Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Atle velger Elisabeth og Andreas velger Cathrine. Vet ikke helt hva som skjer hos Andre 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SPOILER: (vet ikke hvordan jeg skjuler innlegg) 

Må også si at jeg ikke forstår at Hanna valgte å si at hun ville reise hjem ETTER at Andre hadde valgt bort Ida.. Utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: 7a432...9f0

• Liker 31
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er de på gården før valget? Syns det er flere som har så veldig sterke følelser på kort tid.. Skjønner jo at det er en spesiell situasjon, men likevel 

Enig med deg! At Simen har rukket å få så sterke følelser for Inger skjønner jeg ikke helt. Hun må fremstå annerledes uten kamera på, meg imponerer hun ikke. 

Anonymkode: 76fcc...47f

• Liker 13
Skrevet

Inger valgte Simen
Andre valgte Hanna, men hun trakk seg etterpå.
Atle valgte Elisabeth
Andreas valgte Cathrine

Anonymkode: 3ca23...e84

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Inger valgte Simen
Andre valgte Hanna, men hun trakk seg etterpå.
Atle valgte Elisabeth
Andreas valgte Cathrine

Mente at inger valgte gjermund! Gikk litt i kluss.

Skrevet

Ja, jeg tror også Inger velger Gjermund 👍

Skrevet

De er på gården i 4 (!) dager, 4 dager (!!). Skjønner ikke at man kan få så sterke følelser jeg da. 

Anonymkode: 1a1f9...4e5

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er på gården i 4 (!) dager, 4 dager (!!). Skjønner ikke at man kan få så sterke følelser jeg da. 

Omg, er det sant??! Da skjønner jeg at mange forhold går i vasken. Ikke mye tid å bli kjent på 😕

• Liker 4
Skrevet

Synes det er litt komisk ved utvelgelse at de liksom bare «ha det, god tur hjem». Er det noe de blir bedt om å si? Sier de ikke skikkelig ha det etterpå?

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må også si at jeg ikke forstår at Hanna valgte å si at hun ville reise hjem ETTER at Andre hadde valgt bort Ida.. Utrolig dårlig gjort.

Drittoppførsel :( 

Anonymkode: 371c6...8aa

• Liker 8
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig 4 dager? Da klarer de jaggu dra ut episodene noe sykt... deT blir jo aldri ferdig 

Anonymkode: c8fc4...bbb

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er vanskelig for oss å forstå hvor mye følelser kan forsterkes av å leve inni en slik boble. Vondt å se at Simen ble så lei seg 😕

Anonymkode: 73dc0...d6f

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo ikke vite hvem han skulle velge.

Anonymkode: b31e8...ac1

• Liker 3
Skrevet

Deilig å se menn med litt følelser og som prøver å legge litt i det da. 

Værre når Inger sendte hjem Simen og ikke fulgte opp med å si noe etter hun sa hun ikke hadde valgt han. Hun kunne jo sagt lykke til videre, takk for at du kom etc.

• Liker 15
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Værre når Inger sendte hjem Simen og ikke fulgte opp med å si noe etter hun sa hun ikke hadde valgt han. Hun kunne jo sagt lykke til videre, takk for at du kom etc.

Enig, men i intervjuet etterpå - virket han litt bitter? 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig så kort innspilling? Må jo være superintenst opplegg. 

Har ikke helt troen på noen etter dette, muligens Atle og Elisabeth hvis jeg skal velge. Var i alle fall fint å se Atle bli rørt. :)  Men syns samtalene med både Atle og Inger når de sendte hjem frierne ble veldig kort. 

Jeg har i alle fall god tro på at Simen (hei Simen, tror du leser her inne) finner seg noen. Virker som en veldig flott kar!

Anonymkode: f379d...64c

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så kort innspilling? Må jo være superintenst opplegg. 

Har ikke helt troen på noen etter dette, muligens Atle og Elisabeth hvis jeg skal velge. Var i alle fall fint å se Atle bli rørt. :)  Men syns samtalene med både Atle og Inger når de sendte hjem frierne ble veldig kort. 

Jeg har i alle fall god tro på at Simen (hei Simen, tror du leser her inne) finner seg noen. Virker som en veldig flott kar!

Anonymkode: f379d...64c

Kan gjerne ta Simen jeg😘

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men i intervjuet etterpå - virket han litt bitter? 

Nei bare satt ut og lei seg tror jeg, ikke klar for noe intervju. 

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Simen ble jo kjempe lei seg og Inger sier ingenting. Ble så kleint synes jeg. Fikk veldig vondt av han og håper han finner seg en ordentlig kjæreste 

Kjipt det som skjedde for Andre, men ikke alltid det klaffer desverre 

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt komisk ved utvelgelse at de liksom bare «ha det, god tur hjem». Er det noe de blir bedt om å si? Sier de ikke skikkelig ha det etterpå?

Hahah, selvfølgelig gjør de det 🤦🏻‍♀️ Seerne ser virkelig ikke en brøkdel av det som faktisk skjer 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...