MaleficentAurora Skrevet 22. februar 2020 #16661 Skrevet 22. februar 2020 (endret) På siste Snap oppdateringen fra henne så forteller hun at hun er i NY ikke bare for å skrive; men å skal på sin "siste" legetime. Så folk på jodel fikk jo rett😉 Kanskje jodel ikke er så dårlig kilde likevel😅 Endret 22. februar 2020 av MaleficentAurora Tilføyelse 19
LittleBabyNothing Skrevet 22. februar 2020 #16662 Skrevet 22. februar 2020 9 minutter siden, MaleficentAurora skrev: På siste Snap oppdateringen fra henne så forteller hun at hun er i NY ikke bare for å skrive; men å skal på sin "siste" legetime. Så folk på jodel fikk jo rett😉 Kanskje jodel ikke er så dårlig kilde likevel😅 Har hun lege i NY? Har hun operert der før? Jeg sverger hun lyver patologisk mye. 4
Gjest Finlay Skrevet 22. februar 2020 #16663 Skrevet 22. februar 2020 43 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Kan ikke se for meg at en seriøs kirurg vil operere noe mer på en så allerede operert kropp? Dessverre så finnes de. Kanskje er det mer aktuelt å korrigere og reparere tidligere resultater? Hun kan ikke få sagt nok hvor lykkelig hun er for å være i NY. Jeg tenker mitt... Har sett henne virkelig levende og glad en eneste gang ila. SEV, og det var da hun skulle rumpeopereres. Da strålte hun, etter å ha vært gjennomført likeglad og småsur, episode etter episode.
MaleficentAurora Skrevet 22. februar 2020 #16664 Skrevet 22. februar 2020 (endret) 6 timer siden, LittleBabyNothing skrev: Har hun lege i NY? Har hun operert der før? Jeg sverger hun lyver patologisk mye. At den jenta er kjent for å lyve er ikke noe nytt. At hun har egen lege i NY hadde ikke sjokkert meg. Innlegget fra 28/10- 2019.. Mulig det ligger noe svar her. https://sophieelise.blogg.no/new-york-og-new-me.html Endret 22. februar 2020 av MaleficentAurora 3
Rytz Skrevet 22. februar 2020 #16665 Skrevet 22. februar 2020 På 20.2.2020 den 17.17, Isild skrev: Hennes forhold til dyr er til å gråte av. Hun vet faktisk virkelig ikke hva hun driver med i hele tatt når det kommer til ansvar for dyr, eller valg av rase. Hvorfor kan hun ikke hente den forrige hunden sin Charlie? Og kattene. Foreldrene har vel kennel for henne i tillegg til management. Synes det er bemerkelsesverdig og oppsiktsvekkende at noen oppdretter har lyst til å selge til henne... 12
Isild Skrevet 22. februar 2020 #16666 Skrevet 22. februar 2020 (endret) 28 minutter siden, Rytz skrev: Synes det er bemerkelsesverdig og oppsiktsvekkende at noen oppdretter har lyst til å selge til henne... Enig i det. Jeg tror desverre oppdrettere som avler på hunder med helseplager i utgangspunktet mangler noe viktig når det gjelder forståelse for dyrevelferd. At de selger valp til "kjendiser" blir sikkert sett på som stas. Det blir jo en slags positiv omtale av det "dyreplageriet" de selv brenner så for, og syns er så søtt (snorkelyder osv på disse stakkars hundene). De vet sikkert heller ikke at hun har omplassert samtlige andre dyr hun har skaffet seg etter kun kort tid. Endret 22. februar 2020 av Isild 22
Sandin Skrevet 22. februar 2020 #16667 Skrevet 22. februar 2020 En tur til USA for å få satt en sprøyte faktisk... Det må da være noen kompetente i Norge også, eller Sverige som hun også stadig er i. 21
Hulderen Skrevet 22. februar 2020 #16668 Skrevet 22. februar 2020 En artikkel på VG der SE brukes som eksempel på dårlig kroppsideal. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/4qJvje/jo-det-finnes-faktisk-en-vaksine-mot-influensere Det er tydelig at hun nå har et kraftig fall i omdømme. Der vil nok bedriften merke godt økonomisk. Hvilken annonsør vil vel knyttes til noen med dårlig omdømme? 26
LittleBabyNothing Skrevet 22. februar 2020 #16669 Skrevet 22. februar 2020 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/4qJvje/jo-det-finnes-faktisk-en-vaksine-mot-influensere Svar til han her. Man blir ikke evolusjonsmessig mer attraktiv av å operere seg. Det e falsk reklamering i så fall. Avkom til SE kommer ikke til å få slike hofter; nettopp fordi de er unaturlige. De finnes ikke i naturen. Pluss man får ikke timeglassform eller bredere hofter ved å gjøre rumpa større. Det er hoftepartiet som gjelder. Ikke hvor mye fett eller muskler det er i rumpa. Å ha slik rumpe som SE har aldri vært attraktivt og det blir det aldri. Å operere seg slik er ikke noe bedre en å gjøre halsen unaturlig lang eller putte bein i nesa. Om noen med vg konto vil kopiere svaret mitt og sette det under hans, er det greit. 5
J.. Skrevet 22. februar 2020 #16670 Skrevet 22. februar 2020 https://kampanje.com/markedsforing/2020/02/--det-er-ikke-ofte-jeg-blir-sint/ 15
Justlooking Skrevet 22. februar 2020 #16671 Skrevet 22. februar 2020 10 minutter siden, J.. skrev: https://kampanje.com/markedsforing/2020/02/--det-er-ikke-ofte-jeg-blir-sint/ Kanskje denne treffende kommentaren var en medvirkende årsak til at EF snudde. Første svaret deres var rett og slett flaut. 20
Gjest Sitronmelisse Skrevet 22. februar 2020 #16672 Skrevet 22. februar 2020 8 timer siden, J.. skrev: Synes det er rimelig bakvendt å bruke en person uten noen form for utdanning,til å oppfordre ungdommen til å ta utdannelse seriøst. Så sant. Med de bildene som EF fikk, så kunne de like gjerne leid inn en glamourmodell til reklamejobben. Ingen forskjell.
Ice_83 Skrevet 22. februar 2020 #16673 Skrevet 22. februar 2020 7 timer siden, *Stjerne*støv* skrev: Var akkurat det jeg tenkte også.. hun ble vel avslørt av Jodel sist hun var «på tur» kjøper ikke at hun er der kun for å skrive ..🙄 Hva mer er der å operere?!? Hva tror dere hun gjør denne gangen? Dette begynner faktisk å bli vanvittig. Hva sier kjæresten til at hun opererer alt og trøster seg med det når noe går i mot henne? Nekter å tro at han liker og er enig i alt hun gjør med den stakkars kroppen. Og igjen, hvorfor setter ikke faren en stopper for alle operasjonene? Ja,hun er voksen men likevel. 14
Gjest Plannergirl Skrevet 22. februar 2020 #16674 Skrevet 22. februar 2020 3 minutter siden, Ice_83 skrev: Hva mer er der å operere?!? Hva tror dere hun gjør denne gangen? Dette begynner faktisk å bli vanvittig. Hva sier kjæresten til at hun opererer alt og trøster seg med det når noe går i mot henne? Nekter å tro at han liker og er enig i alt hun gjør med den stakkars kroppen. Og igjen, hvorfor setter ikke faren en stopper for alle operasjonene? Ja,hun er voksen men likevel. Tror det er noen oppfølgingssprøyter til nesa. Hun har nevnt at hun måtte vel ta tre runder med sprøyter i NY. For at faren skal kunne stoppe henne må hun umyndiggjøres, og det skal mye mer til enn å være Sofie for å få det gjort.
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #16675 Skrevet 22. februar 2020 3 minutter siden, Ice_83 skrev: Hva mer er der å operere?!? Hva tror dere hun gjør denne gangen? Dette begynner faktisk å bli vanvittig. Hva sier kjæresten til at hun opererer alt og trøster seg med det når noe går i mot henne? Nekter å tro at han liker og er enig i alt hun gjør med den stakkars kroppen. Og igjen, hvorfor setter ikke faren en stopper for alle operasjonene? Ja,hun er voksen men likevel. Etter 10-12 operasjoner så er vel en operasjon fra eller til ubetydelig. 7
Ice_83 Skrevet 22. februar 2020 #16676 Skrevet 22. februar 2020 14 minutter siden, Plannergirl skrev: Tror det er noen oppfølgingssprøyter til nesa. Hun har nevnt at hun måtte vel ta tre runder med sprøyter i NY. For at faren skal kunne stoppe henne må hun umyndiggjøres, og det skal mye mer til enn å være Sofie for å få det gjort. Kan hun ikke gjøre det i Norge? Altså faren kan komme med konstruktive innspill og råde henne fra det. Men det hjelper vel ikke uansett. 5
Gjest Plannergirl Skrevet 22. februar 2020 #16677 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, Ice_83 skrev: Kan hun ikke gjøre det i Norge? Altså faren kan komme med konstruktive innspill og råde henne fra det. Men det hjelper vel ikke uansett. Aner ikke, gjengir bare det hun har sagt selv 🤷🏼♀️. Hun har jo nevt at begge foreldrene var veldig imot operasjonene fra dag 1 så kanskje de har gitt opp nå?
LittleBabyNothing Skrevet 22. februar 2020 #16678 Skrevet 22. februar 2020 Mange menn liker den innsatsen kvinner som SE gjør for å endre på utseende. De bryr seg ikke om det ser fint eller attraktivt ut. Så lenge det er enn desperat innsats. Det er psyken. 3
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #16679 Skrevet 22. februar 2020 8 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Mange menn liker den innsatsen kvinner som SE gjør for å endre på utseende. De bryr seg ikke om det ser fint eller attraktivt ut. Så lenge det er enn desperat innsats. Det er psyken. Menn liker overopererte kvinner som bare ser ut som en skygge av det opprinnelige seg? Ok. Litt rart med tanke på at de jo ikke aner hvordan avkommet kommer til å se ut. Men men. 15
LittleBabyNothing Skrevet 22. februar 2020 #16680 Skrevet 22. februar 2020 8 minutter siden, Apocalypte skrev: Menn liker overopererte kvinner som bare ser ut som en skygge av det opprinnelige seg? Ok. Litt rart med tanke på at de jo ikke aner hvordan avkommet kommer til å se ut. Men men. Ja nettopp. Det er det jeg hintet til da jeg svarte den VG kommentaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå