Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
Hjernevasket skrev (1 time siden):

Jeg håper virkelig at Kokkejævel slutter å lese hennes blogg hvis det sliter han ut så mye.

Jeg tenker at hvis han blir "utslitt" av Kjerringtankers nokså uskyldige harselas, så bør han jo nesten heller vurdere å slutte å blogge?

Og om hun slutter å nevne ham, vil det alltid være andre som gjør det. Det må jo være et blodslit av dimensjoner å "være overalt" å sjekke om det skrives noe om ham, ett eller annet sted, for så å angripe både den som skriver, og de som kommenterer kritisk.

I tillegg går han jo åpenbart rundt og husker all kritikken, samtidig som han knasker store mengder piller!

Det er som om veggen SKAL møtes.

Han reagerte jo også voldsomt over at Vibbedille kontaktet Lotteritilsynet, og at det var folk på KG som gjorde det samme.  Han kommer ikke unna kritikk, eller at andre kan finne på å drive gjøn med ham, på en eller annen plattform. Det opplever absolutt ALLE større bloggere/influencere, uten at de går av skaftet av den grunn.

Han synes det er stas med 50 000 lesere, det er ikke det samme som 50 000 digger ham og alt han gjør.

 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt noen av disse, men lest litt her nå. Tolket det først som at kjerringa var kona hans som hadde egen blogg? Men å skrive eder og galle der ble litt rart at noen orket i et forhold. Noen som ville kort sagt bakhistorien for at noen tror det er greit å ha en stor blogg og spre eder og galle på andres blogger? 

Som totalt uinnvidd høres jo det helt sprøtt ut og litt sykelig for voksne mennesker å helt åpent gjøre sånt. 

Dette blir bare rart. Les deg tilbake på KG og deres respektive blogger. 

De er definitivt ikke i noen relasjon..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Consita skrev (4 minutter siden):

Dette blir bare rart. Les deg tilbake på KG og deres respektive blogger. 

De er definitivt ikke i noen relasjon..

Poenget mitt var ikke at de er i en relasjon, men at som uinnvidd så er det at et menneske bruker så mye tid på en annens kjerringtanker helt sprøtt om det ikke er kona. Og at det ikke blir mindre sprøtt å spre eder og galle i en annens kommentarfelt. Det virker som bloggverden tillater seg langt mer enn man tillater av annen kutyme i samfunnet ellers. Dersom det er sånn at kokkejævelen trakasserer noen andre i deres egen blogg så går jo det langt over grensene for hvordan man omgås ellers i samfunnet. Ved å kalle folk kloakk som noen av dere skriver her. 

Og hvis det han derimot kommer med er rettmessig kritikk er noe av det dere skriver her og hausser opp det som for en uinnvidd virker sprøtt og hyperbolsk. 

Kanskje det er slik at både bloggverden og kritikk av bloggverden på KG har fått sitt eget stammespråk, der man diskuterer andres sykelighet, eder og galle over en lav sko og ikke lenger tenker over hvordan det er okei å omtale folk. Og for uinnvidde kan dette virke mye mer opphauset enn det reelt er fordi dere har vent dere til et språk der bagateller blir overdrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjernevasket
Finlay skrev (24 minutter siden):

 

Det er som om veggen SKAL møtes.

 

Ofte er det slik med oss som driver med psykisk selvskading. Jeg er min største mobber, og jeg tok meg selv i å lese negative ting noen har skrevet til meg, selv etter det har gått en lang stund.
Hvorfor jeg gjorde slikt vet jeg ikke, kanskje for å bekrefte at jeg var en dårlig person. Derfor er jeg litt ekstra fascinert av at Kokkejævel ser ut til å gjøre det samme som jeg. Det er trist å se, og jeg håper han innser selv hvor skadelig dette er. 
 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor han referer ofte til dette forumet, og hvorfor han leser her inne, men det bekrefter jo egentlig min teori. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Rainstorm skrev (21 minutter siden):

Dersom det er sånn at kokkejævelen trakasserer noen andre i deres egen blogg så går jo det langt over grensene for hvordan man omgås ellers i samfunnet. Ved å kalle folk kloakk som noen av dere skriver her. 

Og hvis det han derimot kommer med er rettmessig kritikk er noe av det dere skriver her og hausser opp det som for en uinnvidd virker sprøtt og hyperbolsk. 

Kanskje det er slik at både bloggverden og kritikk av bloggverden på KG har fått sitt eget stammespråk, der man diskuterer andres sykelighet, eder og galle over en lav sko og ikke lenger tenker over hvordan det er okei å omtale folk. Og for uinnvidde kan dette virke mye mer opphauset enn det reelt er fordi dere har vent dere til et språk der bagateller blir overdrevet. 

Bare en måte du kan finne svar på dine funderinger rundt dette (går ut fra at det er målet med ditt innspill her), og det er å følge @Consita sitt råd, les tråden her, og bloggene deres. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Finlay skrev (2 minutter siden):

Bare en måte du kan finne svar på dine funderinger rundt dette (går ut fra at det er målet med ditt innspill her), og det er å følge @Consita sitt råd, les tråden her, og bloggene deres. 

 

Målet mitt var vel generelt å ytre en fundering fra en uinnvidd. Jeg har selv deltatt i lignende tråder og man kan miste litt gangsynet innimellom. Det er vel ikke slik at dette er en lukket tråd/forum, der iunnvidde ikke kan delta med refleksjoner? Noen ganger er det vel interessant hvordan diskusjonen og det som diskuteres fremstår for noen som ikke deltar i dette til daglig. 

Jeg har ingen intensjon om å ta opp mye plass. Men jeg delte en refleksjon om at den atferden fremstår som langt utenfor atferd vi ellers aksepterer som fornuftig på samfunnets andre arenaer. I så måte sier jeg bare det flere av dere selv også sier, men sett i lys fra et annet perspektiv. 

Og det får jeg inntrykk av at var uønsket? Er det et ønske om at det bare er "stamgjester" som kan uttale seg her kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (På 10.4.2021 den 17.03):

Helt vilt å se hvordan han holder på i kommentarfeltet til Kjerringtanker for tiden!

Hadde ikke kommentarene inneholdt såpass skremmende elementer, så hadde det vært komisk! Her er så mye forknytt aggresjon og infamitet at man knapt tror sine egne øyne.

Det mest skremmende er at han konfronterer både henne - og leserne hennes(!) - med kommentarer de skrev for uker og måneder siden! Hvordan er det mulig liksom? Går han rundt og husker dette, tar han skjermbilder eller noterer han ned? Vet ikke hva som er mest forskrudd.

Hele greia fremstår usunt og temmelig sprøtt. For å si det mildt. Det åpenbarer seg bare mer og mer at blogging ikke passer for alle.

Nå har "livsstils-bloggingen" skaffet kjendisstatusen som kreves for å få gi ut bøker og starte nettbutikken med eget “navn”. Et og annet intervju forekommer fremdeles. Kundegrunnlaget er skapt. Hvorfor ikke bare gi seg, når det er så åpenbart at bloggingen koster MYE mer enn den smaker? Eller gjøre det han forkynte for noen uker siden - kun blogge om mat.

Det som skjer nå er jo nesten vondt å være vitne til. Og likevel skal samboeren være med i sirkuset, nå ikke bare i kulissene som ”Kjærest”, men med egen blogg. Og ja @Skrottefar- jeg lurer også på hvordan han kommer til å reagere om hun får kritikk. 

Akkurat det gjøres jo jevnlig på Rampelyset på KG også. Personlig husker jeg tekst godt, men likevel tar jeg ofte skjermbilder for å dokumentere hva influencere har sagt eller gjort. Det er mest ryddig dersom jeg skal kritisere gjentagende oppførsel. I tråden til CBE brukes skjermbilder fra 10 år tilbake, uten at jeg synes noen av deltakerne der er forskrudd av den grunn. Hadde noen skrevet negativt om meg, hadde jeg nok spart på hvert ord.

MEN, jeg hadde sannsynligvis sett forskjell på satire og hets. Jeg hadde ikke gått i kjelleren av Kjerringtankers skriblerier. Og jeg hadde i hvert fall ikke framstilt meg selv så forskrudd som kokken gjør. For det er ikke hukommelsen hans det er noe galt med, men hvordan han bruker det han har lagt på minnet. Jeg ser ikke snev av saklig argumentasjon, kun aggresjon og manglende impulskontroll. Kanskje han er misunnelig på kjerringtanker😂 (er ikke det alltid svaret?)

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (6 minutter siden):

Målet mitt var vel generelt å ytre en fundering fra en uinnvidd. Jeg har selv deltatt i lignende tråder og man kan miste litt gangsynet innimellom. Det er vel ikke slik at dette er en lukket tråd/forum, der iunnvidde ikke kan delta med refleksjoner? Noen ganger er det vel interessant hvordan diskusjonen og det som diskuteres fremstår for noen som ikke deltar i dette til daglig. 

Jeg har ingen intensjon om å ta opp mye plass. Men jeg delte en refleksjon om at den atferden fremstår som langt utenfor atferd vi ellers aksepterer som fornuftig på samfunnets andre arenaer. I så måte sier jeg bare det flere av dere selv også sier, men sett i lys fra et annet perspektiv. 

Og det får jeg inntrykk av at var uønsket? Er det et ønske om at det bare er "stamgjester" som kan uttale seg her kanskje? 

Ingen her som har gitt kokkejævelen negative kallenavn. At man påpeker at bloggere gjør ulovlige ting er ikke noe som skal kritiseres. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Lin11 skrev (3 minutter siden):

Ingen her som har gitt kokkejævelen negative kallenavn. At man påpeker at bloggere gjør ulovlige ting er ikke noe som skal kritiseres. 

 

Vi er helt enig! 👌

Og jeg har heller aldri sagt noen av de tingene. Hvor kommer dette fra? 

Jeg trekker meg stille ut igjen, da jeg ser at det å komme med det samme budskapet som flere andre får titalls plusser for, innlemmet i et annet perspektiv blir totalt misforstått. 

Disse svarene som viser stråmannsargumentasjon (da jeg aldri har sagt disse tingene) får det til å virke som disse trådene er et lukket fora der bare noen får delta. Det er ekskluderende, merkelig og tankevekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernevasket skrev (2 timer siden):

Jeg håper Kjerringtanker velger å ikke kommentere kokkens blogg på sin daglige topp5 liste.

Nå er jeg ny selv som blogg leser og blogger selv i miniskala, så jeg har ikke lest disse bloggene så lenge, men av det jeg har lest så er første inntrykk at kokken overreagerer noe voldsomt på hva Kjerringtanker skriver om hans blogg.


 

Det å kalle andre mennesker for «kloakk» er mye værre i mine øyne enn et kritisk øye på hvordan han har «konkurranser» på sin blogg. 

Er så enig i det! Noen påpeker «lotteriet» hans som å ikke være helt etter notene for hva en kan arrangere på en blogg.  Da kaller han  disse kritikerne for å være hatere, at de vil ham vondt, at han blir kalt kriminell og svindler. Han hevder kritikerne vrir og vender på det han skriver, men han selv er i sin fulle rett til å dra de verste konklusjoner på kritikken. Det er så overdrevent måten han slår tilbake på, med stygg ordbruk som ikke ligner noe annet enn svært  infantile forsvarsmekanismer. Så går han likevel inn og endrer ordlyd i blogginnlegget som ligner et lotteri for å tilpasse det til å bli en helt ok konkurranse. «Nothing to hide, Nothing to fear», er vel det mange tenker da. 

Fortsetter å herje i kommentarfeltet til Kjerringtanker. Kommentaren, «var det ikke du som ville inn på stortinget?», er så stygg, drøy, usmakelig og truende at jeg ikke finner ord. 
 

Han burde kjenne sin besøkelsestid nå, og stoppe med det han driver med. Avslører seg selv kun som en aggressiv, stakkars-meg kverulant som alltid har rett. 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (36 minutter siden):

Målet mitt var vel generelt å ytre en fundering fra en uinnvidd. Jeg har selv deltatt i lignende tråder og man kan miste litt gangsynet innimellom. Det er vel ikke slik at dette er en lukket tråd/forum, der iunnvidde ikke kan delta med refleksjoner? Noen ganger er det vel interessant hvordan diskusjonen og det som diskuteres fremstår for noen som ikke deltar i dette til daglig. 

Jeg har ingen intensjon om å ta opp mye plass. Men jeg delte en refleksjon om at den atferden fremstår som langt utenfor atferd vi ellers aksepterer som fornuftig på samfunnets andre arenaer. I så måte sier jeg bare det flere av dere selv også sier, men sett i lys fra et annet perspektiv. 

Og det får jeg inntrykk av at var uønsket? Er det et ønske om at det bare er "stamgjester" som kan uttale seg her kanskje? 

Hvilken atferd henviser du til her egentlig? Mulig jeg har misforstått men forsvarte du ikke kokkens karakteristikk av folk som kloakk?

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Lin11 skrev (2 minutter siden):

Hvilken atferd henviser du til her egentlig? 

Den samme atferden dere alle diskuterer. Kokkejævelens atferd på egen blogg og i andres kommentarfelt. Som jeg skrev: 

Sitat

Poenget mitt var ikke at de er i en relasjon, men at som uinnvidd så er det at et menneske bruker så mye tid på en annens kjerringtanker helt sprøtt om det ikke er kona. Og at det ikke blir mindre sprøtt å spre eder og galle i en annens kommentarfelt. Det virker som bloggverden tillater seg langt mer enn man tillater av annen kutyme i samfunnet ellers. Dersom det er sånn at kokkejævelen trakasserer noen andre i deres egen blogg så går jo det langt over grensene for hvordan man omgås ellers i samfunnet. Ved å kalle folk kloakk som noen av dere skriver her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (1 minutt siden):

Den samme atferden dere alle diskuterer. Kokkejævelens atferd på egen blogg og i andres kommentarfelt. Som jeg skrev: 

 

Aha! Da beklager jeg, hadde åpenbart misforstått hva du skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Rainstorm skrev (1 time siden):

Poenget mitt var ikke at de er i en relasjon, men at som uinnvidd så er det at et menneske bruker så mye tid på en annens kjerringtanker helt sprøtt om det ikke er kona. Og at det ikke blir mindre sprøtt å spre eder og galle i en annens kommentarfelt. Det virker som bloggverden tillater seg langt mer enn man tillater av annen kutyme i samfunnet ellers. Dersom det er sånn at kokkejævelen trakasserer noen andre i deres egen blogg så går jo det langt over grensene for hvordan man omgås ellers i samfunnet. Ved å kalle folk kloakk som noen av dere skriver her. 

Og hvis det han derimot kommer med er rettmessig kritikk er noe av det dere skriver her og hausser opp det som for en uinnvidd virker sprøtt og hyperbolsk. 

Kanskje det er slik at både bloggverden og kritikk av bloggverden på KG har fått sitt eget stammespråk, der man diskuterer andres sykelighet, eder og galle over en lav sko og ikke lenger tenker over hvordan det er okei å omtale folk. Og for uinnvidde kan dette virke mye mer opphauset enn det reelt er fordi dere har vent dere til et språk der bagateller blir overdrevet. 

 

Rainstorm skrev (28 minutter siden):

Vi er helt enig! 👌

Og jeg har heller aldri sagt noen av de tingene. Hvor kommer dette fra? 

Jeg trekker meg stille ut igjen, da jeg ser at det å komme med det samme budskapet som flere andre får titalls plusser for, innlemmet i et annet perspektiv blir totalt misforstått. 

Disse svarene som viser stråmannsargumentasjon (da jeg aldri har sagt disse tingene) får det til å virke som disse trådene er et lukket fora der bare noen får delta. Det er ekskluderende, merkelig og tankevekkende. 

De manglende «likesene» kan handle om at samtidig som du kritiserer Kokken også kommer med litt vag kritikk av bloggkritikere. Blir litt merkelig å sette det på kontoen for at du blir ekskludert. Forventer du at du skal få likes på kritikk av KG? 

Rett og slett litt ufint å ta manglende likes til inntekt for at dette er et lukket fora. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (31 minutter siden):

Vi er helt enig! 👌

Og jeg har heller aldri sagt noen av de tingene. Hvor kommer dette fra? 

Jeg trekker meg stille ut igjen, da jeg ser at det å komme med det samme budskapet som flere andre får titalls plusser for, innlemmet i et annet perspektiv blir totalt misforstått. 

Disse svarene som viser stråmannsargumentasjon (da jeg aldri har sagt disse tingene) får det til å virke som disse trådene er et lukket fora der bare noen får delta. Det er ekskluderende, merkelig og tankevekkende. 

Det er nok ikke det at det bare er et fåtall som får delta her. Jeg er selv helt ny. Fra mitt perspektiv syns jeg det var uklart hva du egentlig mener/vil fram til. Måten du formulerte deg på ble for komplisert og uklar for meg. Men det er som sagt kun mitt syn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
CecilieX skrev (1 minutt siden):

De manglende «likesene» kan handle om at samtidig som du kritiserer Kokken også kommer med litt vag kritikk av bloggkritikere. Blir litt merkelig å sette det på kontoen for at du blir ekskludert. Forventer du at du skal få likes på kritikk av KG? 

Rett og slett litt ufint å ta manglende likes til inntekt for at dette er et lukket fora. 

Jeg tar ikke manglende likes til inntekt for at det er et lukket fora, men at det jeg skrev ble tolket som kritikk av dere. Jeg må som @Linnita beskriver ha uttrykket meg dårlig. Min opplevelse er likevel at dersom man fronter et litt annerledes perspektiv så er det ikke velkomment, og man blir, gitt den erfaringen jeg fikk her, misforstått. Hvorfor ikke si "jeg forstod ikke helt hva du mener?" i stedet for å anta at jeg kritiserer dere eller dikte opp ting jeg aldri har frontet. 

I klartekst: Kokkejævelens atferd slik den er forklart i denne tråden er fullstendig merkelig, og kanskje enda merkeligere for noen som er uinnvidd i denne delen av bloggverden. Som deltakere i denne tråden og andre blir man kanskje desensitivisert for hvordan atferd som er normal, siden man ser det så mye hele tiden. Men kanskje dere heller ikke blir desensitivisert, dere sier jo det samme "det er sykelig", "det er sprøtt", "det er ikke greit" osv. Men for meg er det bare totalt over grensen for hva som finnes okei, og det var mest et uttrykk for at dersom man ikke deltar i slike fora så er det bare så komplett merkelig at det finnes et sted (virtuelt) der mennesker som ikke er typiske "kommentarfeltkrigere" ser det som helt okei kutyme å spy eder og galle. 

Så skriver jeg videre, dersom det ikke er sant at hans atferd er unormal, at det er snakk om å stå opp for selv på en konstruktiv måte, så er det diskusjonsmåten her inne som er unormal, da den for nettopp en uinnvidd gir uttrykk for en abnormal atferd hos kokkejævelen. 

Deretter en refleksjon om at kanskje både bloggverden og diskusjonen av denne bærer preg av stammespråk som for uinnvidde er utilgjengelige og hyperbolsk. (Dette gitt at mitt inntrykk basert på det dere skriver blir at dette her er jo helt sprøtt (atferden til bloggeren). De siste avsnittene var dermed et forbehold, jeg kan jo ikke vite at hans atferd er sprø, men basert på det dere skriver er den det. Og hvis dette er usant... du skjønner tegningen.)

Jeg kunne jo også skrevet: Jeg kjenner ikke til disse bloggerne og bruker ikke mye tid i bloggverden, men for en uinnvidd fremstår atferden til kokkejævelen, basert på det dere skriver, som fullstendig blottet for normal sosial kutyme. Det er jammen merkelig hva man etterhvert tillater seg i en virtuelt fellesskap, som man ikke hadde gjort eller turt IRL. 

Linnita skrev (12 minutter siden):

Det er nok ikke det at det bare er et fåtall som får delta her. Jeg er selv helt ny. Fra mitt perspektiv syns jeg det var uklart hva du egentlig mener/vil fram til. Måten du formulerte deg på ble for komplisert og uklar for meg. Men det er som sagt kun mitt syn. 

Det virker ikke som det var bare ditt syn siden flere misforstod. Setter pris på at du påpeker at innleggene mine ble kronglete, uten å ilegge meg meninger jeg ikke hadde.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kokken leser her inne så får han opprette en brukerkonto og heller være med på diskusjonen enn å herje hos Kjerringtanker 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rainstorm Vil egentlig anbefale deg å ta en titt inne på bloggen til både Kokkejævel og kjerringtanker. Å det er egentlig kun 2-3 innlegg hos hver av de du trenger å lese for å gjøre deg opp din egen mening rundt det som foregår der og det som nå diskuteres her. Samtidig er det ganske godt oppsummert her inne. Vi er mange ulike personlighetstyper her inne, med i utgangspunktet ulike meninger om både kokken og kjerringa. Men det vi stort sett nesten alle er enige om er at det kokken nå holder på med er uforståelig, bekymringsfullt og særdeles meningsløst.

Jeg er en av de som egentlig i lang tid har likt å følge med på begge bloggene. Syns de begge skriver godt og har to vidt forskjellige blogger. Men spesielt de siste månedene har det skjedd noe med kokken. Han fremstår, i mine øyne, som paranoid, full av selvmedlidenhet og totalt blotta for selvinnsikt. Håper han kommer mer tilbake slik han var, i det jeg ser på som hans storhetstid. Men akkurat nå beveger han seg bare lengre og lengre bort fra det. 

Men som sagt, anbefaler deg å selv gløtte innom der. Gjøre deg opp din egen mening. 

Endret av Linnita
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Linnita skrev (9 minutter siden):

@Rainstorm Vil egentlig anbefale deg å ta en titt inne på bloggen til både Kokkejævel og kjerringtanker. Å det er egentlig kun 2-3 innlegg hos hver av de du trenger å lese for å gjøre deg opp din egen mening rundt det som foregår der og det som nå diskuteres her. Samtidig er det ganske godt oppsummert her inne. Vi er mange ulike personlighetstyper her inne, med i utgangspunktet ulike meninger om både kokken og kjerringa. Men det vi stort sett nesten alle er enige om er at det kokken nå holder på med er uforståelig, bekymringsfullt og særdeles meningsløst.

Jeg er en av de som egentlig i lang tid har likt å følge med på begge bloggene. Syns de begge skriver godt og har to vidt forskjellige blogger. Men spesielt de siste månedene har det skjedd noe med kokken. Han fremstår, i mine øyne, som paranoid, full av selvmedlidenhet og totalt blotta for selvinnsikt. Håper han kommer mer tilbake slik han var, i det jeg ser på som hans storhetstid. Men akkurat nå beveger han seg bare lengre og lengre bort fra det. 

Men som sagt, anbefaler deg å selv gløtte innom der. Gjøre deg opp din egen mening. 

Har allerede lest litt på begge, og som du sier så støttes jo faktum opp under det som var min umiddelbare tanke: at det er helt sprøtt og uforståelig. Men som noen av dere sier, så er det jo mulig at det å gå over grensen for normal sosial kutyme ikke handler om bloggverdenens utvisking av normer, men heller at noen er galt i vedkommendes liv, at vedkommende sliter. 

Spørsmålet kan jo være om det er bloggverdenen som har gjort det med ham, eller om det handler om andre ting. Hvis han beveger seg bort fra sin storhetstid, er det dette som gjør at han nå trosser det som sikkert er våre felles verdier og normer om hvordan man skal oppføre seg både digitalt og IRL? 

Har lenge lurt på hvordan det å ha en så stor tilstedeværelse på SoMe påvirker mennesker psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...