av meg disse følelsene og trangen til å reise ut å erobre verden Men seriøst altså....så er alt litt kjipt...Uten grunn! Det er det værste! Jeg har flytta masse og allerede opplevd en hel haug av gøy tross min "unge" alder, men var så glad da jeg kjente at jeg ville til hjemlige trakter. Og toppen av lykke var jo selvsagt sambo! Og det er han jo fortsatt, men læll så kjenner jeg rastløsheten snike seg innpå meg....! Har IKKE lyst til å jobbe eller gjøre husarbeid.......Vil bare pakke og reise på ferie NUH!!! Kan hende det er derfor at jeg er så urolig om dagen, siden vi drar på fredag...Og imorgen er det bare tirsdag Orker ikke vente lengre!!! Sitter faktisk å vurderer å være juksesyk på arbeid imorgen...Er så lei så inni granskauen........ Dessuten har jeg vært kvalm i hele dag...Den festen på lørdag tok på..... Men det var sååå artig! Da fikk jeg værtfall lyst til å bare leve livet! Tror jeg må bli student igjen, det var den beste tida altså... Skal på kafè med vennnne A ikveld og det skal bli superkoselig! Men det er enda to timer til....... Og imorgen skal jeg til fotpleie!! Og få vokset leggene i tillegg! Og fikset brynene! Det blir godt ja! Spes voksingen blir sikkert en fryd! Så er det fotsoneterapi på onsdag...Spennende!! Og da er det bare to dager med arb igjen... Nå sovner jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. august 2005 #234 Del Skrevet 1. august 2005 Hold ut Skytte-vennen Det er topp å være student, men du må ikke glemme slitet i eksamensperioden. Dessuten så har kvalitetsreformen sendt både universitet og høyskole tilbake til barneskole-stadiet ang putesying under armene. Innleveringer, mappeevalueringer, rapporter, obligatorisk oppmøte osv. Nei det var fint i gode gamle dager da det bare var å møte opp på eksamen. Glad jeg ble ferdig med alle fagene før elendighet virkelig satte inn. Ups det ble en lang digresjon i dagboka di. Høres bra ut meg fotplei. Tror føttene mine hadde trengt noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. august 2005 #235 Del Skrevet 1. august 2005 Student er best Elsker det! Skulle bare innom å si hei og hå! Må lage middag til min kjære før han vurderer å forlate meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2005 #236 Del Skrevet 1. august 2005 LITT VELDIG MASSE misunnelig på ferien din.... Dumme tidlig-ferien vår i år. Ferien var fantastisk, men jeg er vandt til sen ferie, så jeg føler meg liksom så snytt nå, for det er akkurat rundt denne tiden jeg pleier å begynne på ferie.. Men ikke i år.. Men skal ikke klage, jeg jobber meg ikke akkurat ihjel nå når jeg går sykmeldt, men det er det jo en grunn for.. Og så skal vi jo ut på nye eventyr veldig snart, ikke akkurat ferie, men nye opplevelser likevel! *Mase mase i boken til Skytte, fy meg..* Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. august 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 1. august 2005 ååå d går likar no! Det gjorde godt med en venninnetur på kafè! *notere bak øret at jeg må komme meg ut oftere* Har bare skravlet og skravlet om alt! Herlig! Så nå er ting litt bedre! Bare så synd at venninne A skal flytte snart.... Men jeg kan dra på besøk for det er ikke sååå langt unna... Pi@:Jeg elsker digresjoner!! Bare kom med så mange du vil! Jeg hadde en lærer en gang som bare fikk meg til å digge seg pga han alltid skled litt ut så sa han plutselig; oisann...ja, det var en liten digresjon..! Lille Ballerina:Ja studentlivet er herlig...*mimre* Men mistenker sterkt at det ikke vil bli som det var...Men så tviler jeg for at jeg kommer til å gjøre det da! ....Jeg vil jo ha en bebis å studere neste høst.... Hulderjenta:Mas alt du orker!! Syns ikke det er mas! Syns det er bare koselig med besøk! Det er best med sen ferie ja...Og hadde jeg ikke hatt bar fire dager igjen så spørs det om ikke jeg også hadde blitt sykemeldt for nå sliter jeg litt altså...Men måå jo bare holde ut litt til!! I can do it! Og egentlig så har jeg tatt ferie oppi hodet mitt! Passer bare litt dårlig at jeg må være på jobb Natta....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. august 2005 Forfatter #238 Del Skrevet 3. august 2005 Hoho!! Tre laaange dager igjen...Fytti bikkja som tiden snigler avgårde Enda det skjer ting hele tiden så syns jeg det går sakte.......Stresser på jobb for liksom å bli ferdig med vakta slik at det er ei mindre igjen Sein,tidlig,tidlig:FERIE!!!!!!!!!!! Ellers så var jeg å hjalp til med flytting igår helt til halv to inatt....Så der gikk enda en prøverdag til H**...Men så begynte dagen idag straks bedre Kniiis...! Idag er jeg temmelig gèle i armene etter mye bæring, er jo ikke akkurat muskuløs... Men men! Hahaha!! Ja, jeg bare må fortelle om min meget hyggelige tur til fotpleieren igår! Da hun skulle vokse leggene mine (DET var IKKE spes hyggelig nei!) Så ser hun på dem og sier; "vet du at du har skikkelig lekre legger unge frøken"! *rødme* "ja dette var skikkelig raselegger!" fortsetter dama! Da måtte jeg bare le altså!! Hallo?? Raselegger??? Akkurat som jeg var på DEN hundeutstillinga liksom! Men det var jo litt vitamin for selvtillitten da..... I alle fall èn ting på meg som er lekkert liksom! Meeen...Tenkte leggene skulle bli helt silkeglatte etter en slik tortur? Det er ikke mine...... Hun sa det tok et døgn før alt hadde lagt seg og ble helt bra, men mine kjennes fortsatt nesten skjeggete ut... Det synes ikke noe, men jeg kan kjenne det.........Lurer på om jeg skal slenge raseleggene mine på bordet og klage........ Anyway! Har vært til fotsoneterapi idag og det var meeeget spennende og fasinerende! Anbefales til alle! Helt utrolig hva de finner ut altså! Orker ikke fortelle alt om alle ting, men hun sa at slik hun så det nå så var det ikke noe galt med "avdelingen"! Meeen, det kan være andre ting i kroppen som gjør at det tar tid og det kan være ubalanse i div organer som gjør det! Sinnsykt hvordan alt spiller inn på hele kroppen! Så dit skal jeg flere ganger etter ferien! Har det ikke gått tre vakter enda?? Jeg har jo skrevet lenge nå!! Har begynt å pakke litt ja! Det hjelper litt på ventingen..Og imorgen skal vi være borte store deler av ettermiddagen/kvelden og sååå er det fredag!! KA CHING!!! Å da finner jeg sikkert ut at det er ti ting som jeg har glemt... Dette gjenstår: *kjøpe nye boxere til sambo *kjøpe en til piratbukse til sambo *levere en brylluppsgave *få noen til å vanne blomstrene *pakke ferdig *besøke mormor *dra ut kontakter og div sånt *vaske bilen........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. august 2005 #239 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg må bare spørre.. Vaske bilen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. august 2005 #240 Del Skrevet 5. august 2005 Bare innom for å ønske deg ei god helg! Fotsoneterapi høres spennende ut! Det har jeg lyst til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå