Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Heartgirl
Skrevet
1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Jo det kan det. Nei, ingen hersketeknikk har forekomment fra meg.. Riktig enda.. Ja du hat dine meninget med aggressivt ang og holding til når det diskuteres om SE som influencer og tidligere blogger.

Nei! 

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartgirl
Skrevet
Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Nei!  Du tåler ikke at jeg har mine meninger SE! Du viser hersketeknikk, og du går til personangrep mot meg! 

Skrevet
5 minutter siden, Heartgirl skrev:

Gir opp dere som skriver på tråden her!

Dere henger dere opp i ting hun har skrevet og sagt før hun sluttet å blogge.

Som medføres at hun forsatt på en måtte enda holder på med. Men plutselig på et magisk vis har blitt frisk fra🤦‍♀️

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, Heartgirl skrev:

Gir opp dere som skriver på tråden her!

Dere henger dere opp i ting hun har skrevet og sagt før hun sluttet å blogge.

Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår??  Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. 

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Zenhouse skrev:

Selvfølgelig. Hun har fortalt om diagnoser,fobier og psykiske problemer i 9 år. Skal alt hun har sagt/skrevet nullstilles fordi hun la ned bloggen ved nyttår??  Hun har jo enda SoMe kanaler ( og intervjuer) der hun fortsatt ytrer seg om seg og sin helse. 

Riktig.. Men nå ytre hun det på en mer "profesjonelt" vis for at det ikke skal virke sytete av seg. Man ser enda at hun har diagnose tidendeser over seg. Spørmålet er eller når vil det komme en Snap stoey der hun legger ut om det eller på IG story, mon tro.

• Liker 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
Akkurat nå, Zenhouse skrev:

Det er stygt, smålig og sjofelt gjort å beskylde andre som en ikke kjenner privat for å lyve om sine psykiske diagnoser, og for å dikte opp sine psykiske diagnoser! Jeg blir sint ved tanken. 

Jeg tviler at de fleste av dere her inne kjenner SE personlig!

Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. 

Hvis SE hadde brukket en fot, hadde dere beskyldt henne for å fake beinbrudd? 

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Zenhouse skrev:

Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. 

Endret av Heartgirl
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
11 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Som medføres at hun forsatt på en måtte enda holder på med. Men plutselig på et magisk vis har blitt frisk fra🤦‍♀️

Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet.

Endret av Heartgirl
Skrevet

Hun lyver ikke om sine psykiske dagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet.

Det kan ikke du vite ned 100% sikkerhet nei. Du er så hakkende bestemt på at jeg ikke har kjennskap til henne da returnere jeg ordene tilbake at dine ord er enda tvilende enn hva mine er. For jeg har dokumenter for hva  jeg vet om henne. Samtlige dokumetasjoner som ikke lå på nettet en gang, som selvsagt ble slettet av moderatoren. 

• Liker 27
Gjest Heartgirl
Skrevet
Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Det kan ikke du vite ned 100% sikkerhet nei. Du er så hakkende bestemt på at jeg ikke har kjennskap til henne da returnere jeg ordene tilbake at dine ord er enda tvilende enn hva mine er. For jeg har dokumenter for hva  jeg vet om henne. Samtlige dokumetasjoner som ikke lå på nettet en gang, som selvsagt ble slettet av moderatoren. 

Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg har også dokumentert hva jeg vet om henne.  

Skrevet

Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnoser. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg har også dokumentert hva jeg vet om henne.  

Nydelig. Nå er vi mer på den rette stien enn at vi  begge går hvert sitt😊

Joda, man kan fint lyve om pysiske diagnoser. Det finnes et hav av slike mennesker som utnytter det på en gal måte. 

At SE har fått en haugevis av kritikk for det er ikke uten grunn. Hun har også samtlige blitt avslørt på sine utsagner.

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Isild skrev:

Dette er noen av de rareste påstandene jeg har sett i denne tråden tror jeg. 

"Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnsoer. Det vet jeg med 100% sikkerhet". 

Dette er det umulig å ta seriøst. Selvdiagnostisering er svært utbredt.

Jeg tror dette er trolling jeg. 

Det ser du jo på svarene som kommer at det er trolling. Ikke en gang en fagperson ville ha komment med slike utsagner.

• Liker 9
Gjest Heartgirl
Skrevet
Akkurat nå, Isild skrev:

Dette er noen av de rareste påstandene jeg har sett i denne tråden tror jeg. 

"Hun lyver ikke om sine psykiske diagnoser. Ingen lyver om sine psykiske diagnsoer. Det vet jeg med 100% sikkerhet". 

Dette er det umulig å ta seriøst. Selvdiagnostisering er svært utbredt.

Jeg tror dette er trolling jeg. 

Jeg kjenner SE personlig, og jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke lyver om sine psykiske diagnoser! 

Så det er trolling når jeg skriver mine synspunkter om hvordan jeg oppfatter din og andres løgner, konspirasjonsteorier og ryktespredning om SE som person. Det er typisk hersketeknikk! 

Skrevet

Det ser du jo på svarene som kommer at det er trolling. Ikke en gang en fagperson ville ha komment med slike utsagner.

Ja, dette var rimelig langt unna faguttalelser. 

Får håpe vedkommende hadde det moro selv med å lage litt "påskebøll" i ferietrøtt tråd  🐔

• Liker 12
Skrevet

Jeg kjenner SE personlig, og jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke lyver om sine psykiske diagnoser! 

Så det er trolling når jeg skriver mine synspunkter om hvordan jeg oppfatter din og andres løgner, konspirasjonsteorier og ryktespredning om SE som person. Det er typisk hersketeknikk! 

He-he, så nå kjenner du henne personlig. Nei nei, nå lyver du på lik linje som at du mente at jeg løy at jeg har god kjennskap til henne etc🤭 Dette er dessverre ganske underholdende enn seriøst😂

• Liker 26
Gjest Heartgirl
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg vet med 100% sikkerhet at de som har psykiske lidelser aldri vil finne på å lyve om sine diagnsoer, og jeg kjenner SE personlig, og vet at hun ikke lyver! 

Det at jeg skriver min mening er ikke trolling. Du driver med hersketeknikk når du skriver det, for du og flere andre går rett til angrep mot meg når jeg prøver å si min mening. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
1 minutt siden, Isild skrev:

Får håpe vedkommende hadde det moro selv med å lage litt "påskebøll" i ferietrøtt tråd  🐔

Hersketeknikk fra din side også! 

Gjest Heartgirl
Skrevet

He-he, så nå kjenner du henne personlig. Nei nei, nå lyver du på lik linje som at du mente at jeg løy at jeg har god kjennskap til henne etc🤭 Dette er dessverre ganske underholdende enn seriøst😂

Ja, jeg kjenner henne personlig ja! 

Skrevet
1 minutt siden, Isild skrev:

Ha-ha, så sant. Like trivelig å artig når nye påske🐥 kommer tuslende inn og skal piffe opp denne eller en annen tråd😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...