Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #16581 Skrevet 20. februar 2020 5 minutter siden, Plannergirl skrev: Tror selve rumpeimplantatene er mindre (ser sånn ut fra siden), men pga de nye hoftene ser den større ut bakfra/ forfra. Hun hadde hofteimplantater eller innsprøytet fett fra før også. Men nå er det dobbelt så store. 6
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #16582 Skrevet 20. februar 2020 Akkurat nå, nurcos skrev: De hofteimplantatene er jo helt krise de også. Sitter alt for langt nede på kroppen hennes, og den ene siden er vesentlig større enn den andre. Kan ikke tenke meg hun er mye fornøyd selv heller. Får litt vondt av jenta, hun har det jo tydeligvis ikke bra med seg selv. Jeg tror hun er meget fornøyd, hvorfor skulle hun ellers poste nakenbilder av seg selv? 12
nurcos Skrevet 20. februar 2020 #16583 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Apocalypte said: Jeg tror hun er meget fornøyd, hvorfor skulle hun ellers poste nakenbilder av seg selv? Jo, men de er alltid fra samme side, eller med beina i kryss. Og hun har jo ikke vært fornøyd tidligere, siden hun har operert samme områder flere ganger, så det er vel ikke så søkt å tenke at hun ikke er fornøyd nå heller. 9
Castor Troy Skrevet 20. februar 2020 #16584 Skrevet 20. februar 2020 (endret) 49 minutter siden, J.. skrev: Det tenkte jeg å. Er faktisk akkurat sånn eldre damer ser ut når de har på bleie.. Rumpeimplantatet ser ikke bra ut, heller ikke hofteimplantatene, eller så harmoniserer de virkelig ikke godt sammen. Det er verken flatterende eller sexy. Det minner meg mer om rumpeprotesen en av lærerne hadde på seg i siste episode av Allerud vgs. Heldigvis er hun fornøyd selv med disse investeringene, eller så hadde vi vel ikke fått gleden av dette bildet. Det hele skal altså pakkes inn som et spørsmål hun har fått angående buksene 😂 Endret 20. februar 2020 av Castor Troy 21
LittleBabyNothing Skrevet 20. februar 2020 #16585 Skrevet 20. februar 2020 Ingen sunne hofteledd sitter så langt ned plassert på kroppen som protesene skulle tilsi. Trist og bisarr type operasjon. Så nå har hun virkelig implantater i rumpen og proteser utenpå hoftene? De må jo irritere musklene noe innmari. Er det noe jeg ikke forstår? 19
Gjest nejve Skrevet 20. februar 2020 #16586 Skrevet 20. februar 2020 13 minutter siden, nurcos skrev: Jo, men de er alltid fra samme side, eller med beina i kryss. Og hun har jo ikke vært fornøyd tidligere, siden hun har operert samme områder flere ganger, så det er vel ikke så søkt å tenke at hun ikke er fornøyd nå heller. Så selvbevisst som SE er, er jeg overbevist om at hun ikke er fornøyd. Hun skjuler implantatet med hånden på filmer, og poserer - som du sier - med kroppen vendt på skrå. På Jodel ble det jo også lagt ut en screenshot av et bilde rett etter operasjonen, som hun ved en feiltakelse hadde lagt ut på sin offentlige snapkonto, med teksten "fint eller too much?". Jeg får egentlig litt vondt av henne, fordi hun ønsket nok ikke at det skulle bli lagt inn så mye.
Roseh Skrevet 21. februar 2020 #16587 Skrevet 21. februar 2020 Jeg tror Sophie kommer til å operere rumpa si igjen om noen år. Nå ble hun hvertfall kvitt de ''hip-dipsene'' sine hun snakket om, men det ble vel ikke helt som hun så for seg (?). Skjønner ikke at faren er så overbeskyttende mot henne når det gjelder media. Hun kunne vært død sånn som hun holder på. Spesielt det med operasjonen i Tyrkia. Hun stopper jo heller ikke. Hva blir det neste? Operere vekk ribben for smalere midje? (det tror jeg faktisk hun kan finne på å gjøre). 28
Castor Troy Skrevet 21. februar 2020 #16588 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, Roseh skrev: Jeg tror Sophie kommer til å operere rumpa si igjen om noen år. Nå ble hun hvertfall kvitt de ''hip-dipsene'' sine hun snakket om, men det ble vel ikke helt som hun så for seg (?). Skjønner ikke at faren er så overbeskyttende mot henne når det gjelder media. Hun kunne vært død sånn som hun holder på. Spesielt det med operasjonen i Tyrkia. Hun stopper jo heller ikke. Hva blir det neste? Operere vekk ribben for smalere midje? (det tror jeg faktisk hun kan finne på å gjøre). Blir vel til at hun fjerner alt for å score noen billige poeng for å være politisk korrekt, får så å sette inn noe enda større... 11
Gjest justloseit Skrevet 21. februar 2020 #16589 Skrevet 21. februar 2020 Jeg tror dessverre den jenta er langt i fra ferdig. Den nesen hennes er det jo ikke særlig mye igjen av, så det er vel ikke utelukket at den kollapser. Og da har hun det gående med forsøk på rekonstruksjon i det flerfoldige. Rumpa kommer hun med sikkerhet til å korrigere igjen. Hun er ikke fornøyd nå, og kommer bare til å bli mer og mer misfornøyd. Hun burde, ikke bare for samfunnets skyld men også for sin egen, finne seg en jobb utenfor rampelyset. Jobben hennes er utelukkende å studere seg selv og dele sitt utseende. Det resulterer i en sykelig opptatthet av eget utseende, og deretter forsøk på perfektering av dette. Det er ikke ofte jeg bruker dette uttrykket uironisk, men hun burde vært beskyttet mot seg selv. Jeg har egentlig fått veldig nok av denne jenta nå. Jeg har gradvis avfulgt henne i alle kanaler. Jeg har vel, for å være ærlig, kun fulgt henne ut av «shock value» frem til nå. Nå gjensto det bare å avfølge henne på Snapchat, og det er nå gjort. Jeg orker ikke mer. Samme hvor mye berettiget kritikk hun bli servert i seriøse medier evner hun ikke å utvise det minste snev av innsikt. Det er trøttende og jeg har herved fått nok av hele hennes vesen. Hun blir ikke bedre, og The Sophie Elise Show har nå gått sin runde for min del. Jeg vil dog fortsette å lese denne tråden da jeg setter stor pris på de innsiktsfulle og kritiske postene til så mange her inne. Dere gjør en viktig jobb. Det virker dessuten på meg som at journalister bruker dette forumet for å finne mye godt materiale.
Isild Skrevet 21. februar 2020 #16590 Skrevet 21. februar 2020 4 timer siden, justloseit skrev: Jeg tror dessverre den jenta er langt i fra ferdig. Den nesen hennes er det jo ikke særlig mye igjen av, så det er vel ikke utelukket at den kollapser. Og da har hun det gående med forsøk på rekonstruksjon i det flerfoldige. Rumpa kommer hun med sikkerhet til å korrigere igjen. Hun er ikke fornøyd nå, og kommer bare til å bli mer og mer misfornøyd. Hun burde, ikke bare for samfunnets skyld men også for sin egen, finne seg en jobb utenfor rampelyset. Jobben hennes er utelukkende å studere seg selv og dele sitt utseende. Det resulterer i en sykelig opptatthet av eget utseende, og deretter forsøk på perfektering av dette. Det er ikke ofte jeg bruker dette uttrykket uironisk, men hun burde vært beskyttet mot seg selv. Jeg har egentlig fått veldig nok av denne jenta nå. Jeg har gradvis avfulgt henne i alle kanaler. Jeg har vel, for å være ærlig, kun fulgt henne ut av «shock value» frem til nå. Nå gjensto det bare å avfølge henne på Snapchat, og det er nå gjort. Jeg orker ikke mer. Samme hvor mye berettiget kritikk hun bli servert i seriøse medier evner hun ikke å utvise det minste snev av innsikt. Det er trøttende og jeg har herved fått nok av hele hennes vesen. Hun blir ikke bedre, og The Sophie Elise Show har nå gått sin runde for min del. Jeg vil dog fortsette å lese denne tråden da jeg setter stor pris på de innsiktsfulle og kritiske postene til så mange her inne. Dere gjør en viktig jobb. Det virker dessuten på meg som at journalister bruker dette forumet for å finne mye godt materiale. Jeg tror nok også hun kommer til å operere igjen. Hun ytret vel noe om det i operasjons-episoden også. Hun tar veldig lett på dette med operasjoner. Nesten litt som når vi andre ommøblerer. At bedriften ikke tar til seg en eneste setning med kritikk begynner snart å bli det værste syns jeg. De har tydeligvis begynt med at det kun er manageren som uttaler seg i media, og det eneste han har å si er at kritikk er personangrep og "det kan ikke jeg svare på, det må hun svare på selv". Henne som privatperson håper jeg snart innser at hun må slutte å herje sånn med kroppen sin. Og SE AS som bedrift håper jeg annonsørene tar avstand fra slik de holder på nå. Reklamekampanjen for EF taler for seg. Den er jo helt krise. 25
Gjest Blondie65 Skrevet 21. februar 2020 #16591 Skrevet 21. februar 2020 Det er noe helt galt med samfunnet når tjenester beregnet for 10-14 åringer selges på denne måten. Det er ikke bare SE som har problemer med hva som er virkelighetens verden. Hva har sexy positur med språkreiser å gjøre? Dette ser jo mer ut som reklame for EXOB eller Paradise hotel.
J.. Skrevet 21. februar 2020 #16592 Skrevet 21. februar 2020 Skjønner ikke hvorfor dere tror hun er misfornøyd. Poseringen med bena i kryss gjør hun nok fordi det får midjen til å se mindre ut,mens hoftene ser større ut. Samlet ben gjør at bena ser slankere/mindre ut. Står man normalt med bena litt fra hverandre,blir ikke hoftene SÅ påfallende. (se bilder) 7
Consita Skrevet 21. februar 2020 #16593 Skrevet 21. februar 2020 Ny artikkel om EF i Dagbladet nå.https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-dette---i-grenseland/72160212 13
Birdo Skrevet 21. februar 2020 #16594 Skrevet 21. februar 2020 50 minutter siden, J.. skrev: Skjønner ikke hvorfor dere tror hun er misfornøyd. Poseringen med bena i kryss gjør hun nok fordi det får midjen til å se mindre ut,mens hoftene ser større ut. Samlet ben gjør at bena ser slankere/mindre ut. Står man normalt med bena litt fra hverandre,blir ikke hoftene SÅ påfallende. (se bilder) For en dårlig reklame for spraytanen på det øverste bildet - hun er jo flekkete og oransje😳😬 7
J.. Skrevet 21. februar 2020 #16595 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, Birdo skrev: For en dårlig reklame for spraytanen på det øverste bildet - hun er jo flekkete og oransje😳😬 Ikke særlig pent,nei. 2
Bajshue Skrevet 21. februar 2020 #16596 Skrevet 21. februar 2020 16 hours ago, J.. said: Nei,det er egne innleggsproteser. Forklart her,av kirurgen som opererte henne - https://www.drryanstanton.com/hip-augmentation/ Trist! Lurer på hva slags konsekvenser dette vil gi senere i livet.. Jeg kan forstå at noen vil fikse på puppene etter svangerskap og amming, men rumpa kan man trene opp og hoftene bør jo stå i stil med resten av kroppen. Jeg håper hun ikke vil angre senere.. 7
Gjest justloseit Skrevet 21. februar 2020 #16597 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, J.. skrev: Skjønner ikke hvorfor dere tror hun er misfornøyd. Poseringen med bena i kryss gjør hun nok fordi det får midjen til å se mindre ut,mens hoftene ser større ut. Samlet ben gjør at bena ser slankere/mindre ut. Står man normalt med bena litt fra hverandre,blir ikke hoftene SÅ påfallende. (se bilder) Hun var ikke grådig med den forrige rumpa si heller, selv om hun etterhvert erkjente at den ikke var helt som hun så for seg at den skulle bli. Jeg kan tenke meg mange grunner til at hun deler bilder av seg selv, samtidig som hun innser at resultatet ikke ble perfekt (vi må huske på at det er det perfekte hun etterstreber, ikke det som er bra nok) - blant annet stolthet, nederlag å innrømme å ha dummet seg ut igjen, usikkerhet og bekreftelsesbehov, for å sjokkere (= views = $), etc. Det siste hun gjorde før hun begynte med alle «nedjusteringene» var å få tatt nakenbilder hos fotograf som hun nå har utstilt i stuen, så jeg tror ikke jenta er redd for å dokumentere prosessen og endringene hun gjennomgår selv om hun er langt ifra fornøyd og ferdig.
J.. Skrevet 21. februar 2020 #16598 Skrevet 21. februar 2020 11 minutter siden, justloseit skrev: Hun var ikke grådig med den forrige rumpa si heller, selv om hun etterhvert erkjente at den ikke var helt som hun så for seg at den skulle bli. Jeg kan tenke meg mange grunner til at hun deler bilder av seg selv, samtidig som hun innser at resultatet ikke ble perfekt (vi må huske på at det er det perfekte hun etterstreber, ikke det som er bra nok) - blant annet stolthet, nederlag å innrømme å ha dummet seg ut igjen, usikkerhet og bekreftelsesbehov, for å sjokkere (= views = $), etc. Det siste hun gjorde før hun begynte med alle «nedjusteringene» var å få tatt nakenbilder hos fotograf som hun nå har utstilt i stuen, så jeg tror ikke jenta er redd for å dokumentere prosessen og endringene hun gjennomgår selv om hun er langt ifra fornøyd og ferdig. Jepp. 2
LittleBabyNothing Skrevet 21. februar 2020 #16599 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Birdo skrev: For en dårlig reklame for spraytanen på det øverste bildet - hun er jo flekkete og oransje😳😬 Det ser ut som det er en flekk på kjolen. Lurer på om det går bort. 5
Gjest Gul_gul Skrevet 21. februar 2020 #16600 Skrevet 21. februar 2020 55 minutter siden, J.. said: Skjønner ikke hvorfor dere tror hun er misfornøyd. (...) Kan bare svare for meg selv, men jeg føler liksom jeg har sett 'forløpet' før: 1) Hun tar en operasjon og får lagt inn implantater, som de fleste mener alt for store i forhold til kroppen hennes. 2) Hun viser resultatet frem typ 100000 gange og forteller at hun elsker det. 3) Hun begynner etter hvert å nevne at hun kanskje har tatt veldig store implantater, men påstår fortsatt hun elsker resultatet. 4) Hun erkjenner at implantatene er for store, og begynner å snakke om en ny operasjon for å bytte dem ut. Tror det blir samme sak med hofteimplantatene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå