Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det sier ikke en dritt om min oppfatning av barnas beste så spar oppgulpet ditt. Det kan være 100 årsaker til at hun nektet for at hun visste hvem barnefar er, eller så kan hun ha vært så full at hun ikke husker, sånt skjer hele tiden og vi er ikke i stand til å bedømme henne for det.

En sak har flere sider, det som erger meg er at dere bv-fanatikere nekter å tro at BV kan gjøre alvorlige feil. Dere nekter å anerkjenne en sørgende mors følelser for hun er åpenbart en gærning mtp at hun kjemper for sin sønn. Dere evner virkelig ikke å sette dere inn i situasjonen i det hele tatt. Ikke alt er svart/hvitt.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Men det var jo helt tydelig at hun ikke kunne ta seg av barnet sitt. Det kan jo ikke være feil å ta barn ut av en sånn situasjon. Tvangsadopsjonen er selvfølgelig noe annet.

Anonymkode: 7e68b...fd2

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Helgeline skrev:

Var ikke meg det 😀

Sorry

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg helt uenig i. Familien har mistet ett barn til barnevernet og blitt urettferdig behandlet, og det er derfor helt rimelig at barna som fortsatt har sine foreldre blir fortalt og advart om trusselen. 

Anonymkode: 3c598...25a

Hva konkret mener du barna skal gjøre med denne trusselen?

• Liker 11
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det faktisk sannheten at situasjonen var slik så er svaret selvfølgelig klar. Problemet er at barnevernet lyver og kan ikke stoles på. De fleste av påstandene er mest sannsynlig usanne. 

Akkurat ja.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn blir oftest ikke skremt når de er i nærheten av sine foreldre. Jeg har fortalt mine om hvordan ting er, men at de har ingenting å være redde for da de er med mamma og vi vil aldri reise tilbake til Norge. Her vi er er mine barn trygge. De var aldri skremt av det jeg fortalte. De føler seg trygge med foreldrene sine. 

Javel!! Så du er en av de som har rømt fra Barnevernet i Norge!! Tenkte jeg det ikke!

Anonymkode: fb784...a65

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel!! Så du er en av de som har rømt fra Barnevernet i Norge!! Tenkte jeg det ikke!

Og der kom fordommene opp gitt 😃

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg helt uenig i. Familien har mistet ett barn til barnevernet og blitt urettferdig behandlet, og det er derfor helt rimelig at barna som fortsatt har sine foreldre blir fortalt og advart om trusselen. 

Hvorfor det egentlig? Begriper ikke behovet for å gjøre sine egne barn redde. Hvis de er gode omsorgspersoner behøver de vel ikke å frykte noe. Hvis de er blitt urettferdig behandlet skjønner jeg behovet for snakke om det, men ikke til barna sine.

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor det egentlig? Begriper ikke behovet for å gjøre sine egne barn redde. Hvis de er gode omsorgspersoner behøver de vel ikke å frykte noe. Hvis de er blitt urettferdig behandlet skjønner jeg behovet for snakke om det, men ikke til barna sine.

Fordi feil skjer, og normale oppegående foreldre er redde for å bli ofre for barnevernets maktmisbruk, når det først forekommer. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor biologisk mor er tilkjent erstatning? Og så attpåtil såpass høy erstatning? 

Anonymkode: 605f8...e8f

Mener du seriøst at 250k er høy erstatning?

• Liker 5
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser jo at han «advokat» Reikås ikke er advokat lenger. Han har mistet bevillingen av diverse årsaker. Blant annet unndragelse av penger, og i tillegg har han opptrådt som advokat uten å være det. Ikke rart at han «fører» disse sakene så desperat som han gjør.

Anonymkode: 7180d...db0

Reikerås, Fardal og Leirstein er interessante karakterer.

https://www.dagbladet.no/nyheter/rune-58-har-jobbet-mot-barnevernet-i-over-ti-ar---det-er-fem-til-seks-hovedmiljoer-i-norge-vi-motes-ganske-ofte/67366999

https://www.moss-avis.no/nyheter/nyheter/ulf-leirstein-la-ned-rettssikkerhetsgruppe-pa-direkten/s/2-2.2643-1.8624587

https://www.dagbladet.no/nyheter/norges-mest-omdiskuterte-menneskerettighetsjurist-kjemper-pa-flere-fronter---jeg-reagerte-kraftig-pa-at-han-ba-meg-om-a-lyve/67380057

Anonymkode: 38c96...678

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men frk Arnstad vet meget godt hvem faren er, selv om det ikke har stått i VG og Se & Hør.

Anonymkode: e4d9b...a3a

Kanskje

Men hun er en av mange som har valgt å sette far ukjent så det skjer i alle samfunnslag

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg tenker på det mer som at vi flyttet fra et land hvor vi som innvandrere ble trakassert til et land som behandler oss bra. :) Ingen er etter oss, vår sak ble henlagt så fort vi meldet flytting. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge er vel eneste landet hvor oppdragervold er straffbart. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Nei

Pr 2016 hadde 47 land egne lover imot oppdraget vold

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og har det😊

Anonymkode: 57df7...e45

Skrevet
14 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Mener du seriøst at 250k er høy erstatning?

Latterlig lavt spør du meg😊

Anonymkode: 57df7...e45

• Liker 1
Skrevet

Kan dommen ankes?

Anonymkode: f225c...923

Skrevet

Kan dommen ankes?

Nei. Åssen det? Føler du at Norge har blitt feilbehandla av EMD?

• Liker 2
Skrevet

Nei. Åssen det? Føler du at Norge har blitt feilbehandla av EMD?

Sa jeg det?

Skrevet

Sa jeg det?

Jeg bare spør.

Skrevet
45 minutter siden, Helgeline skrev:

Lett å tenke ut hva man ville sagt når man ikke er i moras situasjon her, blir nok litt verre hvis man føler at man er blitt urettferdig behandlet av staten og at det har blitt tvunget frem en adopsjon. 

Lett å sitte å være pedagogisk korrekt fra utsida...

Men, man kan da ikke si hva man vil til unger. Du vet det er veldig mange forhold som tar slutt nettopp fordi den ene parten bruker den andre som søppelbøtte? Hvordan tror du unger som vokser opp slik har det? Vet du egentlig hva pedagogikk går ut på? 

Anonymkode: 88fff...146

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...