Gå til innhold

Sier du i fra til andre når du må gå for å bæsje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg proklamerer høyt og tydelig «Nå går jeg og bæsjer folkens!!!!» 

Har også et skilt som jeg setter på skrivebordet mitt «Straks tilbake. Jeg bæsjer»

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier jeg går på do, dette fordi det er greit å fortelle alle (bpde jobb og hjemme) at toalettet nå er opptatt. Tar kanskje 1 min mer hvis jeg må bæsje , pga den ekstra tørkingen. 

Anonymkode: 032f7...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Motsatt, å sitte lenge på do ødelegger, det kan forårsake hemoroider

Anonymkode: 5c1f2...015

Overhodet ikke. Da hadde folk fått hemoroider av å sitte på en stol. Om du tror at folk sitter på toalettet og presser non-stop har du fått feil info.

Anonymkode: 6e1b2...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 16.9.2019 den 13.29, WhisperingWind skrev:

Har også et skilt som jeg setter på skrivebordet mitt «Straks tilbake. Jeg bæsjer»

Hvorfor?? 

Er dette en vits? Det er veldig privat, ingen trenger å vite at jeg bæsjer i det øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Hvorfor?? 

Er dette en vits? Det er veldig privat, ingen trenger å vite at jeg bæsjer i det øyeblikket. 

Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk? :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk? :rolleyes:

Det riktige spørsmålet er: Ts trodde det var en god vits? :rolleyes:


 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis sier jeg ikke noe om slikt til noen. Men noen ganger kan det være både praktisk og nødvendig. For noen uker siden var jeg ute og plukket bær blant annet med min søster og hennes mann. Uten noe forvarsel kom jeg rett forbi mens min svoger gikk på do i buskene. Satt der på huk med rumpa bar og det hele. Ganske flaut for oss begge. Om han bare hadde gitt et aldri så lite signal hadde det ikke skjedd og han hadde fått gjort sitt fornødne i fred.

Anonymkode: e2968...a83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen sier ifra til hverandre, ja. Det samme gjør jeg med nære venner. Har aldri tenkt på at det er rart... Er jo for å si ifra at det kan ta noen minutter, og en liten advarsel om å kanskje vente litt før de går på do igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på fest og andre jenter absolutt vil gå på do sammen med meg så sier jeg at jeg må bæsje. Også løper de vekk 😂 

Greit at vi jenter går på do sammen, men jeg orker ikke det bestandig jeg.

Anonymkode: 83ef3...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det føler jeg ikke for at noen i denne verden skal vite noe om. Men jeg bruker jo ikke lang tid heller da! Unngår så langt det går å bæsje på jobb eller hos andre 😜

Mannen må si ifra til meg før han skal bæsje, for han blir værende på badet i 15-30 minutt 🙄 vi skal definitivt ordne et bad til, for det er fryktelig irriterende! 

Anonymkode: d9154...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 13.58, SupaWoman skrev:

Nei, det er ikke normalt.  Hvis  alle i en bedrift skulle tatt 30 min pause for å sitte på do hadde det ikke gått rundt. I en bedrift med f.eks 10 ansatt er dette da 5 timers tapt fortjeneste pr. dag!     Man må bli ferdig på 2-5 min som de fleste gjør, bruke lunsjen sin på det eller holde seg til man kommer hjem. Du har ikke betalt for å drite i en halv time.   Skjønner ikke at du kommer unna med dette, høres ut som et merkelig arbeidsforhold. 

Men hvis man bruker lunsjen på toalettet, når skal man spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel bare si en, flere eller en variant av disse:

"Straks tilbake, må på toalettet."
"Må på kontoret ett ærend."
"Må straffe dassen."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.9.2019 den 15.30, AnonymBruker skrev:

:rope:    HØR ETTER:  JEG GÅR FOR Å BÆSJE NÅ!    :edie:

Anonymkode: 278d0...9cd

😂😂😂 

På jobb sier vi alltid fra om at vi går på do, slik at de andre vet at vi går fra avdelingen (barnehage). Men ingen sier Jeg går å bæsjer?! 🙊 Hadde dødd av skam på vedkommendes vegne! 💩 

Anonymkode: ba84c...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jobben er gjort, er det vel rimelig å melde tilbake om størrelse, form, farge og konsistens?

 

Anonymkode: 91a20...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vennene dine ikke skjønner hvorfor du blir lenge på do, så har du venner med veldig lav intelligens.

Man trenger ikke si ifra om selvsagte handlinger.

Sier du også "nå skal jeg ut på kjøkkenet for å hente meg noe å drikke" også? Like jævla dumt å si. Folk skjønner da det...

Anonymkode: 1f58b...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hvis vennene dine ikke skjønner hvorfor du blir lenge på do, så har du venner med veldig lav intelligens.

Man trenger ikke si ifra om selvsagte handlinger.

Sier du også "nå skal jeg ut på kjøkkenet for å hente meg noe å drikke" også? Like jævla dumt å si. Folk skjønner da det...

Anonymkode: 1f58b...8e0

Jeg synes det er helt situasjonsavhengig hva man sier eller ikke sier når det gjelder selvsagte handlinger. Noen ganger er forklaringer overflødige andre ganger kan det være på sin plass med et lite vink. Jeg tror jeg ganske ofte sier slikt som: "Jeg skal bare hente meg litt vann", "...skal bare en tur i kjelleren", "...må bare på do før vi drar", "...et nødvendig ærend før vi går videre" osv. Det tror jeg er ganske vanlig og få vil reagere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...