Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17101 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, MaleficentAurora skrev: Jo det kan det. Nei, ingen hersketeknikk har forekomment fra meg.. Riktig enda.. Ja du hat dine meninget med aggressivt ang og holding til når det diskuteres om SE som influencer og tidligere blogger. Nei!
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17102 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Nei! Du tåler ikke at jeg har mine meninger SE! Du viser hersketeknikk, og du går til personangrep mot meg!
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17103 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Heartgirl skrev: Gir opp dere som skriver på tråden her! Dere henger dere opp i ting hun har skrevet og sagt før hun sluttet å blogge. Som medføres at hun forsatt på en måtte enda holder på med. Men plutselig på et magisk vis har blitt frisk fra🤦♀️ 13
Zenhouse Skrevet 12. april 2020 #17104 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Heartgirl skrev: Gir opp dere som skriver på tråden her! Dere henger dere opp i ting hun har skrevet og sagt før hun sluttet å blogge. Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår?? Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. 27
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17105 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Zenhouse skrev: Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår?? Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. Riktig.. Men nå ytre hun det på en mer "profesjonelt" vis for at det ikke skal virke sytete av seg. Man ser enda at hun har diagnose tidendeser over seg. Spørmålet er eller når vil det komme en Snap stoey der hun legger ut om det eller på IG story, mon tro. 4
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17106 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Zenhouse skrev: Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår?? Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. Det er stygt, smålig og sjofelt gjort å beskylde andre som en ikke kjenner privat for å lyve om sine psykiske diagnoser, og for å dikte opp sine psykiske diagnoser! Jeg blir sint ved tanken. Jeg tviler at de fleste av dere her inne kjenner SE personlig! Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Hvis SE hadde brukket en fot, hadde dere beskyldt henne for å fake beinbrudd?
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17107 Skrevet 12. april 2020 (endret) 8 minutter siden, Zenhouse skrev: Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår?? Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Endret 12. april 2020 av Heartgirl
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17108 Skrevet 12. april 2020 (endret) 11 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Som medføres at hun forsatt på en måtte enda holder på med. Men plutselig på et magisk vis har blitt frisk fra🤦♀️ Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Endret 12. april 2020 av Heartgirl
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17109 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Hun lyver ikke om sine psykiske dagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Det kan ikke du vite ned 100% sikkerhet nei. Du er så hakkende bestemt på at jeg ikke har kjennskap til henne da returnere jeg ordene tilbake at dine ord er enda tvilende enn hva mine er. For jeg har dokumenter for hva jeg vet om henne. Samtlige dokumetasjoner som ikke lå på nettet en gang, som selvsagt ble slettet av moderatoren. 27
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17110 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Det kan ikke du vite ned 100% sikkerhet nei. Du er så hakkende bestemt på at jeg ikke har kjennskap til henne da returnere jeg ordene tilbake at dine ord er enda tvilende enn hva mine er. For jeg har dokumenter for hva jeg vet om henne. Samtlige dokumetasjoner som ikke lå på nettet en gang, som selvsagt ble slettet av moderatoren. Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg har også dokumentert hva jeg vet om henne.
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17111 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg har også dokumentert hva jeg vet om henne. Nydelig. Nå er vi mer på den rette stien enn at vi begge går hvert sitt😊 Joda, man kan fint lyve om pysiske diagnoser. Det finnes et hav av slike mennesker som utnytter det på en gal måte. At SE har fått en haugevis av kritikk for det er ikke uten grunn. Hun har også samtlige blitt avslørt på sine utsagner. 16
Populært innlegg Isild Skrevet 12. april 2020 Populært innlegg #17112 Skrevet 12. april 2020 Dette er noen av de rareste påstandene jeg har sett i denne tråden tror jeg. "Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnsoer. Det vet jeg med 100% sikkerhet". Dette er det umulig å ta seriøst. Selvdiagnostisering er svært utbredt. Jeg tror dette er trolling jeg. 53
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17113 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Dette er noen av de rareste påstandene jeg har sett i denne tråden tror jeg. "Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnsoer. Det vet jeg med 100% sikkerhet". Dette er det umulig å ta seriøst. Selvdiagnostisering er svært utbredt. Jeg tror dette er trolling jeg. Det ser du jo på svarene som kommer at det er trolling. Ikke en gang en fagperson ville ha komment med slike utsagner. 9
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17114 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Dette er noen av de rareste påstandene jeg har sett i denne tråden tror jeg. "Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnsoer. Det vet jeg med 100% sikkerhet". Dette er det umulig å ta seriøst. Selvdiagnostisering er svært utbredt. Jeg tror dette er trolling jeg. Jeg kjenner SE personlig, og jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke lyver om sine psykiske diagnoser! Så det er trolling når jeg skriver mine synspunkter om hvordan jeg oppfatter din og andres løgner, konspirasjonsteorier og ryktespredning om SE som person. Det er typisk hersketeknikk!
Isild Skrevet 12. april 2020 #17115 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Det ser du jo på svarene som kommer at det er trolling. Ikke en gang en fagperson ville ha komment med slike utsagner. Ja, dette var rimelig langt unna faguttalelser. Får håpe vedkommende hadde det moro selv med å lage litt "påskebøll" i ferietrøtt tråd 🐔 12
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17116 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Jeg kjenner SE personlig, og jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke lyver om sine psykiske diagnoser! Så det er trolling når jeg skriver mine synspunkter om hvordan jeg oppfatter din og andres løgner, konspirasjonsteorier og ryktespredning om SE som person. Det er typisk hersketeknikk! He-he, så nå kjenner du henne personlig. Nei nei, nå lyver du på lik linje som at du mente at jeg løy at jeg har god kjennskap til henne etc🤭 Dette er dessverre ganske underholdende enn seriøst😂 26
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17117 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det ser du jo på svarene som kommer at det er trolling. Ikke en gang en fagperson ville ha komment med slike utsagner. Jeg vet med 100% sikkerhet at de som har psykiske lidelser aldri vil finne på å lyve om sine diagnsoer, og jeg kjenner SE personlig, og vet at hun ikke lyver! Det at jeg skriver min mening er ikke trolling. Du driver med hersketeknikk når du skriver det, for du og flere andre går rett til angrep mot meg når jeg prøver å si min mening.
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17118 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Ja, dette var rimelig langt unna faguttalelser. Får håpe vedkommende hadde det moro selv med å lage litt "påskebøll" i ferietrøtt tråd 🐔 Hersketeknikk fra din side også!
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17119 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: He-he, så nå kjenner du henne personlig. Nei nei, nå lyver du på lik linje som at du mente at jeg løy at jeg har god kjennskap til henne etc🤭 Dette er dessverre ganske underholdende enn seriøst😂 Ja, jeg kjenner henne personlig ja!
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17120 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Ja, dette var rimelig langt unna faguttalelser. Får håpe vedkommende hadde det moro selv med å lage litt "påskebøll" i ferietrøtt tråd 🐔 Ha-ha, så sant. Like trivelig å artig når nye påske🐥 kommer tuslende inn og skal piffe opp denne eller en annen tråd😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå