KatyP Skrevet 26. november 2019 #221 Del Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, vintage skrev: Hva tenker du på? Jeg følger han på facebook, men har ikke lagt merke til noe spesielt? Bare noen som kommenterer ivrig som om de kjenner han. Vil ikke sitere direkte, mener jo ikke noe vondt. Men noen ser ut til å bruke mye tid, krefter og engasjement på en de ikke kjenner 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 26. november 2019 #222 Del Skrevet 26. november 2019 17 minutter siden, KatyP skrev: Bare noen som kommenterer ivrig som om de kjenner han. Vil ikke sitere direkte, mener jo ikke noe vondt. Men noen ser ut til å bruke mye tid, krefter og engasjement på en de ikke kjenner Ah, da skjønner jeg. Ja, han har en del supertilhengere ser det ut for 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 26. november 2019 #223 Del Skrevet 26. november 2019 4 minutter siden, vintage skrev: Ah, da skjønner jeg. Ja, han har en del supertilhengere ser det ut for 😄 Haha ja😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 26. november 2019 #224 Del Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, Corinne skrev: Kokkejævel fremstår som en slags "Manne-Brith".. En mannlig arvtaker for Anne-Brith.. Skamløs utlevering mellom matlagingen, samt høye visjoner om å bli sett og anerkjent i blogger/mediakretser... 🤷♀️ Ha,ha -ja det var søren meg et godt poeng! Dessverre er folk så ekstremt nysjerrige av natur at alt av privatliv er spennende. Og da må jo disse bloggerene/influencere levere. Jo mer dramatisk eller privat jo bedre. Utrolig trist utvikling.. Og at seriøse annonsører/firmaer vil la seg assosiere med dyneløfting, det forundrer meg.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 26. november 2019 #225 Del Skrevet 26. november 2019 32 minutter siden, KatyP skrev: Bare noen som kommenterer ivrig som om de kjenner han. Vil ikke sitere direkte, mener jo ikke noe vondt. Men noen ser ut til å bruke mye tid, krefter og engasjement på en de ikke kjenner Ja er endel damer i 40-60 åra som har latt seg sjarmere. Og nettopp det at utlevering av privatlivet er så til de grader delt og beskrevet -så er det jo klart at disse kjerringene føler at de kjenner han! Han deler jo mer på en offentlig blogg enn jeg ville gjort med vennekretsen. Og så er han jo så "spesiell" siden han er mann med følelser. Sånt blir det blodfans av! (Og for all del, det må han jo bare nyte, men hadde jeg vært en av de nærmeste til denne bloggeren, så hadde jeg følt dette ytterst ubehagelig.. At typ 40 000 leser hans dagbok på daglig basis.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 27. november 2019 #226 Del Skrevet 27. november 2019 På 26.11.2019 den 18.20, Cessa74 skrev: Ja er endel damer i 40-60 åra som har latt seg sjarmere. Og nettopp det at utlevering av privatlivet er så til de grader delt og beskrevet -så er det jo klart at disse kjerringene føler at de kjenner han! Han deler jo mer på en offentlig blogg enn jeg ville gjort med vennekretsen. Og så er han jo så "spesiell" siden han er mann med følelser. Sånt blir det blodfans av! (Og for all del, det må han jo bare nyte, men hadde jeg vært en av de nærmeste til denne bloggeren, så hadde jeg følt dette ytterst ubehagelig.. At typ 40 000 leser hans dagbok på daglig basis.. Har aldri lest bloggen så jeg vet ikke helt hva det dreier seg om. Men noen av de kommentarene føltes ubehagelig å lese. Som om det var moren til bloggeren som kommenterte. Problemet var bare at det var 4-5 potensielle mødre om jeg kan si det sånn. Jeg hadde som bloggeier følt det ubehagelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 28. november 2019 #227 Del Skrevet 28. november 2019 På 26.11.2019 den 0.29, Cessa74 skrev: Ser at han skryter mektig om seg selv i omtrent alle innleggene -om alle intervjuer, topplister etc pent pakket inn i litt "ydmyk" takknemlighet til lesere. Greit nok -han har gjort en imponerende innsats -og har all rett på å skryte -men trenger ikke gjenta seg selv i det uendelige i annenhvert blogginnlegg.. Da blir det bare litt kvalmt. Og nei -er ikke janteloven her -for all del fint for han å lykkes. Men litt mer oppriktig ydmykhet kan jo kanskje være på sin plass snart.. Og nå tigger han etter at lesere skal nominere han til wixen awards.. To innlegg på rappen med den "innpakka" ydmykheten "stakkars meg for ingen jury vil vel nominere lille meg.." og samtidig legge ut lenker til vixen awards i begge innlegg og ber lesere stemme på han og nominere han.. Altså da synes jeg han har gått for langt i sitt behov for oppmerksomhet.. Og; Viwen awards er ikke akkurat noe kvalitetstempel heller, all den tid vennskap og nettverk har hatt en enorm betydning for hvem som nomineres og vinner -og kritiske bloggere blir boikottet. Så folk flest lar seg overhode ikke imponere av den prisutdelingen.. Trolig ikke de fleste annonsører heller. Og den får lite mediaomtale. Så hvorfor han må tigge seg til enda mere oppmerksomhet i en jukseprisutdeling, det kunne han spart seg for.. Godt skrevet 😃👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. november 2019 #228 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Jeg reagerer på at han ofte skriver fra samboers perspektiv, og det på en svært utleverende måte. Jeg tenker at for at bloggen skal være til hjelp for noen i samme situasjon (slik han skriver at han ønsket) så er jo hans historie som mann viktig, der har han førstehåndskunnskap. Men hennes perspektiv er det hun som eier, og opp til henne å formidle. Det hadde vært mer naturlig med gjesteinnlegg fra henne, heller enn at han deler såpass mye. Da ville jeg følt meg mer trygg på at hun delte det hun ønsket. Det er et og annet å si om etikken i å få sitt privatliv smurt utover en annens blogg og jeg håper at det er gjort i etter avtale med vedkommende, spesielt i en sårbar situasjon. Endret 28. november 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 28. november 2019 #229 Del Skrevet 28. november 2019 17 timer siden, KatyP skrev: Har aldri lest bloggen så jeg vet ikke helt hva det dreier seg om. Men noen av de kommentarene føltes ubehagelig å lese. Som om det var moren til bloggeren som kommenterte. Problemet var bare at det var 4-5 potensielle mødre om jeg kan si det sånn. Jeg hadde som bloggeier følt det ubehagelig. Helt enig, det er til å bli kvalm av. Gubbene til disse kjærringene, skulle ha sett hva dem skriv til han vær dag. Tru om dem er like elskverdig med sin egen mann 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. november 2019 #230 Del Skrevet 28. november 2019 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg reagerer på at han ofte skriver fra samboers perspektiv, og det på en svært utleverende måte. Jeg tenker at for at bloggen skal være til hjelp for noen i samme situasjon (slik han skriver at han ønsket) så er jo hans historie som mann viktig, der har han førstehåndskunnskap. Men hennes perspektiv er det hun som eier, og opp til henne å formidle. Det hadde vært mer naturlig med gjesteinnlegg fra henne, heller enn at han deler såpass mye. Da ville jeg følt meg mer trygg på at hun delte det hun ønsket. Det er et og annet å si om etikken i å få sitt privatliv smurt utover en annens blogg og jeg håper at det er gjort i etter avtale med vedkommende, spesielt i en sårbar situasjon. Og så kom gjesteinnlegget. KG er populært hos bloggere, det er sikkert.😁 Her får de forslag til blogginnlegg tydeligvis og attpåtil er det helt gratis. 😃 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. november 2019 #231 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) 21 minutter siden, Oppland skrev: Og så kom gjesteinnlegget. KG er populært hos bloggere, det er sikkert.😁 Her får de forslag til blogginnlegg tydeligvis og attpåtil er det helt gratis. 😃 .... Endret 28. november 2019 av CecilieX jeg avstår fra å kommentere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 28. november 2019 #232 Del Skrevet 28. november 2019 14 minutter siden, Oppland skrev: Og så kom gjesteinnlegget. KG er populært hos bloggere, det er sikkert.😁 Her får de forslag til blogginnlegg tydeligvis og attpåtil er det helt gratis. 😃 Herregud.🙄🙄 Tror du virkelig at et såpass langt og velskrevet innlegg blir vispet sammen på en to tre på formiddagen? Da skal du være over snittet flink å skrive og ikke minst redigere... Greit nok å ha en sunn skepsis og være kritisk til bloggere men en kan da vel ikke skjære absolutt alle innlegg over samme kam. At alt har en baktanke, at de "smir mens jernet er varmt"..? Har aldri vært en bloggleser. For meg fungerer Facebook bedre som plattform. Har aldri skjønt poenget med å engasjere seg så voldsomt i hva andre driver med. Sitte her å spy ut dritt og negativitet. At dere gidder.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 28. november 2019 #233 Del Skrevet 28. november 2019 Hvor får de det egentlig fra at spontanabort er så TABU, og at det er grunnen til at det nå utbroderes over flere blogginnlegg? Mitt inntrykk er at det ikke er spesielt tabubelagt. Men det har kan selvsagt ha å gjøre med geografiske variasjoner, og hvilke sosiale omgivelser man befinner seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 28. november 2019 #234 Del Skrevet 28. november 2019 41 minutter siden, Oppland skrev: Og så kom gjesteinnlegget. KG er populært hos bloggere, det er sikkert.😁 Her får de forslag til blogginnlegg tydeligvis og attpåtil er det helt gratis. 😃 Hun gjesteblogget for 14 dager siden også, så det er ikke første gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. november 2019 #235 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg synes vi skal ha respekt for innlegget og bare la det ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. november 2019 #236 Del Skrevet 28. november 2019 Tråden er ryddet for krenkelser og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredfrihetkroppsin Skrevet 28. november 2019 #237 Del Skrevet 28. november 2019 5 timer siden, CecilieX skrev: Jeg synes vi skal ha respekt for innlegget og bare la det ligge. Herregud 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyBrown Skrevet 28. november 2019 #238 Del Skrevet 28. november 2019 6 timer siden, Jonas Bie skrev: Hvor får de det egentlig fra at spontanabort er så TABU, og at det er grunnen til at det nå utbroderes over flere blogginnlegg? Mitt inntrykk er at det ikke er spesielt tabubelagt. Men det har kan selvsagt ha å gjøre med geografiske variasjoner, og hvilke sosiale omgivelser man befinner seg i. Tjaaaa, det snakkes jo ikke mye om? Litt som med kvinnehelse etter fødsel, det er ikke akkurat på agendaen. Og så er jo dette med sorg og døden da, er jo ikke akkurat lette temaer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 1. desember 2019 #239 Del Skrevet 1. desember 2019 Hvorfor heter han kokkejævel? Sytejævel hadde passet bedre🙄 Gir meg over av enkelte bloggere altså🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2019 #240 Del Skrevet 1. desember 2019 7 timer siden, Monna1234 skrev: Hvorfor heter han kokkejævel? Sytejævel hadde passet bedre🙄 Gir meg over av enkelte bloggere altså🤔 Nå har han vel kalt seg dette mye lengre før enn bloggstart? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå