Gå til innhold

Hotell i utlandet truer med rettssak over dårlig review! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Puny skrev:

Ville skrevet en ny rewiew om det. At de truer deg etter at du skrev en dårlig anmeldelse! 

Har allerede skrevet i anmeldelsen at de truet meg på forhånd med å ikke gi tilbake pengene hvis jeg skrev en dårlig anmeldelse.

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tilbake pengene for et par dager siden. Skrev anmeldelsen av hotellet i går og fikk den nevnte Mail med bilde av anmeldelsen jeg har skrevet av hotellet i dag tidlig. Det har vært en kamp å få tilbake de pengene. De truet med å ikke betale tilbake hvis jeg skrev en dårlig anmeldelse, men det rydda hotel.com opp. 

Anonymkode: caa2d...87f

Bra at du har fått dem. Nå trenger du ikke å tenke mer på dette. Evt kan du oppdatere anmeldelsen som andre her har foreslått. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette!.

Du kan jo også ønske dem lykke til med å få en sånn sak igjennom rettsvesenet i Norge, dette er absolutt ingenting å frykte. Du kan videresende kommunikasjonen fra hotellet til Hotels .com. 

Anonymkode: 29b30...990

Har videresendt alt. De har tatt det til et høyere nivå i hotels.com hvor de skal undersøke om dere stedet kan være på deres sider. De kala også kontakte hotellet og de vil gi meg haugevis av overnattingskuponger jeg kan bruke på hotellopphold videre. Utrolig ubehagelig å komme ut for noe sånt. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sperret kredittkortet de fikk tilgang til da du bodde der, og fått meg et nytt. Vet aldri hvem de kan finne på å selge kort-infoen til (kjeltringer) som hevn for dårlig review....

Ellers hadde jeg ikke brydd meg så veldig mye om dette her. De prøver bare å skremme deg, og er sinte. De kommer ingen vei.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Bra at du har fått dem. Nå trenger du ikke å tenke mer på dette. Evt kan du oppdatere anmeldelsen som andre her har foreslått. 

Er veldig fristet til å gjøre det, men er redd helvete bryter løs. Da jeg snakket med hotels.com per telefon var de også enige i at den anmeldelsen var innenfor. Hadde tenkt jeg skulle anmelde hotellet på tripadvisor også, men ja, er redd helvete bryter løs. 

Anonymkode: caa2d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Million skrev:

Hadde sperret kredittkortet de fikk tilgang til da du bodde der, og fått meg et nytt. Vet aldri hvem de kan finne på å selge kort-infoen til (kjeltringer) som hevn for dårlig review....

Ellers hadde jeg ikke brydd meg så veldig mye om dette her. De prøver bare å skremme deg, og er sinte. De kommer ingen vei.

Allerede gjort da jeg fikk pengene tilbake. Har også tatt kontakt med banken. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig alt, nå er jeg nysgjerrig... Men jeg gidder ikke lese anmeldelser på alle hoteller i Indonesia, få se hva du skrev da please... Eller hotellnavnet? :) 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er veldig fristet til å gjøre det, men er redd helvete bryter løs. Da jeg snakket med hotels.com per telefon var de også enige i at den anmeldelsen var innenfor. Hadde tenkt jeg skulle anmelde hotellet på tripadvisor også, men ja, er redd helvete bryter løs. 

Anonymkode: caa2d...87f

Du trenger ikke å være redd for noe som helst. Men for å være 100% sikker så kan du jo sperre kortet og få et nytt. Et søksmål trenger du i hvertfall ikke å være redd for. Det kommer ikke, og om det gjør så får du dele det med oss så vi får noe å le av. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved anmeldelsen av stedet og mailen jeg fikk av de. Man kan lett se at de skriver sine egne positive reviews og prøver å skremme vekk de som skriver negative på tripadvisor blant annet. 

B9489C8B-5668-4E92-A884-1E5CDA4DAA28.jpeg

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Du trenger ikke å være redd for noe som helst. Men for å være 100% sikker så kan du jo sperre kortet og få et nytt. Et søksmål trenger du i hvertfall ikke å være redd for. Det kommer ikke, og om det gjør så får du dele det med oss så vi får noe å le av. 😉

Jeg har lest måten de har håndtert andre som har skrevet dårlige tilbakemeldinger. De er raskt ute med å hakke på den personen. Det er så mistenkelig at de har så mange gode tilbakemeldinger. Synes godt at de skriver egne positive tilbakemeldinger og truer de som skriver dårlige. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tiuren skrev:

Ærlig alt, nå er jeg nysgjerrig... Men jeg gidder ikke lese anmeldelser på alle hoteller i Indonesia, få se hva du skrev da please... Eller hotellnavnet? :) 

 

La det under her. Det har vært et lite helvete å få pengene de trakk oss dobbelt for tilbake. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest måten de har håndtert andre som har skrevet dårlige tilbakemeldinger. De er raskt ute med å hakke på den personen. Det er så mistenkelig at de har så mange gode tilbakemeldinger. Synes godt at de skriver egne positive tilbakemeldinger og truer de som skriver dårlige. 

Anonymkode: caa2d...87f

Men du trenger ikke å bekymre deg. Du får ikke noen problemer med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Men du trenger ikke å bekymre deg. Du får ikke noen problemer med det. 

Håper ikke det. Er ikke så godkjent med å anmelde æreskrenkelser internasjonalt. 

Anonymkode: caa2d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikkje gjort noke gale da. Eg ville ikkje hengt meg opp i det. Men skjønner at du synest det er ekkelt og slitsomt. Ingen dialog er best, da dør det ut naturlig.

Anonymkode: 448ff...b0e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det. Er ikke så godkjent med å anmelde æreskrenkelser internasjonalt. 

Anonymkode: caa2d...87f

Stol på meg, du får virkelig ikke noen problemer med dette. Om det i det hele tatt skulle komme et søksmål, så trenger du ikke å tenke på det likevel. Bare kast papirene i søpla. 

(Etter at du har delt det med oss selvsagt, trenger en latter innimellom)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har ikkje gjort noke gale da. Eg ville ikkje hengt meg opp i det. Men skjønner at du synest det er ekkelt og slitsomt. Ingen dialog er best, da dør det ut naturlig.

Anonymkode: 448ff...b0e

Har sperret mailadressen deres. Har sagt til dem hundre ganger at kontakten må gå igjennom hotels.com når vi har slitt med å få tilbake pengene de skyldte oss. De virker redde for å holde kontakten via hotels.com og har derfor sendt meg masse Mail. Jeg har ikke skrevet noe stygt i de mailene, men gang på gang called them out for måten de snakker til meg på og at de truer med å ikke gi tilbake pengene osv. 

Anonymkode: caa2d...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Stol på meg, du får virkelig ikke noen problemer med dette. Om det i det hele tatt skulle komme et søksmål, så trenger du ikke å tenke på det likevel. Bare kast papirene i søpla. 

(Etter at du har delt det med oss selvsagt, trenger en latter innimellom)

Er du helt sikker? Skal vel noe til å saksøke folk i andre land fordi dem skriver hvordan et hotell oppfører seg. 

Anonymkode: caa2d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle dette i aller verste tilfelle gå til en eller annen tilfeldig domstol i Europa, kan du gå inn med hodet oppe. Du har jo i teorien ikke fått det du har betalt for, dersom hotellet reklamerer med varmt vann, wifi etc. De risikerer å tape mer enn vinne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker? Skal vel noe til å saksøke folk i andre land fordi dem skriver hvordan et hotell oppfører seg. 

Anonymkode: caa2d...87f

100 % sikker. Slapp av 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...