AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1081 Skrevet 3. desember 2019 Jeg også tolker det slik som at det er kunnskap, der deltakerne går et skritt frem eller tilbake ved riktig/galt svar. Og at to av deltakerne går ut etter denne konkurransen og resten går videre til hinderløypa? Så er det vel sikkert en form for gårdskonkurranse etterpå. Men vi får se i kveld:) Anonymkode: 5aed2...215 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1082 Skrevet 3. desember 2019 Jeg er helt ny på forumet, så har ikke kunnet følge med på denne tråden og har derfor ikke lest alle postene, men er det noen som har reagert på når deltagerne sitter foran kamera og prater om hva som skjer, så virker det som om det ikke alltid er gjort i da-tid? Har lagt spesielt merke til det på Mathias, fordi skjegget hans har vært så mye lengre på de klippene der han prater foran kamera, enn hva det har vært ellers i den aktuelle episoden. Er det noen som har noen info om produksjonen og kan svare på det? Merker jeg blir litt skeptisk til hele greia og hva som er ekte eller ei når jeg ser sånt 😛 Anonymkode: 85d4b...21c 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1083 Skrevet 3. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt ny på forumet, så har ikke kunnet følge med på denne tråden og har derfor ikke lest alle postene, men er det noen som har reagert på når deltagerne sitter foran kamera og prater om hva som skjer, så virker det som om det ikke alltid er gjort i da-tid? Har lagt spesielt merke til det på Mathias, fordi skjegget hans har vært så mye lengre på de klippene der han prater foran kamera, enn hva det har vært ellers i den aktuelle episoden. Er det noen som har noen info om produksjonen og kan svare på det? Merker jeg blir litt skeptisk til hele greia og hva som er ekte eller ei når jeg ser sånt 😛 Anonymkode: 85d4b...21c Det har blitt nevnt tidligere at alt er regissert og planlagt. Så ikke noe nytt. Anonymkode: 2feaa...8ac
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1084 Skrevet 3. desember 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også tolker det slik som at det er kunnskap, der deltakerne går et skritt frem eller tilbake ved riktig/galt svar. Og at to av deltakerne går ut etter denne konkurransen og resten går videre til hinderløypa? Så er det vel sikkert en form for gårdskonkurranse etterpå. Men vi får se i kveld:) Anonymkode: 5aed2...215 De har vanligvis ikke startet med hinderløype, men gjort det slik at den som vinner den første konkurransen kan sitte og se på at de andre utfordres i hinderløype. Anonymkode: 2feaa...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1085 Skrevet 3. desember 2019 Er ikke hinderløypa vanligvis en av de siste konkurransene? Anonymkode: b5412...fe0 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1086 Skrevet 3. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt nevnt tidligere at alt er regissert og planlagt. Så ikke noe nytt. Anonymkode: 2feaa...8ac Har du noen mer info? Er jo enkelt å påstå at alt er regissert og planlagt, men det betyr jo ikke at det er det. Det kan være en helt naturlig forklaring på det som ikke er åpenbar for oss som ikke har vært med på det. Derfor jeg formulerte meg som jeg gjorde Anonymkode: 85d4b...21c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1087 Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også tolker det slik som at det er kunnskap, der deltakerne går et skritt frem eller tilbake ved riktig/galt svar. Og at to av deltakerne går ut etter denne konkurransen og resten går videre til hinderløypa? Så er det vel sikkert en form for gårdskonkurranse etterpå. Men vi får se i kveld:) Anonymkode: 5aed2...215 Den aller siste konkurransen (når det bare er TO deltakere igjen til finalen) pleier å være kunnskap. Der pleier jo de knivene fra tidligere ukesoppdrag å spille inn. Skal det liksom avholdes TO forskjellige konkurranser med kunnskap da? Eller skal selve finalen med de to siste deltakerne foregå på en helt annen måte i år? Anonymkode: 7e503...6fe
Apis Skrevet 3. desember 2019 #1088 Skrevet 3. desember 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt nevnt tidligere at alt er regissert og planlagt. Så ikke noe nytt. Anonymkode: 2feaa...8ac Ble vel ganske klart under farmen i fjor at produksjonen styrer ganske mye hvem som skal vinne til slutt. 5
Tortillas Skrevet 3. desember 2019 #1089 Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke hinderløypa vanligvis en av de siste konkurransene? Anonymkode: b5412...fe0 Nå er det noen år siden jeg så farmen sist, så usikker på om jeg husker alt rett, men slik det har pleid å vært så starter det vel med et øksekast konkurranse, der en person går rett ut? Tenker kanskje to skal ut, siden det er to utfordrere som kom inn, vanligvis var det vel bare en? Så var det en matkonkurranse, og en konkurranse der du skal sale hest osv... hinderløypen kom etter dette trodde jeg, så til slutt en avstemming fra tidligere deltakere og så en kunnskapskonkurranse for å kåre vinneren... Det er slik jeg husker det ihvertfalll, men er jo ikke sikkert dem gjør det helt likt dette året. Har alltid tenkt at det er litt kjedelig med alltid dem samme konkurransene.
Anim92 Skrevet 3. desember 2019 #1090 Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt ny på forumet, så har ikke kunnet følge med på denne tråden og har derfor ikke lest alle postene, men er det noen som har reagert på når deltagerne sitter foran kamera og prater om hva som skjer, så virker det som om det ikke alltid er gjort i da-tid? Har lagt spesielt merke til det på Mathias, fordi skjegget hans har vært så mye lengre på de klippene der han prater foran kamera, enn hva det har vært ellers i den aktuelle episoden. Er det noen som har noen info om produksjonen og kan svare på det? Merker jeg blir litt skeptisk til hele greia og hva som er ekte eller ei når jeg ser sånt 😛 Anonymkode: 85d4b...21c 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt nevnt tidligere at alt er regissert og planlagt. Så ikke noe nytt. Anonymkode: 2feaa...8ac Ofte henter de også klipp/sitater fra intervju fra tidligere i produksjonen. Har vært med på en lignende produksjon der det var 12 episoder. I alle episodene brukte de klipp fra intervjuer fra forskjellige dager om hverandre, etter hva som passet best. Kanskje snakker A om deltager B i intervju 2, men så gjør deltager B noe spesielt 10 dager senere, der det deltager A sa tidligere passer godt nå.. osv.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1091 Skrevet 3. desember 2019 23 minutter siden, Anim92 skrev: Ofte henter de også klipp/sitater fra intervju fra tidligere i produksjonen. Har vært med på en lignende produksjon der det var 12 episoder. I alle episodene brukte de klipp fra intervjuer fra forskjellige dager om hverandre, etter hva som passet best. Kanskje snakker A om deltager B i intervju 2, men så gjør deltager B noe spesielt 10 dager senere, der det deltager A sa tidligere passer godt nå.. osv. Ahaa. Da forstår jeg jo hva som menes med regissert. Litt ukult gjort, men det er kanskje det som gir best TV. Har ikke sett en hel sesong av Farmen før, så det meste er nytt for meg. Tusen takk for nyttig svar Forresten, var du med som deltager i den produksjonen? Jeg klarer ikke å se for meg annet enn at jeg hadde blitt skikkelig frustrert om jeg hadde vært med på et realityprogram, og de hadde brukt mine spesifikke uttalelser der de mente det passa best 😂 Anonymkode: 85d4b...21c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1092 Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ahaa. Da forstår jeg jo hva som menes med regissert. Litt ukult gjort, men det er kanskje det som gir best TV. Har ikke sett en hel sesong av Farmen før, så det meste er nytt for meg. Tusen takk for nyttig svar Forresten, var du med som deltager i den produksjonen? Jeg klarer ikke å se for meg annet enn at jeg hadde blitt skikkelig frustrert om jeg hadde vært med på et realityprogram, og de hadde brukt mine spesifikke uttalelser der de mente det passa best 😂 Anonymkode: 85d4b...21c Eller, spørsmålet mitt er kanskje en avsporing fra temaet. Sorry! Anonymkode: 85d4b...21c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1093 Skrevet 3. desember 2019 Hvorfor har de egentlig hunderløype ? Det har jo ingenting med gårdsdrift å gjøre. Anonymkode: 7846c...7a3 4
-jk- Skrevet 3. desember 2019 #1094 Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har de egentlig hunderløype ? Det har jo ingenting med gårdsdrift å gjøre. Anonymkode: 7846c...7a3 Hva har bommen eller øksekast med gårdsdrift å gjøre da? 4
Anim92 Skrevet 3. desember 2019 #1095 Skrevet 3. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ahaa. Da forstår jeg jo hva som menes med regissert. Litt ukult gjort, men det er kanskje det som gir best TV. Har ikke sett en hel sesong av Farmen før, så det meste er nytt for meg. Tusen takk for nyttig svar Forresten, var du med som deltager i den produksjonen? Jeg klarer ikke å se for meg annet enn at jeg hadde blitt skikkelig frustrert om jeg hadde vært med på et realityprogram, og de hadde brukt mine spesifikke uttalelser der de mente det passa best 😂 Anonymkode: 85d4b...21c Nei, jeg var i produksjonsteam. Jeg ble frustrert på vegne av deltagerne i blant😭😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1096 Skrevet 3. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den aller siste konkurransen (når det bare er TO deltakere igjen til finalen) pleier å være kunnskap. Der pleier jo de knivene fra tidligere ukesoppdrag å spille inn. Skal det liksom avholdes TO forskjellige konkurranser med kunnskap da? Eller skal selve finalen med de to siste deltakerne foregå på en helt annen måte i år? Anonymkode: 7e503...6fe Sa klart og tydelig på "reklamen" om sendingen i kveld, at det er så og så mange deltakere igjen (5?) som skal i hinderløypa ETTER en kunnskapskokurranse. Så det er nok kunnskap først. Anonymkode: ed42c...72d
jukkapalme Skrevet 3. desember 2019 #1097 Skrevet 3. desember 2019 Herregud, det er så flaut med Vibecke og denne fantasivennen hennes 🙈 18
NullHull Skrevet 3. desember 2019 #1098 Skrevet 3. desember 2019 13 minutter siden, jukkapalme skrev: Herregud, det er så flaut med Vibecke og denne fantasivennen hennes 🙈 Ikke kimse av det, nå. Det var jo tross alt han som hvisket det riktige svaret i øret hennes... Mon tro om hun hadde dumpet ham desom hun hadde svart feil? 😏 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1099 Skrevet 3. desember 2019 Dritt 😓 Jeg heiet jo på Kristian og Berit. Vil ha ut Ingebjørg og Vibecke 🙄 Håper for guds skyld at ikke Ingebjørg vinner hinderløypa, det orker jeg ikke 😖 Anonymkode: fe08f...3af 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1100 Skrevet 3. desember 2019 3 minutter siden, NullHull skrev: Ikke kimse av det, nå. Det var jo tross alt han som hvisket det riktige svaret i øret hennes... Mon tro om hun hadde dumpet ham desom hun hadde svart feil? 😏 Nei nei, da hadde hun bare sagt «Nå ser vi hva som skjer når jeg ikke hører på Zarius!» Anonymkode: fe08f...3af 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå