Gjest Lin11 Skrevet 16. april 2020 #17261 Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, J.. skrev: Denne ser kjent ut,syns dere ikke? Sikkert fordi SE sin bikini-kolleksjon som slipper denne mnd ser klin lik ut.. Freakshow det der.
Djungelvrål Skrevet 16. april 2020 #17262 Skrevet 16. april 2020 3 minutter siden, Lin11 skrev: Freakshow det der. Merkelig photoshopjobb, ser ut som livet er bare10 cm på langs, eller har hun bare ekstremt kort avstand mellom pupper og liv naturlig? 4
J.. Skrevet 16. april 2020 #17263 Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, Lin11 skrev: Freakshow det der. Jeg ville bare vise bikinien,kroppen til KimK gidder jeg ikke å diskutere i tråden om SE. 6
Gjest Lin11 Skrevet 16. april 2020 #17264 Skrevet 16. april 2020 4 minutter siden, Apocalypte skrev: Merkelig photoshopjobb, ser ut som livet er bare10 cm på langs, eller har hun bare ekstremt kort avstand mellom pupper og liv naturlig? Aner ikke, men ser ut som en marsboer på det bildet der.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2020 #17265 Skrevet 16. april 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Lin11 Skrevet 16. april 2020 #17266 Skrevet 16. april 2020 Akkurat nå, J.. skrev: Jeg ville bare vise bikinien,kroppen til KimK gidder jeg ikke å diskutere i tråden om SE. Nå har vel SE strengt tatt operert seg for å se ut som KK. Men tar poenget ditt.
MaleficentAurora Skrevet 16. april 2020 #17267 Skrevet 16. april 2020 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: "bryr" seg ikke om strekkmerker. En person som ikke bryr seg, vil ikke ha en trang til å nevne dem, fotografere dem og legge dem ut på nett gang på gang på gang over flere år. En normal person som ikke bryr seg, bryr seg faktisk ikke. Ikke "liksom- bryr seg ikke" som hun gjør. 🙄 Om hun "omfavner hele seg", så hadde hun ikke brukt over en årslønn til en husstand med to normal nordmenn i full arbeid på å putte silikon i kroppen og å ødelegge friske kroppsdeler. Ren og skjær bullshit fra start til slutt alle kommentarene hennes. Gidder ikke en gang å bli provosert, for til syvende og sist så er det seg selv hun lurer aller mest. For alle vet at så fort noen kommentarer disse strekkmerkene eller noe annet, så vil hun gjøre alt hun kan for å be kvitte seg med dem, koste hva det koster vil. Akkurat som de høyst elskede hip dipsene som nå er blitt til bleierumper plasser på hoftene for å fjerne dem. Ref til kommentarer jeg snakker om. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72368989 Hun har nevnt dem uttalige ganger. Samtlige med samarbeid med Bio-oil. 11
Djungelvrål Skrevet 16. april 2020 #17268 Skrevet 16. april 2020 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: "bryr" seg ikke om strekkmerker. En person som ikke bryr seg, vil ikke ha en trang til å nevne dem, fotografere dem og legge dem ut på nett gang på gang på gang over flere år. En normal person som ikke bryr seg, bryr seg faktisk ikke. Ikke "liksom- bryr seg ikke" som hun gjør. 🙄 Om hun "omfavner hele seg", så hadde hun ikke brukt over en årslønn til en husstand med to normal nordmenn i full arbeid på å putte silikon i kroppen og å ødelegge friske kroppsdeler. Ren og skjær bullshit fra start til slutt alle kommentarene hennes. Gidder ikke en gang å bli provosert, for til syvende og sist så er det seg selv hun lurer aller mest. For alle vet at så fort noen kommentarer disse strekkmerkene eller noe annet, så vil hun gjøre alt hun kan for å be kvitte seg med dem, koste hva det koster vil. Akkurat som de høyst elskede hip dipsene som nå er blitt til bleierumper plasser på hoftene for å fjerne dem. Ref til kommentarer jeg snakker om. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72368989 Skjønner heller ikke hva som er så "ærlig" med å vise arr etter kosmetiske operasjoner. Alle vet jo at hun har kroppen full av arr etter utallige inngrep. Er det så "ærlig" å vise frem noe alle vet hun har, eller hva er i det hele tatt poenget med å vise fram arr etter kosmetiske inngrep overhodet? Du har arr etter kosmetisk kirurgi? Javel, selvfølgelig har du det! De vil jo aldri forsvinne på magisk vis. 20
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2020 #17269 Skrevet 16. april 2020 (endret) Apocalypte skrev (På 16.4.2020 den 21.42): Skjønner heller ikke hva som er så "ærlig" med å vise arr etter kosmetiske operasjoner. Alle vet jo at hun har kroppen full av arr etter utallige inngrep. Er det så "ærlig" å vise frem noe alle vet hun har, eller hva er i det hele tatt poenget med å vise fram arr etter kosmetiske inngrep overhodet? Du har arr etter kosmetisk kirurgi? Javel, selvfølgelig har du det! De vil jo aldri forsvinne på magisk vis. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
MaleficentAurora Skrevet 16. april 2020 #17270 Skrevet 16. april 2020 Hvorfor er AKKURAT SE sine strekkmerke å arr så viktige å speiselle? Hele jenta er full av unødvendig arr fra inngrep siden hun var 18år. Arrene under ene brystet som hun viser så stolt fram er ikke pent heller. Keisersnitt arrene er mye finere enn det hun viser fram. Jeg skjønner det bare ikke. Det er ikke noe å vise fram. Dette har hun påført seg selv pga sine sykelige tankegang og avhengighet av kirurgiske inngrep. 23
Djungelvrål Skrevet 16. april 2020 #17271 Skrevet 16. april 2020 2 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Hvorfor er AKKURAT SE sine strekkmerke å arr så viktige å speiselle? Hele jenta er full av unødvendig arr fra inngrep siden hun var 18år. Arrene under ene brystet som hun viser så stolt fram er ikke pent heller. Keisersnitt arrene er mye finere enn det hun viser fram. Jeg skjønner det bare ikke. Det er ikke noe å vise fram. Dette har hun påført seg selv pga sine sykelige tankegang og avhengighet av kirurgiske inngrep. Og derfor spekulerer jeg i hvorfor hun må vise arrene frem, hva vil hun? 6
Justlooking Skrevet 16. april 2020 #17272 Skrevet 16. april 2020 (endret) 53 minutter siden, Apocalypte skrev: Og derfor spekulerer jeg i hvorfor hun må vise arrene frem, hva vil hun? Hun fikk i hvert fall et innlegg i media på det 😊https://www.seher.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72369351 Endret 16. april 2020 av Justlooking Glemte linken 😂 2
J.. Skrevet 16. april 2020 #17273 Skrevet 16. april 2020 15 minutter siden, Justlooking skrev: Hun fikk i hvert fall et innlegg i media på det 😊https://www.seher.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72369351 "Brutalt ærlig".. La oss le. 23
MaleficentAurora Skrevet 16. april 2020 #17274 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Og derfor spekulerer jeg i hvorfor hun må vise arrene frem, hva vil hun? Er for å holde seg relevant i rampelyset. Redd for å bli glemt. Noe som fører med når bloggen legges ned, om man ikke er jobber seg videre fra nye platform.. Er bare å se på Anna Rassmuss. Hun er nærmeste "glemt" nå pga hun har misbrukt click beat på overskriften ang blogg innleggene. Samtlige så la hun ned insta kontoen med betraktelig følgere. Hun har heller ikke fornyet seg for og holde bloggen ved like og før å øke trafikken på sine SOME kanaler. 14 1
Måne Rampelyset Skrevet 16. april 2020 #17275 Skrevet 16. april 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Isild Skrevet 17. april 2020 #17276 Skrevet 17. april 2020 Er det "det nye" nå? At hun viser arrene etter alle operasjonene? #Bodylove? Hun finner stadig nye måter å få oppmerksomhet på. Men det er uendret at alt virker å handle om kropp. Jeg syns fremdeles det er bare forferdelig trist at hun har gjort alt dette hun har. Mitt håp er at hun snart slutter å fokusere på kroppen sin - direkte og/eller indirekte. Jeg husker faren hennes sa i et intervju etter Kristin Gjelsvik- tordentalen, at kroppsfokuset og operasjonene bare er en bitteliten del av hvem hun er. Vel, noe særlig annet ser vi jo ikke. Selv boktips foregår i undertøyet i sexy positur. Kan hun ikke bare vise seg helt vanlig en gang i blandt. Ikke poserende,ikke tilgjort. Bare være seg selv. Det virker som om hun har "øvd" inn enn måte å gestikulere, være på og snakke på. 27
Gjest Finlay Skrevet 17. april 2020 #17277 Skrevet 17. april 2020 (endret) Noe så tragisk! Hadde det vært arr etter nødvendige operasjoner, og “body love” - det hadde vært bare flott! Men dette er selvvalgte skader i vevet, og ikke noe hun skal hylles for. Skal vi synes hun er tøff som har gått gjennom alt dette, og nå sitter igjen med stygge arr, eller hva er meningen her? Om fem minutter står hun og vrikker foran speilet i undertøy igjen, det er bare så idiotisk🤣 SE gjorde kanskje seg selv en bjørnetjeneste ved å legge ned bloggen? Der kunne hun da glimte til innimellom, og framstå som et samfunnsengasjert menneske. Umulig å vite hvor dypt det gikk, men likevel. Nå har hun redusert seg selv til en en dukke som reklamerer for det ene og det andre, i undertøy. Eller koser med hunden. I undertøy. Helt umulig å ta henne seriøst lenger. Endret 17. april 2020 av Finlay
Populært innlegg Potetgull Skrevet 17. april 2020 Populært innlegg #17278 Skrevet 17. april 2020 Måtte le litt høyt da jeg leste artikkelen til dagbladet i går. «Den tidligere toppbloggeren Sophie Elise Isachsen (25) har en rekke ganger skapt overskrifter for sine plastiske inngrep. Hun har selv aldri forsøkt å holde inngrepene hemmelige og har flere ganger fortalt om hvorfor hun har valgt å gjøre det.» aldri forsøkt å holde inngrepene hemmelige??! Hva med den første rumpeoperasjonen som hun hardnakket mente at kom av hard trening??? Alvorlig talt, dagbladet. ref. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72368989 56
Gjest Gul_gul Skrevet 17. april 2020 #17279 Skrevet 17. april 2020 11 hours ago, Nasse Nøff ❤ said: "bryr" seg ikke om strekkmerker. En person som ikke bryr seg, vil ikke ha en trang til å nevne dem, fotografere dem og legge dem ut på nett gang på gang på gang over flere år. En normal person som ikke bryr seg, bryr seg faktisk ikke. Ikke "liksom- bryr seg ikke" som hun gjør. 🙄 Det er et veldig godt poeng. Jeg tror ordet betyr noe annet for SE enn os andre. Hun 'bryr seg ikke' hvis hun kan leve med "skavanken" og ikke føler overveldende eller omgående trang til å fikse problemet. Men hun legger merke til det og tenker på det hver eneste gang hun ser seg i speilet.
MaleficentAurora Skrevet 17. april 2020 #17280 Skrevet 17. april 2020 2 timer siden, Potetgull skrev: Måtte le litt høyt da jeg leste artikkelen til dagbladet i går. «Den tidligere toppbloggeren Sophie Elise Isachsen (25) har en rekke ganger skapt overskrifter for sine plastiske inngrep. Hun har selv aldri forsøkt å holde inngrepene hemmelige og har flere ganger fortalt om hvorfor hun har valgt å gjøre det.» aldri forsøkt å holde inngrepene hemmelige??! Hva med den første rumpeoperasjonen som hun hardnakket mente at kom av hard trening??? Alvorlig talt, dagbladet. ref. https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-brutalt-aerlige-bilder/72368989 Også denne; - Mange tror nok at jeg er opptatt av å se perfekt ut, men alt av arr, strekkmerker og cellulitter bryr jeg meg ikke noe om. Jeg kan synes det ser fint ut. Skulle de helst ikke vært der? Ja, sikkert, men jeg delte ikke disse bildene for å si: «se på meg, jeg er uperfekt». Men, oppriktig fordi jeg synes bildene er digge, forklarer hun. Tar denne også med - Så nei, det er ingenting jeg ønsker å sette lys på annet enn at jeg elsker meg selv både med implantater, uten implantater, med operasjon, med arr og uten arr. Jeg omfavner hele meg og er det noen beskjed bak dette, så er det denne, avslutter hun. Hun er så full av svada å vrøvl🤦♀️ 41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå