Aricia Skrevet 4. februar 2020 #16001 Skrevet 4. februar 2020 Er han så nedsnødd ureflektert, eller bare later han som?? Sophie Elise skriver om livet sitt faktisk, så kritikk av det hun skriver blir en kritikk av livet hennes. liksom. Og når Kristin Gjelsvik sier at hun er Norges farligste forbilde, så går det på henne som person. Her har man hanket inn pappa for å legge seg i fosterstilling, med andre ord. 37
Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2020 #16002 Skrevet 4. februar 2020 Staude sier det som det er! Løfter det hele fra «Sofie» til «markedsførere og salgskanaler». 18
Gjest Justsaying Skrevet 4. februar 2020 #16003 Skrevet 4. februar 2020 Hun fra Tv2 gikk rett i Solvang-fella da hun svarte på hvorfor de dokumenterer alt dette Fordi hun påvirker! Kristin og Isabel gjorde det bra, Barbipappa kunne like greit holdt seg hjemme. Sophie: dette tapte du ansikt på, men so what-du har iallefall ny rumpe.
Gjest eelisabethh Skrevet 4. februar 2020 #16004 Skrevet 4. februar 2020 Sophie Ellse sitt «svar» på instastory... Syntes ikke man kan si «Jeg gjør valg som føles rett for meg» og «vi vet ikke hva årsaken til dårlig selvbilde er» (ikke direkte sitat) når man er en offentlig person. Hun spør også om vi skal ha egne regler for personer i Norge når vi folk i andre land vil fortsette med lettkledde bilder og uoppnåelige kroppsidealer. Eh, ja?! Influenserne i Norge er mye lettere å relatere til enn feks. favoritt-youtuberen fra USA, derfor vil de ofte også ha større påvirkningskraft på enkeltpersoner. Vi må jo begynne et sted! Å ikke dele operasjoner på tv, og lettkledde bilder av operert rumpe hadde gjerne vært en god start. Og at influenserne viser at de er bevisst på innflytelsen sin😊 Ikke svarer med masse svevende spørsmål som alle, på begge sider av saken, allerede tenker over.
Eamane Skrevet 4. februar 2020 #16005 Skrevet 4. februar 2020 Uansett HVA så er både sophie og Kristin avhenging av lesere og oppmerksomhet begge to for å få noe å leve av. Og det klarer de jo fint begge to. 🙄 1
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 #16006 Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, Aricia skrev: Er han så nedsnødd ureflektert, eller bare later han som?? Sophie Elise skriver om livet sitt faktisk, så kritikk av det hun skriver blir en kritikk av livet hennes. liksom. Og når Kristin Gjelsvik sier at hun er Norges farligste forbilde, så går det på henne som person. Her har man hanket inn pappa for å legge seg i fosterstilling, med andre ord. Man blir jo bare matt! Mener han at hun ikke kan kritiseres fordi hun skriver om livet sitt? Eller er det det eneste forsvaret han har? Han virket ukomfortabel og hadde lite å komme med! Isabel gjorde en bra figur synes jeg! 30
Aricia Skrevet 4. februar 2020 #16007 Skrevet 4. februar 2020 Synes Solvang er mye bedre denne gangen enn i fjor - han er bedre forberedt, og har hentet inn bedre debattanter. Den som trekker nivået ned er Jan Olav Isaksen. 40
loffen Skrevet 4. februar 2020 #16008 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Bra folk i debatten! (Utenom Isachsen, som ikke kunne komme med et eneste poeng.) Endret 4. februar 2020 av loffen 31
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 #16009 Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, Aricia skrev: Synes Solvang er mye bedre denne gangen enn i fjor - han er bedre forberedt, og har hentet inn bedre debattanter. Den som trekker nivået ned er Jan Olav Isaksen. Det er jeg helt enig i👍 8
Populært innlegg Isild Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #16011 Skrevet 4. februar 2020 Dette fikk ikke manager-Pappa til særlig bra. Kristin kom med et veldig relevant spørsmål syns jeg: "Hvordan kan vi rette kritikken mot bedriften uten at det skal mottas/oppleves som mobbing og personangrep". "Slutte med personangrep da" svarte han. Ok. Debatten var vesentlig bedre enn den i fjor. En fattet og klar Kristin, fikk frem alle poengene sine. Andre dyktige debattanter som hadde noe der å gjøre. 52
Skrottefar Skrevet 4. februar 2020 #16012 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Pappa Isachsen er nok mest bekymret for lønna si slik som han stotret og svarte i hytt og gevær uten å i det hele tatt ha noen gode argumenter å komme med🤣 Endret 4. februar 2020 av Skrottefar 39
PinkLady97 Skrevet 4. februar 2020 #16014 Skrevet 4. februar 2020 Synes det var litt ubehagelig å se hvordan han ter seg i Debatten. All respekt til Kristin❤️🙌🏼 34
J.. Skrevet 4. februar 2020 #16015 Skrevet 4. februar 2020 Mens pappa driter seg ut på NRK,prater SE selv svada på Insta (tryggest å prate uten "motstand"..) Hun viser igjen å igjen at hun ikke forstår problemet.. 23
Aricia Skrevet 4. februar 2020 #16016 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Jeg synes det var veldig interessant å observere hvor vanskelig det blir å føre en debatt om temaet for dem som kritiserer når man ser "motparten" rett i øynene. SEs far så ut som han ville drepe Kristin Gjelsvik med blikket, og svarte henne enten med noe tilsvarende "ingen kommentar" , feks "det er privat", "det vet ikke jeg, bare Sofie selv" osv, eller på en fullstendig følelsesstyrt og krenket måte. Når kritikk imøtegås på den måten "live" blir det veldig tydelig hvor effektivt det er som unnvikelsesstrategi, selv når en voksen mann gjør det. Ellen Morgenstierne framsto som det krystallklare motstykket i så måte da hun slo fast at det er på tide å vise influencerne respekt ved å behandle dem som de mektige og dyktige forretningskvinnene de faktisk er. Men man skal ha tenkt en god del gjennom problematikken for å skjønne at hun da snakket om den samme tematikken og kommunikasjonen som Sophie Elises far gjorde på sitt vis. Det var liksom to virkelighetsbeskrivelser med en avgrunn mellom seg, og man tar seg i å lure på hvor mye Isachsen skjønner av bransjen han selv er ledende i, og hvor mye han bare spilte et kalkulert og planlagt spill. Jeg lurer oppriktig. Tillegg: Sophie Elise selv skjønner åpenbart alle mekanismene intuitivt - hun er et naturtalent, tror jeg. Endret 4. februar 2020 av Aricia 38
Rubella Skrevet 4. februar 2020 #16017 Skrevet 4. februar 2020 Faren til SE virker jo litt... enkel? 42
Glorious Skrevet 4. februar 2020 #16018 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Mens pappa driter seg ut på NRK,prater SE selv svada på Insta (tryggest å prate uten "motstand"..) Hun viser igjen å igjen at hun ikke forstår problemet.. Ikke bare på insta. Kronikk på VG.... 🙄 13
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #16019 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, J.. skrev: Mens pappa driter seg ut på NRK,prater SE selv svada på Insta (tryggest å prate uten "motstand"..) Hun viser igjen å igjen at hun ikke forstår problemet.. Legg til :» Jeg ønsker at jeg skal tjene på operasjoner og lettkledde bilder uten at noen skal bry seg med det». At hun mener at verden trenger slike dårlige forbilder sier sitt om den kynismen hun fronter. I tillegg henger ikke denne teksten på greip med at hun bare måtte fikse på noe som var gjort feil, og thats IT. Slik både tv2 og pappa SE presenterer som en sannhet. Endret 4. februar 2020 av lillesnøfnugg
J.. Skrevet 4. februar 2020 #16020 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Glorious skrev: Ikke bare på insta. Kronikk på VG.... 🙄 Må ikke glemme det! Men å stille opp ansikt til ansikt for å ytre samme meninger,det tørr hun ikke. Stakkars. 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå