Gå til innhold

Hotell i utlandet truer med rettssak over dårlig review! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herlighet for en ufin oppførsel av hotellet! 

Men du ts..nå har du fått blåst ut litt på kg.. og nå må du ikke la deg "velte" av at enkelte her mener du kan for det her selv til en viss grad. Jeg har gitt opp å starte tråder på kg nettopp fordi det er så mange kverulanter som mener saken man legger frem umulig kan være slik. Og det er like så slitsomt.

Lykke til!

Anonymkode: 8cff7...945

Jeg vet. Sitter mange i kjellerleiligheten sin her og trykker på tastaturet. De får bare saksøke meg da, de kan ikke gjøre så mye mer enn det. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Sikkker på at det ikke er misforståelser dette her? Fasilitetene hadde de jo, men det kan jo være at dere har vært svært uheldige når dere har vært der, og at det har skjedd noen tekniske feil? Jeg nekter å tro at nesten 200 ganske positive anmeldelser på booking de siste 2 årene har tatt så feil av det stedet. Men de har klaget på noe av småtinga dere nevnte. Ikke nevnt noe så stort som ift det med dobbelbetaling, og trusler. Men siden dette muligens har vært en misforståelse fra dem i første omgang, så burde de insett det, lagt seg flate og beklaget det hele, ikke reagert så sterkt på anmeldelsen din.  Men syns igrunn dere begge har overreageret. 

Og det er tross alt B&B ikke noe hotell. Det kan jo ikke sammenlignes.

Anonymkode: dada7...f47

Du får lese hele tråden før du uttaler deg. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på din side fram til jeg leste anmeldelsen din. Hvis ditt største problem var mangel på varmt vann, dårlig wifi og mangel på oppfølging etter kl 16, ja, da burde du kanskje kun feriere i Skandinavia framover. Viser hvor lite verdensvant du er. Og nå har du ødelagt en arbeidsplass pga dine vestlige behov og manglende forståelse for tverr kulturell kommunikasjon. Kanskje det er noen barn som må gå sultne til seng i dag pga deg. Well done. 

Anonymkode: 1ba1a...094

Nei, det var ikke hoved problemet. Problemet var at det var frekke ansatte der og ingen som var ansvarlige etter klokken 16. Og når da strømmen gikk hele tiden, var det ingen å kontakte. I tillegg ville de ikke betale tilbake pengene de hadde trukket dobbelt opp før hotels.com la press på de. Du vet ingenting og tar bare noe ut av din egen ræv. Jeg her reist mye og har bodd på mange shabby plasser, ting har aldri vært noe problem. Jeg har ingen vestlige behov, men du synes kanskje det er greit å sitte i mørket i flere kvelder og netter ettersom strømmen går og det ikke er mulig å få tak i noen? Eller at det aldri er vann i dusjen? De reklamerer for at de er et 3,5 stjerners sted. Tipper det er du som er ganske lite verdensvant hvis du synes denne behandlingen er OK. Uansett har jeg bedt hotels.com fjerne anmeldelsen, så kan andre reisende bare ha samme opplevelse. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av alle dere som skal gå inn på alle mulige tråder og si at alt er bare funnet opp. Nei, det er ikke funnet opp. Men, man blir ikke høy i hatten når man får slike Mail. Jeg har ikke lagt ut noe mer om dette hotellet på nett. Prøver også å få slettet anmeldelsen min for å slippe denne trakasseringen fra dette overnattingsstedet. Jeg tror eieren av stedet er italiensk, bosatt i Australia, men bor og jobber på Bali. Er vel indonesisk lov som skal gjelde når overnattingsstedet ligger der? 

Anonymkode: caa2d...87f

TripAdvisor, som brukes til anmeldelser av hoteller, hadde ikke eksistert om det ikke var lov til å fortelle om sine opplevelser av hoteller og feriesteder på både godt og vondt. Det er jo derfor TripAdvisor eksisterer! 

Du kan slappe helt av. Det vil ikke skje annet enn tomme trusler. Ikke fjern anmeldelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Logikk: de truer de dårlige anmeldelsene, sånn at de fjerner dem. 

Rart de har så få anmeldelser totalt og at de svarer sånn de gjør på de som kommer med noe kritikk. Uansett får jeg den fjernet. Så slipper jeg å bli saksøkt. 

Anonymkode: caa2d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart de har så få anmeldelser totalt og at de svarer sånn de gjør på de som kommer med noe kritikk. Uansett får jeg den fjernet. Så slipper jeg å bli saksøkt. 

Anonymkode: caa2d...87f

Ingen som saksøker noen over en dårlig anmeldelse. Det er bare tomme trusler for å prøve å beholde kun gode rewievs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MadameDeRosa said:

Logikk: de truer de dårlige anmeldelsene, sånn at de fjerner dem. 

Svært mange kommer til å forstå at det er en tom trussel, og i tillegg skrive at de truet dem.

Det er ikke en strategi som vil fungere.

Anonymkode: 6b8fb...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk på hotels.com at barn under 18 år ikke er tillat. Skjønner ikke hvor du har det fra at det er.. 

Anonymkode: dada7...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reist mye og opplevd mye rart. Men jeg synes ærlig talt at anmeldelsen din var i drøyeste laget. 

Å skrive slike anmeldelser er noe man ikke bør ta lett på da de kan få store konsekvenser for overnattingsstedene. Og med tanke på de andre anmeldelsene som er skrevet så var kanskje du litt uheldig? Jeg tror imidlertid ikke på at det du opplevde er representativt for det en kan regne med å oppleve der og da blir din anmeldelse av stedet for drøy for meg. 

Jeg har opplevd flere dager med dusjing i kaldvann på hoteller i Oslo. Og wifi som ikke rakk opp til etasjen jeg bodde på. Ja hoteller helt uten betjening også. Kun en kode på sms som gav meg tilgang til rommet. Alt dette i Oslo altså. 

 

Anonymkode: ff815...98d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Dette er grunnen til at de kun har positive tilbakemeldinger, de trakasserer dem som skriver sannheten. Til slutt blir folk så matte at de ikke orker meg. Synd, jeg synes du skulle stått i mot, men jeg forstår deg. Ingen liker drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*

Veldig dumt at du trakk den dårlige anmeldelsen, HI! Hvis hotelleieren har truet og trakassert deg, så er jo det noe fremtidige gjester bør få vite om. 

Som flere her skriver, så er det ingen forbrytelse å skrive en dårlig anmeldelse. Du burde ha snakket med norsk politi for å få bekreftet at du har ingenting å frykte, og bare latt anmeldelsen stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også reist mye og opplevd mye rart. Men jeg synes ærlig talt at anmeldelsen din var i drøyeste laget. 

Å skrive slike anmeldelser er noe man ikke bør ta lett på da de kan få store konsekvenser for overnattingsstedene. Og med tanke på de andre anmeldelsene som er skrevet så var kanskje du litt uheldig? Jeg tror imidlertid ikke på at det du opplevde er representativt for det en kan regne med å oppleve der og da blir din anmeldelse av stedet for drøy for meg. 

Jeg har opplevd flere dager med dusjing i kaldvann på hoteller i Oslo. Og wifi som ikke rakk opp til etasjen jeg bodde på. Ja hoteller helt uten betjening også. Kun en kode på sms som gav meg tilgang til rommet. Alt dette i Oslo altså. 

 

Anonymkode: ff815...98d

Disse billighotellene i Oslo er jo billige nettopp for at de ikke har resepsjon.

Uansett: det vil alltid finnes ufornøyde kunder. Og med en side som TripAdvisor så må hoteller regne med å få dårlige rewievs. Jeg leser hva som blir skrevet og vurderer utifra det. Det som definitivt skremmer meg vekk er sure svar fra hotelleierne. Det er absolutt no-go. Men jeg vet også at slitne service-arbeidere kan være litt tverre. Dog, i dette tilfellet hvor hun møtte en sur mann når hun ville ha hjelp med noe hun har tross alt betalt for, så syns jeg det er helt greit å skrive det i anneldelsen. 

Anonymkode: 72d85...d3b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i tillegg svart hotellet med hva de tror politiet ville si om at de truer henne med at de har hennes passnummer, adresse osv. 

Anonymkode: 72d85...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke logikken med å betale på hotellet når du hadde lagt inn kredittkortet. Da har de reservert beløpet på kortet ditt og betaling på hotellet er helt unødvendig. Det er bare å pakke og dra. 
 

Dette er grunnen til at det reserverte beløpet ble stående som reservert på kortet ditt. Hadde du latt de trekke reservasjonsbeløpet så hadde ikke dobbeltbetaling skjedd. Det tar gjerne noen dager før reserverte beløp på kortet blir frigitt. 5-6 dager er slettes ikke unormalt. Jeg har opplevd opp mot 2 uker. Både på hoteller og leiebiler. 

Hotellene har ikke egne folk som sitter og tilbakefører beløp minutt for minutt. Det tar gjerne litt tid både på hotellet og hos kortselskapene. 

Anonymkode: ff815...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville i tillegg svart hotellet med hva de tror politiet ville si om at de truer henne med at de har hennes passnummer, adresse osv. 

Anonymkode: 72d85...d3b

Nettopp! Og for ikke å si media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MadameDeRosa said:

Uansett er det hennes opplevelse, og det må hun da vitterlig få lov til å skrive om uten å måtte få trusler om å bli saksøkt! Det er jo helt sykt gjort av hotellet! 

Her er jeg helt enig, ekstremt uprofesjonelt av hotellet. 

Fra det jeg ser så virker de sykt opptatt av å ha en god rangering, og er villig til å gjøre hva som helst for å hindre at misfornøyde kunder ødelegger deres rykte. Men de er fortsatt et hotell hvor de aller fleste vil ha en god opplevelse, eller så hadde de ikke klart å stoppe alle de dårlige anmeldelsene.

Anonymkode: 6b8fb...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Uansett er det hennes opplevelse, og det må hun da vitterlig få lov til å skrive om uten å måtte få trusler om å bli saksøkt! Det er jo helt sykt gjort av hotellet! 

Hotellet fremstår ikke i noe bra lys nei. De burde ha svart på en mye smartere måte. 

Men jeg synes fortsatt at anmeldelsen også kunne ha vært bedre. 

Anonymkode: ff815...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke logikken med å betale på hotellet når du hadde lagt inn kredittkortet. Da har de reservert beløpet på kortet ditt og betaling på hotellet er helt unødvendig. Det er bare å pakke og dra. 
 

Dette er grunnen til at det reserverte beløpet ble stående som reservert på kortet ditt. Hadde du latt de trekke reservasjonsbeløpet så hadde ikke dobbeltbetaling skjedd. Det tar gjerne noen dager før reserverte beløp på kortet blir frigitt. 5-6 dager er slettes ikke unormalt. Jeg har opplevd opp mot 2 uker. Både på hoteller og leiebiler. 

Hotellene har ikke egne folk som sitter og tilbakefører beløp minutt for minutt. Det tar gjerne litt tid både på hotellet og hos kortselskapene. 

Anonymkode: ff815...98d

Tror ikke du skjønner hvordan ting fungerer på hotels.com. Vi betalte når vi dro og i tillegg trakk de meg feilaktig noen dager senere. Dette nektet de til å begynne med, helt til hotels.com la press på de. Man huker av om man skal betale når man sjekker ut eller om man betaler når man bestiller. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lagt ut mailen på reviews!

Jeg hadde også svart de at de bare kunne sette i gang! Og at du gleder deg til å se hvordan de skal forsvare trusler om misbruk av dine personlige opplysninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke diskutere dette mer. Jeg hadde ikke tenkt å skrive en anmeldelse av det kritikkverdige helt til de holdt igjen penger, var frekke og ufine, truet med å ikke betale tilbake hvis jeg skrev en dårlig anmeldelse. 

Uansett har jeg bedt hotels.com trekke anmeldelsen. De har også alle mails. Så vinner han og alle kan reise og overnatte ved dette stedet.

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...