Crossfitter Skrevet 29. januar 2020 #15741 Skrevet 29. januar 2020 Hvorfor er ingenting om hofteoperasjonen nevnt i episoden hvor man får se rumpeoperasjonen? Man hører aldri kirurgen og/eller Sophie Elise snakke eller diskutere rundt at hoftene skal opereres... og man ser eller hører ikke noe om det i etterkant heller. Men hun kom da hjem med både hofter og rumpe? Eller er den hofteoperasjonen gjort et annet sted? Er det en grunn til at hun ikke vil være åpen om hofteoperasjon, men kun rumpeoperasjon?? Blir for dumt.. og jeg kan ikke fatte at en seriøs kirurg har gjort det inngrepet der på henne.. 18
Sandin Skrevet 29. januar 2020 #15742 Skrevet 29. januar 2020 19 timer siden, justloseit skrev: Ble det sagt ordrett at faren betalte? Jeg oppfattet det som at faren hadde overført pengene men fra SEs konto, ettersom han gjør mange praktiske oppgaver for henne. "Jeg gleder meg så mye til vi skal til LA. Du vet at pappa har betalt operasjonen min?". Det er starten på episoden om operasjonen, som igjen er recap av forrige episode. Jeg gidder ikke å se episoden før for å se konteksten, men det er jo en underlig ting å si hvis pappa bare har overført fra en av hennes egne kontoer. 7
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2020 #15743 Skrevet 29. januar 2020 13 minutter siden, Crossfitter skrev: Hvorfor er ingenting om hofteoperasjonen nevnt i episoden hvor man får se rumpeoperasjonen? Man hører aldri kirurgen og/eller Sophie Elise snakke eller diskutere rundt at hoftene skal opereres... og man ser eller hører ikke noe om det i etterkant heller. Men hun kom da hjem med både hofter og rumpe? Eller er den hofteoperasjonen gjort et annet sted? Er det en grunn til at hun ikke vil være åpen om hofteoperasjon, men kun rumpeoperasjon?? Blir for dumt.. og jeg kan ikke fatte at en seriøs kirurg har gjort det inngrepet der på henne.. Hoftene var også operert fra før, nå er de bare blitt absurd store. 3
Gjest førstedamen Skrevet 29. januar 2020 #15744 Skrevet 29. januar 2020 5 timer siden, skruf skrev: En kirurg med respekt for seg selv og yrket sitt hadde aldri operert inn slike hofter som SE har fått, i allefall ikke til ett så petite menneske. Hele fasongen er jo helt merkelig og ikke proporsjonalt i det hele tatt, ingen kvinner har en sånn vepsefasong. Ser nesten ut som en karikatur, særlig når hun går. Jeg hadde full forståelse for at hun ønsket å reoperere tyrkiarumpa, men jeg fikk inntrykk av at planen var å «tilbakestille» rumpa mest mulig. Ikke gå all-in-Kardashian. Håper SE vet å sette pris på, og vise at hun setter pris på, Henrik. Ut i fra hva jeg har sett i serien så er han en utrolig god venn som stiller opp og oppriktig ønsker SE sitt beste. Så jeg håper hun ikke tar han som en selvfølge, men viser at hun verdsetter vennskapet og behandler han godt. Gode vennskap er toveiskjørte, ikke der den ene hele tiden tar seg av den andre. Jeg fikk litt vondt av Henrik som hadde lagt alt til siden og ryddet/vasket/handlet inn til en kosekveld hjemme til seg etter at de var på poledancing, også stiller SE opp og er dønn negativ og virket skikkelig muggen, og hele kvelden hjemme hos Henrik ble avlyst. SE skylder på angst, men hun dro likevel på visning etter poledance.. Det virker som om vennene gjør alt for å blidgjøre SE og holde henne fornøyd, de setter liksom ingen krav eller forventninger til henne. Hele verden skal dreie seg rundt SE. Sånn som det besøket på vingården i Portugal; det var direkte flaut å se at hun ble sittende i bilen som en furten unge, mens de tre andre prøvde å late som ingenting ovenfor eieren av vingården. Jo noen av oss helt vanlige dødelige har faktisk vepsefasong! Ikke får vi gjort noe særlig med det heller. En ting er at dere i denne tråden ikke synes rumpen til SE ser bra ut, men er det virkelig nødvendig å kommenere det? Må man si negative ting om andres kropp (uansett om den er operert eller naturlig). Jeg synes slike kommentarer som jeg leser mye av her lager et like stort press som SE lager i motsatt retning. Bare slutt å kommentere andres kropp, takk.
Gjest Gul_gul Skrevet 29. januar 2020 #15745 Skrevet 29. januar 2020 36 minutter siden, Sandin said: "Jeg gleder meg så mye til vi skal til LA. Du vet at pappa har betalt operasjonen min?". Det er starten på episoden om operasjonen, som igjen er recap av forrige episode. Jeg gidder ikke å se episoden før for å se konteksten, men det er jo en underlig ting å si hvis pappa bare har overført fra en av hennes egne kontoer. Takk. Hun sa til VG hun selv hadde betalt, men kanskje 'jeg' betyr 'jeg og/eller pappa' på nordnorsk dialekt eller noe sånt. Sitat fra VG - 2019-12-16 Sophie Elise: – Hvorfor er det spennende om jeg har større rumpe?
J.. Skrevet 29. januar 2020 #15746 Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, førstedamen skrev: Jo noen av oss helt vanlige dødelige har faktisk vepsefasong! Ikke får vi gjort noe særlig med det heller. En ting er at dere i denne tråden ikke synes rumpen til SE ser bra ut, men er det virkelig nødvendig å kommenere det? Må man si negative ting om andres kropp (uansett om den er operert eller naturlig). Jeg synes slike kommentarer som jeg leser mye av her lager et like stort press som SE lager i motsatt retning. Bare slutt å kommentere andres kropp, takk. Helt ærlig - jeg tror deg ikke før jeg får se ett (croppet,såklart) bilde av deg og denne "naturlige vepsefasongen" din. 23
Gjest førstedamen Skrevet 29. januar 2020 #15747 Skrevet 29. januar 2020 12 minutter siden, J.. skrev: Helt ærlig - jeg tror deg ikke før jeg får se ett (croppet,såklart) bilde av deg og denne "naturlige vepsefasongen" din. Jeg kommer aldri til å engang prøve å ta selfies av min egen bakende. Det er ikke min greie. Så du får tro hva du vil. Men Google så ser du at det finnes slike kvinner også.
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15748 Skrevet 29. januar 2020 2 timer siden, Jegserdeg skrev: En ting jeg har reagert på igjenom alle episodene er Fetisha. Altså fy for en venninne og et hakk verre enn Sophie Elise. Jeg har fått henne helt i halsen🤢 Hun ifra Nord er trofast og slenger ikke med leppa når Sophie Elise ikke er der, å Henrik? Hærlighet for en venn!👏 Ingen kan overgå SE på og være fæl mot vennene sine. F er brutal ærlig med SE når hun prøver og presse F mot veggen på ting som ikke er sant. Om du ser fra første sesong og til nå så vil du se helheten. SE prøvde og ødelegge vennskapet mellom F og Joakim i sesong 2 som ble sendt ifjor. F er som en en elefant når det kommer til hukommelsen. Hun tilgir men glemmer aldri. SE tilgir nå og da, å glemmer stort sett alt. Anser det ikke slik at F har slengt med leppa om SE til Henrik. Både Henrik, F og Charlotte har sagt sine meninger om SE når hun ikke har vært til steder. Til syvende og sist så har alle 3 mange gode poeng ut av meningene sine. 9
J.. Skrevet 29. januar 2020 #15749 Skrevet 29. januar 2020 36 minutter siden, førstedamen skrev: Jeg kommer aldri til å engang prøve å ta selfies av min egen bakende. Det er ikke min greie. Så du får tro hva du vil. Men Google så ser du at det finnes slike kvinner også. Jeg spurte om å få se deg jeg,siden du referer til deg selv hele tiden. De man finner på google har jo også operert seg og/eller brukt facetune. 12
Akvarium85 Skrevet 29. januar 2020 #15750 Skrevet 29. januar 2020 6 minutter siden, J.. skrev: Jeg spurte om å få se deg jeg,siden du referer til deg selv hele tiden. De man finner på google har jo også operert seg og/eller brukt facetune. Enig. Jeg var et rimelig uttalt timeglass før jeg fikk barn (er litt rettere nå), med hofte/midje ratio på 0,6. Var ikke LITT i nærheten av det SE presenterer. Det finnes absolutt kvinner med smal midje og runde hofter helt naturlig, men det ser virkelig ikke slik ut. Så med mindre du ser like freaky ut som SE, så er det da ingen grunn til å ta seg nær av det? Folk disser ikke timeglassfiguren, de disser det å betale for å se ut som en levende karikatur. 26
Gjest Plannergirl Skrevet 29. januar 2020 #15751 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 5 minutter siden, Akvarium85 skrev: Enig. Jeg var et rimelig uttalt timeglass før jeg fikk barn (er litt rettere nå), med hofte/midje ratio på 0,6. Var ikke LITT i nærheten av det SE presenterer. Det finnes absolutt kvinner med smal midje og runde hofter helt naturlig, men det ser virkelig ikke slik ut. Så med mindre du ser like freaky ut som SE, så er det da ingen grunn til å ta seg nær av det? Folk disser ikke timeglassfiguren, de disser det å betale for å se ut som en levende karikatur. Det som gjør at SE ser unaturlig ut er jo at slike hofter ikke kommer med så tynne lår. Det er ikke fysisk mulig å være petit alle steder på kroppen med unntak av hoftene og rumpen. Pæreform feks har kraftigere lår som gjør at det blir naturlig selv om hofter er bredere enn skuldre, SE har ingen «myk» overgang som dette og derfor ser det malplassert ut. Endret 29. januar 2020 av Plannergirl
Akvarium85 Skrevet 29. januar 2020 #15752 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Plannergirl skrev: Det som gjør at SE ser unaturlig ut er jo at slike hofter ikke kommer med så tynne lår. Det er ikke fysisk mulig å være petit alle steder på kroppen med unntak av hoftene og rumpen. Pæreform feks har kraftigere lår som gjør at det blir naturlig selv om hofter er bredere enn skuldre, SE har ingen «myk» overgang som dette og derfor ser det malplassert ut. Og fordi kurven er plassert så veldig lengst nede.. 🤷♀️ Er jo mer ridebukselår enn hofter. Har ikke noe imot ridebukselår, men det er i overkant merkelig å skaffe seg det med vilje? 16
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15753 Skrevet 29. januar 2020 12 minutter siden, J.. skrev: Jeg spurte om å få se deg jeg,siden du referer til deg selv hele tiden. De man finner på google har jo også operert seg og/eller brukt facetune. Gi deg nå.. Hvordan personens bakdel ser ut har ingenting med denne tråden og gjøre. 4
J.. Skrevet 29. januar 2020 #15754 Skrevet 29. januar 2020 13 minutter siden, Uglesjel skrev: Gi deg nå.. Hvordan personens bakdel ser ut har ingenting med denne tråden og gjøre. Du har tydeligvis mistet poenget. 16
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15755 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Du har tydeligvis mistet poenget. Nei. Jeg har lest både dine svar og personens. Forbehold deg til tema som er SE og ikke noe annet. 3
J.. Skrevet 29. januar 2020 #15756 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Nei. Jeg har lest både dine svar og personens. Forbehold deg til tema som er SE og ikke noe annet. Nei vettu hva,forhold deg til dine egne utsagn da poenget tydeligvis gikk rett over hodet på deg. Det var ikke jeg,som gjentatte ganger gjennom tråden,har nevnt egen kroppsfasong. Både at x selv ser slik ut,hvor naturlig den er,å hvor slemme vi er som sier ingen ser slik ut uten "god hjelp". Mine 2 siste svar her,som tydeligvis fyrer deg opp,var for å ta brodden av noe som blir gjentatt til det kjedsommelige,uten å ha noen som helst relevanse for tråden. 18
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. januar 2020 #15757 Skrevet 29. januar 2020 16 minutter siden, Uglesjel skrev: Gi deg nå.. Hvordan personens bakdel ser ut har ingenting med denne tråden og gjøre. Vel, bakdelen til SE er årsaken til at jeg har gått fra å forsvare henne i mange situasjoner, til å aldri mer lese om henne, aldri mer bry meg om hva hun gjør, aldri kommentere og ta henne i forsvar lengre. Fikk sansen for henne da hun stod i stormen angående nakenbildene som kom ut. Og trodde hun skulle komme hjem med en "naturlig ræv" da hun opererte sist. Dengang ei. Så da avbestilte jeg også garnet jeg hadde bestilt til en genser. Har ikke noe med hvordan hun ser ut, men hva hun har gjort.
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15758 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 26 minutter siden, Dævendøtte skrev: Vel, bakdelen til SE er årsaken til at jeg har gått fra å forsvare henne i mange situasjoner, til å aldri mer lese om henne, aldri mer bry meg om hva hun gjør, aldri kommentere og ta henne i forsvar lengre. Fikk sansen for henne da hun stod i stormen angående nakenbildene som kom ut. Og trodde hun skulle komme hjem med en "naturlig ræv" da hun opererte sist. Dengang ei. Så da avbestilte jeg også garnet jeg hadde bestilt til en genser. Har ikke noe med hvordan hun ser ut, men hva hun har gjort. Du er ikke alene om. Mange som hat mistet sansen for henne etter alt hun har gjort og sagt. Det man ser i dag er plastikk på 2 bein. Endret 29. januar 2020 av Uglesjel 18
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15759 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 23 minutter siden, J.. skrev: Nei vettu hva,forhold deg til dine egne utsagn da poenget tydeligvis gikk rett over hodet på deg. Det var ikke jeg,som gjentatte ganger gjennom tråden,har nevnt egen kroppsfasong. Både at x selv ser slik ut,hvor naturlig den er,å hvor slemme vi er som sier ingen ser slik ut uten "god hjelp". Mine 2 siste svar her,som tydeligvis fyrer deg opp,var for å ta brodden av noe som blir gjentatt til det kjedsommelige,uten å ha noen som helst relevanse for tråden. Ikke gjør svarene dine så kjedelig da. Jeg leste alt sammen. Så la denne personen snakke om sin egen kroppfasong uten at du skal brette det ut til noe større. For dine siste kommentarer før jeg kom inn så handler dem ikke om SE akkurat. Så ikke bli helt blind på dine egende svar for at andre skal være bevvist på sine. Endret 29. januar 2020 av Uglesjel
MaleficentAurora Skrevet 29. januar 2020 #15760 Skrevet 29. januar 2020 Håper virkelig at sesong 3 er den siste og at man slipper å se SE mer på skjermen. For hun har bare blitt verre og verre enn bedre. Finner det intressant at hun mener selv at hun har gjort en god figur på serien sin når man sitter med noe annet som seeere. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå