Gå til innhold

Sier du i fra til andre når du må gå for å bæsje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sier alltid i fra til andre hvis jeg må bæsje. Sånn at de ikke lurer på hvorfor jeg plutselig blir så lenge.

Jeg mener det er ren høflighet. Men i det siste har flere og flere gitt uttrykk for at de ikke trenger å vite at jeg må bæsje. Skal jeg slutte å si fra?

Anonymkode: f0cc0...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du bør også sende ut felles SMS og løpe til naboene for å fortelle det. På denne måten blir det ikke noen misforståelser. 

Anonymkode: 15a24...5b9

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier i fra til kollegaer hvis jeg må nr. 2 på jobb. Men aldri ellers. Virker unødvendig.

Anonymkode: a6666...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier i fra til kollegaer hvis jeg må nr. 2 på jobb. Men aldri ellers. Virker unødvendig.

Anonymkode: a6666...1cb

Hvorfor må kollegaer vite om eliminasjonen din?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Hvorfor må kollegaer vite om eliminasjonen din?

Fordi det kan ta lang tid tid. Man blir ikke bare borte fra arbeidsplassen i 15-30 minutter uten at folk vet hvor du har tatt veien. Det kan skje ting. Som brannevakuering etc.

Anonymkode: a6666...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det kan ta lang tid tid. Man blir ikke bare borte fra arbeidsplassen i 15-30 minutter uten at folk vet hvor du har tatt veien. Det kan skje ting. Som brannevakuering etc.

Anonymkode: a6666...1cb

Hvis du bruker 30 min på det må du ta det i lunsjen. Uansett, kom deg til lege. Det er langt fra normalt. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er på besøk eller har besøkt sier jeg bare at jeg må en tur på do. Forteller ikke om jeg må tisse, bæsje, spy eller lignende 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk truffet på to stykker som føler et behov for å si ifra om dette til de som er i nærheten. Alle andre blir litt pinlig berørt. Det er ikke vanlig å si ifra om det i det hele tatt, og jeg blir egentlig litt flau over at jeg kjenner to stykker som gjør det. 

Anonymkode: e00ac...2dc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha kom på når jeg vokste opp sa vi alltid, går å bæsjer. Tror det var fordi vi hadde bare en do og da kunne du forte deg å tisse først før spesielt bror og far okkuperte do i evigheter. Sluttet ikke å si det før etter vi hadde flyttet ut faktisk. Nå formidler jeg det sjelden til noen. 

Anonymkode: 1f1bf...ae3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier alltid i fra til andre hvis jeg må bæsje. Sånn at de ikke lurer på hvorfor jeg plutselig blir så lenge.

Jeg mener det er ren høflighet. Men i det siste har flere og flere gitt uttrykk for at de ikke trenger å vite at jeg må bæsje. Skal jeg slutte å si fra?

Anonymkode: f0cc0...296

Tenk å være så toskete å si at "de trenger ikke vite det". Som de hadde vondt av den informasjonen eller lignende.

Folk er dumme.

Anonymkode: 6e1b2...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det kan ta lang tid tid. Man blir ikke bare borte fra arbeidsplassen i 15-30 minutter uten at folk vet hvor du har tatt veien. Det kan skje ting. Som brannevakuering etc.

Anonymkode: a6666...1cb

Veldig så lenge du sitter på do og driter da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med en vanlig fungerende tarm behøver man ikke en halvtime for å gjøre fra seg.

Anonymkode: e8962...ccc

Man kan likevel bruke det, bare fordi man liker det.

Anonymkode: 6e1b2...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvis du bruker 30 min på det må du ta det i lunsjen. Uansett, kom deg til lege. Det er langt fra normalt. 

Enig. Selv bruker jeg ikke noe særlig mer tid på å bæsje enn på bare å tisse. Maks 10-20 sekunder ekstra. Virker som om OP har forstoppelse eller noe. 

Anonymkode: 93a9a...68b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Muskath skrev:

Herregud, sier du virkelig det? Eller tuller du? 

Nei tuller ikke. Begynner ikke du å lure dersom du har en middagsgjest som plutselig blir borte uvanlig lenge? Da er det jo greit å vite på forhånd hvorfor vedkommende plutselig er borte så lenge.  Særlig hvis man bare er to, og den andre sitter og venter.

Anonymkode: f0cc0...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...