Gå til innhold

Sier du i fra til andre når du må gå for å bæsje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke folks behov for å si at de nå skal sitte noen vegger bortenfor deg å drite. Altså ærlig talt.... sier du at du går på toalettet og blir borte i mer enn 2 min så forstår folk med normalt fungerende hjerne at du gjør mer enn å tisse. At du driter, driter jeg i. 

Anonymkode: d4461...718

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, tenker ALLTID på ekle Marielle fra Ex on the beach i fjor når jeg hører at folk forteller at de skal bæsje. Hun fortalte også at hun ikke kunne være med på gangbang'en fordi hun hadde mensen og måtte bæsje. 🙉🙉🙉🙉🙉

Hvorfor må folk på død og liv fortelle om hva som skjer på do? NASTY.

Anonymkode: c73a7...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Motsatt, å sitte lenge på do ødelegger, det kan forårsake hemoroider

Anonymkode: 5c1f2...015

Haha! Der tar du feil. En får ikke hemorider av og sitte lenge på do, det blir det samme som og sitte i f.eks sofa. Bare at på do har man buksene nede. 
Hilsen sykepleier som daglig behandler folk med hemorider:) 

Anonymkode: 7ca6a...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ifra til mannen min, hvis jeg er treg i magen og regner med å bruke litt tid, så han eventuelt kan tisse først. Sier også fra til fire-åringen, men det er kun så jeg får vært i fred. Han kommer alltid inn når jeg tisser😂

Anonymkode: a21fd...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Haha! Der tar du feil. En får ikke hemorider av og sitte lenge på do, det blir det samme som og sitte i f.eks sofa. Bare at på do har man buksene nede. 
Hilsen sykepleier som daglig behandler folk med hemorider:) 

Anonymkode: 7ca6a...709

Det er forskjell på å sitte på do og sitte i en sofa! Når du sitter over toalettet så strekkes endetarmen ut i en belastende posisjon. Det skaper blodansamling i tarmen som etter hvert fører til hemoroider. Dette er et rimelig velkjent fenomen. 

https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-lesing-pa-do-1.6968621

Anonymkode: beeb5...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 26.9.2019 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Når jobben er gjort, er det vel rimelig å melde tilbake om størrelse, form, farge og konsistens?

 

Anonymkode: 91a20...7be

Var på en lengre vandretur i USA for noen år siden. Da var dette faktisk et daglig tema i gruppen. Kanskje ikke så rart når vi levde så nært i over to uker og hadde etter hvert lite annet å snakke om. Det ble i alle fall mye latter ut av det.

Anonymkode: e2968...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så ekkelt når noen sier at de må på do for å bæsje. Blir kvalm av å høre om det.

Samboer må ofte på toalettet mens vi spiser middag. Han har en lei tendens til å si at han må på do for å bæsje. Der sitter jeg og spiser... Nei, fysj!

Anonymkode: c526e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...