Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15901 Skrevet 2. februar 2020 16 minutter siden, frukrines skrev: Dette er et godt eksempel på hvor utspekulert og kynisk Sophie Elise AS driftes, med Sofie Steen Isachsen i front. Her stilte hun altså opp til debatt helt nedstrippet - løshår og løsvipper var fjernet, mens klær og sminke var kraftig nedtonet. Hun la seg flat, og debatten stoppet der, før hun siden har turet frem som aldri før hva operasjoner angår. Jeg husker også en tydelig oppgitt Kristin i forkant av debatten, da Sofie selv fikk bestemme hvem som kunne stille til debatt og ikke. Aldri har jeg sett en mer tafatt Fredrik Solvang heller - selv her ble Sofie tatt i med silkehansker. Ikke rart en frustrert Kristin følte at det måtte enda sterkere midler til. Det stemmer at SE bestemte hvem hun skulle møte i debatten.
LittleBabyNothing Skrevet 2. februar 2020 #15902 Skrevet 2. februar 2020 Noen som vet hvilken video det er hun "gråter på badet"? Som nevnt i debatten. 2
J.. Skrevet 2. februar 2020 #15903 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Noen som vet hvilken video det er hun "gråter på badet"? Som nevnt i debatten. https://sophieelise.blogg.no/1485707001_en_personlig_videoblogg__er_jeg_mindre_verdt.html Edit - ser videoen er fjernet fra innlegget.. Skal finne den. Endret 2. februar 2020 av J.. 1
Skrottefar Skrevet 2. februar 2020 #15904 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 4 timer siden, frukrines skrev: Aldri har jeg sett en mer tafatt Fredrik Solvang heller - selv her ble Sofie tatt i med silkehansker. Solvang er som regel en pitbull i debattene, men her så var han bare en liten søt valp som ikke gjorde en flue fortred, skjønner virkelig ikke hvorfor 🤔 Endret 2. februar 2020 av Skrottefar skrive-leif 20
Sol Rampelyset Skrevet 2. februar 2020 #15905 Skrevet 2. februar 2020 Tråden er ryddet for personangrep og krenkende innlegg og svar til dette. Sol, admin.
Gjest Gul_gul Skrevet 2. februar 2020 #15906 Skrevet 2. februar 2020 15 minutter siden, LittleBabyNothing said: Noen som vet hvilken video det er hun "gråter på badet"? Som nevnt i debatten. Her: On 12/13/2019 at 1:07 PM, AntiBullshit said: Videoen er ikke sletten, men satt til «privat» på YouTube. Den vil dermed ikke dukke opp når man søker etter den, men hvis noen ønsker å se den på nytt så værsågod: Videoen av se på badet ble foresten publisert i slutten av januar 2017
J.. Skrevet 2. februar 2020 #15907 Skrevet 2. februar 2020 18 minutter siden, J.. skrev: https://sophieelise.blogg.no/1485707001_en_personlig_videoblogg__er_jeg_mindre_verdt.html Edit - ser videoen er fjernet fra innlegget.. Skal finne den. 2
J.. Skrevet 2. februar 2020 #15908 Skrevet 2. februar 2020 (endret) . Endret 2. februar 2020 av J.. 1
korallrev Skrevet 2. februar 2020 #15909 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Den videoen er heller ikke et svar på en video rettet direkte til SE, verdt å merke. At hun tok den personlig sier vel sitt. Endret 2. februar 2020 av korallrev 8
Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15910 Skrevet 2. februar 2020 Jeg greier ikke å slippe hvor skjevt offentlighetens bilde av Sophie Elise er når de ser på henne som et nusselig, lite mobbeoffer. Norge har aldri hatt en større influencer. Caroline Berg Eriksen, da hun var på høyden, var bare peanøtter i forhold. SE får stort sett samarbeid på alle de områder hun interesserer seg for: Hun har hatt platekontrakt, jobbet som DJ, har gitt ut flere bøker (til dels til gode kritikker), har sin egen, svært populære TV-serie som nå har gått over tre sesonger, hadde Norges største blogg, har nesten 500 000 følgere på Instagram og drar inn det ene lukrative kommersielle samarbeidet etter det andre: Skappel, MyMuse-design og nå Glöd, som også får svært gode kritikker. Det er ikke alt hun lykkes med (sangkarrieren), men det meste går over all forventning. Hun er A-kjendis - alle norske bestemødre vet hvem hun er - hun kjenner alle de "riktige" folkene (dvs. kjendisjournalister og reklamebransjen). Hun er så å si fredet i norsk presse, og dette ligger det selvsagt mye arbeid med networking og gjentjenester bak. Ja, det er klart at det er et eller annet riv ruskende galt med selvbildet hennes. Mengden plastiske operasjoner er helseskadelig, for å si det litt forsiktig, men jeg har ingen tro på at selvbildet hennes blir noe dårligere av at hun får kritikk for å ha tatt med TV2 inn på opersjonsstua. Hun er veldig selvsikker når det kommer til de kommersielle valgene hun gjør - det er heller slik at hun ler hele veien til banken. Dama er dritdyktig og ambisiøs som få (og det er nesten litt kult at at hun åpenlyst skryter av at hun har tenkt å få en gate i Harstad oppkalt etter seg), men hun er også veldig kynisk, usannferdig og lite transparent, og ingen av disse egenskapene skulle tilsi at man må ta i henne med silkehansker. Folk må slippe disse "stakkars, lille mobbeoffer"-greiene nå. Dama har forretningssans og vilje av stål og hadde ikke greid å komme seg dit hun er uten. 35
LittleBabyNothing Skrevet 2. februar 2020 #15911 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Tusen takk for at dere fant den. Jeg lurer på om SE hadde blitt vernet, beskyttet og hedret på samme om hun var psykisk syk uten å ha operert eller fikset på utseendet sitt? Hun er visst et forbilde fordi hun er åpen om problemene sine. Jeg vet ikke om dette hadde funket for noen som ikke var så tydelig fysisk "botched" som henne. -- Den videoen fra tre år siden er nesten surrealistisk. Barna hennes blir jo hvert fall ikke å ligne på henne sånn hun er nå. Med mindre hun kaprer Jay Leno eller noen som ligner. Det er bare tragisk. Man kan jo ikke amme like bra med brystimplantater heller. Enkelte typer patologi går aldri bort. Noe jeg selv er redd for i mitt eget tilfelle. Hun sa jo at hun tok neseoperasjon på grunn av medisinske grunner, og så ble det fortsatt feil uansett. Endret 2. februar 2020 av LittleBabyNothing 8
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15912 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, Bloggleseren skrev: Jeg greier ikke å slippe hvor skjevt offentlighetens bilde av Sophie Elise er når de ser på henne som et nusselig, lite mobbeoffer. Norge har aldri hatt en større influencer. Caroline Berg Eriksen, da hun var på høyden, var bare peanøtter i forhold. SE får stort sett samarbeid på alle de områder hun interesserer seg for: Hun har hatt platekontrakt, jobbet som DJ, har gitt ut flere bøker (til dels til gode kritikker), har sin egen, svært populære TV-serie som nå har gått over tre sesonger, hadde Norges største blogg, har nesten 500 000 følgere på Instagram og drar inn det ene lukrative kommersielle samarbeidet etter det andre: Skappel, MyMuse-design og nå Glöd, som også får svært gode kritikker. Det er ikke alt hun lykkes med (sangkarrieren), men det meste går over all forventning. Hun er A-kjendis - alle norske bestemødre vet hvem hun er - hun kjenner alle de "riktige" folkene (dvs. kjendisjournalister og reklamebransjen). Hun er så å si fredet i norsk presse, og dette ligger det selvsagt mye arbeid med networking og gjentjenester bak. Ja, det er klart at det er et eller annet riv ruskende galt med selvbildet hennes. Mengden plastiske operasjoner er helseskadelig, for å si det litt forsiktig, men jeg har ingen tro på at selvbildet hennes blir noe dårligere av at hun får kritikk for å ha tatt med TV2 inn på opersjonsstua. Hun er veldig selvsikker når det kommer til de kommersielle valgene hun gjør - det er heller slik at hun ler hele veien til banken. Dama er dritdyktig og ambisiøs som få (og det er nesten litt kult at at hun åpenlyst skryter av at hun har tenkt å få en gate i Harstad oppkalt etter seg), men hun er også veldig kynisk, usannferdig og lite transparent, og ingen av disse egenskapene skulle tilsi at man må ta i henne med silkehansker. Folk må slippe disse "stakkars, lille mobbeoffer"-greiene nå. Dama har forretningssans og vilje av stål og hadde ikke greid å komme seg dit hun er uten. Hun er ikke et lite persilleblad nei, man kan ikke være det hvis man skal lykkes i den grad SE har gjort.
Justlooking Skrevet 2. februar 2020 #15913 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 8 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hun er ikke et lite persilleblad nei, man kan ikke være det hvis man skal lykkes i den grad SE har gjort. Men hun er veldig god på offerrollen om noen prøver seg på kritikk, det er en del av den kyniske forretningsstrategien hun har fortalt om. Vinne folk tilbake osv. Endret 2. februar 2020 av Justlooking 23
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2020 #15914 Skrevet 2. februar 2020 20 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hun er ikke et lite persilleblad nei, man kan ikke være det hvis man skal lykkes i den grad SE har gjort. Det er imponerende hvor sterkt hun har lykkes på så mange områder, at hun har klart å bli så kjent. Det er få som klarer å bli så kjent som hun er ved å starte på bar bakke som hun gjorde med en blogg i så ung alder. Jeg skulle så gjerne hatt en stemme i samfunnet for jeg har mye jeg hadde ønsket å bidra med som f.eks mer åpenhet ift psykisk helse, men det er så fryktelig vanskelig å bli kjent i utgangspunktet. Da må man liksom gjøre noe veldig drastisk, som å spille på kropp noe jeg ikke ønsket, eller få en fot innenfor et sted. 4
Gjest Gul_gul Skrevet 2. februar 2020 #15915 Skrevet 2. februar 2020 14 minutter siden, Bloggleseren said: (...) Hun er A-kjendis - alle norske bestemødre vet hvem hun er - hun kjenner alle de "riktige" folkene (dvs. kjendisjournalister og reklamebransjen). Hun er så å si fredet i norsk presse, og dette ligger det selvsagt mye arbeid med networking og gjentjenester bak. Er 98% enig i innlegget ditt, men jeg tror ikke hennes posisjon er helt så stabil som man kanskje får inntrykk av akkurat nå når "alle" i bransjen støtter henne etter Vixen-bråket. Noe har i all fall skjedd med forholdet til VG, for de har vært kritiske til henne siden debatten i fjor. (Og NB, ingen støttet henne da). VG stilte kritiske spørsmål da hun var på presserundfart for å promotere tredje sesong av serien, bl.a. hvordan nye hofteimplantater passet inn i narrativet om at hun bare skulle ha fjernet unaturlig store rumpeimplantater.
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2020 #15916 Skrevet 2. februar 2020 Og der kom Joakim med sitt lille sukkersøte forsvars innlegg ang SE. Fyren skal ikke snakke så bred siden han selv har vært en de som har kritisert andre for utseendet å kropp. Så han er nok litt venn med dobbelmoralsken selv, men bare i det skjulte. 3
Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15917 Skrevet 2. februar 2020 9 minutter siden, Gul_gul said: VG stilte kritiske spørsmål da hun var på presserundfart for å promotere tredje sesong av serien, bl.a. hvordan nye hofteimplantater passet inn i narrativet om at hun bare skulle ha fjernet unaturlig store rumpeimplantater. Bra! 😀 4
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2020 #15918 Skrevet 2. februar 2020 13 minutter siden, Gorilla skrev: Det er imponerende hvor sterkt hun har lykkes på så mange områder, at hun har klart å bli så kjent. Det er få som klarer å bli så kjent som hun er ved å starte på bar bakke som hun gjorde med en blogg i så ung alder. Jeg skulle så gjerne hatt en stemme i samfunnet for jeg har mye jeg hadde ønsket å bidra med som f.eks mer åpenhet ift psykisk helse, men det er så fryktelig vanskelig å bli kjent i utgangspunktet. Da må man liksom gjøre noe veldig drastisk, som å spille på kropp noe jeg ikke ønsket, eller få en fot innenfor et sted. Hun har blitt kjent av feile grunnlag og ikke for de viktige saker eller verdier. Hun har valset fra ene "hjertesak" til den andre. Vil si at hun er ganske så ustabil når gjeld hvordan hun skal kjøre sitt løp i det offentlig rom. Man kan ikke stille opp nærmeste "naken" i NRK si beste sendetid for 10 mnd og så klappe igjen brødboksen når det stormer igjen. Jeg lurer virkelig på om ryggraden hennes ble igjen i LA når hun tok rompeoperasjoenen. For hun har nok en gang bevist at hun er ikke så sterk som hun skal ha det til. 25år og har operert bort alt av det som er genetisk orginalt med henne. 12
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2020 #15919 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, Uglesjel skrev: Hun har blitt kjent av feile grunnlag og ikke for de viktige saker eller verdier. Hun har valset fra ene "hjertesak" til den andre. Vil si at hun er ganske så ustabil når gjeld hvordan hun skal kjøre sitt løp i det offentlig rom. Man kan ikke stille opp nærmeste "naken" i NRK si beste sendetid for 10 mnd og så klappe igjen brødboksen når det stormer igjen. Jeg lurer virkelig på om ryggraden hennes ble igjen i LA når hun tok rompeoperasjoenen. For hun har nok en gang bevist at hun er ikke så sterk som hun skal ha det til. 25år og har operert bort alt av det som er genetisk orginalt med henne. Uansett så har hun klart å bli svært kjent, og det er det ikke alle som klarer. Jeg skjønner ikke hvordan hun har gjort det i utgangspunktet for å få et navn alle vet hva er.. 1
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2020 #15920 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, Gorilla skrev: Uansett så har hun klart å bli svært kjent, og det er det ikke alle som klarer. Jeg skjønner ikke hvordan hun har gjort det i utgangspunktet for å få et navn alle vet hva er.. Det er fordi hun har jobbet seg opp og fram av å provosere. Hun har vært 100% open om alle operasjonene hun har tatt. Laget storm rundt seg har hun også både utseendet, politisk, matindustrien etc. Så kom hun med egen serie som løftet både henne og bloggen enda mer opp. Når man bestemmer seg for å bli kjent for ingenting av talent, men av de feile grunnlag så er det null problem. Er bare og se på Kardashian, og vil jeg tro at hun har tatt mye tips å inspo fra den gjengen siden hun er blodfan av dem. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå