Mediocre Skrevet 1. mai #381 Del Skrevet 1. mai Nå har de gjennomført sitt første løp, rundt 45 minutter på 10 km; https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=162081 Hadde kanskje forventet at de løp litt raskere, men bra gjennomført alikevel! Det er jo uvant å løpe ute når man er vant til mølle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 1. mai #382 Del Skrevet 1. mai Mediocre skrev (1 time siden): Nå har de gjennomført sitt første løp, rundt 45 minutter på 10 km; https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=162081 Hadde kanskje forventet at de løp litt raskere, men bra gjennomført alikevel! Det er jo uvant å løpe ute når man er vant til mølle. Så fort som klokka deres sier at de løper på mølle, så hadde jeg trodde de skulle løpe fortere enn meg😂… men godt gjennomført … Og jeg personlig løper fortere ute enn på Mølle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 1. mai #383 Del Skrevet 1. mai M.G.E skrev (3 timer siden): Så fort som klokka deres sier at de løper på mølle, så hadde jeg trodde de skulle løpe fortere enn meg😂… men godt gjennomført … Og jeg personlig løper fortere ute enn på Mølle. Har de løpt ute i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 1. mai #384 Del Skrevet 1. mai Mariss@68 skrev (4 timer siden): Har de løpt ute i det hele tatt? Har vært noen økter! jeg følger de ikke, bare innom i ny og ne og tenker at de der intervalløktene på mølle burde gitt de OL gull… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. mai #385 Del Skrevet 2. mai Anstendige mosjonisttider, min pers er på rett under 45 min i 10K-løp, ikke at jeg løp i nærheten av så mye som dem. Men dette viser i hvert fall i klartekst at mølletidene deres er helt off, får håpe de skjønner dette selv snart og. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 2. mai #386 Del Skrevet 2. mai Definitivt gode tider og damene er svært dedikerte. Men de legger det jo frem som at de løper "rolig langkjøring" i dette tempoet, så det beviser vel at mølletidene er litt fjerne ja.. 😅 Uansett - synes det er artig å se at de i løpet av et år med dedikert løpetrening er godt over løpenivået til CBE som har løpt ustanselig i alle tider. Mye mer inspirerende å se på. Dessuten er det en HELT annen treningsglede å spore hos disse to. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. mai #387 Del Skrevet 2. mai 1 hour ago, Parv said: Definitivt gode tider og damene er svært dedikerte. Men de legger det jo frem som at de løper "rolig langkjøring" i dette tempoet, så det beviser vel at mølletidene er litt fjerne ja.. 😅 Uansett - synes det er artig å se at de i løpet av et år med dedikert løpetrening er godt over løpenivået til CBE som har løpt ustanselig i alle tider. Mye mer inspirerende å se på. Dessuten er det en HELT annen treningsglede å spore hos disse to. Det skal de virkelig ha! Enormt mye mer interessante å følge treningen til enn CBE. Nesten derfor jeg blir litt ekstra irritert på at de ikke skjønner de må fikse klokketidene sine. For da kunne jeg latt meg inspirere enda mer av øktene deres. Og som sagt, de har løpt i kort tid, jeg er mer som CBE, har allltid løpt, så det er bra innsats av dem, og tilsvarende mer utrolig at CBE ikke er i en helt annen liga. Håper de løper mer ute fremover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 2. mai #388 Del Skrevet 2. mai 3 hours ago, Parv said: Definitivt gode tider og damene er svært dedikerte. Men de legger det jo frem som at de løper "rolig langkjøring" i dette tempoet, så det beviser vel at mølletidene er litt fjerne ja.. 😅 Uansett - synes det er artig å se at de i løpet av et år med dedikert løpetrening er godt over løpenivået til CBE som har løpt ustanselig i alle tider. Mye mer inspirerende å se på. Dessuten er det en HELT annen treningsglede å spore hos disse to. Enig i dette! Virker også som om de har en sunnere tankegang med tanke på kosthold 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 2. mai #389 Del Skrevet 2. mai Jeg syns tidene deres er superbra, og jeg er et stykke unna der selv, så all kudos til dem Men som flere sier, mølleøktene deres stemmer jo da ikke i det hele tatt når de mener de løper i sone 1 og 2 med raskere tid enn i konkurranse. Hadde vært med inspirerende å følge treningen deres og løpeøkter om de var mer realistiske. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 2. mai #390 Del Skrevet 2. mai Parv skrev (6 timer siden): Definitivt gode tider og damene er svært dedikerte. Men de legger det jo frem som at de løper "rolig langkjøring" i dette tempoet, så det beviser vel at mølletidene er litt fjerne ja.. 😅 Uansett - synes det er artig å se at de i løpet av et år med dedikert løpetrening er godt over løpenivået til CBE som har løpt ustanselig i alle tider. Mye mer inspirerende å se på. Dessuten er det en HELT annen treningsglede å spore hos disse to. Jeg har ikke løpt i nærheten av så mye som CBE eller har den magen…. Eldre er jeg og. Men min halvmaraton er 7 min raskere enn hennes, selv med sikkert 10 kg mer på kroppen! Er noe med overtrening og konstant være i underskudd på energi- som den fruen ikke helt forstår… eller mannen hennes, som ser på seg selv som elite coach! vita og Wanda er jo sterk, de pusher Kanskje vel mye, men de holder jo ikke på som CBE!! Og de bør legge ut mer inspirerende og reelle tall fra mølleøktene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. mai #391 Del Skrevet 2. mai 21 minutter siden, M.G.E said: Jeg har ikke løpt i nærheten av så mye som CBE eller har den magen…. Eldre er jeg og. Men min halvmaraton er 7 min raskere enn hennes, selv med sikkert 10 kg mer på kroppen! Er noe med overtrening og konstant være i underskudd på energi- som den fruen ikke helt forstår… eller mannen hennes, som ser på seg selv som elite coach! vita og Wanda er jo sterk, de pusher Kanskje vel mye, men de holder jo ikke på som CBE!! Og de bør legge ut mer inspirerende og reelle tall fra mølleøktene Veldig likt som meg! syns det er helt utrolig hvor lite CBE får til med så stor innsats! WogV kan nok bli ganske kjappe, iom at de også løper ekstremt mye, og åpenbart har bedre potensial/smartere trening enn CBE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 2. mai #392 Del Skrevet 2. mai hvalstad45 skrev (2 timer siden): Veldig likt som meg! syns det er helt utrolig hvor lite CBE får til med så stor innsats! WogV kan nok bli ganske kjappe, iom at de også løper ekstremt mye, og åpenbart har bedre potensial/smartere trening enn CBE. Der ser man jo hvor mye det har å si at de har en trener som vet hva hun driver med. Og selvfølgelig legger opp til et kosthold som henger på greip med den treningsmengden de legger ned! Jeg er laaangt unna nivået til noen av de som er nevnt her, men løper fint ei mil på 55-56 min til tross for at jeg kun løper 1-2 ganger i uka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 2. mai #393 Del Skrevet 2. mai hvalstad45 skrev (3 timer siden): Veldig likt som meg! syns det er helt utrolig hvor lite CBE får til med så stor innsats! WogV kan nok bli ganske kjappe, iom at de også løper ekstremt mye, og åpenbart har bedre potensial/smartere trening enn CBE. Jeg ville jo nedjustert 6 dager i uken med løping + 3\4 dager med tung styrke som twinsa holder på med! Men de har ikke en 08-16 jobb, ikke 2-3 barn å holde styr på, så det handler om en toltalbelastning… Men de har en smartere tilnærming er CBE og mannen! Og jeg har aldri lest eller hørt power ekteparet «snakke» om restitusjon eller at hvile er en veldig stor del av progresjon! Handler bare om å knuse på- hele tiden. og cbe sine «lette» turer er btw alltid med en stor muskelbunt av en hund som drar henne! jeg har hund, mye mindre og ikke den dra evnen, men når jeg løper med henne er farten betraktelig høyere i lavsone øktene.. Hele bildet blir helt feil!!! Som v og w sine sinnsyke mølleøkter som de tydeligvis ikke kalibrerer på klokken etter økten! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 3. mai #394 Del Skrevet 3. mai M.G.E skrev (16 timer siden): Jeg ville jo nedjustert 6 dager i uken med løping + 3\4 dager med tung styrke som twinsa holder på med! Men de har ikke en 08-16 jobb, ikke 2-3 barn å holde styr på, så det handler om en toltalbelastning… Nettopp - det handler om en totalbelastning, noe man kanskje nå ser at begynner å innhente dem med litt vondter her og der (vondt i legg, kne, skulder etc). Det påstås at det har vært ting de har slitt med i mange år men som først tas tak i nå. Tenker at disse vondtene er smerter som nå blir verre på grunn av treningsmengden og at belastningen (spesielt løpebelastningen) kanskje er litt stor. Når det nå blir mer løpeøkter ute, vil nok dette bli enda tydeligere. Jentene er sterke og har nok en kropp som er godt rustet, men fra å gå fra sporadisk trening et par ganger i uka til å trene daglig vil merkes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3. mai #395 Del Skrevet 3. mai 44-45 minutter er imponerende tider. Jeg har ca det samme på mitt aller beste. Nå er jeg ikke i nærheten. I 2022 var jeg rett over 48 min, og var fornøyd med det. Men da løp jeg helt alene, og skal ikke undervurdere hva konkurranseaspektet har å si for tidene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 4. mai #396 Del Skrevet 4. mai 22 hours ago, Parv said: Nettopp - det handler om en totalbelastning, noe man kanskje nå ser at begynner å innhente dem med litt vondter her og der (vondt i legg, kne, skulder etc). Det påstås at det har vært ting de har slitt med i mange år men som først tas tak i nå. Tenker at disse vondtene er smerter som nå blir verre på grunn av treningsmengden og at belastningen (spesielt løpebelastningen) kanskje er litt stor. Når det nå blir mer løpeøkter ute, vil nok dette bli enda tydeligere. Jentene er sterke og har nok en kropp som er godt rustet, men fra å gå fra sporadisk trening et par ganger i uka til å trene daglig vil merkes. Har tenkt på det samme, med ganske tøffe "restitusjonsøkter" og mange økter i uka er det ikke så rart at man får belastningsskader. Synes også det er lite med en uke løpefri når man har en kneskade, og noen dager etter kortisoninjeksjon i skulderen er det på an igjen med pull-ups, men det virker som om de får profesjonelle råd så 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 5. mai #397 Del Skrevet 5. mai DelvisPresley skrev (På 3.5.2024 den 16.36): 44-45 minutter er imponerende tider. Jeg har ca det samme på mitt aller beste. Nå er jeg ikke i nærheten. I 2022 var jeg rett over 48 min, og var fornøyd med det. Men da løp jeg helt alene, og skal ikke undervurdere hva konkurranseaspektet har å si for tidene. Jeg løper raskere i et påmeldt løp enn om både hund og mann drar meg! Det er noe med adrenalinet og konkurranse instinktet som slår inn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tivi20 Skrevet 6. mai #398 Del Skrevet 6. mai I dag ble det holdt samme tempo på «lett jogg» på mølla i 5 km som på løpet på onsdag. De er uten tvil blitt gode til å løpe, men det er jo helt fjernt at de ikke selv ser hvor merkelig dette blir. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 6. mai #399 Del Skrevet 6. mai 3 hours ago, Tivi20 said: I dag ble det holdt samme tempo på «lett jogg» på mølla i 5 km som på løpet på onsdag. De er uten tvil blitt gode til å løpe, men det er jo helt fjernt at de ikke selv ser hvor merkelig dette blir. Unnskyld meg, men deler de hjernescellene til én person eller no? Hvordan går det an å ikke innse dette? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 7. mai #400 Del Skrevet 7. mai Tivi20 skrev (21 timer siden): I dag ble det holdt samme tempo på «lett jogg» på mølla i 5 km som på løpet på onsdag. De er uten tvil blitt gode til å løpe, men det er jo helt fjernt at de ikke selv ser hvor merkelig dette blir. Er jo ikke lett jogg, om de løp i samme tempo, da skulle de jo løpt raskere på den 10 km de løp!! 🤪 jeg løp i helgen, løper ikke så mye som disse to, og 10-15 år eldre! slo begge på 10 km! Jeg trener mindre, hviler mer! Tar hensyn til skader .. igjen- de har gått fra 0-100 veldig fort (med tanken på belastning ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå