Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Lzzy skrev (På 13.3.2024 den 10.11):

Absolutt! Når de har et merke som heter «Mashh» og Kardashian har «Dash» så sier vel det sitt om hvor de har tatt inspirasjon fra. Hele influenserbransjen er mer eller mindre preget av det samme. Copycats over hele linja. 

Det er jo ikke så rart at merke deres heter «mash» når etternavnet deres er «mashadi»😊

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såg idag på Instagram at de kjører en annerledes podcast i påsken, der de svarer på ALT. Og om du har noe juicy du lurer på, er tiden for å spør nå….. 

Altså, er hele denne «flytte ut» greia et planlagt stunt for å få lyttere? 
 

Føler meg dum. Jeg vet det er kynisme i bransjen, men dette ble jo too much åpenbart i tilfelle 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (17 timer siden):

Såg idag på Instagram at de kjører en annerledes podcast i påsken, der de svarer på ALT. Og om du har noe juicy du lurer på, er tiden for å spør nå….. 

Altså, er hele denne «flytte ut» greia et planlagt stunt for å få lyttere? 
 

Føler meg dum. Jeg vet det er kynisme i bransjen, men dette ble jo too much åpenbart i tilfelle 

Det er også en måte å få sympati på. Nå vet jeg ikke noe om saken, som de fleste andre - men alle vil ha tøffe tak gjennom livet. Enkelte mer enn andre. Men å fremstille det slik hun gjør, er fra mitt syn bare for å sanke folks sympati og oppmerksomhet. «det er stakkars meg, men dere får ikke vite hva det gjelder». 

Endret av Februarbarn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flower91 skrev (På 19.3.2024 den 7.45):

Det er jo ikke så rart at merke deres heter «mash» når etternavnet deres er «mashadi»😊

Nei, inspirert av Dash.. Kardashian, var mitt innspill. Sa jeg det var rart, eller hva tenkte du på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
8 minutter siden, Februarbarn said:

Motbakkeløp?😅

IMG_1588.png

Oi, der var det ikke mye stigning nei! Men føles sikkert veldig mye tyngre enn mølla og på snødekt underlag. God trening da 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mediocre said:

Oi, der var det ikke mye stigning nei! Men føles sikkert veldig mye tyngre enn mølla og på snødekt underlag. God trening da 🙃

Tror de vil få seg noen viktige realitetsorienteringer når de endelig løper noen løp ute. Er de påmeldt noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å klare å holdd fart på under 5 min per km i 20 km, men ute er det 6-7 min per km på 5(!!!) km. Joda, litt tyngre på snø er det, og litt helning.. but still altså😂

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt interessant at det aldri legges ut antall km løpt på mølla jeg. Pulsklokka mi har aldri kalibrert riktig antall km på mølla. Rolig langkjøring 20km på 1:30 er jo bare latterlig. Mistenker at det manipuleres noe på antall km her…

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christin91 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er litt interessant at det aldri legges ut antall km løpt på mølla jeg. Pulsklokka mi har aldri kalibrert riktig antall km på mølla. Rolig langkjøring 20km på 1:30 er jo bare latterlig. Mistenker at det manipuleres noe på antall km her…

Prøv……å spørre de om det, du!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker de hudpleie produkter når de ikke hjelper de.

Kan jo bare bruke spenol for 30 kr på butikken.

Endret av Margit777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Margit777 said:

Hvorfor bruker de hudpleie produkter når de ikke hjelper de.

Kan jo bare bruke spenol for 30 kr på butikken.

Hva snakker du om? De er jo blankere en bilen min. Lurer på om de er sponset av bilpleiekongen.no eller noe sån.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 minutter siden):

Hva snakker du om? De er jo blankere en bilen min. Lurer på om de er sponset av bilpleiekongen.no eller noe sån.

Spenol og rapsolje på butikken. De sminker seg jo ikke.

Endret av Margit777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Februarbarn skrev (9 timer siden):

Motbakkeløp?😅

IMG_1588.png

Ut fra dette ser det jo ut som om de har løpt i nedoverbakke? 😅 eller leser jeg tallene feil? 

noe som også er merkelig er at tvillingene løper samme distanse og samme strekning, men stigningen er i følge strava (eller klokkene deres)  ulike 🙃 

Når man ser den totale tiden på økta, ser man også at det er tatt en del pauser underveis. 
Som nevnt tidligere; damene er i god form, men pynter fryktelig på tallene. 
Dessuten skal de vel snart ut i løp (mener det var i mai). Er det ikke på tide å løpe mer ute for forberedelse? Det er jo vår! 

en annen ting jeg har bitt meg merke i er at pace pr km varierer så mye fra km til km på øktene deres. Løper de i så ujevn fart på en rolig langkjøring? Skulle tro man greide å holde ca samme pace på i alle fall et par km. 
 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parv skrev (På 29.3.2024 den 23.15):

Ut fra dette ser det jo ut som om de har løpt i nedoverbakke? 😅 eller leser jeg tallene feil? 

noe som også er merkelig er at tvillingene løper samme distanse og samme strekning, men stigningen er i følge strava (eller klokkene deres)  ulike 🙃 

Når man ser den totale tiden på økta, ser man også at det er tatt en del pauser underveis. 
Som nevnt tidligere; damene er i god form, men pynter fryktelig på tallene. 
Dessuten skal de vel snart ut i løp (mener det var i mai). Er det ikke på tide å løpe mer ute for forberedelse? Det er jo vår! 

en annen ting jeg har bitt meg merke i er at pace pr km varierer så mye fra km til km på øktene deres. Løper de i så ujevn fart på en rolig langkjøring? Skulle tro man greide å holde ca samme pace på i alle fall et par km. 
 

..Og i alle fall på en mølle😅 

Enig i det med å løpe mer utendørs nå mot løp. De risikerer jo skader….

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt mest facinert av intervallene jeg: 

2x2km = 4km + 4x1km = 8km intervaller + oppvarming&nedtrapping.

Dette klarer de å klokke inn som nesten 16(!!!) km. Det burde jo maks være rett over 10km-ish. Bare å sammenligne med andre man kjenner som løper mye og ofte så skjønner man hvor koko det er..

https://strava.app.link/ZEkZOUkxpIb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11K-løpet 27. mars er den første kilometeren registrert til 2:32! At hun ikke ser dette selv er ganske utrolig.
Og hvorfor legger de aldri ut hva mølla sier? Det er jo alltid det jeg forholder meg til når jeg løper inne, ikke klokka. De virker ikke spesielt glupe. Men de skal ha for treningsinnsatsen, da. Selv om jeg ikke helt skjønner hva de trener for. Hadde dødd av så mye mølleløping.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnskerBarn2 skrev (3 timer siden):

Fortsatt mest facinert av intervallene jeg: 

2x2km = 4km + 4x1km = 8km intervaller + oppvarming&nedtrapping.

Dette klarer de å klokke inn som nesten 16(!!!) km. Det burde jo maks være rett over 10km-ish. Bare å sammenligne med andre man kjenner som løper mye og ofte så skjønner man hvor koko det er..

https://strava.app.link/ZEkZOUkxpIb

Ja. Om man se pace, ser man ikke snurten av de tre minuttene med gange i mellom intervallene. Oppvarmingen og nedjoggen er ca like rask som intervalldragene. 🙃 

Skjønner jo at det blir mange km om de varmer opp og jogger ned i 12,5 km/t. Hvordan er tallene nå i forhold til da de startet? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 29.3.2024 den 21.38):

Hva snakker du om? De er jo blankere en bilen min. Lurer på om de er sponset av bilpleiekongen.no eller noe sån.

🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2024 at 11:15 PM, Parv said:

Ut fra dette ser det jo ut som om de har løpt i nedoverbakke? 😅 eller leser jeg tallene feil? 

noe som også er merkelig er at tvillingene løper samme distanse og samme strekning, men stigningen er i følge strava (eller klokkene deres)  ulike 🙃 

Når man ser den totale tiden på økta, ser man også at det er tatt en del pauser underveis. 
Som nevnt tidligere; damene er i god form, men pynter fryktelig på tallene. 
Dessuten skal de vel snart ut i løp (mener det var i mai). Er det ikke på tide å løpe mer ute for forberedelse? Det er jo vår! 

en annen ting jeg har bitt meg merke i er at pace pr km varierer så mye fra km til km på øktene deres. Løper de i så ujevn fart på en rolig langkjøring? Skulle tro man greide å holde ca samme pace på i alle fall et par km. 
 

De har starta i nedoverbakke, men det bratteste draget (på km 3) er på 33m over startpunktet, så når de da var på 22m under startpungtet rett før er det bratteste draget på ca 55m stigning iløpet av en km. Det er ikke superbratt, men en ganske god bakke til å trene utholdenhet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...