Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drittlei både Trude og "støttespillerene" hennes 😫

Anonymkode: 3374a...d52

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tok opp adopsjonssaken, og vant den.

Så da vant hun den saken som ble tatt opp.

Anonymkode: 85cf4...74f

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tok opp adopsjonssaken, og vant den.

Så da vant hun den saken som ble tatt opp.

Du kan umulig ha fulgt med......

Anonymkode: ee4db...c5f

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drittlei både Trude og "støttespillerene" hennes 😫

Anonymkode: 3374a...d52

Det er vi mange som er

Anonymkode: 2a56c...1e8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha fulgt med......

Anonymkode: ee4db...c5f

Så hun tapte adopsjonssaken men fikk erstatning ?

Skrevet
På 30.11.2019 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Så hun tapte adopsjonssaken men fikk erstatning ?

Hun vant på at han ble adoptert for tidlig ja. Men kun det. 

Det pågår en ny rettsak nå angående besøksforbudet ( Trude har abket) noen som  vet hvor vi kan få info om saken? (ikke BV vil vi ha fjernet, ønsker pålitelige kilder) Dommen skulle falle denne uken tror jeg? 

• Liker 2
Skrevet
På 29.11.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De aller fleste som har lest dommen mener dette. De inkompetente tullingene rundt henne som "støttespillere" mener noe noe annet uten å klare å sette seg inn i fakta og total mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: 2a56c...1e8

Hvem er egentlig disse støttespillerne? Er det venner og familie eller folk som kun har lest om saken via mediene og tatt kontakt med henne? Har mannen hennes vært i media som støttespiller også?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sandie skrev:

Hvem er egentlig disse støttespillerne? Er det venner og familie eller folk som kun har lest om saken via mediene og tatt kontakt med henne? Har mannen hennes vært i media som støttespiller også?

Det er bl.a Rune Fardal ( svindler) og Marius Reikerås (er bare å søke han opp på nettet ). Dette er kyniske mennesker som tjener seg rike på å lure disse foreldrene som har mistet barna til å tro at det er en reel sjanse for å få dem tilbake. 

Anonymkode: 8ccde...e00

• Liker 18
Skrevet

Det som er trist er at slik hun holder på, vil gutten sannsynligvis aldri ha noe med henne å gjøre.

• Liker 11
Skrevet

Støttespillerne er Facebook aktivister, som Fardal, Reikerås og Ensby familien. Pluss sikkert familie og, de har ikke vært like synlige i sosiale media.

• Liker 3
Skrevet

Skulle ønske man måtte kvalifisere seg for å få barn...

Anonymkode: 18e28...246

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, n_97 skrev:

Støttespillerne er Facebook aktivister, som Fardal, Reikerås og Ensby familien. Pluss sikkert familie og, de har ikke vært like synlige i sosiale media.

Hvordan gikk det med Ensby-familien... De fikk jo ikke sønnen tilbake såvidt jeg vet eller? 

«Flott» gjeng med støttespillere..En svindler og så denne Ensby-familien. Og Reikerås er en tidligere advokat som har mistet retten til å praktisere som advokat blandt annet for å ha stjålet penger fra klienter. 

Anonymkode: 350d6...67b

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan gikk det med Ensby-familien... De fikk jo ikke sønnen tilbake såvidt jeg vet eller? 

Barnet til Ensby paret er tvangsadoptert. Saken skal opp i EMD. Om det skal like mye til for å tvangsadoptere generelt som i lobben-saken er jeg spent på hva som kommer frem i Ensby-saken. Barnets biologiske bestemor er dømt til betinget fengsel for å ha trakassert offentlige ansatte. Hun er ganske aktiv på Facebook og samarbeider mye med Reikerås. 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, n_97 skrev:

Barnet til Ensby paret er tvangsadoptert. Saken skal opp i EMD. Om det skal like mye til for å tvangsadoptere generelt som i lobben-saken er jeg spent på hva som kommer frem i Ensby-saken. Barnets biologiske bestemor er dømt til betinget fengsel for å ha trakassert offentlige ansatte. Hun er ganske aktiv på Facebook og samarbeider mye med Reikerås. 

Ja ser nå at denne mormoren også er en av støttespillerne til Trude Lobben. Det ligger et bilde av de to på mormorens Facebook-profil.. og hun skryter masse av Reikerås sin innsats. 

Er det noen som vet hva det var med hun moren i Ensby-saken som gjorde at hun ikke fikk være alene med babyen? De ansatte som observerte paret i samspill med barnet hadde jo skrevet i journalen at mor ikke skulle være alene med barnet. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noen som vet hva det var med hun moren i Ensby-saken som gjorde at hun ikke fikk være alene med babyen? De ansatte som observerte paret i samspill med barnet hadde jo skrevet i journalen at mor ikke skulle være alene med barnet. 

Virker ikke som det har kommet konkret frem hvorfor. Det er vel en av tingene vi får vite i EMD. Og at samværene ble stanset med hjemmel i nødrett. 

Skrevet (endret)

Det er dessverre ikke uvanlig at folk uten omsorgsevner kan fremstår som varme og snille for de rundt. Når det gjelder f.eks drapet på Toten som nylig var så ble jo han adoptivfaren beskrevet som en knakande kjekk kar, og alle var skikkelig sjokkerte over at han kunne gjøre noe så grusomt. 

Jeg ble mishandlet som barn av far og hadde en tafatt mor som var kraftig kuet av far ( far var familiens høvding og overhode, og ingen kunne nekte han noe eller si han imot ), og selv om jeg prøvde å fortelle det til både slekt, skole og venners foreldre flere ganger  så ble det bare bortklart med at jeg hadde livlig fantasi fordi " han er jo så snill og god med alle disse ungene i bygda også så flink med oppdragelse og som gir dere så mange fine dyre ting!" 

Det er så mye mer som kan foregå innimellom husets fire vegger enn omverdenen vet om.

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 12
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke uvanlig at folk uten omsorgsevner kan fremstår som varme og snille for de rundt. Når det gjelder f.eks drapet på Toten som nylig var så ble jo han adoptivfaren beskrevet som en knakande kjekk kar, og alle var skikkelig sjokkerte over at han kunne gjøre noe så grusomt. 

Jeg ble mishandlet som barn av far og hadde en tafatt mor som var kraftig kuet av far ( far var familiens høvding og overhode, og ingen kunne nekte han noe eller si han imot ), og selv om jeg prøvde å fortelle det til både slekt, skole og venners foreldre flere ganger  så ble det bare bortklart med at jeg hadde livlig fantasi fordi " han er jo så snill og god med alle disse ungene i bygda også så flink med oppdragelse og som gir dere så mange fine dyre ting!" 

Det er så mye mer som kan foregå innimellom husets fire vegger enn omverdenen vet om.

Veldig sant og viktig innlegg!😢

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Signerer denne. Min mor var ustabil, men ikke mer ustabil enn at hun alltid var eksemplarisk blant folk. Jeg trodde det var normalt, og mente helt oppriktig at jeg hadde verdens beste mamma. Desuten setter ikke psykisk vold noen spor. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
On 11/30/2019 at 8:28 AM, AnonymBruker said:

Det er da ikke noen lov som sier at en ikke skal ha  kontakt med biologisk familie etter en adopsjon? Tenker generelt jeg nå.

Har to barn i min familie som ble adoptert bort da de var ca 7 og 9 år. De har hele tiden hatt god kontakt med bio familien.

Men, nå ble de adoptert bort av helt andre grunner .

Jeg antar at du ikke har forstått dommen fra EMD. Det har funnet som er gjort adopsjon avgjørelse i strid med menneskerettighetene. Det er en direkte implikasjon at vedtaket om adopsjon er ugyldig ex tunc. Det har vært aldri en gyldig adopsjon beslutning.

Endret av utenlandsk
forbedret oversettelse til norsk
  • Liker 1
Skrevet
On 11/30/2019 at 4:57 AM, AnonymBruker said:

Dommen handler om adopsjonen. Det betyr IKKE at hun er egnet som mor for denne gutten i dag, det tross at hun er mor til to andre nå. Hun fronter kun egne rettigheter nå, og har blant annet uttalt at de andre barna hylgråter av savn/sorg etter han, selv om de aldri har møtt ham. Denne uskyldige gutten skal liksom hjem til fremmede folk og bli overfalt av emosjonelt pregede mennesker, inkludert mor og besteforeldre mm., uten å forstå en dritt, samtidig som han mister de som har vært hans foreldre i alle år. Grusomt

"Hun fronter kun egne rettigheter nå"

Husk at EMD har erkjent Trude som en juridisk verge for sønnen sin og har funnet et brudd på sønnens rett til familie også på Trudes anmodning.

Jeg antar at norske myndigheter ikke anerkjenner henne som en verge for sin sønn, noe som er en dum feil. Hvis den nåværende saksgangen ender i Strasbourg igjen, vil hun sannsynligvis bli anerkjent som juridisk verge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...