Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17081 Skrevet 12. april 2020 58 minutter siden, Lalunagoid skrev: Tråden her ja, men jeg siktet vel heller til bloggen hennes. Kan jo nevne at jeg selv har diagnosen bipolar 1. Før jeg fikk diagnosen var det veldig vanskelig å skille mellom sykdom og normale følelser. Etter å ha fått diagnosen og ordentlig hjelp har jeg ikke 1000 og 1 diagnoser. Klart det er mange som sliter med dobbeltdiagnoser, men når nye diagnoser stadig dukker opp er det vel på tide å søke profesjonell hjelp. Sier ikke at hun ikke har gjort det, men det er merkelig at det plutselig går over sånn uten videre. Bipolar må en ihvertfall lære å leve med. Noen av ungdommene jeg jobber med har flere psykiske diagnoser, og de kan ha opp til 10-12 forskjellige diagnoser. Reaksjonen deres er forskjellige. Noen blir likegyldige til alle diagnosene, mens andre igjen synes det er en lettelse. Reaksjonene er forskjellige hvor vidt de klarer å ta diagnosene innover seg. De aller, aller fleste har angst og depresjon i bakgrunnen.
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17082 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Godt mulig at du har det, men heller mer tvilende basert på dine aggressive motargumenter. Jeg har lov til å si min mening selv om vi har forskjellig synspunkt. Er det lov til å ha annen måte å se ting på på dette forumet uten å bli kalt for aggressiv?
Lalunagoid Skrevet 12. april 2020 #17083 Skrevet 12. april 2020 (endret) 11 minutter siden, Heartgirl skrev: Noen av ungdommene jeg jobber med har flere psykiske diagnoser, og de kan ha opp til 10-12 forskjellige diagnoser. Reaksjonen deres er forskjellige. Noen blir likegyldige til alle diagnosene, mens andre igjen synes det er en lettelse. Reaksjonene er forskjellige hvor vidt de klarer å ta diagnosene innover seg. De aller, aller fleste har angst og depresjon i Javel, men det er vel ikke så mange som dikter opp diagnoser i behandling. Det går ikke, da blir du som regel avslørt. Eller så kan det jo hende en er smartere enn psykologen og slutter i behandling! Endret 12. april 2020 av Lalunagoid 10
Isild Skrevet 12. april 2020 #17084 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Godt mulig at du har det, men heller mer tvilende basert på dine aggressive motargumenter. Hvis hen hadde lest tråden, så hadde hen også lest all den dokumentasjonen som ligger side opp og side ned her ( debatten på NRK, dokumentasjon på løgner hun er tatt i, selvdiagnostisering, selvmotsigelser, dobbeltmoral, og ikke minst det sjarmerende innlegget der hun skrev at når hun hadde vært såpass overflatisk og kroppsfiksert at leserne gikk litt lei av det, så "hentet hun de tilbake" ved å skrive om at hun var deprimert eller noe ) Stakkars ja. Lovet meg selv å ikke la meg trekke opp, men off, jeg er dårlig på det. Takk for kaffen! #ignorert. 14
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17085 Skrevet 12. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Isild skrev: Hvis hen hadde lest tråden, så hadde hen også lest all den dokumentasjonen som ligger side opp og side ned her ( debatten på NRK, dokumentasjon på løgner hun er tatt i, selvdiagnostisering, selvmotsigelser, dobbeltmoral, og ikke minst det sjarmerende innlegget der hun skrev at når hun hadde vært såpass overflatisk og kroppsfiksert at leserne gikk litt lei av det, så "hentet hun de tilbake" ved å skrive om at hun var deprimert eller noe ) Stakkars ja. Lovet meg selv å ikke la meg trekke opp, men off, jeg er dårlig på det. Takk for kaffen! #ignorert. Nettopp. Konklusjonen er den at personen har ikke lest alle 855 sidene. Og hvordan kan personen ha lest innlegget som er blitt slettet? Er det magikere som trår til for nye tråd-lesere eller? Bare hyggelig. Alltids godt med kopp kaffe når andre er på tur til og hoppe ut av skinnet sitt😅 Endret 12. april 2020 av MaleficentAurora 4
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17086 Skrevet 12. april 2020 10 minutter siden, Heartgirl skrev: Jeg har lov til å si min mening selv om vi har forskjellig synspunkt. Er det lov til å ha annen måte å se ting på på dette forumet uten å bli kalt for aggressiv? Les svarene dine så ser du selv at du svare aggressivt🙄
Justlooking Skrevet 12. april 2020 #17087 Skrevet 12. april 2020 Hvis man har fulgt bloggen vil man ha fått med seg alt hun har skrevet om egne diagnoser som har kommet og gått. Vet ikke om hun har valgt å fjerne eller om det fortsatt ligger der. Her er bare noe som ligger ute på det store internettet 😊 https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ 15
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17088 Skrevet 12. april 2020 36 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Les svarene dine så ser du selv at du svare aggressivt🙄 Tydelig at du ikke liker mine svar, og kaller meg aggressiv når jeg ytrer mine meninger. Skjønner nå at det ikke er lov til å se ting på en annen måte på denne tråden om SE.
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17089 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Heartgirl skrev: Tydelig at du ikke liker mine svar, og kaller meg aggressiv når jeg ytrer mine meninger. Skjønner nå at det ikke er lov til å se ting på en annen måte på denne tråden om SE. Jeg kaller deg ikke, men sier at du svare aggressivt ang SE. Du ytre ikke dine meninger for at de skal bli likt blant folk. Men for at du har en stemme til å gjøre det. Noe du feile en smule her pga måten du går frampå. 4
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17090 Skrevet 12. april 2020 35 minutter siden, Justlooking skrev: Hvis man har fulgt bloggen vil man ha fått med seg alt hun har skrevet om egne diagnoser som har kommet og gått. Vet ikke om hun har valgt å fjerne eller om det fortsatt ligger der. Her er bare noe som ligger ute på det store internettet 😊 https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ Ingen dikter opp sine egne diagnoser. Ingen. Det er ren og skjær løgn og ryktespredning fra deg og de andre. Blogg om toppbloggere har jeg lest for mye av en gang for alltid. Den er full av konspirasjonsteorier, løgner og uthenging av toppbloggere/influencere. Den fælste mobbebloggen jeg noen gang har sett. Jeg blir kvalm av å lese den bloggen da jeg leste den i vinter. Den bloggen får seile sin egen sjø med sine fæle løgner om bloggere hun ikke kjenner personlig. Det er min personlige mening. Om du og dere andre ikke godtar min mening om den bloggen får du og dere andre la være å godta den. Legger den diskusjonen om den bloggen død. Dere får fortsette å sette ut rykter med løgner om SE sine psykiske diagnoser, så trekker jeg meg ut av denne tråden.
J.. Skrevet 12. april 2020 #17091 Skrevet 12. april 2020 26 minutter siden, Heartgirl skrev: Den bloggen får seile sin egen sjø med sine fæle løgner om bloggere hun ikke kjenner personlig. Det er min personlige mening. Mens du kjenner alle disse toppbloggerne personlig å kan skille rykter fra fakta,regner jeg med. Og hvordan kan din personlige mening være "lov",men ikke andres? lol. 16
Justlooking Skrevet 12. april 2020 #17092 Skrevet 12. april 2020 28 minutter siden, Heartgirl skrev: Ingen dikter opp sine egne diagnoser. Ingen. Det er ren og skjær løgn og ryktespredning fra deg og de andre. Blogg om toppbloggere har jeg lest for mye av en gang for alltid. Den er full av konspirasjonsteorier, løgner og uthenging av toppbloggere/influencere. Den fælste mobbebloggen jeg noen gang har sett. Jeg blir kvalm av å lese den bloggen da jeg leste den i vinter. Den bloggen får seile sin egen sjø med sine fæle løgner om bloggere hun ikke kjenner personlig. Det er min personlige mening. Om du og dere andre ikke godtar min mening om den bloggen får du og dere andre la være å godta den. Legger den diskusjonen om den bloggen død. Dere får fortsette å sette ut rykter med løgner om SE sine psykiske diagnoser, så trekker jeg meg ut av denne tråden. Hele poenget med linken var at de viser hva SE skriver selv på bloggen sin. 13
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17093 Skrevet 12. april 2020 30 minutter siden, Heartgirl skrev: Ingen dikter opp sine egne diagnoser. Ingen. Det er ren og skjær løgn og ryktespredning fra deg og de andre. Blogg om toppbloggere har jeg lest for mye av en gang for alltid. Den er full av konspirasjonsteorier, løgner og uthenging av toppbloggere/influencere. Den fælste mobbebloggen jeg noen gang har sett. Jeg blir kvalm av å lese den bloggen da jeg leste den i vinter. Den bloggen får seile sin egen sjø med sine fæle løgner om bloggere hun ikke kjenner personlig. Det er min personlige mening. Om du og dere andre ikke godtar min mening om den bloggen får du og dere andre la være å godta den. Legger den diskusjonen om den bloggen død. Dere får fortsette å sette ut rykter med løgner om SE sine psykiske diagnoser, så trekker jeg meg ut av denne tråden. Ingen dikter opp diagnoser? Jau som sau. Da har du ikke riktig kontakt med verden selv. Det er fluss av mennesker som dikter opp ene diagnosen og sykdommer for få sympati. Vi har blant annet en annen tidligere blogger fra SE hjemmby Harstad, som løy på seg at hun hadde både kreft å hjernesvulst. Det gikk en stund før personen ble avslørt og dømt i tingretten. Den saken prydet nettavsiene også. 21
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17094 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Ingen dikter opp diagnoser? Jau som sau. Da har du ikke riktig kontakt med verden selv. Det er fluss av mennesker som dikter opp ene diagnosen og sykdommer for få sympati. Vi har blant annet en annen tidligere blogger fra SE hjemmby Harstad, som løy på seg at hun hadde både kreft å hjernesvulst. Det gikk en stund før personen ble avslørt og dømt i tingretten. Den saken prydet nettavsiene også. Legg skylden på meg du. Usaklig. Ingen som har fått psykiske diagnoser fra sin psykolog dikter opp diagnosene sine. Når får du gi deg. Er mer alvorlig å lyve på seg at en har kreft og hjernesvulst da, og det kan ikke sammenliknes med å fortelle at man har forskjellige psykiske diagnoser. Du kan ikke sammenlikne når SE forteller at hun har fått flere psykiske diagnoser med en som lyver om at hun har kreft. Alvorlig talt!
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17095 Skrevet 12. april 2020 11 minutter siden, Justlooking skrev: Hele poenget med linken var at de viser hva SE skriver selv på bloggen sin. Greit nok det, men bloggen til bloggenomtoppbloggere er etter mitt synspunkt og mine øyne full av mobbing, løgner og uthenging av toppbloggere. I mine øyne er bloggen en mobbeblogg. Som sagt det er min mening. Bloggen minner meg om en blogg som var temmelig omdiskutert blant bloggere på blogg.no for noen år siden. Den bloggen tror jeg het for slarvebloggen.
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17096 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Heartgirl skrev: Legg skylden på meg du. Usaklig. Ingen som har fått psykiske diagnoser fra sin psykolog dikter opp diagnosene sine. Når får du gi deg. Er mer alvorlig å lyve på seg at en har kreft og hjernesvulst da, og det kan ikke sammenliknes med å fortelle at man har forskjellige psykiske diagnoser. Du kan ikke sammenlikne når SE forteller at hun har fått flere psykiske diagnoser med en som lyver om at hun har kreft. Alvorlig talt! Jo det kan på en måte sammenlignes. Om du ikke ser det så får du ta deg en runde på nettet med brillene på. Løgn baser på løgn fra begge hold. Gi deg med de elendige hersketeknikker dine. Det gjør bare debatten med deg enda kjedeligere. Btw, var ikke du ferdig og hadde trukket deg ut herfra? 11
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17097 Skrevet 12. april 2020 16 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Jo det kan på en måte sammenlignes. Om du ikke ser det så får du ta deg en runde på nettet med brillene på. Løgn baser på løgn fra begge hold. Gi deg med de elendige hersketeknikker dine. Det gjør bare debatten med deg enda kjedeligere. Btw, var ikke du ferdig og hadde trukket deg ut herfra? Nei, det kan det ikke! Gi deg selv med dine hersketeknikker når andre har en annen mening og ser ting fra en annen synsvinkel enn hva du gjør. Min mening er like rett som din selv om vi har forskjellig synspunkter om SE som influencer.
Zenhouse Skrevet 12. april 2020 #17098 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, Heartgirl skrev: Jeg er temmelig sikker på at SE ikke har fortalt om sine besøk til psykolog, og det står hun heller ikke til ansvar for. Som sagt kan vi få flere psykisk diagnoser. De ungdommene jeg jobber med har mange forskjellige diagnoser, og noen er oppe i 10-12 forskjellige psykiske diagnoser. Man blir ikke frisk av bipolar lidelse, men man kan ha gode perioder. Noen som får diagnoser bipolar vil ikke innrømme at de får den diagnosen fordi de føler det som et nederlag. Andre igjen kan skryte av at de er bipolare, for å oppnå forståelse fra omgivelsene. SE kan ha gått til mange psykologer uten å få nok hjelp. Det er jeg sikker på. Husk hun forteller ikke alt, og holder ting tilbake for at ting ikke skal bli brukt mot henne. Det har du helt rett i. Hun har gått til flere psykologer. Hun har skrevet flere innlegg om det. Og at det er vanskelig fordi hun føler seg smartere enn dem. Les selv : https://sophieelise.blogg.no/1517930254_rlighet.html 9
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #17099 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Heartgirl skrev: Nei, det kan det ikke! Gi deg selv med dine hersketeknikker når andre har en annen mening og ser ting fra en annen synsvinkel enn hva du gjør. Min mening er like rett som din selv om vi har forskjellig synspunkter om SE som influencer. Jo det kan det. Nei, ingen hersketeknikk har forekomment fra meg.. Riktig enda.. Ja du hat dine meninget med aggressivt ang og holding til når det diskuteres om SE som influencer og tidligere blogger. 1
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #17100 Skrevet 12. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Zenhouse skrev: Det har du helt rett i. Hun har gått til flere psykologer. Hun har skrevet flere innlegg om det. Og at det er vanskelig fordi hun føler seg smartere enn dem. Les selv : https://sophieelise.blogg.no/1517930254_rlighet.html Gir opp dere som skriver på tråden her! Dere henger dere opp i ting hun har skrevet og sagt før hun sluttet å blogge. Endret 12. april 2020 av Heartgirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå