Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Her er vel et godt eksempel på at Wanda burde skjønne at avstand et helt off:
https://strava.app.link/i7EyQTeQLHb

Hun løper «4x2000m» med oppvarming, gåpauser og nedtrapping. Det er altså 8km med intervaller og ellers rolig. Så blir det totalt 15km..?! At de andre delene utgjør 7km er jo helt umulig.

Var forøvrig innom CBE sin Strava for å se hvordan ho løper på mølla. Ho har jo løpt i årevis og løper også ute. Alle hennes økter ser kalibrert og riktig ut (snittfarta på km er rundt 5-6 stort sett på mølla). Vil påstå med hennes utgangspunkt at ho har en mye bedre kondisjon enn noen som løpt jevnt i ett år. Så det burde jo være no brainer å forstå at de er så off.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jolanda skrev (8 timer siden):

Janka har kommentert ryktene på Insta-story i dag.

Fant det ikke jeg, mulig jeg ble for sen 🤷‍♀️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnskerBarn2 skrev (8 timer siden):

Her er vel et godt eksempel på at Wanda burde skjønne at avstand et helt off:
https://strava.app.link/i7EyQTeQLHb

Hun løper «4x2000m» med oppvarming, gåpauser og nedtrapping. Det er altså 8km med intervaller og ellers rolig. Så blir det totalt 15km..?! At de andre delene utgjør 7km er jo helt umulig.

Var forøvrig innom CBE sin Strava for å se hvordan ho løper på mølla. Ho har jo løpt i årevis og løper også ute. Alle hennes økter ser kalibrert og riktig ut (snittfarta på km er rundt 5-6 stort sett på mølla). Vil påstå med hennes utgangspunkt at ho har en mye bedre kondisjon enn noen som løpt jevnt i ett år. Så det burde jo være no brainer å forstå at de er så off.. 

prøv å fortelle søstrene det…

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over et klipp fra en podcast for litt siden, der en av dem kommenterte at hun ikke likte/hatet( husker ikke helt ordrett) kardashian familien. De var overfladiske osv… stusset litt over det, da begge bruker enorme mengder på klær og syntes selv de promoterer seg selv og egene merker… skalerer man ned usa til Norge, kan de på en måte sammenliknes! 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende det før og etter-bildet til Wanda 🙂 ble nysgjerrig så skrolla meg gjennom bildenene hennes på insta, og kan ikke helt se igjen den versjonen som hun delte som «før»-versjonen på det før og etter-bildet. Viser bare hvor feil man kan fremstille seg på sosiale medier om man ønsker. 
 

også morsomt når en av de la ut et bilde av tidligere øyenbryn, og gjorde litt narr av hvordan de så ut før. Er 100% sikker på de føler mer på det om noen år, når de ser tilbake på den stilen bryna har nå. Er det bare jeg som virkelig ikke skjønner den looken der?? Får sånn flashback til Bjarne i sesam stasjon 🥸 sint uttrykk! Trend eller ei, synes de aller fleste kler best bare helt vanlige fine formede bryn, passe tykke 😇  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MayHedvig skrev (På 8.3.2024 den 13.24):

Kom over et klipp fra en podcast for litt siden, der en av dem kommenterte at hun ikke likte/hatet( husker ikke helt ordrett) kardashian familien. De var overfladiske osv… stusset litt over det, da begge bruker enorme mengder på klær og syntes selv de promoterer seg selv og egene merker… skalerer man ned usa til Norge, kan de på en måte sammenliknes! 

Absolutt! Når de har et merke som heter «Mashh» og Kardashian har «Dash» så sier vel det sitt om hvor de har tatt inspirasjon fra. Hele influenserbransjen er mer eller mindre preget av det samme. Copycats over hele linja. 

Endret av Lzzy
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (10 minutter siden):

Absolutt! Når de har et merke som heter «Mashh» og Kardashian har «Dashh» så sier vel det sitt om hvor de har tatt inspirasjon fra. Hele influenserbransjen er mer eller mindre preget av det samme. Copycats over hele linja. 

Hahha så flaut! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (4 timer siden):

Absolutt! Når de har et merke som heter «Mashh» og Kardashian har «Dashh» så sier vel det sitt om hvor de har tatt inspirasjon fra. Hele influenserbransjen er mer eller mindre preget av det samme. Copycats over hele linja. 

Ser for meg at de bruker mer prosent av lønnen sin på materialistiske ting enn Kardashians….

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg så mye i det siste så noen som vet hva som skjer? Hvorfor er det problemer og Vita har "flyttet" ut? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (8 timer siden):

Har ikke fått med meg så mye i det siste så noen som vet hva som skjer? Hvorfor er det problemer og Vita har "flyttet" ut? 

 

Forstår ikke hvorfor hun bare skriver «reiser bort noen dager» i stedet for flytte? Det er så dramatisk. 
 

men det vet vel ingen av oss. Har respekt for at de vil verne om privatlivet, men når hun forteller A og ikke B, så åpner det opp for rykter og spekulasjoner..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det fortsatt kjøres «RLK 20km på 1:30» - dette er frekt, men hvor dumme er disse jentene mtp forstå litt om fart&løping…? Det er jo rett&slett flaut! 
Ser at en av de skal løpe 3 løp i år. Trollete og nysgjerrig som jeg er, er jeg sykt spent på det. Løper de virkelig så raskt er det jo bare å ta av seg hatten! Men da burde de vel melde seg inn i SK Vidar eller noe asap 🙃😮‍💨
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, OnskerBarn2 said:

Ser det fortsatt kjøres «RLK 20km på 1:30» - dette er frekt, men hvor dumme er disse jentene mtp forstå litt om fart&løping…? Det er jo rett&slett flaut! 
Ser at en av de skal løpe 3 løp i år. Trollete og nysgjerrig som jeg er, er jeg sykt spent på det. Løper de virkelig så raskt er det jo bare å ta av seg hatten! Men da burde de vel melde seg inn i SK Vidar eller noe asap 🙃😮‍💨
 

Hva står RLK for? En halvmaraton på rundt 1:35 er helt i aller øverste nivå for amatørløpere. Hvor lenge har de løpt, egentlig?
Virker mer som om de er amatører på å forstå grunnleggende fart og tidsmåling.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (35 minutter siden):

Hva står RLK for? En halvmaraton på rundt 1:35 er helt i aller øverste nivå for amatørløpere. Hvor lenge har de løpt, egentlig?
Virker mer som om de er amatører på å forstå grunnleggende fart og tidsmåling.

Rolig langkjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Noldus said:

Rolig langkjøring?

Altså, da er det bare helt ufattelig latterlig og får de til å virke stokk dumme!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Altså, da er det bare helt ufattelig latterlig og får de til å virke stokk dumme!

Prøv å fortelle de ting slik de er. Du kommer til å få høre at de tross alt har løpt i mer enn ETT(!!!) år, og ingen ting er feil. 
kanskje derfor de klistrer seg til mølla også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, Februarbarn said:

Prøv å fortelle de ting slik de er. Du kommer til å få høre at de tross alt har løpt i mer enn ETT(!!!) år, og ingen ting er feil. 
kanskje derfor de klistrer seg til mølla også.

Ah, er de så nybegynnere, da har de kanskje ikke noen tider inne. Men det er jo bare å sjekke, liksom. Og så stille seg spørsmålet: Er det sannsynlig at jeg som er nybegynner løper like fort som de 10% beste av amatørene i landet?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde hete "kvinneguidere som er besatt av Vita og Wandas løpetider" 😅😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (13 minutter siden):

Denne tråden burde hete "kvinneguidere som er besatt av Vita og Wandas løpetider" 😅😅

Ja, hvorfor ikke? For min del er jeg veldig nysgjerrig på løpetidene deres og diskuterer mer enn gjerne det. Derimot er jeg ikke så opptatt av å diskutere hva de har kjøpt av klær og at de har blank panne, men hei - vi er alle forskjellige 😅

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (4 minutter siden):

Ja, hvorfor ikke? For min del er jeg veldig nysgjerrig på løpetidene deres og diskuterer mer enn gjerne det. Derimot er jeg ikke så opptatt av å diskutere hva de har kjøpt av klær og at de har blank panne, men hei - vi er alle forskjellige 😅

Ja asså alternativene er jo ikke akkurat noe mer nyttige nei 😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...