AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #121 Skrevet 14. oktober 2019 André..... hun med krykker må male hundehus alene, og de andre får være med ham ut? 😶 Anonymkode: 51b96...c87 20
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #122 Skrevet 14. oktober 2019 Skjønner hvorfor disse mannfolka er single😂 Anonymkode: b31e8...ac1 17
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #123 Skrevet 14. oktober 2019 Skjer med at alle setter frierne i arbeid? De burde jo fokusere på og bli kjent, og man skal vel ikke velge etter hvem som er mest handy. Anonymkode: b2d7b...a3f 12
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #124 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: André..... hun med krykker må male hundehus alene, og de andre får være med ham ut? 😶 Anonymkode: 51b96...c87 Ja... reagerte jeg også på. Anonymkode: bf1b3...167 9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #125 Skrevet 15. oktober 2019 Else ber om å bli sendt hjem med den oppførselen. Hun tipper jeg blir sendt hjem først av Atle. Hun er litt too mutch for han. Han orker ikke å bruke tid på henne. Derfor han stenger seg litt i seg selv og blir sur når hun kommer på kjøkkenet og "gnåler" på han. Å hun blir sur for at hun ikke er nr 1. i flokken. Får ikke oppmersomheten alene. Anonymkode: 0ca21...aa0 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #126 Skrevet 15. oktober 2019 Stakkars hun som måtte male hundehuset. Trodde han tullet, jeg! Lurer på hvem han litt sjenerte bonden velger. Han virker å være en av de få som velger "fornuftig" etter hvem han passer med, ikke hvem som er penest. Jeg syns Else er kjempeartig, men tror ikke hun passer sammen med Atle. Anonymkode: d6dcc...db0 10
Hyachint31 Skrevet 15. oktober 2019 #127 Skrevet 15. oktober 2019 Gårdsuke har blitt en form for arbeidsleir, hvor frierne må prestere og vise hvem de er. Mens bøndene viser veldig lite av seg. Ja jeg vet det er lite av tiden vi seerne får se. Men om det egentlig er annerledes burde de visst mer av det. Dette programmet har blitt veldig kjedelig , og med samme opplegg år etter år. Arbeid , frierne ber om alenetid, middager med familie og venner. Hvorfor ikke finne på litt nytt. Fine bønder som er med i år. Dette kunne jo vært mye morsommere å følge med på! 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #128 Skrevet 16. oktober 2019 9 timer siden, Hyachint31 skrev: Gårdsuke har blitt en form for arbeidsleir, hvor frierne må prestere og vise hvem de er. Mens bøndene viser veldig lite av seg. Ja jeg vet det er lite av tiden vi seerne får se. Men om det egentlig er annerledes burde de visst mer av det. Dette programmet har blitt veldig kjedelig , og med samme opplegg år etter år. Arbeid , frierne ber om alenetid, middager med familie og venner. Hvorfor ikke finne på litt nytt. Fine bønder som er med i år. Dette kunne jo vært mye morsommere å følge med på! Enig, men det er vel kanskje TV2 som ønsker det slik? De som har lagt føringer til dagsprogrammet? Anonymkode: 76fcc...47f 2
smalls Skrevet 16. oktober 2019 #129 Skrevet 16. oktober 2019 Skjønner det er mye å gjøre på en gård, men synes det er litt kjedelig å se på de jobbe. Virker som Inger synes det er viktig at mannen hun velger er handy. Men de er tøffe som stiller opp på dette. Jeg hadde blitt max ukomfortabel å date med kamerateam på slep 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #130 Skrevet 16. oktober 2019 På 15.10.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev: Else ber om å bli sendt hjem med den oppførselen. Hun tipper jeg blir sendt hjem først av Atle. Hun er litt too mutch for han. Han orker ikke å bruke tid på henne. Derfor han stenger seg litt i seg selv og blir sur når hun kommer på kjøkkenet og "gnåler" på han. Å hun blir sur for at hun ikke er nr 1. i flokken. Får ikke oppmersomheten alene. Anonymkode: 0ca21...aa0 Dette er typisk Else. Hun må være midtpunktet for å være fornøyd og går over lik for å få det som hun vil! Anonymkode: 01e85...5c8 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #131 Skrevet 16. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er typisk Else. Hun må være midtpunktet for å være fornøyd og går over lik for å få det som hun vil! Anonymkode: 01e85...5c8 Dette er typisk Else? Kjenner du henne siden du sier hun går over lik for å det som hun vil? Anonymkode: 84382...1f6 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #132 Skrevet 16. oktober 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er typisk Else? Kjenner du henne siden du sier hun går over lik for å det som hun vil? Anonymkode: 84382...1f6 Jeg kjenner et par av «likene» hun har gått over. Anonymkode: 01e85...5c8 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #133 Skrevet 16. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner et par av «likene» hun har gått over. Anonymkode: 01e85...5c8 Nå begynner det å bli litt latterlig at du skal si så mye slemt om Else hele tiden. Kan det være at historien du kjenner har flere sider? Else er tøff som stiller opp og den eneste som byr litt på seg selv. Tv folk er avhengig av sånne for å få til tv. Helt enig med hu at det virker rimelig «gørr» på den gården. Bonden gir jo kun oppmerksomhet til en, de andre må klare seg selv. Ingen får betalt og har nok måttet ta ferie fra jobb. Jeg hadde pakket sekken og dratt med en gang.. Anonymkode: a29b9...574 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #134 Skrevet 16. oktober 2019 10 timer siden, smalls skrev: Skjønner det er mye å gjøre på en gård, men synes det er litt kjedelig å se på de jobbe. Virker som Inger synes det er viktig at mannen hun velger er handy. Men de er tøffe som stiller opp på dette. Jeg hadde blitt max ukomfortabel å date med kamerateam på slep Ja, Inger går kun etter hvor handy mannen er virker det som. Anonymkode: b2d7b...a3f 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #135 Skrevet 16. oktober 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, Inger går kun etter hvor handy mannen er virker det som. Anonymkode: b2d7b...a3f Da må snekkeren ha blitt valgt for lenge siden. Han selger seg godt inn, tilbyr seg å bygge ny låve og alt som er. Enten er snekring det beste han vet eller så går det over så fort nyforelskelsen har lagt seg. Anonymkode: a755f...226 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #136 Skrevet 17. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, Inger går kun etter hvor handy mannen er virker det som. Anonymkode: b2d7b...a3f Hun vil itillegg ha en mann som er litt "bad". Hun syntes han ene som tok henne med på motorsykkeltur var for snill. Han måtte slippe seg litt mer løs, sa hun. Jeg mener det samme om henne. Det blir tamt og kjedelig. Anonymkode: bc81d...0bd 11
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #137 Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun vil itillegg ha en mann som er litt "bad". Hun syntes han ene som tok henne med på motorsykkeltur var for snill. Han måtte slippe seg litt mer løs, sa hun. Jeg mener det samme om henne. Det blir tamt og kjedelig. Anonymkode: bc81d...0bd Jeg tror ikke at hun kommer til å ende opp med noen av dem. Hun virker mer opptatt av at han skal oppfylle div kriterier (spesielt handy) enn at det skal være kjemi til stede 😕 Anonymkode: 76fcc...47f 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #138 Skrevet 17. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vil itillegg ha en mann som er litt "bad". Hun syntes han ene som tok henne med på motorsykkeltur var for snill. Han måtte slippe seg litt mer løs, sa hun. Jeg mener det samme om henne. Det blir tamt og kjedelig. Anonymkode: bc81d...0bd 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at hun kommer til å ende opp med noen av dem. Hun virker mer opptatt av at han skal oppfylle div kriterier (spesielt handy) enn at det skal være kjemi til stede 😕 Anonymkode: 76fcc...47f Hun gir jo absolutt ingenting av seg selv heller. Anonymkode: b2d7b...a3f 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #139 Skrevet 18. oktober 2019 På 14.10.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev: Skal de bøndene ansette arbeidsfolk eller finne en kjæreste?? Man ser jo bare at de blir vurder på gårdsarbeid. Anonymkode: b31e8...ac1 Syntes de burde gjøre litt mer konkurranse ut av det. Slik som på den amerikanske ungkaren. Se litt hvem som har mest stå på vilje, og premien er mer tid og evt date med henne. Men det er mye mer begrenset tid de har på gården. Gårdsuka tror jeg varer 4 dager. Jeg har vært med på denne serien for noen år tilbake. Anonymkode: 24dce...7af 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #140 Skrevet 18. oktober 2019 Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby. Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge. Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med. Anonymkode: 82a4b...f86 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå