Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Bringebæret skrev (På 18.6.2023 den 20.50):

Hvorfor poserer de med en fot på vasken hver dag?

For å se tynnere ut. De har mange bilder på insta hvor de bevisst poserer på en bestemt måte for å se tynnere ut. Teit

IMG_5917.thumb.jpeg.5e51f0a11958544267fc3f29cef257f0.jpeg

 

Endret av Grüner
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (23 minutter siden):

For å se tynnere ut. De har mange bilder på insta hvor de bevisst poserer på en bestemt måte for å se tynnere ut. Teit

IMG_5917.thumb.jpeg.5e51f0a11958544267fc3f29cef257f0.jpeg

 

Hele oppførselen deres lukter usikkerhet og jakt etter oppmerksomhet så lang vei. Wanda legger stadig ut bilder i trusa der hun strammer beina, og deler gledelig tilbakemeldingene hun får. Som er akkurat det hun vil oppnå😂 man ser også at kroppene deres fremstår veldig annerledes på bilder tatt av andre for eks. Bare trist utseendefokus.

Endret av Februarbarn
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/26/2024 at 9:02 AM, OnskerBarn2 said:

Det er jo helt sikkert derfor det blir så koko for de. Men kunne ikke la vær å fnise litt av at Wanda sin «rooolig» økt i går faktisk var roligish med 5:57/km. Kanskje fordi ho hatt en ute økt og klokka kalibrert..?

Syns forøvrig de er rimelig off med denne treningen når de tenker at å trene minst én relativt hard økt HVER dag er veien å gå. Jeg har trent mye og variert i mange år selv, og er det én ting jeg har lært, så er det at å ha hviledager og evnt roligere aktivitet (gå tur e.l) er kjempeviktig. Isteden kramper disse seg på gymmen kl 22 fordi de MÅ klokke inn en økt.. 

Ja, hun ene virker besatt. Ikke sunt overhodet. Jeg får en dårlig følelse og blir ikke inspirert. Jeg følger de heldigvis ikke. :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det morsomt at det ser ut som de har dyppet seg selv i olje. Men det som er enda mer morsomt er jo at noen finner disse relevante på noen som helst måte. Men dette gjelder i grunn influencere generelt.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Februarbarn said:

Jeg river meg litt i håret. Hvorfor tar hun ikke poenget? 
 

hva jeg ønsker å skrive - den som en dag tør, har min fulle tillatelse til å kopiere den😂👇🏼

Du tar ikke ansvar ved å informere om reell pace heller. Jeg kan ikke svare for alle og enhver, men kan tenke meg at det er en faktor flere reagerer på. De fleste vil enten kalibrere klokken etter tallene fra mølla, eller vise til riktige tall som står på mølla. Det kan fremstå mer slik at du oppgir tidene klokken viser, og at du løper distanse x på tid x. Det er ofte stor differanse mellom klokke og mølletempo. Helt i orden (og som sagt ikke uvanlig) at klokka går en del raskere, men kanskje vise noe mer ydmykhet i forhold til det? Det vil for eksempel være slik at dere i realiteten løper langt færre km ukentlig enn hva dere tror, fordi klokka «fyker avsted» på båndet 🤝🏼👍🏼

IMG_1336.png

IMG_1337.png

For noen merkelige svar, hun virker stokk dum, eller så vil hun forsøke å lure alle (men virker som om hun også lurer seg selv.)
Om de løp 500m og så hadde pause er det også en helt annen økt enn de gir inntrykk av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker så utrolig sint, skjønner ikke hvorfor hun svarer sånn. Men men - vi får uansett svaret 1. mai når de endelig skal være med på ett løp. Det er ikke lenge å ha holdt på med løping i ett år, mange har nok holdt på hele livet. Men det er tydelig at det ikke nytter å diskutere med VogW ang dette. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av svarene på snapchat. Og på Strava tar hun virkelig ikke poenget til folk, og beskylder folk for å anklage på feil grunnlag😂 hun sier også at hun forstår dette med klokke vs mølle, men HVORFOR oppgir hun da å ha løpt 21 km på 1:30 når hun tydeligvis forstår det? 
 

får så lyst til å skrive at det gledes til å se mila på under 40 min og HM på sub 1:35. 
å ha løpt i ETT år er tydeligvis noe som gjør en til ekspert og proff - og det må vi andre virkelig forstå.

(Har tross alt løpt i elleve år, bare og forsøker være ydmyk).
 

jeg tror jeg snart må blokkere disse to, for de gjør meg kvalme. 

Endret av Februarbarn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det Wanda snakker om på snap som har brukt «slankesprøyte»?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn skrev (3 timer siden):

Jeg ler av svarene på snapchat. Og på Strava tar hun virkelig ikke poenget til folk, og beskylder folk for å anklage på feil grunnlag😂 hun sier også at hun forstår dette med klokke vs mølle, men HVORFOR oppgir hun da å ha løpt 21 km på 1:30 når hun tydeligvis forstår det? 
 

får så lyst til å skrive at det gledes til å se mila på under 40 min og HM på sub 1:35. 
å ha løpt i ETT år er tydeligvis noe som gjør en til ekspert og proff - og det må vi andre virkelig forstå.

(Har tross alt løpt i elleve år, bare og forsøker være ydmyk).
 

jeg tror jeg snart må blokkere disse to, for de gjør meg kvalme. 

Så enig.. Lurer litt på om de rett&slett ikke forstår dette med at tid+fart+avstand henger sammen…? Det verste er jo egentlig at de er stolte og skryter av avstanden både på øktene og totalt gjennom uka - som jo er så off som du får den. Sånn jeg forstår slikt de måler det jo bare tiden som faktisk er riktig parameter.
 

Og det dummeste er jo at den tiden (og innsatsen) de legger ned i det er for all del beundringsverdig (eller, delvis, for noen som er single, uten barn og ikke har en vanlig jobb folk så den kan styre alt selv 🫣). Syns det er kjempeimponerende at de får til en time på mølla hver dag. Hadde de bare vektlagt dét! Og ikke «skrytt» av feil ting 😕

Jeg har måttet fjerne de fra snapfeeden for å ikke bli for irritert 😝 Kan såklart la være klikke inn, men hallo, jeg er jo nysgjerrigper og så. Lettere når de er helt borte!

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnskerBarn2 skrev (12 timer siden):

Så enig.. Lurer litt på om de rett&slett ikke forstår dette med at tid+fart+avstand henger sammen…? Det verste er jo egentlig at de er stolte og skryter av avstanden både på øktene og totalt gjennom uka - som jo er så off som du får den. Sånn jeg forstår slikt de måler det jo bare tiden som faktisk er riktig parameter.
 

Og det dummeste er jo at den tiden (og innsatsen) de legger ned i det er for all del beundringsverdig (eller, delvis, for noen som er single, uten barn og ikke har en vanlig jobb folk så den kan styre alt selv 🫣). Syns det er kjempeimponerende at de får til en time på mølla hver dag. Hadde de bare vektlagt dét! Og ikke «skrytt» av feil ting 😕

Jeg har måttet fjerne de fra snapfeeden for å ikke bli for irritert 😝 Kan såklart la være klikke inn, men hallo, jeg er jo nysgjerrigper og så. Lettere når de er helt borte!

100% enig! De vrir alt som kommer sin vei til at de anklages for både det ene og det andre. Virker svært umodne og lite ydmyke. 

😂 jeg blir også så nysgjerrig. Forsøker å skjule dem fra snap, men snap lar dem poppe opp likevel🫠

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn skrev (2 timer siden):

100% enig! De vrir alt som kommer sin vei til at de anklages for både det ene og det andre. Virker svært umodne og lite ydmyke. 

😂 jeg blir også så nysgjerrig. Forsøker å skjule dem fra snap, men snap lar dem poppe opp likevel🫠

Mitt store spørsmål er hvorfor de orker å svare . Diskutere med folk som tydelig er misunnelig / kritiske vil jo aldri ha noen gevinst . De virker post-pubertale og vil ha tilbakemeldinger på hvor flink , fin og vellykket de er . Ifølge forskning er 90% av det vi ser på insta / sosiale medier fake . Så det beste vi kan gjøre er å ikke bruke energi på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Mitt store spørsmål er hvorfor de orker å svare . Diskutere med folk som tydelig er misunnelig / kritiske vil jo aldri ha noen gevinst . De virker post-pubertale og vil ha tilbakemeldinger på hvor flink , fin og vellykket de er . Ifølge forskning er 90% av det vi ser på insta / sosiale medier fake . Så det beste vi kan gjøre er å ikke bruke energi på det. 

Jeg har aldri sett influensere «krangle» med følgerne sine og henge dem ut så mye som de to her gjør. Nå følger jeg med på svært få, men syntes det bare er umodent og ikke ta til seg konstruktiv kritikk. Spesielt når det kommer fra flere hold.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Februarbarn skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri sett influensere «krangle» med følgerne sine og henge dem ut så mye som de to her gjør. Nå følger jeg med på svært få, men syntes det bare er umodent og ikke ta til seg konstruktiv kritikk. Spesielt når det kommer fra flere hold.

Jeg syns det er umodent å krangle med kritikerne . Hadde  bare oversett de . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariatherese skrev (23 timer siden):

Hvem er det Wanda snakker om på snap som har brukt «slankesprøyte»?

 

Det lurer jeg også på?🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg er innom snappen  deres, men det er jo det samme som går igjen hele tiden. Så olja ansikter at de ser gjennomsvette ut hele tiden, bilde av noe treningsutstyr  og beinet opp på vasken. Det er så utrolig uinteressant å se på. Orker ikke engang å se igjennom alle snappene.  Det er null inspirasjon å hente fra de

Endret av baremeg
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lotti__s skrev (6 timer siden):

Det lurer jeg også på?🤔

Samme her.. 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magdaolga skrev (10 timer siden):

Samme her.. 🫣

Tipper det er Ja. Po. Hun har rast ned i vekt. Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner til det, men hun skriver selv i kommentarer at det er pga endret trening. Veldig trist at hun får så utrolig mye «skryt» for kroppen sin nå som hun er like tynn som resten av moteverden… Personlig syns jeg hun var veldig flott før. Kudos til Wanda som setter fokus på dette. En nitrist utvikling

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriskro skrev (1 time siden):

Tipper det er Ja. Po. Hun har rast ned i vekt. Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner til det, men hun skriver selv i kommentarer at det er pga endret trening. Veldig trist at hun får så utrolig mye «skryt» for kroppen sin nå som hun er like tynn som resten av moteverden… Personlig syns jeg hun var veldig flott før. Kudos til Wanda som setter fokus på dette. En nitrist utvikling

Hvem er JA? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriskro skrev (På 3.3.2024 den 10.45):

Tipper det er Ja. Po. Hun har rast ned i vekt. Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner til det, men hun skriver selv i kommentarer at det er pga endret trening. Veldig trist at hun får så utrolig mye «skryt» for kroppen sin nå som hun er like tynn som resten av moteverden… Personlig syns jeg hun var veldig flott før. Kudos til Wanda som setter fokus på dette. En nitrist utvikling

Janka har kommentert ryktene på Insta-story i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...